Mjah je hebt gelijk. Ik kijk wel uit, maar ben wel zo'n lul die whatsappt in de auto (en nu dus hunt)quote:Op donderdag 15 november 2012 16:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Lekker veilig in de autoKijk je uit?
Deze niet, deze zijn ieniemieniequote:Op donderdag 15 november 2012 16:21 schreef essnhills het volgende:
Maar MacLites zijn er toch voor om inbrekers mee te slaan?
[..]
Hihi, biefstuk is één van de andere dingen die ik niet lekker vind
Met die mini lachen ze je hard uit denk ik zo.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:21 schreef essnhills het volgende:
Maar MacLites zijn er toch voor om inbrekers mee te slaan?
[..]
Hihi, biefstuk is één van de andere dingen die ik niet lekker vind
lulquote:Op donderdag 15 november 2012 16:21 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Mjah je hebt gelijk. Ik kijk wel uit, maar ben wel zo'n lul die whatsappt in de auto (en nu dus hunt)
alleen op de snelweg (alhoewel dit niks goedpraat)quote:Op donderdag 15 november 2012 16:22 schreef jonasr het volgende:
[..]
lul![]()
Pas maar op voor die fietsers die hun voorrang nemen!
Ik kan heel angstaanjagend zijn!quote:Op donderdag 15 november 2012 16:21 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Met die mini lachen ze je hard uit denk ik zo.
http://www.badumtss.net/quote:Op donderdag 15 november 2012 16:22 schreef -0- het volgende:
Mooi, werd net een beetje flauw van dat wachten op aanbiedingen.
Mag niet!quote:Op donderdag 15 november 2012 16:22 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
alleen op de snelweg (alhoewel dit niks goedpraat)
Die zijn toch verbotenquote:Op donderdag 15 november 2012 16:23 schreef bambino het volgende:
Heb hier wel een grote maglite staan, dingen zijn echt zwaar.
Had je al gemerkt als je er vaker op klikt, dat de tss harder gaatquote:
Als ik moest kiezen tussen een honkbalknuppel en een maglite, dan koos ik serieus de maglitequote:
Oh?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |