Dat zijn de betere tips...quote:Op woensdag 14 november 2012 11:03 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Vraag haar op wat voor bank ze het liefst zit
quote:
Leuk, er lag in ieder geval een deken over de bank...quote:Op woensdag 14 november 2012 11:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]vraag meteen kleur en welke kussens er het leukste bij passen.
Dat is gewoon gegarandeerde sexy time!quote:Op woensdag 14 november 2012 11:24 schreef tcr het volgende:
[..]
Leuk, er lag in ieder geval een deken over de bank...
Dat is tegen vlekjes! Je gast neuken m'n zoon!quote:Op woensdag 14 november 2012 11:24 schreef tcr het volgende:
[..]
Leuk, er lag in ieder geval een deken over de bank...
quote:Op woensdag 14 november 2012 11:30 schreef Craptacular het volgende:
Voor mij is het simpel. Als ze er goed uitziet -> zsm daten regelen.
Hij is een jonge god natuurlijkquote:Op woensdag 14 november 2012 11:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat zij van jou vindt is niet relevant?
Niet als je die term gebruikt.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat is gewoon gegarandeerde sexy time!
Oh echt? Zouden mn dates dan op me afknappen omdat ik die Borat mankini draag? Zou veel verklaren.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Niet als je die term gebruikt.
Ze heeft al interesse getoond op dat moment. En ik denk daar nooit zo over na. Ik verkoop mezelf wel in de date.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat zij van jou vindt is niet relevant?
Maar wat hem betreftquote:Op woensdag 14 november 2012 13:29 schreef xApples het volgende:
Dat weet ik nog niet.. Wat mij betreft gewoon simpel wat drinken ergens..
Vind ik altijd het fijnst voor een 1e date
Veel plezier met je eventuele 4 gangen diner.quote:Op woensdag 14 november 2012 13:33 schreef xApples het volgende:
Haha ja dat weet ik niet.. Kom er vrijdag wel achter
Beginneling.quote:Op woensdag 14 november 2012 13:36 schreef xApples het volgende:
Nou die mogelijkheid hou ik zelf altijd graag open.. Maar hij haalt me op
dus dat wordt iets lastiger dit keer..
Ja dat zijn juist de gevaarlijkstequote:Op woensdag 14 november 2012 13:38 schreef xApples het volgende:
Hahah ik ben echt geen beginneling !!
Maar hij bood het zo lief aan.. Oke zwak.
Stel je ziet het niet voor je dat hij zwetend op je ligt. Dan moet je nog een paar drankjes doen en dan ook nog een enigzins een akward ritje terug. Maar goed we gaan van het positieve uit. Ik hoop voor je dat hij je witte paard op de prins is.quote:Op woensdag 14 november 2012 13:38 schreef xApples het volgende:
Hahah ik ben echt geen beginneling !!
Maar hij bood het zo lief aan.. Oke zwak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |