abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119206539
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2012 17:36 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Das inderdaad wel sneu :')

En nu? Komt er nog een vervolg?
Denk het wel, wat mij betreft voor herhaling vatbaar :)! Nu nog hopen dat dat wederzijds is natuurlijk
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
pi_119206556
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 17:34 schreef Perzephone het volgende:
Zo date was leuk! Hoor net van een vriend dat hij niet durfde te zoenen.. Jammerlijk :P
Leuk *O*
Maar jij ging er dus ook niet voor?
pi_119206584
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 17:37 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Leuk *O*
Maar jij ging er dus ook niet voor?
Nee haha
Hij was zo aan het klooien op het einde dat ik hem wat zat te plagen, had ik niet moeten doen denk ik :P
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
pi_119206649
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 17:38 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Nee haha
Hij was zo aan het klooien op het einde dat ik hem wat zat te plagen, had ik niet moeten doen denk ik :P
:D :N
Het mannelijk ego is een kwetsbaar iets...
pi_119206704
quote:
Zo date was leuk! Hoor net van een vriend dat hij niet durfde te zoenen.. Jammerlijk :P
Hoe oud was die knakker dan?
  woensdag 14 november 2012 @ 17:44:16 #281
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119206787
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 17:40 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

:D :N
Het mannelijk ego is een kwetsbaar iets...
Wel nee het was een mietje. Als een vrouw mij plaagt of uitdaagt ga ik er juist voor :D

Niet gek laten maken!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_119210253
Hahah, in da club doe ik er nooit zo moeilijk over allemaal, maar op een date wil ik graag dat de man mij zoent. Ik kan daar zo blij van worden O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator woensdag 14 november 2012 @ 20:00:30 #283
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_119211760
quote:
Dat wordt niks in bed.
What can change the nature of a man?
  woensdag 14 november 2012 @ 20:04:39 #284
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119211948
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 19:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hahah, in da club doe ik er nooit zo moeilijk over allemaal, maar op een date wil ik graag dat de man mij zoent. Ik kan daar zo blij van worden O+
:* :* :* :*
Welkom in mijn club prinsesje van me!
:* :* :* :*
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 14 november 2012 @ 20:06:57 #285
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119212052
quote:
Ach hoeft ook niet direct toch :P 2e date alle tijd dan. Leuk om te horen dat het leuk was :)
we dan
pi_119212177
quote:
Ik had ooit ook zo'n vriend. Die moest je zowat vastbinden op een vrouw voor er ook maar iets gebeurde. Die blik vol paniek in zijn ogen iedere keer als er in de kroeg een dame tegen hem aan begon te lullen was hopeloos ten langen leste.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_119214705
Hm, ik heb me twee weken geleden uit een soort van nieuwsgierigheid ingeschreven op paiq en relatieplanet, maar ik moet zeggen dat het vooral mijn vooroordelen over internetdaten heeft bevestigd. Op paiq komen de chats erg geforceerd over. Krijg regelmatig zo'n battle date aangeboden waarbij de dame vervolgens heel traag en ongeÏnteresseerd reageert ('Wat studeer je?' Ik studeer architectuur. 'Oh. Hoe lang ben je?'). Waarom vraag je dan überhaupt een battle date aan... Beetje interesse tonen en inhaken kan geen kwaad lijkt me.

Relatieplanet weet ik helemaal niet goed wat ik er mee aan moet. Bijna alle verhaaltjes zijn iets in de trant van: "Hi, ik ben een vrolijke en spontane meid. Ik hou van reizen maar door gebrek aan tijd en geld ben ik alleen nog naar Zuid-Spanje en Turkije geweest. Ik drink graag een wijntje met vriendinnen op een terrasje. Ik zoek wel een man met een mening want ik ben niet op mijn mondje gevallen en anders wals ik zo over je heen en dat gaat natuurlijk niet werken." Ik vind het sowieso curieus dat de helft van de vrouwen blijkbaar denkt dat ze over mannen heen walsen, ik denk dat het er eerder mee te maken heeft dat mannen vaak gewoon ja zeggen om ergens vanaf te zijn om vervolgens niets aan hun gedrag te veranderen.

Anyway, bij allebei heb ik de indruk dat de verhaaltje/gesprekjes zo generiek zijn (en toegegeven, het is ook best lastig om jezelf zo aan te prijzen op een openbare vleeskeuring) dat het uiteindelijk alleen om de foto's gaat. An sich vind ik paiq wel grappig maar ik vrees dat chatten voor mij niet de juiste manier is om een klik met iemand te krijgen.
"I can accept failure. I can not accept not trying."
  woensdag 14 november 2012 @ 20:58:59 #288
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_119214801
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 20:57 schreef Schadenfreude het volgende:
Ik vind het sowieso curieus dat de helft van de vrouwen blijkbaar denkt dat ze over mannen heen walsen, ik denk dat het er eerder mee te maken heeft dat mannen vaak gewoon ja zeggen om ergens vanaf te zijn om vervolgens niets aan hun gedrag te veranderen.
Haha, ware woorden. _O_
Gourmetten of steengrillen?
pi_119215496
99% van de mannen heeft namelijk een geweldig en origineel profiel en kunnen een gesprek goed gaande houden :Y
Daar kunnen de vrouwen nog een voorbeeld aan nemen.
pi_119215665
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:13 schreef Sekhmet het volgende:
99% van de mannen heeft namelijk een geweldig en origineel profiel en kunnen een gesprek goed gaande houden :Y
Het geldt vast net zo hard voor mannen, maar ik kijk nooit op mannenprofielen dus ik kan daar weinig over zeggen :P . Wat ik wel aangaf is dat het natuurlijk lastig is om jezelf zo in de etalage te zetten en ik neem het mensen ook niet kwalijk, het is gewoon heel anders dan een eerste indruk in de kroeg als een glimlach of een kort oogcontact het ijs kan breken of juist een al dan niet bedoelde spanning kan opwekken.
pi_119215711
quote:
Ik ben bezig met een geweldig profiel as we speak. Gaat een klapper worden waarmee ik veel woede op mijn hals haal, ongetwijfeld. Lekker. :7
  woensdag 14 november 2012 @ 21:19:20 #292
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_119215795
quote:
Vrouwen dan...

Komen ze aan met usernames als 'Godin' 'maangodin' en dan verwacht ik een heerlijk goddelijjk schepsel te zien. Maar helaas.
pi_119215903
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:19 schreef peleetje het volgende:

[..]

Vrouwen dan...

Komen ze aan met usernames als 'Godin' 'maangodin' en dan verwacht ik een heerlijk goddelijjk schepsel te zien. Maar helaas.
Ja. 120 kilo wegen, een kop als een harpij hebben en je dan ''Godin'' noemen. The nerve.
pi_119215957
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:17 schreef Schadenfreude het volgende:

[..]

Het geldt vast net zo hard voor mannen, maar ik kijk nooit op mannenprofielen dus ik kan daar weinig over zeggen :P . Wat ik wel aangaf is dat het natuurlijk lastig is om jezelf zo in de etalage te zetten en ik neem het mensen ook niet kwalijk, het is gewoon heel anders dan een eerste indruk in de kroeg als een glimlach of een kort oogcontact het ijs kan breken of juist een al dan niet bedoelde spanning kan opwekken.
Neem het maar van mij aan ;) En de meeste mannen zoeken een lief, rustig en verzorgend meisje omdat ze zelf rustige 'kat uit de boom kijk types' zijn. En laat dat nou net een type zijn waar veel vrouwen die een gesprek wel gaande kunnen houden niet op zitten te wachten (if you ask me).
Maar je hebt gelijk, het is ook lastig jezelf aan te prijzen op een datingsite. Daarom toch zo snel mogelijk afspreken en iemand in het echt ontmoeten.
pi_119216203
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:19 schreef peleetje het volgende:

[..]

Vrouwen dan...

Mannen net zo hoor. Noem je jezelf 'sexything' terwijl je een buik van een hoogzwangere vrouw hebt met een mooie combover haircut en zichtbare zweetplekken onder je armen.
Trust me, mannen zijn net zo erg als vrouwen als het om datingsites gaat.
pi_119216297
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:22 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Neem het maar van mij aan ;) En de meeste mannen zoeken een lief, rustig en verzorgend meisje omdat ze zelf rustige 'kat uit de boom kijk types' zijn. En laat dat nou net een type zijn waar veel vrouwen die een gesprek wel gaande kunnen houden niet op zitten te wachten (if you ask me).
Maar je hebt gelijk, het is ook lastig jezelf aan te prijzen op een datingsite. Daarom toch zo snel mogelijk afspreken en iemand in het echt ontmoeten.
Ik spreek ook liever iemand in het echt, maar als een dame in een chatgesprek van tien minuten alleen maar korte antwoorden geeft en nergens op in gaat dan komt het nooit zover. Ik vind chatten ook verre van ideaal maar ik probeer wel een iets uitgebreider antwoord te geven en wat interesse te tonen om uit het standaardriedeltje van wat is je leeftijd/beroep, waar woon/studeer je, etc te komen.
  woensdag 14 november 2012 @ 21:31:33 #297
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_119216498
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:26 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Mannen net zo hoor. Noem je jezelf 'sexything' terwijl je een buik van een hoogzwangere vrouw hebt met een mooie combover haircut en zichtbare zweetplekken onder je armen.
Trust me, mannen zijn net zo erg als vrouwen als het om datingsites gaat.
Haha... geloof ik ook wel.

Maar dan vrouwen die een hele serieuze text in hun profiel zetten en dan foto's hebben van zichzelf:
- huppelend in bikini over het strand
- Zwemmend in het zwembad maar dan lekker ingezoomd op de bilpartij.
- Foto's van voren met een HUGE inkijk.

Dan snap je de bedoeling van een datingsite ook niet helemaal denk ik.
Maar goed. Zal voor mannen net zo gelden.
pi_119216582
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:28 schreef Schadenfreude het volgende:

[..]

Ik spreek ook liever iemand in het echt, maar als een dame in een chatgesprek van tien minuten alleen maar korte antwoorden geeft en nergens op in gaat dan komt het nooit zover. Ik vind chatten ook verre van ideaal maar ik probeer wel een iets uitgebreider antwoord te geven en wat interesse te tonen om uit het standaardriedeltje van wat is je leeftijd/beroep, waar woon/studeer je, etc te komen.
En wat doe je er zelf aan om het gesprek op gang te houden?
Het is maar net een kwestie van de juiste match hebben wil een gesprek echt goed lopen, dan gaat het gesprek vaak ook wel ergens anders over. Maar het moet wel van beide kanten komen.
pi_119216685
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:31 schreef peleetje het volgende:

[..]

Haha... geloof ik ook wel.

Maar dan vrouwen die een hele serieuze text in hun profiel zetten en dan foto's hebben van zichzelf:
- huppelend in bikini over het strand
- Zwemmend in het zwembad maar dan lekker ingezoomd op de bilpartij.
- Foto's van voren met een HUGE inkijk.

Dan snap je de bedoeling van een datingsite ook niet helemaal denk ik.
Maar goed. Zal voor mannen net zo gelden.
Ga eens op badoo kijken. Nog geen enkele andere site gezien waar zoveel profielfoto's bestaan uit mannen met blote torso's zonder hoofd :')
pi_119216735
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:34 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Ga eens op badoo kijken. Nog geen enkele andere site gezien waar zoveel profielfoto's bestaan uit mannen met blote torso's zonder hoofd :')
Ach, ergens is het wel een feit dat veel vrouwen eerst naar de body kijken.
Dit account is niet meer in gebruik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')