En mannen doen dat niet?!quote:Op woensdag 14 november 2012 21:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, ergens is het wel een feit dat veel vrouwen eerst naar de body kijken.
Alleen al dat je in cijfers over een vrouw praat zegt een heleboelquote:Op woensdag 14 november 2012 21:43 schreef chrisr het volgende:
Tuurlijk is dat belangrijk, maar als het bv met chatten al goed klikt dan wordt het uiterlijk iets minder belangrijk. Een zeekoe is altijd exit, maar een 6 of een 7 kan een leuke date worden.
Wil net zeggenquote:Op woensdag 14 november 2012 21:45 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Alleen al dat je in cijfers over een vrouw praat zegt een heleboel
Ik hoef geen vrouw met dikke tieten, mooie kont en plat buikje. De meeste vrouwen waar ik verliefd op was hadden eigenlijk geen kont/ geen tieten. (dat is wat mijn vrienden altijd gekscherend zeggen over vrouwen die ik leuk vind).quote:Op woensdag 14 november 2012 21:39 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
En mannen doen dat niet?!
Hoe vaak is hier nou al niet gezegd dat mannen geen zwaardere vrouw willen, liefst dikke tieten, een mooie kont en een plat buikje. Ook de kapsels van de vrouw zijn regelmatig een onderwerp hier geweest waar mannen op af knappen.
Het is wat het is...een vleeskeuring, deal with it!
Dus eigenlijk ga je voor dames die zowel uiterlijk als innerlijk een vijfje zijnquote:Op woensdag 14 november 2012 21:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wil net zeggen
Ik ga alleen maar voor een vrouw als ze een 10 is voor mij! En wat de rest er van denkt zal me aan reet roesten!
En een tien uiterlijk innerlijk bij elkaar opgeteld.
Pcies. Zo denk ik er ook over.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wil net zeggen
Ik ga alleen maar voor een vrouw als ze een 10 is voor mij! En wat de rest er van denkt zal me aan reet roesten!
Nouja... beter een Landrover waar je lekker in scheuren als een Ferari waar je alleen maar naar mag kijken.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ga je voor dames die zowel uiterlijk als innerlijk een vijfje zijn
donderdag?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:54 schreef Dizorn het volgende:
Het niveau op de donderdagavond hier.. zo hoog als een willekeurige studentenkroeg op dit moment. Of nee, lager hier, sorry
Gelukkig is het woensdag.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:54 schreef Dizorn het volgende:
Het niveau op de donderdagavond hier.. zo hoog als een willekeurige studentenkroeg op dit moment. Of nee, lager hier, sorry
Wat ben je weer lekker serieus vanavond, Sekhmet...quote:Op woensdag 14 november 2012 21:57 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Gelukkig is het woensdag.
En jou inbreng haalt het gemiddelde weer wat omhoog
We hebben al 264 delen een 3e slowchat, onontdekt. En nu ga jij de mods erop attenderen? Jij gaat ook bij splash eten trouwens toch?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:59 schreef Dizorn het volgende:
Hell, ik ben vergeten welke dag het is
Maar kom op, praten in cijfers, de stereotype profielen haat over en weer... gaat gewoon weer helemaal nergens over. Plus het is de standaard die elke zoveel topics weer terugkomt.. is gewoon totaal niet relevant of interessant.
Je wilt niet weten hoe serieus ik ben vanavondquote:Op woensdag 14 november 2012 22:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wat ben je weer lekker serieus vanavond, Sekhmet...
Try me. Wat zit je dwars?quote:Op woensdag 14 november 2012 22:03 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe serieus ik ben vanavond
Zeikende mannen...maar ik zal mij er niet verder over uitlaten. Wil geen zeikwijf zijn...oh wachtquote:
Je komt nogal zeikerig over ja. Dm anders maar.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:07 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Zeikende mannen...maar ik zal mij er niet verder over uitlaten. Wil geen zeikwijf zijn...oh wacht
Heb nog nooit zo'n grote lutser als tegenstander in een battledate gehadquote:Nienke!
hoi *silenus*!
Niels zegt: hey nienke
en niels natuurlijk
Niels zegt: alles goed met je
Niels zegt: heb je een leuke dag gehad?
ja daar ben ik ook benieuwd naar.![]()
ja hoor, prima dag! Jullie?
uitstekend!
waar kom je vandaan?
Niels zegt: goed
En wat doen jullie zoal op een woensdag?
Niels zegt: wat heb je allemaal gedaan
ik woon in Utrecht nu
jullie?
Niels zegt: ik ook
Niels zegt: welke wijk
haha, jaaaaa
haha ik ook
nouja zeg
wat een toeval
ik moet niet gelijk alles verklappen, dan is het niet leuk meer
Niels zegt: wat doe je naast je werk
Niels zegt: werk je uberhauot eigenlijk
en voor je het weet heb je en stalker voor je deur
haha
ja ik werk, ik ben net klaar met m'n studie
ik werk in de jeugdzorg
Niels zegt: cool
werken/studeren jullie?
ik werk al een tijdje
als *mijn baan*
Niels zegt: ik ben werkzoekende/ startende ondernemer
klinkt interessant allemaal
Niels zegt: ben een sportieve knul
Niels zegt: en jij
Niels zegt: doe jij nog iets aan sport
ik ben absoluut geen sportieve knul
maar ik sport wel
hahaha
Niels zegt: ik speel piano en gitaar by the way
Niels zegt: en hou van cabaret
knul, haha...dat woord heb ik al een tijdje niet gebruikt
Ik ook niet, wellicht m'n oma maar...
haha
hahaha
Niels zegt: oma en sporten mmm
'wat ben je toch een lieve knul! Hier heb je 10 euro, koop er maar wat moois van! *knijpt in wangetje*'
Niels zegt: ik zie het al voor me
Niels zegt: ja het is een oudbollig woord
Niels zegt: maar vergeef me
Nou vooruit
Niels zegt: zonder variatie blijft het saai
Niels zegt: Nienke
geeft niks jochie
maar hoe oud zijn jullie eigenlijk? Gezien het woord knul...
Niels zegt: wat is het mooiste aan jou
ik ben 29
wat een dooddoener is dat Niels
Niels zegt: ik ben bijna 32
haha
dat vraag je toch niet in de eerste 5 minuten
Niels zegt: gooi er wat leven in dan
hahaha
Nee, Niels.
ik ben heel bedachtzaam
je pakt het dus helemaal verkeerd aan
Niels zegt: en geef je ook nog wel is wat?
ten eerste moet je nooit, maar dan ook nooit, met die standaardvragen uit een boekje komen
Niels zegt: *Silenus* leer me is ff wat
of ik wat geef??
hahahaha
Niels zegt: hoe krijg ik een date met Nienke
sorry
en onthoud altijd dat het 'is = eens'
'leer me eens effe wat', bijvoorbeeld
Niels zegt: wees vreindelijk
ik leun even achterover ondertussen hoor
Niels zegt: helpt vaak ook
Niels zegt: en Nienke
ja, dat helpt.
Wat een tips allemaal
Niels zegt: ik ben meer gericht op efficiency dat komt door mijn sales verleden
en zeg ook nooit 'ik ben een sportieve knul'
komt dat door jullie ontzettend lange paiq ervaring?
maar hou het gewoon op 'ik ben sportief'
zie jij dit als een sales opdracht niels?
haha
wat een romanticus!
Niels zegt: ik zie het als een uitdaging de volgende stap met je te kunnen doen
ohjee
wat zei ik nou net
Niels zegt: lekker fijn en eerlijk
en wat is die volgende stap dan niels?
Niels zegt: oprecht in alle naaktheid toevertrouwd
haha
nu wordt het creepy
heel diepzinnig
Niels zegt: volgende stap is dat ik met jou een heerlijke verse munt thee drink op het wet
Wat zoeken jullie hier op paiq? om even een dooddoener erin te gooien
munt thee?
Niels zegt: en ik je laat zien wie ik ben
gaaasttttt
Niels zegt: mogelijk kunnen we lopen
quote:Op woensdag 14 november 2012 22:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Je komt nogal zeikerig over ja. Dm anders maar.
Het is trouwens...quote:Op woensdag 14 november 2012 22:09 schreef Silenus het volgende:
Net een battledate gehad, dikgedrukt is wat ik zeg. Samen met Niels strijden om Nienke, yeey!
[..]
Heb nog nooit zo'n grote lutser als tegenstander in een battledate gehad
Ghehe, ouch.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:07 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Zeikende mannen...maar ik zal mij er niet verder over uitlaten. Wil geen zeikwijf zijn...oh wacht
Wtf, ik krijg bijna het idee dat hij een typetje doet.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:09 schreef Silenus het volgende:
Net een battledate gehad, dikgedrukt is wat ik zeg. Samen met Niels strijden om Nienke, yeey!
[..]
Hij is op het eind wat raar. Maar jij bent ook wel het typische persoon in die chat die iemand neer haalt op gewoon een paar woordgebruiken. Wie heeft het gewonnen uiteindelijk? Ik reageer niet zoals hij maar als iemand zo zit te zeuren over een paar woordjes als 'knul' en neerbuigend doet tegen de ander kiezen ze toch vaak voor de ander.. ook zulke dingen als 'geeft niks jochie', meiden zien dat heus wel hoe onnodig je dan iemand probeert neer te halenquote:Op woensdag 14 november 2012 22:09 schreef Silenus het volgende:
[..]
Maar heb je hem nou ook gewonnen?quote:Op woensdag 14 november 2012 22:24 schreef Silenus het volgende:
Mwoah, bij 'wat een dooddoener is dat Niels' wist ik natuurlijk al dat ik 'm gewonnen had. Wat daarna komt is wat spielerei, het pleit was toen al beslecht.
Ik merk wat competitie hier. Provocerend profiel willen maken, battle date aangaan....what's going on.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik accepteer die dingen bijna nooit meer, maar wil wel een keer tegen Silenus in een battledate eigenlijk. Dat zou leuk moeten worden.
Geen nut. Op fok is bij iedere man dat ding 20 cm minimaalquote:Op woensdag 14 november 2012 22:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zeg, broek uit, lineaal erbij, dan hebben we het maar gehad.
Van dat profiel wist je toch al? Vraag me meer af waar dat zand in jouw vagina weer eens vandaan komt.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:32 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik merk wat competitie hier. Provocerend profiel willen maken, battle date aangaan....what's going on.
"Een sportieve knul" zeg je niet over jezelf. Dat is het mannelijke equivalent van "ik ben een leuke spontane meid".quote:Op woensdag 14 november 2012 22:21 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Hij is op het eind wat raar. Maar jij bent ook wel het typische persoon in die chat die iemand neer haalt op gewoon een paar woordgebruiken. Wie heeft het gewonnen uiteindelijk? Ik reageer niet zoals hij maar als iemand zo zit te zeuren over een paar woordjes als 'knul' en neerbuigend doet tegen de ander kiezen ze toch vaak voor de ander.. ook zulke dingen als 'geeft niks jochie', meiden zien dat heus wel hoe onnodig je dan iemand probeert neer te halen
Geeft niet, ik heb ook een rolmaat liggen.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Geen nut. Op fok is bij iedere man dat ding 20 cm minimaal
quote:Op woensdag 14 november 2012 22:34 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Van dat profiel wist je toch al? Vraag me meer af waar dat zand in jouw vagina weer eens vandaan komt.
Dan nog hoef je er niet zooooo op in te gaanquote:Op woensdag 14 november 2012 22:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Een sportieve knul" zeg je niet over jezelf. Dat is het mannelijke equivalent van "ik ben een leuke spontane meid".
Dat is toch allemaal codetaal joh!quote:Op woensdag 14 november 2012 22:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Een sportieve knul" zeg je niet over jezelf. Dat is het mannelijke equivalent van "ik ben een leuke spontane meid".
Voor?quote:Op woensdag 14 november 2012 22:42 schreef peleetje het volgende:
[..]
Dat is toch allemaal codetaal joh!
Ik ben een leuke spontane meid - ik ben een contactgestoorde moordenaresquote:
Al die jaren verkeerd begrepen.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:51 schreef peleetje het volgende:
[..]
Ik ben een leuke spontane meid - ik ben een contactgestoorde moordenares
ik ben een sportieve gast - ik ben moddervet en loop alleen naar m'n auto
(Heb ik geleerd via Gooische Vrouwen)
Ik ook hoor... tot ik Gooische Vrouwen keek en Martin Morero erover hoorde praten!quote:Op woensdag 14 november 2012 22:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Al die jaren verkeerd begrepen.
Blokkerenquote:Op woensdag 14 november 2012 23:09 schreef faf het volgende:
Via Paiq een meid leren kennen, veel contact whatsapp, maar wordt een beetje hinderlijk (lijkt erg kinderlijk, contact maar om aandacht vragen). Ze wilt ook graag film komen kijken enz. top natuurlijk.
Maar ben bang als ze eenmaal hier binnen is, zij niet meer weg wilt/blijft stalken, dus dat ik eraan vast zit. Ikzelf wil met deze meid geen relatie maar alleen wat gezelschap.
Uitnodigen of blokkeren?
Dacht ik zelf ook aan, ze laat merken erg geïnteresseerd te zijn, en een seksafspraakje wel te zien zitten, maar ben tegelijk bang dat zij hier aan de deur blijft komen aangezien ze de laatste 3 dagen zoveel shit stuurt per telefoon en mij al een beetje wilt sturen (vriendinnetje spelen).quote:Op woensdag 14 november 2012 23:13 schreef peleetje het volgende:
[..]
Blokkeren
Anders kom je er straks nooit meer vanaf.
Ik zou d'r niet eens doen. Gewoon je tijd en aandacht richten op iemand die het wel waard is.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:16 schreef faf het volgende:
[..]
Dacht ik zelf ook aan, ze laat merken erg geïnteresseerd te zijn, en een seksafspraakje wel te zien zitten, maar ben tegelijk bang dat zij hier aan de deur blijft komen aangezien ze de laatste 3 dagen zoveel shit stuurt per telefoon en mij al een beetje wilt sturen (vriendinnetje spelen).
Maarja iedereen zal zeggen, doen en dumpen.
Natuurlijk, zo kortzichtig ben ik....quote:Op woensdag 14 november 2012 21:45 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Alleen al dat je in cijfers over een vrouw praat zegt een heleboel
En ik zeg niet hetzelfde in andere woorden?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wil net zeggen
Ik hou daar zelf ook niet van. 'Hoe moeilijk kan het zijn?' denk ik dan ...quote:Op donderdag 15 november 2012 00:47 schreef Amy1990 het volgende:
Ik vind het echt een afknapper als een jongen niet normaal Nederlands typt. Geen hoofdletters of interpunctie, 'me' huis, dt-fouten... Misschien is het zeikerig, maar het is wel iets wat mij meteen opvalt.
zeikertquote:Op donderdag 15 november 2012 00:47 schreef Amy1990 het volgende:
Ik vind het echt een afknapper als een jongen niet normaal Nederlands typt. Geen hoofdletters of interpunctie, 'me' huis, dt-fouten... Misschien is het zeikerig, maar het is wel iets wat mij meteen opvalt.
Leuk! Veel plezier morgenquote:Op donderdag 15 november 2012 00:36 schreef El_Thijs het volgende:
Vanavond leuke biosdate en kroegdate gehad. Morgen komt ze langs en gaan we samen koken
Geen idee, maar toffe UIquote:Op donderdag 15 november 2012 00:57 schreef Kloonhommel het volgende:
De dames hiero hebben hun fotos ook weer uit FoBo gehaald zie ik. Wrm eigenlijk?
Thanks, gaat helemaal goed komenquote:
En dat vertel je hier pas? Naar welke film ben je geweest?quote:Op donderdag 15 november 2012 00:36 schreef El_Thijs het volgende:
Vanavond leuke biosdate en kroegdate gehad. Morgen komt ze langs en gaan we samen koken
Omdat Fok. Wat wel zo'n beetje garant staat voor een volle dm-box van zweterige kereltjes voor de dames die er niet uitzien als een baardig karakter uit Midden-Aarde.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:57 schreef Kloonhommel het volgende:
De dames hiero hebben hun fotos ook weer uit FoBo gehaald zie ik. Wrm eigenlijk?
Je overdreven beeldspraak is wel net zo duidelijk zichtbaar als bij silinus in ieder gevalquote:Op donderdag 15 november 2012 01:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En dat vertel je hier pas? Naar welke film ben je geweest?
[..]
Omdat Fok. Wat wel zo'n beetje garant staat voor een volle dm-box van zweterige kereltjes voor de dames die er niet uitzien als een baardig karakter uit Midden-Aarde.
Kan jij je lol op bij mij. Ik heb dislecty met aks gevolg dat mijn spelling vrij slecht is. Hoe vermoeider ik ben, hoe erger het gaat wordenquote:Op donderdag 15 november 2012 00:47 schreef Amy1990 het volgende:
Net zo moeilijk als voor een autist iets spontaans zonder schema te doen.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik hou daar zelf ook niet van. 'Hoe moeilijk kan het zijn?' denk ik dan ...
Trek eens aan mijn vinger?quote:Op donderdag 15 november 2012 01:12 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Je overdreven beeldspraak is wel net zo duidelijk zichtbaar als bij silinus in ieder geval
Anders voel je je even aangesproken.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kan jij je lol op bij mij. Ik heb dislecty met aks gevolg dat mijn spelling vrij slecht is. Hoe vermoeider ik ben, hoe erger het gaat worden
[..]
Net zo moeilijk als voor een autist iets spontaans zonder schema te doen.
Klopt ja. Als er over bv de fouten d of t of dt, m'n of mijn enz gemaakt worden voel ik mij inderdaad aangesproken.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Anders voel je je even aangesproken.
En hoe kan jij die 2 onderscheiden dan?quote:Er is een verschil tussen dyslexie en schaamteloze luiheid. En van die 2e soort zijn er heel erg veel.
Nu moet ik bekennen dat ik af en toe ook wel het idee heb dat ik een volslagen debiel zit te lezen hoor.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Klopt ja. Als er over bv de fouten d of t of dt, m'n of mijn enz gemaakt worden voel ik mij inderdaad aangesproken.
Want dat zijn de fouten die ik maak. En dit komt door dislecty.
[..]
En hoe kan jij die 2 onderscheiden dan?
Paar disclecten die ik ken typen behoorlijk netjes. Die zou je niet snel verdenken van dislexie. Ik ken daarentegen ook een paar 'simpele' mensen om het maar netjes te zeggen, en die kunnen geen fatsoenlijke zin maken. En dat gaat niet alleen over spelfoutjes, maar over compleet verkeerde zinsstructuren en foutief woordgebruik. Heeft weinig met dislexie te maken.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Klopt ja. Als er over bv de fouten d of t of dt, m'n of mijn enz gemaakt worden voel ik mij inderdaad aangesproken.
Want dat zijn de fouten die ik maak. En dit komt door dislecty.
[..]
En hoe kan jij die 2 onderscheiden dan?
Zorg jij nou eerst maar eens weet waar je over praat.... Want dan had je deze domme opmerking niet gemaakt.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:36 schreef Faxie het volgende:
Ik ken daarentegen ook een paar 'simpele' mensen om het maar netjes te zeggen, en die kunnen geen fatsoenlijke zin maken. En dat gaat niet alleen over spelfoutjes, maar over compleet verkeerde zinsstructuren en foutief woordgebruik. Heeft weinig met dislexie te maken.
Grappig, het waren die dislecten die dat zeiden tegen me. En die hadden er toch al wat jaartjes therapie op zitten.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zorg jij nou eerst maar eens weet waar je over praat.... Want dan had je deze domme opmerking niet gemaakt.
Ga je eerst nou eens inlezen.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Grappig, het waren die dislecten die dat zeiden tegen me. En die hadden er toch al wat jaartjes therapie op zitten.
Bovenstaande gaat je niet al te best af he?quote:Op donderdag 15 november 2012 01:36 schreef Faxie het volgende:
Ik ga er verder geen woorden aan vuil maken. Jij weet het vast toch beter.
Boeie.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ga je eerst nou eens inlezen.
[..]
Bovenstaande gaat je niet al te best af he?
Ik zal je het goede voorbeeld geven ok.
Er wordt toch anders tegen aan gekeken als een man dat doet, of een vrouw dat doet...quote:Op donderdag 15 november 2012 01:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nou ja. Semi-ontopic dan maar.
Las hier onlangs wat over iemand die een vluchtig chatcontact opzocht op facebook en haar toe wilde voegen, waarna hij - volkomen terecht - voor rotte vis werd uitgemaakt, maar ik werd door een volslagen wildvreemde dame toegevoegd op facebook die me vervolgens op date vroeg.
Beetje vreemd wel. Ben er nog niet over uit wat ermee te doen...
En dat bedoelde ik een beetje. Mannen hebben daar meer de naam in, maar ik maakte het eerder al mee dat iemand mij opzocht na amper een kwartier slap geouwehoer op Paiq. Nu weer iemand die ik verder helemaal niet ken.quote:Op donderdag 15 november 2012 02:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er wordt toch anders tegen aan gekeken als een man dat doet, of een vrouw dat doet...
Tja ze heeft interesse en wilt meer contact blijkbaar. Gewoon accepteren anders, en je kunt d'r altijd nog verwijderen.quote:Op donderdag 15 november 2012 02:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En dat bedoelde ik een beetje. Mannen hebben daar meer de naam in, maar ik maakte het eerder al mee dat iemand mij opzocht na amper een kwartier slap geouwehoer op Paiq. Nu weer iemand die ik verder helemaal niet ken.
Misschien iets ter lering en vermaak, ik weet het nog niet.
Omdat we eigenlijk geen enkel idee hadden, zijn we de Pathé ingegaan en hebben we anderhalf uur verspild/besteed aan Alleen Maar Nette Mensen. De Irish Pub was leuker daarna, maar helaas moest de deerne in kwestie morgen vroeg op. Maar morgen zetten we de goede daad voort. En als je dan nog te horen krijgt dat je lekker ruikt kan er al helemaal niks meer mis gaan.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En dat vertel je hier pas? Naar welke film ben je geweest?
Misschien dat ik morgen mijn lotgevallen eens ga postenquote:Ik denk dat je vrij zelfverzekerd bent. Ni?
Mag ook he, niks mis mee. Maar ik kan ni tegen'stoefers' in het hollands 'pochers'. Zo van, zie wat ik allemaal heb, durf, doe...
Wat doe jij voor werk, eigenlijk?
Mijn ogen vallen langzaamaan dicht! Ik denk wel dat wij eens een geanimeerd gesprek zouden kunnen voeren, in levende lijve dan! Ik hoor je ng wel één dezer! Slaapwel! X
The smell of victory!quote:Op donderdag 15 november 2012 02:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Omdat we eigenlijk geen enkel idee hadden, zijn we de Pathé ingegaan en hebben we anderhalf uur verspild/besteed aan Alleen Maar Nette Mensen. De Irish Pub was leuker daarna, maar helaas moest de deerne in kwestie morgen vroeg op. Maar morgen zetten we de goede daad voort. En als je dan nog te horen krijgt dat je lekker ruikt kan er al helemaal niks meer mis gaan.
Ik vind het ook een leuk taaltjequote:Op donderdag 15 november 2012 02:16 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik had 'r al geaccepteerd. Het is nog een vlaamse ook, vrij schattig allemaal, dat taaltje.
[..]
Misschien dat ik morgen mijn lotgevallen eens ga posten
Wis en zeker. Morgen is ze hier in de middag en blijft ze iig tot de avond. Wordt erg gezellig, zo'n idee heb ik alquote:
Als je haar die imponerende collectie samuraizwaarden van je laat zien zit je wel goed toch? Zeker weten dat ze geen vin meer durft te verroeren.quote:Op donderdag 15 november 2012 02:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wis en zeker. Morgen is ze hier in de middag en blijft ze iig tot de avond. Wordt erg gezellig, zo'n idee heb ik al
Heeft ze al gezien, en ze is een gamer net als ik. Kijken of er iets leuks uit kan voortborduren iig morgenquote:Op donderdag 15 november 2012 02:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Als je haar die imponerende collectie samuraizwaarden van je laat zien zit je wel goed toch? Zeker weten dat ze geen vin meer durft te verroeren.
Dat was het doel toch ook? In de OP staat notabene dat FOK FoBo de nr 1 qua datemateriaal is. Dat is nu 1richtingverkeer geworden.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Omdat Fok. Wat wel zo'n beetje garant staat voor een volle dm-box van zweterige kereltjes voor de dames die er niet uitzien als een baardig karakter uit Midden-Aarde.
Niet alles wat in de OP staat is waar. De meeste Fokkers zien er nou eenmaal niet al te best uit en hebben de sociale skills van een 2-jarige. Als vrouw zou ik ook niet zitten te wachten op kansloze berichten van nerdjes. Helaas gebeurt dat maar al te vaak. Dat er ook leuke mannen op Fok zitten is ontegenzeggelijk waar, maar die kan je ook wel ergens anders vinden.quote:Op donderdag 15 november 2012 09:14 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dat was het doel toch ook? In de OP staat notabene dat FOK FoBo de nr 1 qua datemateriaal is. Dat is nu 1richtingverkeer geworden.
quote:Op donderdag 15 november 2012 09:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niet alles wat in de OP staat is waar. De meeste Fokkers zien er nou eenmaal niet al te best uit en hebben de sociale skills van een 2-jarige. Als vrouw zou ik ook niet zitten te wachten op kansloze berichten van nerdjes. Helaas gebeurt dat maar al te vaak. Dat er ook leuke mannen op Fok zitten is ontegenzeggelijk waar, maar die kan je ook wel ergens anders vinden.
Op Fok schrijf je je niet in om een date te regelen. Dat mensen een fotoboek hebben wil niet zeggen dat ze 'beschikbaar' zijn of Fok zien als een plek waar ze een date willen regelen.quote:Op donderdag 15 november 2012 09:23 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]![]()
Maar is dit niet ook het geval op Badoo/RP/whatever en geldt dit ook niet andersom? Hoeveel DM's heeft een knap niet bezwete mannetje hier wel niet ontvangen van vrouwen die hij absoluut niet zag zitten?
Ja, ik snap dat dit eigenlijk niet eerlijk van mij is. Toch vind ik spelling belangrijk en kan ik er niet vanuit gaan dat elke slechte speller een dyslect is. Als iemand met dyslectie moeite doet, kan ik dat erg waarderen. Online is dat onderscheid alleen heel moeilijk te maken...quote:Op donderdag 15 november 2012 01:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kan jij je lol op bij mij. Ik heb dislecty met aks gevolg dat mijn spelling vrij slecht is. Hoe vermoeider ik ben, hoe erger het gaat worden
Ik heb dat ook met spelling, maar ik weet ik dat het een vreemd criterium is dat niets zegt over de intellectuele vermogens van iemand. Ik heb wel iemand gedate die in mijn ogen verschrikkelijke spelfouten maakte maar waar ik uitstekende gesprekken mee kon voeren. Als ik die op basis van spelling had afgewezen was ik toch wel hele leuke dates misgelopen.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:00 schreef Amy1990 het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat dit eigenlijk niet eerlijk van mij is. Toch vind ik spelling belangrijk en kan ik er niet vanuit gaan dat elke slechte speller een dyslect is. Als iemand met dyslectie moeite doet, kan ik dat erg waarderen. Online is dat onderscheid alleen heel moeilijk te maken...
Klopt, het is ook een vreemd criterium en spelling is maar een klein onderdeel van intelligentie. Daarentegen ben ik echt geïnteresseerd in de Nederlandse taal en is dit mij altijd redelijk goed afgegaan. Fouten in spelling en zinsconstructie maak ik zelf nauwelijks en zie ik dus bij andere mensen meteen. Je hebt wel gelijk. Ik ken fantastische mensen, die niet zo goed in Nederlands zijn.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb dat ook met spelling, maar ik weet ik dat het een vreemd criterium is dat niets zegt over de intellectuele vermogens van iemand. Ik heb wel iemand gedate die in mijn ogen verschrikkelijke spelfouten maakte maar waar ik uitstekende gesprekken mee kon voeren. Als ik die op basis van spelling had afgewezen was ik toch wel hele leuke dates misgelopen.
Dat zijn wel de meest vaak gemaakte fouten voor een dislectquote:Op donderdag 15 november 2012 10:09 schreef Cue_ het volgende:
Hoofdletters en punten vind ik toch wel iets wat elk mens moet kunnen. Zeker als ze je een mailtje/berichtje sturen. Maar d/t's enzo, ja die doe ik ook wel fout. Zolang het maar niet lagt ipv lacht is enzo. En dat op een te grote basis. Tis toch een soort van afknapper.
Via whatsapp en dergelijke ben ik zelf ook niet secuur erin en daarin vind ik fouten ook niet zo erg.
Afgelopen zaterdag kwam een vriendin met haar nicht langs. Ik was op slag verliefdquote:Op donderdag 15 november 2012 11:22 schreef Craptacular het volgende:
Zijn er nog date stories taalnazi's?
och Silenus en ik hebben een date na de kookmeet.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:22 schreef Craptacular het volgende:
Zijn er nog date stories taalnazi's?
Goed geregeld, leuk!quote:Op donderdag 15 november 2012 12:13 schreef Andromache het volgende:
[..]
och Silenus en ik hebben een date na de kookmeet.
Okequote:Op donderdag 15 november 2012 13:03 schreef theKiD het volgende:
Hallo! Nieuwsgierige snuffelaar, komt even loeren
Noohhh daten jullie fok autisten ook onder elkaar?quote:Op donderdag 15 november 2012 12:13 schreef Andromache het volgende:
[..]
och Silenus en ik hebben een date na de kookmeet.
Niet te entoshiast worde he? Niet dat je haar straks KO gooid met een pepernoot!quote:Op donderdag 15 november 2012 14:33 schreef Silenus het volgende:
HUH WAT heb je het tegen mij? :S:S
..maar klopt.Heb er overigens nog een date tussengefietst voor a.s. zaterdag, we gaan samen Sinterklaas binnenhalen in de stad!
Heb ik nog nooit gedaan met een date, dus het lijkt me stiekem briljant. Lekker kijken naar de intocht.
Ik heb ooit onderstaande gebruikt en kreeg daar altijd leuke reacties op.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:56 schreef Cerviantes het volgende:
Bij PAIQ kan je ook een onliner versturen. Wat is nou een goede? Ik bedoel alles lijkt mij echt cheesy in mijn ogen.
Echt, haha. Dit lijkt wel zo een ingestudeerde one liner XDquote:Op donderdag 15 november 2012 14:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb ooit onderstaande gebruikt en kreeg daar altijd leuke reacties op.
Jij mag bepalen wat we gaan doen of heen gaan. Er zijn geen grenzen alles kan en mag! Waar neem je mij mee naar toe?
Je krijgt de gekste leukste reacties
Als ze dan ook nog tot uitvoer gebracht gaan wordenquote:Op donderdag 15 november 2012 14:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij mag bepalen wat we gaan doen of heen gaan. Er zijn geen grenzen alles kan en mag! Waar neem je mij mee naar toe?
Heb je die chick al gezien?quote:Op donderdag 15 november 2012 14:33 schreef Silenus het volgende:
HUH WAT heb je het tegen mij? :S:S
..maar klopt.Heb er overigens nog een date tussengefietst voor a.s. zaterdag, we gaan samen Sinterklaas binnenhalen in de stad!
Heb ik nog nooit gedaan met een date, dus het lijkt me stiekem briljant. Lekker kijken naar de intocht.
Niet geforceerd grappig gaan wezen als je er zelf al niet zeker van bent, als je er een beetje normaal uitziet volstaat iets als ''Leuke foto, zin om eens een keertje te kletsen?'' echt wel.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:56 schreef Cerviantes het volgende:
Bij PAIQ kan je ook een onliner versturen. Wat is nou een goede? Ik bedoel alles lijkt mij echt cheesy in mijn ogen.
Ik denk dat ik iets meer moeite moet doen dan dat. Niet dat ik er niet goed uit zie, maar dit komt meer door mijn afkomst.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Niet geforceerd grappig gaan wezen als je er zelf al niet zeker van bent, als je er een beetje normaal uitziet volstaat iets als ''Leuke foto, zin om eens een keertje te kletsen?'' echt wel.
Ik had deze ooit verstuurd toen ik uit de kroeg kwam vroeg in de ochtend op een foto bewonderaar ding melding gebeuren. Geen idee wat ik moest sturen dus toen dit gestuurd onder het motto van fuck it zie het wel. En tot mijn verbazing kwam er een hele leuke spontane reactie op.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:00 schreef Cerviantes het volgende:
[..]
Echt, haha. Dit lijkt wel zo een ingestudeerde one liner XD
Beetje in de trant van 'als ze maar reageren', daarna kan je ze aan de haak slaan ofzoiets? haha, dat kan een goede tactiek zijn. Ik denk wel dat het de meeste meisjes afschrikt.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik had deze ooit verstuurd toen ik uit de kroeg kwam vroeg in de ochtend op een foto bewonderaar ding melding gebeuren. Geen idee wat ik moest sturen dus toen dit gestuurd onder het motto van fuck it zie het wel. En tot mijn verbazing kwam er een hele leuke spontane reactie op.
Heb hem toen nog 2x gebruikt en beide keren een hele leuke spontane reactie op gekregen.
Gebruik hem nu trouwens niet meer. Ik stuur altijd van alles, kijken wat de grens is
Ooit eens gestuurd,
Je vind m'n foto al leuk merk ik, met geluid er bij is het nog leuker. Dus geef je nummer maar!
En hop eerste reactie van haar was dat ik arrogant en brutaal was
Maar toch reageerde ze er op en had ik binnen 5min praten haar nummer. Nooit mee gedate want er was geen gesprek mee te voeren. Communiceren was niet haar sterkste kant zullen we maar zeggen
Volgens mij kan je alles wel zeggen
Ik neem het allemaal niet zo serieus dus het is meer om te kijken hoe ver je kan gaanquote:Op donderdag 15 november 2012 15:35 schreef Cerviantes het volgende:
[..]
Beetje in de trant van 'als ze maar reageren', daarna kan je ze aan de haak slaan ofzoiets? haha, dat kan een goede tactiek zijn. Ik denk wel dat het de meeste meisjes afschrikt.
Over welk leeftijd categorie heb je het eigenlijk? dat is wel een belangrijke factor, denk ik.
25 en 35quote:Over welk leeftijd categorie heb je het eigenlijk? dat is wel een belangrijke factor, denk ik.
Die moet ik even onthoudenquote:Op donderdag 15 november 2012 14:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Per keer moet je een euro betalenquote:
ik vind het eerder andersom. tenenkrommend om te zien hoe weinig mensen fatsoenlijk kunnen spellen.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:09 schreef Cue_ het volgende:
Hoofdletters en punten vind ik toch wel iets wat elk mens moet kunnen. Zeker als ze je een mailtje/berichtje sturen. Maar d/t's enzo, ja die doe ik ook wel fout. Zolang het maar niet lagt ipv lacht is enzo. En dat op een te grote basis. Tis toch een soort van afknapper.
Via whatsapp en dergelijke ben ik zelf ook niet secuur erin en daarin vind ik fouten ook niet zo erg.
Kan ze moeilijk afrekenen op iets waar ik zelf ook niet al te best in benquote:Op donderdag 15 november 2012 16:22 schreef dawg het volgende:
ik vind het eerder andersom. tenenkrommend om te zien hoe weinig mensen fatsoenlijk kunnen spellen.
ik begrijp dat niet zo. zo moeilijk is het allemaal niet, als je het niet kunt is er nog een spellingscontrole.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kan ze moeilijk afrekenen op iets waar ik zelf ook niet al te best in ben
Dat heb ik dus ook wel. Ga me er al snel aan ergeren.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:28 schreef dawg het volgende:
[..]
ik begrijp dat niet zo. zo moeilijk is het allemaal niet, als je het niet kunt is er nog een spellingscontrole.
het staat gewoon zo dommig vind ik, en daarmee is het voor mij meestal wel een afknapper.
Het ligt er een beetje aan wat voor fouten er gemaakt worden. In d/t/dts ben ik gewoon erg slecht. De voorbeelden snap ik dan vaak nog wel, maar moet ik het later zelf toepassen lukt het ineens niet meer.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:28 schreef dawg het volgende:
ik begrijp dat niet zo. zo moeilijk is het allemaal niet, als je het niet kunt is er nog een spellingscontrole.
het staat gewoon zo dommig vind ik, en daarmee is het voor mij meestal wel een afknapper.
En d/t fout wil ik nog wel door de vingers zien. Maar je hebt er gewoon mensen tussen zitten die woorden op zo'n vreemde manier schrijven, dat je je gaat afvragen hoe lang ze in Nederland wonen....quote:Op donderdag 15 november 2012 16:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het ligt er een beetje aan wat voor fouten er gemaakt worden. In d/t/dts ben ik gewoon erg slecht. De voorbeelden snap ik dan vaak nog wel, maar moet ik het later zelf toepassen lukt het ineens niet meer.
Maarja zoals ik zeg.. taalfouten zijn irritant, maar het ligt een beetje aan welke en wanneer enzo.
het ergste vind ik nog wanneer iemand uni heeft gedaan, daar prat op gaat en dan dergelijke spelfouten maakt.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook wel. Ga me er al snel aan ergeren.
tja, ik vind het gewoon raar wanneer iemand zijn of haar eigen taal niet eens fatsoenlijk kan schrijven. en wat ik al zei, als je het niet kunt heb je naast de spellingscontrole ook altijd nog internet. aangezien je toch al op een datingsite actief bent, is het een kleine moeite om even te googlen oid.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het ligt er een beetje aan wat voor fouten er gemaakt worden. In d/t/dts ben ik gewoon erg slecht. De voorbeelden snap ik dan vaak nog wel, maar moet ik het later zelf toepassen lukt het ineens niet meer.
Maarja zoals ik zeg.. taalfouten zijn irritant, maar het ligt een beetje aan welke en wanneer enzo.
Die groep valt bij mij samen onder 'geen hoofdletters/punten gebruiken'. . Blijken vaak dezelfde categorie mensen te zijn.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:33 schreef Spezza19 het volgende:
En d/t fout wil ik nog wel door de vingers zien. Maar je hebt er gewoon mensen tussen zitten die woorden op zo'n vreemde manier schrijven, dat je je gaat afvragen hoe lang ze in Nederland wonen....
even mijn persoonlijke disclaimer op mijn gebrek aan hoofdlettergebruik: op mijn oude laptop werkten de beide shift-toetsen niet meer, en ik had geen zin om voor elke hoofdletter capslock te gebruiken. na aanschaf van mijn nieuwe pc heb ik het maar zo gelaten, noem het gewenning, gemakzucht, of zo.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die groep valt bij mij samen onder 'geen hoofdletters/punten gebruiken'. . Blijken vaak dezelfde categorie mensen te zijn.
En knap ik ook op af
Och ik maak op de telefoon heel veel fouten omdat ik te lui ben om ze te verbeteren. Kost te veel tijdquote:Op donderdag 15 november 2012 16:38 schreef dawg het volgende:
even mijn persoonlijke disclaimer op mijn gebrek aan hoofdlettergebruik: op mijn oude laptop werkten de beide shift-toetsen niet meer, en ik had geen zin om voor elke hoofdletter capslock te gebruiken. na aanschaf van mijn nieuwe pc heb ik het maar zo gelaten, noem het gewenning, gemakzucht, of zo.
Dat is inderdaad wel heel ergquote:Op donderdag 15 november 2012 16:35 schreef Jussi het volgende:
D/t fouten kan ik nog begrijpen maar op "ik hat je een berigtje gestuurd" ga ik echt niet reageren. Zeker niet als de vent in kwestie 25 is!
Dus je moet eerst je reactie in word toen, F7 functie, dan weer knippen plakken in reactiescherm.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:28 schreef dawg het volgende:
[..]
Niet?quote:Op donderdag 15 november 2012 16:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dus je moet eerst je reactie in word toen, F7 functie, dan weer knippen plakken in reactiescherm.
Nee zo kan je inderdaad een chat gesprek goed op gang houden
En de spelling controle haalt de dt fouten er echt niet uit
Of taalfouten wat dat betreft, onderstaande is dan een manager van een grote mode-keten.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:34 schreef dawg het volgende:
[..]
het ergste vind ik nog wanneer iemand uni heeft gedaan, daar prat op gaat en dan dergelijke spelfouten maakt.
'gelukkig' merk ik het alleen op fok!, omdat ik dus niet meer op datingsites ingeschreven sta.
[..]
Een simpele d of dt-fout maak ik ook nog weleens, maar zoiets vind ik om te gruwen.quote:Zo me haren weer klaar dankzij de kapper en me nageltjes ook
tuurlijk, een foutje kan altijd. maar je merkt vaak wel aan iemands schrijftaal of het slechts een slippertje is, of structureel.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
Taalfouten vind ik altijd storend (ben zelf redacteur), maar als iemand een keer een d of een t verkeerd schrijft, ach. Liever dat ze iets te melden hebben met een foutje dan van die obligate antwoorden zonder taalfout.
ja, eens.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Of taalfouten wat dat betreft, onderstaande is dan een manager van een grote mode-keten.
[..]
Een simpele d of dt-fout maak ik ook nog weleens, maar zoiets vind ik om te gruwen.
Zoiets vind ik als anti-taalnazi zelfs niet kunnen. Helemaal gezien zijn functie...quote:Op donderdag 15 november 2012 16:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Of taalfouten wat dat betreft, onderstaande is dan een manager van een grote mode-keten.
[..]
Een simpele d of dt-fout maak ik ook nog weleens, maar zoiets vind ik om te gruwen.
Dat zijn wel de fouten die ik makkelijk kan maken als ik erg moe ben. Dan maak ik de meest vreemde foutenquote:Op donderdag 15 november 2012 16:35 schreef Jussi het volgende:
D/t fouten kan ik nog begrijpen maar op "ik hat je een berigtje gestuurd" ga ik echt niet reageren. Zeker niet als de vent in kwestie 25 is!
Wat heeft zijn functie daar mee te maken dan? Moet je goed kunnen spellen om een manager te zijn?quote:Op donderdag 15 november 2012 16:47 schreef theKiD het volgende:
[..]
Zoiets vind ik als anti-taalnazi zelfs niet kunnen. Helemaal gezien zijn functie...
Dat doe ik ook. Andere zins-opbouw ftw danquote:Op donderdag 15 november 2012 16:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat zijn wel de fouten die ik makkelijk kan maken als ik erg moe ben. Dan maak ik de meest vreemde foutendat ik zelf denk later van. WTF waar komt dit vandaan
Nu weet ik dit van me zelf en let dan extra goed op![]()
Je leert er prima mee om te gaan. Let maar eens op mijn spelling. Je kan dan zo zien wanneer ik moe ben of niet. En ik zoek gewoon alternatieven voor een word als ik die niet weet te spellen
Het is een zij.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:47 schreef theKiD het volgende:
[..]
Zoiets vind ik als anti-taalnazi zelfs niet kunnen. Helemaal gezien zijn functie...
Dan word er eerder van je verwacht in correct nederlands te kunnen spellen/ berichten te schrijven?quote:Op donderdag 15 november 2012 16:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat heeft zijn functie daar mee te maken dan? Moet je goed kunnen spellen om een manager te zijn?
het is niet echt representatief. stel je voor dat een hoge pief jou een mail stuurt met dergelijke fouten in de tekst. die zou ik meteen niet meer serieus kunnen nemen, als ik eerlijk ben.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat heeft zijn functie daar mee te maken dan? Moet je goed kunnen spellen om een manager te zijn?
Ja. Als je eens wat berichten laat rondgaan door je personeelsbestand lijkt het me wel tof om niet de indruk te wekken dat het door een 12-jarige geschreven is.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Toch vind ik het net klinken alsof je met een 14-jarig meisje aan het chatten bent...quote:Op donderdag 15 november 2012 16:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat zijn wel de fouten die ik makkelijk kan maken als ik erg moe ben. Dan maak ik de meest vreemde foutendat ik zelf denk later van. WTF waar komt dit vandaan
Nu weet ik dit van me zelf en let dan extra goed op![]()
Je leert er prima mee om te gaan. Let maar eens op mijn spelling. Je kan dan zo zien wanneer ik moe ben of niet. En ik zoek gewoon alternatieven voor een word als ik die niet weet te spellen
En dat terwijl het een mannetje isquote:Op donderdag 15 november 2012 16:51 schreef Jussi het volgende:
[..]
Toch vind ik het net klinken alsof je met een 14-jarig meisje aan het chatten bent...
Die zal vast een secretaresse het laten opknappenquote:Op donderdag 15 november 2012 16:50 schreef dawg het volgende:
[..]
het is niet echt representatief. stel je voor dat een hoge pief jou een mail stuurt met dergelijke fouten in de tekst. die zou ik meteen niet meer serieus kunnen nemen, als ik eerlijk ben.
14 jarige typen in sms taalquote:Op donderdag 15 november 2012 16:51 schreef Jussi het volgende:
[..]
Toch vind ik het net klinken alsof je met een 14-jarig meisje aan het chatten bent...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |