abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 november 2012 @ 11:29:01 #101
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119232929
quote:
10s.gif Op donderdag 15 november 2012 11:22 schreef Craptacular het volgende:
Zijn er nog date stories taalnazi's?
Afgelopen zaterdag kwam een vriendin met haar nicht langs. Ik was op slag verliefd :D

Alleen moest ik me inhouden van die vriendin van me :{

Wat ik ook probeerde zij kwam er elke keer tussen door :D zonerg dat ze zelfs de telefoon van haar nicht af pakte toen ze me haar nummer wilde geven :D

Maar goed was niks spannends want ze gaat toch voor 4 maanden naar het buitenland. Versierennging prima en was een zeer geslaagde avond :)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 15 november 2012 @ 12:13:18 #102
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_119234327
quote:
10s.gif Op donderdag 15 november 2012 11:22 schreef Craptacular het volgende:
Zijn er nog date stories taalnazi's?
och Silenus en ik hebben een date na de kookmeet.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  donderdag 15 november 2012 @ 12:21:07 #103
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119234557
Is de kook meet al geweest?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_119234605
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 12:21 schreef ook_gek het volgende:
Is de kook meet al geweest?
Laatste weekend van november
Dit account is niet meer in gebruik.
  donderdag 15 november 2012 @ 12:26:30 #105
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119234734
Ah ok
  donderdag 15 november 2012 @ 12:35:29 #106
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_119235018
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 12:13 schreef Andromache het volgende:

[..]

Goed geregeld, leuk!
pi_119235748
Hallo! Nieuwsgierige snuffelaar, komt even loeren :9
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  donderdag 15 november 2012 @ 14:09:48 #108
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119237848
quote:
7s.gif Op donderdag 15 november 2012 13:03 schreef theKiD het volgende:
Hallo! Nieuwsgierige snuffelaar, komt even loeren :9
Oke
pi_119237985
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 12:13 schreef Andromache het volgende:

[..]

Noohhh daten jullie fok autisten ook onder elkaar?
  donderdag 15 november 2012 @ 14:33:24 #110
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_119238679
HUH WAT heb je het tegen mij? :S:S

..maar klopt. :P Heb er overigens nog een date tussengefietst voor a.s. zaterdag, we gaan samen Sinterklaas binnenhalen in de stad!

Heb ik nog nooit gedaan met een date, dus het lijkt me stiekem briljant. Lekker kijken naar de intocht. :+
Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 15 november 2012 @ 14:50:52 #111
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119239236
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 14:33 schreef Silenus het volgende:

..maar klopt. :P Heb er overigens nog een date tussengefietst voor a.s. zaterdag, we gaan samen Sinterklaas binnenhalen in de stad!

Heb ik nog nooit gedaan met een date, dus het lijkt me stiekem briljant. Lekker kijken naar de intocht. :+
Niet te entoshiast worde he? Niet dat je haar straks KO gooid met een pepernoot!
pi_119239441
Bij PAIQ kan je ook een onliner versturen. Wat is nou een goede? Ik bedoel alles lijkt mij echt cheesy in mijn ogen.
  donderdag 15 november 2012 @ 14:59:13 #113
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119239536
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 14:56 schreef Cerviantes het volgende:
Bij PAIQ kan je ook een onliner versturen. Wat is nou een goede? Ik bedoel alles lijkt mij echt cheesy in mijn ogen.
Ik heb ooit onderstaande gebruikt en kreeg daar altijd leuke reacties op.

Jij mag bepalen wat we gaan doen of heen gaan. Er zijn geen grenzen alles kan en mag! Waar neem je mij mee naar toe?

Je krijgt de gekste leukste reacties :D
pi_119239580
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2012 14:59 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Jij mag bepalen wat we gaan doen of heen gaan. Er zijn geen grenzen alles kan en mag! Waar neem je mij mee naar toe?

Echt, haha. Dit lijkt wel zo een ingestudeerde one liner XD
pi_119239593
quote:

[..]

Als ze dan ook nog tot uitvoer gebracht gaan worden :D
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_119239600
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 14:33 schreef Silenus het volgende:

Heb je die chick al gezien?
pi_119240339
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 14:56 schreef Cerviantes het volgende:
Niet geforceerd grappig gaan wezen als je er zelf al niet zeker van bent, als je er een beetje normaal uitziet volstaat iets als ''Leuke foto, zin om eens een keertje te kletsen?'' echt wel.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_119240577
quote:
14s.gif Op donderdag 15 november 2012 15:25 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Niet geforceerd grappig gaan wezen als je er zelf al niet zeker van bent, als je er een beetje normaal uitziet volstaat iets als ''Leuke foto, zin om eens een keertje te kletsen?'' echt wel.
Ik denk dat ik iets meer moeite moet doen dan dat. Niet dat ik er niet goed uit zie, maar dit komt meer door mijn afkomst.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cerviantes op 15-11-2012 15:33:19 (Meer toegevoegd) ]
  donderdag 15 november 2012 @ 15:33:00 #119
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119240599
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 15:00 schreef Cerviantes het volgende:

[..]

Echt, haha. Dit lijkt wel zo een ingestudeerde one liner XD
Ik had deze ooit verstuurd toen ik uit de kroeg kwam vroeg in de ochtend op een foto bewonderaar ding melding gebeuren. Geen idee wat ik moest sturen dus toen dit gestuurd onder het motto van fuck it zie het wel. En tot mijn verbazing kwam er een hele leuke spontane reactie op.

Heb hem toen nog 2x gebruikt en beide keren een hele leuke spontane reactie op gekregen.

Gebruik hem nu trouwens niet meer. Ik stuur altijd van alles, kijken wat de grens is :D

Ooit eens gestuurd,

Je vind m'n foto al leuk merk ik, met geluid er bij is het nog leuker. Dus geef je nummer maar!

En hop eerste reactie van haar was dat ik arrogant en brutaal was :D

Maar toch reageerde ze er op en had ik binnen 5min praten haar nummer. Nooit mee gedate want er was geen gesprek mee te voeren. Communiceren was niet haar sterkste kant zullen we maar zeggen :D

Volgens mij kan je alles wel zeggen :)
pi_119240704
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2012 15:33 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik had deze ooit verstuurd toen ik uit de kroeg kwam vroeg in de ochtend op een foto bewonderaar ding melding gebeuren. Geen idee wat ik moest sturen dus toen dit gestuurd onder het motto van fuck it zie het wel. En tot mijn verbazing kwam er een hele leuke spontane reactie op.

Heb hem toen nog 2x gebruikt en beide keren een hele leuke spontane reactie op gekregen.

Gebruik hem nu trouwens niet meer. Ik stuur altijd van alles, kijken wat de grens is :D

Ooit eens gestuurd,

Je vind m'n foto al leuk merk ik, met geluid er bij is het nog leuker. Dus geef je nummer maar!

En hop eerste reactie van haar was dat ik arrogant en brutaal was :D

Maar toch reageerde ze er op en had ik binnen 5min praten haar nummer. Nooit mee gedate want er was geen gesprek mee te voeren. Communiceren was niet haar sterkste kant zullen we maar zeggen :D

Volgens mij kan je alles wel zeggen :)
Beetje in de trant van 'als ze maar reageren', daarna kan je ze aan de haak slaan ofzoiets? haha, dat kan een goede tactiek zijn. Ik denk wel dat het de meeste meisjes afschrikt.

Over welk leeftijd categorie heb je het eigenlijk? dat is wel een belangrijke factor, denk ik.

[ Bericht 2% gewijzigd door Cerviantes op 15-11-2012 15:36:42 (leeftijd ) ]
  donderdag 15 november 2012 @ 15:42:50 #121
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119241016
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 15:35 schreef Cerviantes het volgende:

[..]

Beetje in de trant van 'als ze maar reageren', daarna kan je ze aan de haak slaan ofzoiets? haha, dat kan een goede tactiek zijn. Ik denk wel dat het de meeste meisjes afschrikt.

Over welk leeftijd categorie heb je het eigenlijk? dat is wel een belangrijke factor, denk ik.
Ik neem het allemaal niet zo serieus dus het is meer om te kijken hoe ver je kan gaan :)

Iets orgineels sturen werkt echt goed. Ik ga er altijd van uit dat ze 5 van die dingen per dag krijgt. Dus wat moet ik sturen waar door die van mij er uit springt, of waar ze om moet lachen?

Maar je kan ook volledig de andere kan op gaan en heel brutaal doen. Gek genoeg kom je dan ook best ver! Brutalen hebben de halve wereld zeggen ze wel eens.

Maar beide manieren kunnen ook volledig fout gaan! Hangt van de persoon af natuurlijk!

quote:
25 en 35
  Moderator / Redactie FP donderdag 15 november 2012 @ 15:44:42 #122
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_119241081
quote:

[..]

Die moet ik even onthouden :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 15 november 2012 @ 16:11:30 #123
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119242182
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 15:44 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Die moet ik even onthouden :D
Per keer moet je een euro betalen :D

Maar verzin gewoon zelf wat leuks. Zo moeilijk is het namelijk niet.

Op welke manier kan ik er voor zorgen dat mijn tekst opvalt tussen al die andere berichten.

Hoe kan ik haar een kleine glimlach bezorgen met een berichtje

Of
Hoe kan ik brutaal overkomen zonder dat ik over de grens ga met al gevolg dat ze er niet op in gaat.

En dan is het een kwestie van proberen en maar afwachten wat de reacties gaan worden :)
  donderdag 15 november 2012 @ 16:15:16 #124
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_119242325
Garanties op een bepaalde reactie heb je toch nooit, welke tekst je ook stuurt.
pi_119242577
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 10:09 schreef Cue_ het volgende:
Hoofdletters en punten vind ik toch wel iets wat elk mens moet kunnen. Zeker als ze je een mailtje/berichtje sturen. Maar d/t's enzo, ja die doe ik ook wel fout. Zolang het maar niet lagt ipv lacht is enzo. En dat op een te grote basis. Tis toch een soort van afknapper.

Via whatsapp en dergelijke ben ik zelf ook niet secuur erin en daarin vind ik fouten ook niet zo erg.
ik vind het eerder andersom. tenenkrommend om te zien hoe weinig mensen fatsoenlijk kunnen spellen. :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')