Joh, trek je niks aan van dat gezanik en doe waar jezelf zin in hebtquote:Op woensdag 14 november 2012 13:40 schreef xApples het volgende:
Jullie maken me bang.. Zal ik zeggen dat ik hem wel ergens ontmoet (en dus op eigen gelegenheid erheen ga?)
Wauw.. Zulke gedachtes heb ik echt nog nooit gehad op een 1e date hoorquote:Op woensdag 14 november 2012 13:42 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Stel je ziet het niet voor je dat hij zwetend op je ligt. Dan moet je nog een paar drankjes doen en dan ook nog een enigzins een akward ritje terug. Maar goed we gaan van het positieve uit. Ik hoop voor je dat hij je witte paard op de prins is.
Maar hij misschien welquote:Op woensdag 14 november 2012 13:48 schreef xApples het volgende:
[..]
Wauw.. Zulke gedachtes heb ik echt nog nooit gehad op een 1e date hoor
Tja, misschien wel. Maar dan nog vind ik dat "wel doen/niet doen"-geneuzel hier vaak overdreven.quote:Op woensdag 14 november 2012 13:47 schreef xApples het volgende:
Ja maar ze hebben wel een punt. En daar had ik iets minder goed overna gedacht.
Hij mag de voor een 2e date ophalen (als je ooit al komt..) Maar vrijdag ga ik zelf heen en terug.
Jij hebt nooit zoiets gehad van 'daar zou ik het op kunnen' tijdens je 1e date?quote:Op woensdag 14 november 2012 13:48 schreef xApples het volgende:
[..]
Wauw.. Zulke gedachtes heb ik echt nog nooit gehad op een 1e date hoor
JA!!quote:Op woensdag 14 november 2012 10:08 schreef ook_gek het volgende:
Hoi hoi,
Om maar meteen met de deur in huis te vallen. Heb je zin om komende woensdag avond een drankje te gaan drinken met me in de stad?
Lijkt mij erg gezellig!
Doei x
Geen concrete sex? Je draait 'm er liever wat omheen?quote:Op woensdag 14 november 2012 14:16 schreef xApples het volgende:
Noujaaa.. Ik kijk natuurlijk altijd wel aan hoe groot de mate van aantrekkelijkheid is
maar ik denk idd echt niet aan concrete sex tijdens een 1e date..
Je weet zo slapjes z'n lul rond haar slipje laten bungelenquote:Op woensdag 14 november 2012 14:42 schreef Silenus het volgende:
Geen concrete sex? Je draait 'm er liever wat omheen?
Jij kan dat ook zo mooi verwoorden hè...quote:Op woensdag 14 november 2012 14:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je weet zo slapjes z'n lul rond haar slipje laten bungelen
Dan zeg ik get lostquote:Op woensdag 14 november 2012 14:55 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ik ben directer. "Heb je misschien.. "
Gewoon zeggen, kom morgen/ donderdag bla bla bla
Jij hebt een vent en kinderen! Dus dat kan helemaal nietquote:
Er staat toch nergens misschien?quote:Op woensdag 14 november 2012 14:55 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ik ben directer. "Heb je misschien.. "
Gewoon zeggen, kom morgen/ donderdag bla bla bla
Nou daar ga ik wel vanuit. En ga eens achter laptop vandaan en snel naar je keuken.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:04 schreef Pvoesss het volgende:
Dan nog hoef je niet er van uit te gaan dat ik daar zin in heb of die dag kan.
Het kan wel wat beleefder, ik ben niet je hondje dat komt zodra je het roept.
Vandaag de dag hebben ze ook wifi in de keukenquote:Op woensdag 14 november 2012 15:11 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Nou daar ga ik wel vanuit. En ga eens achter laptop vandaan en snel naar je keuken.
Das inderdaad wel sneuquote:Op woensdag 14 november 2012 17:34 schreef Perzephone het volgende:
Zo date was leuk! Hoor net van een vriend dat hij niet durfde te zoenen.. Jammerlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |