Afgelopen zaterdag kwam een vriendin met haar nicht langs. Ik was op slag verliefdquote:Op donderdag 15 november 2012 11:22 schreef Craptacular het volgende:
Zijn er nog date stories taalnazi's?
och Silenus en ik hebben een date na de kookmeet.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:22 schreef Craptacular het volgende:
Zijn er nog date stories taalnazi's?
Goed geregeld, leuk!quote:Op donderdag 15 november 2012 12:13 schreef Andromache het volgende:
[..]
och Silenus en ik hebben een date na de kookmeet.
Okequote:Op donderdag 15 november 2012 13:03 schreef theKiD het volgende:
Hallo! Nieuwsgierige snuffelaar, komt even loeren
Noohhh daten jullie fok autisten ook onder elkaar?quote:Op donderdag 15 november 2012 12:13 schreef Andromache het volgende:
[..]
och Silenus en ik hebben een date na de kookmeet.
Niet te entoshiast worde he? Niet dat je haar straks KO gooid met een pepernoot!quote:Op donderdag 15 november 2012 14:33 schreef Silenus het volgende:
HUH WAT heb je het tegen mij? :S:S
..maar klopt.Heb er overigens nog een date tussengefietst voor a.s. zaterdag, we gaan samen Sinterklaas binnenhalen in de stad!
Heb ik nog nooit gedaan met een date, dus het lijkt me stiekem briljant. Lekker kijken naar de intocht.
Ik heb ooit onderstaande gebruikt en kreeg daar altijd leuke reacties op.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:56 schreef Cerviantes het volgende:
Bij PAIQ kan je ook een onliner versturen. Wat is nou een goede? Ik bedoel alles lijkt mij echt cheesy in mijn ogen.
Echt, haha. Dit lijkt wel zo een ingestudeerde one liner XDquote:Op donderdag 15 november 2012 14:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb ooit onderstaande gebruikt en kreeg daar altijd leuke reacties op.
Jij mag bepalen wat we gaan doen of heen gaan. Er zijn geen grenzen alles kan en mag! Waar neem je mij mee naar toe?
Je krijgt de gekste leukste reacties
Als ze dan ook nog tot uitvoer gebracht gaan wordenquote:Op donderdag 15 november 2012 14:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij mag bepalen wat we gaan doen of heen gaan. Er zijn geen grenzen alles kan en mag! Waar neem je mij mee naar toe?
Heb je die chick al gezien?quote:Op donderdag 15 november 2012 14:33 schreef Silenus het volgende:
HUH WAT heb je het tegen mij? :S:S
..maar klopt.Heb er overigens nog een date tussengefietst voor a.s. zaterdag, we gaan samen Sinterklaas binnenhalen in de stad!
Heb ik nog nooit gedaan met een date, dus het lijkt me stiekem briljant. Lekker kijken naar de intocht.
Niet geforceerd grappig gaan wezen als je er zelf al niet zeker van bent, als je er een beetje normaal uitziet volstaat iets als ''Leuke foto, zin om eens een keertje te kletsen?'' echt wel.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:56 schreef Cerviantes het volgende:
Bij PAIQ kan je ook een onliner versturen. Wat is nou een goede? Ik bedoel alles lijkt mij echt cheesy in mijn ogen.
Ik denk dat ik iets meer moeite moet doen dan dat. Niet dat ik er niet goed uit zie, maar dit komt meer door mijn afkomst.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Niet geforceerd grappig gaan wezen als je er zelf al niet zeker van bent, als je er een beetje normaal uitziet volstaat iets als ''Leuke foto, zin om eens een keertje te kletsen?'' echt wel.
Ik had deze ooit verstuurd toen ik uit de kroeg kwam vroeg in de ochtend op een foto bewonderaar ding melding gebeuren. Geen idee wat ik moest sturen dus toen dit gestuurd onder het motto van fuck it zie het wel. En tot mijn verbazing kwam er een hele leuke spontane reactie op.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:00 schreef Cerviantes het volgende:
[..]
Echt, haha. Dit lijkt wel zo een ingestudeerde one liner XD
Beetje in de trant van 'als ze maar reageren', daarna kan je ze aan de haak slaan ofzoiets? haha, dat kan een goede tactiek zijn. Ik denk wel dat het de meeste meisjes afschrikt.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik had deze ooit verstuurd toen ik uit de kroeg kwam vroeg in de ochtend op een foto bewonderaar ding melding gebeuren. Geen idee wat ik moest sturen dus toen dit gestuurd onder het motto van fuck it zie het wel. En tot mijn verbazing kwam er een hele leuke spontane reactie op.
Heb hem toen nog 2x gebruikt en beide keren een hele leuke spontane reactie op gekregen.
Gebruik hem nu trouwens niet meer. Ik stuur altijd van alles, kijken wat de grens is
Ooit eens gestuurd,
Je vind m'n foto al leuk merk ik, met geluid er bij is het nog leuker. Dus geef je nummer maar!
En hop eerste reactie van haar was dat ik arrogant en brutaal was
Maar toch reageerde ze er op en had ik binnen 5min praten haar nummer. Nooit mee gedate want er was geen gesprek mee te voeren. Communiceren was niet haar sterkste kant zullen we maar zeggen
Volgens mij kan je alles wel zeggen
Ik neem het allemaal niet zo serieus dus het is meer om te kijken hoe ver je kan gaanquote:Op donderdag 15 november 2012 15:35 schreef Cerviantes het volgende:
[..]
Beetje in de trant van 'als ze maar reageren', daarna kan je ze aan de haak slaan ofzoiets? haha, dat kan een goede tactiek zijn. Ik denk wel dat het de meeste meisjes afschrikt.
Over welk leeftijd categorie heb je het eigenlijk? dat is wel een belangrijke factor, denk ik.
25 en 35quote:Over welk leeftijd categorie heb je het eigenlijk? dat is wel een belangrijke factor, denk ik.
Die moet ik even onthoudenquote:Op donderdag 15 november 2012 14:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Per keer moet je een euro betalenquote:
ik vind het eerder andersom. tenenkrommend om te zien hoe weinig mensen fatsoenlijk kunnen spellen.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:09 schreef Cue_ het volgende:
Hoofdletters en punten vind ik toch wel iets wat elk mens moet kunnen. Zeker als ze je een mailtje/berichtje sturen. Maar d/t's enzo, ja die doe ik ook wel fout. Zolang het maar niet lagt ipv lacht is enzo. En dat op een te grote basis. Tis toch een soort van afknapper.
Via whatsapp en dergelijke ben ik zelf ook niet secuur erin en daarin vind ik fouten ook niet zo erg.
Kan ze moeilijk afrekenen op iets waar ik zelf ook niet al te best in benquote:Op donderdag 15 november 2012 16:22 schreef dawg het volgende:
ik vind het eerder andersom. tenenkrommend om te zien hoe weinig mensen fatsoenlijk kunnen spellen.
ik begrijp dat niet zo. zo moeilijk is het allemaal niet, als je het niet kunt is er nog een spellingscontrole.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kan ze moeilijk afrekenen op iets waar ik zelf ook niet al te best in ben
Dat heb ik dus ook wel. Ga me er al snel aan ergeren.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:28 schreef dawg het volgende:
[..]
ik begrijp dat niet zo. zo moeilijk is het allemaal niet, als je het niet kunt is er nog een spellingscontrole.
het staat gewoon zo dommig vind ik, en daarmee is het voor mij meestal wel een afknapper.
Het ligt er een beetje aan wat voor fouten er gemaakt worden. In d/t/dts ben ik gewoon erg slecht. De voorbeelden snap ik dan vaak nog wel, maar moet ik het later zelf toepassen lukt het ineens niet meer.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:28 schreef dawg het volgende:
ik begrijp dat niet zo. zo moeilijk is het allemaal niet, als je het niet kunt is er nog een spellingscontrole.
het staat gewoon zo dommig vind ik, en daarmee is het voor mij meestal wel een afknapper.
En d/t fout wil ik nog wel door de vingers zien. Maar je hebt er gewoon mensen tussen zitten die woorden op zo'n vreemde manier schrijven, dat je je gaat afvragen hoe lang ze in Nederland wonen....quote:Op donderdag 15 november 2012 16:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het ligt er een beetje aan wat voor fouten er gemaakt worden. In d/t/dts ben ik gewoon erg slecht. De voorbeelden snap ik dan vaak nog wel, maar moet ik het later zelf toepassen lukt het ineens niet meer.
Maarja zoals ik zeg.. taalfouten zijn irritant, maar het ligt een beetje aan welke en wanneer enzo.
het ergste vind ik nog wanneer iemand uni heeft gedaan, daar prat op gaat en dan dergelijke spelfouten maakt.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook wel. Ga me er al snel aan ergeren.
tja, ik vind het gewoon raar wanneer iemand zijn of haar eigen taal niet eens fatsoenlijk kan schrijven. en wat ik al zei, als je het niet kunt heb je naast de spellingscontrole ook altijd nog internet. aangezien je toch al op een datingsite actief bent, is het een kleine moeite om even te googlen oid.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het ligt er een beetje aan wat voor fouten er gemaakt worden. In d/t/dts ben ik gewoon erg slecht. De voorbeelden snap ik dan vaak nog wel, maar moet ik het later zelf toepassen lukt het ineens niet meer.
Maarja zoals ik zeg.. taalfouten zijn irritant, maar het ligt een beetje aan welke en wanneer enzo.
Die groep valt bij mij samen onder 'geen hoofdletters/punten gebruiken'. . Blijken vaak dezelfde categorie mensen te zijn.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:33 schreef Spezza19 het volgende:
En d/t fout wil ik nog wel door de vingers zien. Maar je hebt er gewoon mensen tussen zitten die woorden op zo'n vreemde manier schrijven, dat je je gaat afvragen hoe lang ze in Nederland wonen....
even mijn persoonlijke disclaimer op mijn gebrek aan hoofdlettergebruik: op mijn oude laptop werkten de beide shift-toetsen niet meer, en ik had geen zin om voor elke hoofdletter capslock te gebruiken. na aanschaf van mijn nieuwe pc heb ik het maar zo gelaten, noem het gewenning, gemakzucht, of zo.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die groep valt bij mij samen onder 'geen hoofdletters/punten gebruiken'. . Blijken vaak dezelfde categorie mensen te zijn.
En knap ik ook op af
Och ik maak op de telefoon heel veel fouten omdat ik te lui ben om ze te verbeteren. Kost te veel tijdquote:Op donderdag 15 november 2012 16:38 schreef dawg het volgende:
even mijn persoonlijke disclaimer op mijn gebrek aan hoofdlettergebruik: op mijn oude laptop werkten de beide shift-toetsen niet meer, en ik had geen zin om voor elke hoofdletter capslock te gebruiken. na aanschaf van mijn nieuwe pc heb ik het maar zo gelaten, noem het gewenning, gemakzucht, of zo.
Dat is inderdaad wel heel ergquote:Op donderdag 15 november 2012 16:35 schreef Jussi het volgende:
D/t fouten kan ik nog begrijpen maar op "ik hat je een berigtje gestuurd" ga ik echt niet reageren. Zeker niet als de vent in kwestie 25 is!
Dus je moet eerst je reactie in word toen, F7 functie, dan weer knippen plakken in reactiescherm.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:28 schreef dawg het volgende:
[..]
Niet?quote:Op donderdag 15 november 2012 16:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dus je moet eerst je reactie in word toen, F7 functie, dan weer knippen plakken in reactiescherm.
Nee zo kan je inderdaad een chat gesprek goed op gang houden
En de spelling controle haalt de dt fouten er echt niet uit
Of taalfouten wat dat betreft, onderstaande is dan een manager van een grote mode-keten.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:34 schreef dawg het volgende:
[..]
het ergste vind ik nog wanneer iemand uni heeft gedaan, daar prat op gaat en dan dergelijke spelfouten maakt.
'gelukkig' merk ik het alleen op fok!, omdat ik dus niet meer op datingsites ingeschreven sta.
[..]
Een simpele d of dt-fout maak ik ook nog weleens, maar zoiets vind ik om te gruwen.quote:Zo me haren weer klaar dankzij de kapper en me nageltjes ook
tuurlijk, een foutje kan altijd. maar je merkt vaak wel aan iemands schrijftaal of het slechts een slippertje is, of structureel.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
Taalfouten vind ik altijd storend (ben zelf redacteur), maar als iemand een keer een d of een t verkeerd schrijft, ach. Liever dat ze iets te melden hebben met een foutje dan van die obligate antwoorden zonder taalfout.
ja, eens.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Of taalfouten wat dat betreft, onderstaande is dan een manager van een grote mode-keten.
[..]
Een simpele d of dt-fout maak ik ook nog weleens, maar zoiets vind ik om te gruwen.
Zoiets vind ik als anti-taalnazi zelfs niet kunnen. Helemaal gezien zijn functie...quote:Op donderdag 15 november 2012 16:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Of taalfouten wat dat betreft, onderstaande is dan een manager van een grote mode-keten.
[..]
Een simpele d of dt-fout maak ik ook nog weleens, maar zoiets vind ik om te gruwen.
Dat zijn wel de fouten die ik makkelijk kan maken als ik erg moe ben. Dan maak ik de meest vreemde foutenquote:Op donderdag 15 november 2012 16:35 schreef Jussi het volgende:
D/t fouten kan ik nog begrijpen maar op "ik hat je een berigtje gestuurd" ga ik echt niet reageren. Zeker niet als de vent in kwestie 25 is!
Wat heeft zijn functie daar mee te maken dan? Moet je goed kunnen spellen om een manager te zijn?quote:Op donderdag 15 november 2012 16:47 schreef theKiD het volgende:
[..]
Zoiets vind ik als anti-taalnazi zelfs niet kunnen. Helemaal gezien zijn functie...
Dat doe ik ook. Andere zins-opbouw ftw danquote:Op donderdag 15 november 2012 16:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat zijn wel de fouten die ik makkelijk kan maken als ik erg moe ben. Dan maak ik de meest vreemde foutendat ik zelf denk later van. WTF waar komt dit vandaan
Nu weet ik dit van me zelf en let dan extra goed op![]()
Je leert er prima mee om te gaan. Let maar eens op mijn spelling. Je kan dan zo zien wanneer ik moe ben of niet. En ik zoek gewoon alternatieven voor een word als ik die niet weet te spellen
Het is een zij.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:47 schreef theKiD het volgende:
[..]
Zoiets vind ik als anti-taalnazi zelfs niet kunnen. Helemaal gezien zijn functie...
Dan word er eerder van je verwacht in correct nederlands te kunnen spellen/ berichten te schrijven?quote:Op donderdag 15 november 2012 16:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat heeft zijn functie daar mee te maken dan? Moet je goed kunnen spellen om een manager te zijn?
het is niet echt representatief. stel je voor dat een hoge pief jou een mail stuurt met dergelijke fouten in de tekst. die zou ik meteen niet meer serieus kunnen nemen, als ik eerlijk ben.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat heeft zijn functie daar mee te maken dan? Moet je goed kunnen spellen om een manager te zijn?
Ja. Als je eens wat berichten laat rondgaan door je personeelsbestand lijkt het me wel tof om niet de indruk te wekken dat het door een 12-jarige geschreven is.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Toch vind ik het net klinken alsof je met een 14-jarig meisje aan het chatten bent...quote:Op donderdag 15 november 2012 16:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat zijn wel de fouten die ik makkelijk kan maken als ik erg moe ben. Dan maak ik de meest vreemde foutendat ik zelf denk later van. WTF waar komt dit vandaan
Nu weet ik dit van me zelf en let dan extra goed op![]()
Je leert er prima mee om te gaan. Let maar eens op mijn spelling. Je kan dan zo zien wanneer ik moe ben of niet. En ik zoek gewoon alternatieven voor een word als ik die niet weet te spellen
En dat terwijl het een mannetje isquote:Op donderdag 15 november 2012 16:51 schreef Jussi het volgende:
[..]
Toch vind ik het net klinken alsof je met een 14-jarig meisje aan het chatten bent...
Die zal vast een secretaresse het laten opknappenquote:Op donderdag 15 november 2012 16:50 schreef dawg het volgende:
[..]
het is niet echt representatief. stel je voor dat een hoge pief jou een mail stuurt met dergelijke fouten in de tekst. die zou ik meteen niet meer serieus kunnen nemen, als ik eerlijk ben.
14 jarige typen in sms taalquote:Op donderdag 15 november 2012 16:51 schreef Jussi het volgende:
[..]
Toch vind ik het net klinken alsof je met een 14-jarig meisje aan het chatten bent...
En 11 jaar ouderquote:Op donderdag 15 november 2012 16:54 schreef theKiD het volgende:
[..]
En dat terwijl het een mannetje is
Voor wie triest?quote:Op donderdag 15 november 2012 17:09 schreef Jussi het volgende:
[..]
En 11 jaar ouderlichtelijk triest
Eh nee. Dat heb je met internetdates he.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:01 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Heb je die chick al gezien?
Is niet alleen hier, is een rode draad doorheen heel Fok!quote:Op donderdag 15 november 2012 17:37 schreef BeamofLight het volgende:
Goh, nog steeds over die spelfouten hiero. Damn.
EN TERECHT!quote:Op donderdag 15 november 2012 17:42 schreef theKiD het volgende:
[..]
Is niet alleen hier, is een rode draad doorheen heel Fok!
Welke site?quote:Op donderdag 15 november 2012 18:13 schreef Core2 het volgende:
Leuke dame stuurt mij net een berichtje, kan ik niks terugsturen omdat mijn profiel (vers aangemaakt) nog gechecked moet worden door de redactie
Zal wel een lokkertje zijn zodat je meteen full member wordt...quote:Op donderdag 15 november 2012 18:13 schreef Core2 het volgende:
Leuke dame stuurt mij net een berichtje, kan ik niks terugsturen omdat mijn profiel (vers aangemaakt) nog gechecked moet worden door de redactie
Ah..welkome afwisseling. Veel plezier! Welke is dit? Niet die goede vriendin van je ex toch?quote:Op donderdag 15 november 2012 17:53 schreef Blue_note het volgende:
Dussss.
Over een uurtje richting date! Ben benieuwd!
Jij bent meer van de goudvissen?quote:Op donderdag 15 november 2012 19:21 schreef robuust89 het volgende:
Als er een foto van een paard voorbij komt, klik ik gelijk weg![]()
Jaaahoor, dat is echt heel kortzichtig.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:21 schreef robuust89 het volgende:
quote:Op donderdag 15 november 2012 19:26 schreef xApples het volgende:
[..]
Jaaahoor, dat is echt heel kortzichtig.
ff serieus , wat is daar zo erg aan?
En ja ik voel me aangevallen want ik heb er 1
Oh hahaha, ik dacht eerst dat je een meisje met een paardenhoofd bedoelde, maar nu snap ik dat je het over een dier hebt haha!quote:Op donderdag 15 november 2012 19:21 schreef robuust89 het volgende:
Dat dacht ik eigenlijk ookquote:Op donderdag 15 november 2012 20:03 schreef Amy1990 het volgende:
[..]
Oh hahaha, ik dacht eerst dat je een meisje met een paardenhoofd bedoelde, maar nu snap ik dat je het over een dier hebt haha!
quote:Op donderdag 15 november 2012 20:09 schreef Pvoesss het volgende:
Ik zou ook wegklikken.. Stomme knollen met lelijke bek en poten
quote:Op donderdag 15 november 2012 20:03 schreef Amy1990 het volgende:
[..]
Oh hahaha, ik dacht eerst dat je een meisje met een paardenhoofd bedoelde, maar nu snap ik dat je het over een dier hebt haha!
Mooi, al vraag ik me af hoe je een pizza kookt. Maar vanwaar de terughoudendheid (vriendschap)?quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:49 schreef El_Thijs het volgende:
Mijn date vandaag en vanavond was heel goed verlopen. Samen koken ging best goed, zij een pizza en ik twee biefstukken (me like meat) en een hele gezellige avond gehad. Vooralsnog zie ik hier een hele goede vriendschap uitkomen. En als ze tijd heeft gaan we het weekend wat doen
Laten we zeggen dat het voor mij ook meer is om mensen te leren kennen en ik ook niet echt op zoek ben naar een nieuwe relatie. En zoals ik al zei kunnen we het goed vinden met elkaar, in more ways then one.quote:Op vrijdag 16 november 2012 01:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Mooi, al vraag ik me af hoe je een pizza kookt. Maar vanwaar de terughoudendheid (vriendschap)?
Friends with benefits dus?quote:Op vrijdag 16 november 2012 01:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat het voor mij ook meer is om mensen te leren kennen en ik ook niet echt op zoek ben naar een nieuwe relatie. En zoals ik al zei kunnen we het goed vinden met elkaar, in more ways then one.
Jij leest elders mee.quote:
Zoals het er nu naar uitziet wel, en is er wel degelijk een klik op dat gebied. En wat er verder gebeurt zien we wel weerquote:
Seems like it.quote:
Ik snap nu waarop gedoeld wordt maar nee, dat sprak gewoon uit je reactie. Leuk toch, als het op dat gebied ook goed klikt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 01:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar uitziet wel, en is er wel degelijk een klik op dat gebied. En wat er verder gebeurt zien we wel weer
[..]
Seems like it.
Ben altijd al een vage geweest somsquote:Op vrijdag 16 november 2012 01:14 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik snap nu waarop gedoeld wordt maar nee, dat sprak gewoon uit je reactie. Leuk toch, als het op dat gebied ook goed klikt.
Nee nee meisje via Site.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:29 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ah..welkome afwisseling. Veel plezier! Welke is dit? Niet die goede vriendin van je ex toch?
Wat er niet is, moet nog komenquote:Op donderdag 15 november 2012 14:14 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Noohhh daten jullie fok autisten ook onder elkaar?
Ken je dr net?quote:Op vrijdag 16 november 2012 02:29 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 heeft zondag weer een date. Hopelijk wordt het deze keer zoals Blue zijn date...
Wanneer gaan wij daten?quote:Op vrijdag 16 november 2012 03:24 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Wat er niet is, moet nog komen
Ben er zelf nog niet echt over uit, of ik de betaaloptie moet gebruiken, of dat het allemaal maar show is die extra functies... Heb bij Lexa op zich wel een goed gevoel, maar lexamore dan weer een beter gevoel, al is lexamore dan weer niet aardig voor mijn portemonnee, die is freak'n duurquote:Op donderdag 15 november 2012 23:29 schreef Faxie het volgende:
Paiq is nogal populair hier merk ik?
Wat is er zo leuk aan?
En hoe zit het met die battles enzo? Daar las ik eens iets over...
En wat voor soort dames zitten daar? Vanalles wat?
Wellicht ga ik die maar eens proberen in de toekomst...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |