Denk het wel, wat mij betreft voor herhaling vatbaarquote:Op woensdag 14 november 2012 17:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Das inderdaad wel sneu
En nu? Komt er nog een vervolg?
Leukquote:Op woensdag 14 november 2012 17:34 schreef Perzephone het volgende:
Zo date was leuk! Hoor net van een vriend dat hij niet durfde te zoenen.. Jammerlijk
Nee hahaquote:Op woensdag 14 november 2012 17:37 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Leuk
Maar jij ging er dus ook niet voor?
quote:Op woensdag 14 november 2012 17:38 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Nee haha
Hij was zo aan het klooien op het einde dat ik hem wat zat te plagen, had ik niet moeten doen denk ik
Hoe oud was die knakker dan?quote:Op woensdag 14 november 2012 17:34 schreef Perzephone het volgende:
Zo date was leuk! Hoor net van een vriend dat hij niet durfde te zoenen.. Jammerlijk
Wel nee het was een mietje. Als een vrouw mij plaagt of uitdaagt ga ik er juist voorquote:Op woensdag 14 november 2012 17:40 schreef Sekhmet het volgende:
[..]![]()
Het mannelijk ego is een kwetsbaar iets...
Dat wordt niks in bed.quote:Op woensdag 14 november 2012 17:34 schreef Perzephone het volgende:
quote:Op woensdag 14 november 2012 19:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hahah, in da club doe ik er nooit zo moeilijk over allemaal, maar op een date wil ik graag dat de man mij zoent. Ik kan daar zo blij van worden
Ach hoeft ook niet direct tochquote:Op woensdag 14 november 2012 17:34 schreef Perzephone het volgende:
Ik had ooit ook zo'n vriend. Die moest je zowat vastbinden op een vrouw voor er ook maar iets gebeurde. Die blik vol paniek in zijn ogen iedere keer als er in de kroeg een dame tegen hem aan begon te lullen was hopeloos ten langen leste.quote:Op woensdag 14 november 2012 17:34 schreef Perzephone het volgende:
Haha, ware woorden.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:57 schreef Schadenfreude het volgende:
Ik vind het sowieso curieus dat de helft van de vrouwen blijkbaar denkt dat ze over mannen heen walsen, ik denk dat het er eerder mee te maken heeft dat mannen vaak gewoon ja zeggen om ergens vanaf te zijn om vervolgens niets aan hun gedrag te veranderen.
Het geldt vast net zo hard voor mannen, maar ik kijk nooit op mannenprofielen dus ik kan daar weinig over zeggenquote:Op woensdag 14 november 2012 21:13 schreef Sekhmet het volgende:
99% van de mannen heeft namelijk een geweldig en origineel profiel en kunnen een gesprek goed gaande houden
Daar kunnen de vrouwen nog een voorbeeld aan nemen.
Ik ben bezig met een geweldig profiel as we speak. Gaat een klapper worden waarmee ik veel woede op mijn hals haal, ongetwijfeld. Lekker.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:13 schreef Sekhmet het volgende:
99% van de mannen heeft namelijk een geweldig en origineel profiel en kunnen een gesprek goed gaande houden
Vrouwen dan...quote:Op woensdag 14 november 2012 21:13 schreef Sekhmet het volgende:
Ja. 120 kilo wegen, een kop als een harpij hebben en je dan ''Godin'' noemen. The nerve.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:19 schreef peleetje het volgende:
[..]
Vrouwen dan...
Komen ze aan met usernames als 'Godin' 'maangodin' en dan verwacht ik een heerlijk goddelijjk schepsel te zien. Maar helaas.
Neem het maar van mij aanquote:Op woensdag 14 november 2012 21:17 schreef Schadenfreude het volgende:
[..]
Het geldt vast net zo hard voor mannen, maar ik kijk nooit op mannenprofielen dus ik kan daar weinig over zeggen. Wat ik wel aangaf is dat het natuurlijk lastig is om jezelf zo in de etalage te zetten en ik neem het mensen ook niet kwalijk, het is gewoon heel anders dan een eerste indruk in de kroeg als een glimlach of een kort oogcontact het ijs kan breken of juist een al dan niet bedoelde spanning kan opwekken.
Mannen net zo hoor. Noem je jezelf 'sexything' terwijl je een buik van een hoogzwangere vrouw hebt met een mooie combover haircut en zichtbare zweetplekken onder je armen.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:19 schreef peleetje het volgende:
[..]
Vrouwen dan...
Komen ze aan met usernames als 'Godin' 'maangodin' en dan verwacht ik een heerlijk goddelijjk schepsel te zien. Maar helaas.
Ik spreek ook liever iemand in het echt, maar als een dame in een chatgesprek van tien minuten alleen maar korte antwoorden geeft en nergens op in gaat dan komt het nooit zover. Ik vind chatten ook verre van ideaal maar ik probeer wel een iets uitgebreider antwoord te geven en wat interesse te tonen om uit het standaardriedeltje van wat is je leeftijd/beroep, waar woon/studeer je, etc te komen.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:22 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Neem het maar van mij aanEn de meeste mannen zoeken een lief, rustig en verzorgend meisje omdat ze zelf rustige 'kat uit de boom kijk types' zijn. En laat dat nou net een type zijn waar veel vrouwen die een gesprek wel gaande kunnen houden niet op zitten te wachten (if you ask me).
Maar je hebt gelijk, het is ook lastig jezelf aan te prijzen op een datingsite. Daarom toch zo snel mogelijk afspreken en iemand in het echt ontmoeten.
Haha... geloof ik ook wel.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:26 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Mannen net zo hoor. Noem je jezelf 'sexything' terwijl je een buik van een hoogzwangere vrouw hebt met een mooie combover haircut en zichtbare zweetplekken onder je armen.
Trust me, mannen zijn net zo erg als vrouwen als het om datingsites gaat.
En wat doe je er zelf aan om het gesprek op gang te houden?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:28 schreef Schadenfreude het volgende:
[..]
Ik spreek ook liever iemand in het echt, maar als een dame in een chatgesprek van tien minuten alleen maar korte antwoorden geeft en nergens op in gaat dan komt het nooit zover. Ik vind chatten ook verre van ideaal maar ik probeer wel een iets uitgebreider antwoord te geven en wat interesse te tonen om uit het standaardriedeltje van wat is je leeftijd/beroep, waar woon/studeer je, etc te komen.
Ga eens op badoo kijken. Nog geen enkele andere site gezien waar zoveel profielfoto's bestaan uit mannen met blote torso's zonder hoofdquote:Op woensdag 14 november 2012 21:31 schreef peleetje het volgende:
[..]
Haha... geloof ik ook wel.
Maar dan vrouwen die een hele serieuze text in hun profiel zetten en dan foto's hebben van zichzelf:
- huppelend in bikini over het strand
- Zwemmend in het zwembad maar dan lekker ingezoomd op de bilpartij.
- Foto's van voren met een HUGE inkijk.
Dan snap je de bedoeling van een datingsite ook niet helemaal denk ik.
Maar goed. Zal voor mannen net zo gelden.
Ach, ergens is het wel een feit dat veel vrouwen eerst naar de body kijken.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:34 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ga eens op badoo kijken. Nog geen enkele andere site gezien waar zoveel profielfoto's bestaan uit mannen met blote torso's zonder hoofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |