abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 november 2012 @ 11:29:01 #101
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119232929
quote:
10s.gif Op donderdag 15 november 2012 11:22 schreef Craptacular het volgende:
Zijn er nog date stories taalnazi's?
Afgelopen zaterdag kwam een vriendin met haar nicht langs. Ik was op slag verliefd :D

Alleen moest ik me inhouden van die vriendin van me :{

Wat ik ook probeerde zij kwam er elke keer tussen door :D zonerg dat ze zelfs de telefoon van haar nicht af pakte toen ze me haar nummer wilde geven :D

Maar goed was niks spannends want ze gaat toch voor 4 maanden naar het buitenland. Versierennging prima en was een zeer geslaagde avond :)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 15 november 2012 @ 12:13:18 #102
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_119234327
quote:
10s.gif Op donderdag 15 november 2012 11:22 schreef Craptacular het volgende:
Zijn er nog date stories taalnazi's?
och Silenus en ik hebben een date na de kookmeet.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  donderdag 15 november 2012 @ 12:21:07 #103
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119234557
Is de kook meet al geweest?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_119234605
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 12:21 schreef ook_gek het volgende:
Is de kook meet al geweest?
Laatste weekend van november
Dit account is niet meer in gebruik.
  donderdag 15 november 2012 @ 12:26:30 #105
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119234734
Ah ok
  donderdag 15 november 2012 @ 12:35:29 #106
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_119235018
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 12:13 schreef Andromache het volgende:

[..]

Goed geregeld, leuk!
pi_119235748
Hallo! Nieuwsgierige snuffelaar, komt even loeren :9
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  donderdag 15 november 2012 @ 14:09:48 #108
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119237848
quote:
7s.gif Op donderdag 15 november 2012 13:03 schreef theKiD het volgende:
Hallo! Nieuwsgierige snuffelaar, komt even loeren :9
Oke
pi_119237985
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 12:13 schreef Andromache het volgende:

[..]

Noohhh daten jullie fok autisten ook onder elkaar?
  donderdag 15 november 2012 @ 14:33:24 #110
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_119238679
HUH WAT heb je het tegen mij? :S:S

..maar klopt. :P Heb er overigens nog een date tussengefietst voor a.s. zaterdag, we gaan samen Sinterklaas binnenhalen in de stad!

Heb ik nog nooit gedaan met een date, dus het lijkt me stiekem briljant. Lekker kijken naar de intocht. :+
Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 15 november 2012 @ 14:50:52 #111
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119239236
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 14:33 schreef Silenus het volgende:

..maar klopt. :P Heb er overigens nog een date tussengefietst voor a.s. zaterdag, we gaan samen Sinterklaas binnenhalen in de stad!

Heb ik nog nooit gedaan met een date, dus het lijkt me stiekem briljant. Lekker kijken naar de intocht. :+
Niet te entoshiast worde he? Niet dat je haar straks KO gooid met een pepernoot!
pi_119239441
Bij PAIQ kan je ook een onliner versturen. Wat is nou een goede? Ik bedoel alles lijkt mij echt cheesy in mijn ogen.
  donderdag 15 november 2012 @ 14:59:13 #113
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119239536
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 14:56 schreef Cerviantes het volgende:
Bij PAIQ kan je ook een onliner versturen. Wat is nou een goede? Ik bedoel alles lijkt mij echt cheesy in mijn ogen.
Ik heb ooit onderstaande gebruikt en kreeg daar altijd leuke reacties op.

Jij mag bepalen wat we gaan doen of heen gaan. Er zijn geen grenzen alles kan en mag! Waar neem je mij mee naar toe?

Je krijgt de gekste leukste reacties :D
pi_119239580
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2012 14:59 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Jij mag bepalen wat we gaan doen of heen gaan. Er zijn geen grenzen alles kan en mag! Waar neem je mij mee naar toe?

Echt, haha. Dit lijkt wel zo een ingestudeerde one liner XD
pi_119239593
quote:

[..]

Als ze dan ook nog tot uitvoer gebracht gaan worden :D
*** Nul Dertien ***
pi_119239600
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 14:33 schreef Silenus het volgende:

Heb je die chick al gezien?
pi_119240339
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 14:56 schreef Cerviantes het volgende:
Niet geforceerd grappig gaan wezen als je er zelf al niet zeker van bent, als je er een beetje normaal uitziet volstaat iets als ''Leuke foto, zin om eens een keertje te kletsen?'' echt wel.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_119240577
quote:
14s.gif Op donderdag 15 november 2012 15:25 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Niet geforceerd grappig gaan wezen als je er zelf al niet zeker van bent, als je er een beetje normaal uitziet volstaat iets als ''Leuke foto, zin om eens een keertje te kletsen?'' echt wel.
Ik denk dat ik iets meer moeite moet doen dan dat. Niet dat ik er niet goed uit zie, maar dit komt meer door mijn afkomst.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cerviantes op 15-11-2012 15:33:19 (Meer toegevoegd) ]
  donderdag 15 november 2012 @ 15:33:00 #119
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119240599
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 15:00 schreef Cerviantes het volgende:

[..]

Echt, haha. Dit lijkt wel zo een ingestudeerde one liner XD
Ik had deze ooit verstuurd toen ik uit de kroeg kwam vroeg in de ochtend op een foto bewonderaar ding melding gebeuren. Geen idee wat ik moest sturen dus toen dit gestuurd onder het motto van fuck it zie het wel. En tot mijn verbazing kwam er een hele leuke spontane reactie op.

Heb hem toen nog 2x gebruikt en beide keren een hele leuke spontane reactie op gekregen.

Gebruik hem nu trouwens niet meer. Ik stuur altijd van alles, kijken wat de grens is :D

Ooit eens gestuurd,

Je vind m'n foto al leuk merk ik, met geluid er bij is het nog leuker. Dus geef je nummer maar!

En hop eerste reactie van haar was dat ik arrogant en brutaal was :D

Maar toch reageerde ze er op en had ik binnen 5min praten haar nummer. Nooit mee gedate want er was geen gesprek mee te voeren. Communiceren was niet haar sterkste kant zullen we maar zeggen :D

Volgens mij kan je alles wel zeggen :)
pi_119240704
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2012 15:33 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik had deze ooit verstuurd toen ik uit de kroeg kwam vroeg in de ochtend op een foto bewonderaar ding melding gebeuren. Geen idee wat ik moest sturen dus toen dit gestuurd onder het motto van fuck it zie het wel. En tot mijn verbazing kwam er een hele leuke spontane reactie op.

Heb hem toen nog 2x gebruikt en beide keren een hele leuke spontane reactie op gekregen.

Gebruik hem nu trouwens niet meer. Ik stuur altijd van alles, kijken wat de grens is :D

Ooit eens gestuurd,

Je vind m'n foto al leuk merk ik, met geluid er bij is het nog leuker. Dus geef je nummer maar!

En hop eerste reactie van haar was dat ik arrogant en brutaal was :D

Maar toch reageerde ze er op en had ik binnen 5min praten haar nummer. Nooit mee gedate want er was geen gesprek mee te voeren. Communiceren was niet haar sterkste kant zullen we maar zeggen :D

Volgens mij kan je alles wel zeggen :)
Beetje in de trant van 'als ze maar reageren', daarna kan je ze aan de haak slaan ofzoiets? haha, dat kan een goede tactiek zijn. Ik denk wel dat het de meeste meisjes afschrikt.

Over welk leeftijd categorie heb je het eigenlijk? dat is wel een belangrijke factor, denk ik.

[ Bericht 2% gewijzigd door Cerviantes op 15-11-2012 15:36:42 (leeftijd ) ]
  donderdag 15 november 2012 @ 15:42:50 #121
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119241016
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 15:35 schreef Cerviantes het volgende:

[..]

Beetje in de trant van 'als ze maar reageren', daarna kan je ze aan de haak slaan ofzoiets? haha, dat kan een goede tactiek zijn. Ik denk wel dat het de meeste meisjes afschrikt.

Over welk leeftijd categorie heb je het eigenlijk? dat is wel een belangrijke factor, denk ik.
Ik neem het allemaal niet zo serieus dus het is meer om te kijken hoe ver je kan gaan :)

Iets orgineels sturen werkt echt goed. Ik ga er altijd van uit dat ze 5 van die dingen per dag krijgt. Dus wat moet ik sturen waar door die van mij er uit springt, of waar ze om moet lachen?

Maar je kan ook volledig de andere kan op gaan en heel brutaal doen. Gek genoeg kom je dan ook best ver! Brutalen hebben de halve wereld zeggen ze wel eens.

Maar beide manieren kunnen ook volledig fout gaan! Hangt van de persoon af natuurlijk!

quote:
25 en 35
  Moderator / Redactie FP donderdag 15 november 2012 @ 15:44:42 #122
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_119241081
quote:

[..]

Die moet ik even onthouden :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 15 november 2012 @ 16:11:30 #123
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119242182
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 15:44 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Die moet ik even onthouden :D
Per keer moet je een euro betalen :D

Maar verzin gewoon zelf wat leuks. Zo moeilijk is het namelijk niet.

Op welke manier kan ik er voor zorgen dat mijn tekst opvalt tussen al die andere berichten.

Hoe kan ik haar een kleine glimlach bezorgen met een berichtje

Of
Hoe kan ik brutaal overkomen zonder dat ik over de grens ga met al gevolg dat ze er niet op in gaat.

En dan is het een kwestie van proberen en maar afwachten wat de reacties gaan worden :)
  donderdag 15 november 2012 @ 16:15:16 #124
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_119242325
Garanties op een bepaalde reactie heb je toch nooit, welke tekst je ook stuurt.
pi_119242577
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 10:09 schreef Cue_ het volgende:
Hoofdletters en punten vind ik toch wel iets wat elk mens moet kunnen. Zeker als ze je een mailtje/berichtje sturen. Maar d/t's enzo, ja die doe ik ook wel fout. Zolang het maar niet lagt ipv lacht is enzo. En dat op een te grote basis. Tis toch een soort van afknapper.

Via whatsapp en dergelijke ben ik zelf ook niet secuur erin en daarin vind ik fouten ook niet zo erg.
ik vind het eerder andersom. tenenkrommend om te zien hoe weinig mensen fatsoenlijk kunnen spellen. :{
  donderdag 15 november 2012 @ 16:24:03 #126
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119242638
quote:
19s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:22 schreef dawg het volgende:

ik vind het eerder andersom. tenenkrommend om te zien hoe weinig mensen fatsoenlijk kunnen spellen. :{
Kan ze moeilijk afrekenen op iets waar ik zelf ook niet al te best in ben :@
pi_119242796
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:24 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Kan ze moeilijk afrekenen op iets waar ik zelf ook niet al te best in ben :@
ik begrijp dat niet zo. zo moeilijk is het allemaal niet, als je het niet kunt is er nog een spellingscontrole.

het staat gewoon zo dommig vind ik, en daarmee is het voor mij meestal wel een afknapper.
pi_119242840
quote:
19s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:28 schreef dawg het volgende:

[..]

ik begrijp dat niet zo. zo moeilijk is het allemaal niet, als je het niet kunt is er nog een spellingscontrole.

het staat gewoon zo dommig vind ik, en daarmee is het voor mij meestal wel een afknapper.
Dat heb ik dus ook wel. Ga me er al snel aan ergeren.
  donderdag 15 november 2012 @ 16:30:35 #129
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119242882
quote:

Het ligt er een beetje aan wat voor fouten er gemaakt worden. In d/t/dts ben ik gewoon erg slecht. De voorbeelden snap ik dan vaak nog wel, maar moet ik het later zelf toepassen lukt het ineens niet meer.

Maarja zoals ik zeg.. taalfouten zijn irritant, maar het ligt een beetje aan welke en wanneer enzo.
pi_119243004
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:30 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Het ligt er een beetje aan wat voor fouten er gemaakt worden. In d/t/dts ben ik gewoon erg slecht. De voorbeelden snap ik dan vaak nog wel, maar moet ik het later zelf toepassen lukt het ineens niet meer.

Maarja zoals ik zeg.. taalfouten zijn irritant, maar het ligt een beetje aan welke en wanneer enzo.
En d/t fout wil ik nog wel door de vingers zien. Maar je hebt er gewoon mensen tussen zitten die woorden op zo'n vreemde manier schrijven, dat je je gaat afvragen hoe lang ze in Nederland wonen....
pi_119243035
quote:
2s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:29 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Dat heb ik dus ook wel. Ga me er al snel aan ergeren.
het ergste vind ik nog wanneer iemand uni heeft gedaan, daar prat op gaat en dan dergelijke spelfouten maakt. :X

'gelukkig' merk ik het alleen op fok!, omdat ik dus niet meer op datingsites ingeschreven sta.

quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:30 schreef Cue_ het volgende:

[..]

tja, ik vind het gewoon raar wanneer iemand zijn of haar eigen taal niet eens fatsoenlijk kan schrijven. en wat ik al zei, als je het niet kunt heb je naast de spellingscontrole ook altijd nog internet. aangezien je toch al op een datingsite actief bent, is het een kleine moeite om even te googlen oid.
  donderdag 15 november 2012 @ 16:34:38 #132
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119243040
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:33 schreef Spezza19 het volgende:

En d/t fout wil ik nog wel door de vingers zien. Maar je hebt er gewoon mensen tussen zitten die woorden op zo'n vreemde manier schrijven, dat je je gaat afvragen hoe lang ze in Nederland wonen....
Die groep valt bij mij samen onder 'geen hoofdletters/punten gebruiken'. . Blijken vaak dezelfde categorie mensen te zijn.

En knap ik ook op af :)
pi_119243062
D/t fouten kan ik nog begrijpen maar op "ik hat je een berigtje gestuurd" ga ik echt niet reageren. Zeker niet als de vent in kwestie 25 is!
pi_119243174
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:34 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Die groep valt bij mij samen onder 'geen hoofdletters/punten gebruiken'. . Blijken vaak dezelfde categorie mensen te zijn.

En knap ik ook op af :)
even mijn persoonlijke disclaimer op mijn gebrek aan hoofdlettergebruik: op mijn oude laptop werkten de beide shift-toetsen niet meer, en ik had geen zin om voor elke hoofdletter capslock te gebruiken. na aanschaf van mijn nieuwe pc heb ik het maar zo gelaten, noem het gewenning, gemakzucht, of zo. ~:)
  donderdag 15 november 2012 @ 16:39:38 #135
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119243213
quote:
19s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:38 schreef dawg het volgende:
even mijn persoonlijke disclaimer op mijn gebrek aan hoofdlettergebruik: op mijn oude laptop werkten de beide shift-toetsen niet meer, en ik had geen zin om voor elke hoofdletter capslock te gebruiken. na aanschaf van mijn nieuwe pc heb ik het maar zo gelaten, noem het gewenning, gemakzucht, of zo. ~:)
Och ik maak op de telefoon heel veel fouten omdat ik te lui ben om ze te verbeteren. Kost te veel tijd :+

Dus snap het wel. Vind het op fok ook een stuk minder erg, dan wat je zegt, een berichtje stuurt op een datingsite. Daar wil je toch een beetje goed voor de dag komen lijkt me.
pi_119243216
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:35 schreef Jussi het volgende:
D/t fouten kan ik nog begrijpen maar op "ik hat je een berigtje gestuurd" ga ik echt niet reageren. Zeker niet als de vent in kwestie 25 is!
Dat is inderdaad wel heel erg :D
*** Nul Dertien ***
  donderdag 15 november 2012 @ 16:41:25 #137
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_119243287
Taalfouten vind ik altijd storend (ben zelf redacteur), maar als iemand een keer een d of een t verkeerd schrijft, ach. Liever dat ze iets te melden hebben met een foutje dan van die obligate antwoorden zonder taalfout.
  donderdag 15 november 2012 @ 16:43:33 #138
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119243370
quote:

[..]

Dus je moet eerst je reactie in word toen, F7 functie, dan weer knippen plakken in reactiescherm.

Nee zo kan je inderdaad een chat gesprek goed op gang houden :P

En de spelling controle haalt de dt fouten er echt niet uit :{
pi_119243393
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:43 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dus je moet eerst je reactie in word toen, F7 functie, dan weer knippen plakken in reactiescherm.

Nee zo kan je inderdaad een chat gesprek goed op gang houden :P

En de spelling controle haalt de dt fouten er echt niet uit
:{
Niet?
*** Nul Dertien ***
pi_119243415
quote:
19s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:34 schreef dawg het volgende:

[..]

het ergste vind ik nog wanneer iemand uni heeft gedaan, daar prat op gaat en dan dergelijke spelfouten maakt. :X

'gelukkig' merk ik het alleen op fok!, omdat ik dus niet meer op datingsites ingeschreven sta.

[..]

Of taalfouten wat dat betreft, onderstaande is dan een manager van een grote mode-keten.

quote:
Zo me haren weer klaar dankzij de kapper en me nageltjes ook
Een simpele d of dt-fout maak ik ook nog weleens, maar zoiets vind ik om te gruwen. ;(
pi_119243420
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
Taalfouten vind ik altijd storend (ben zelf redacteur), maar als iemand een keer een d of een t verkeerd schrijft, ach. Liever dat ze iets te melden hebben met een foutje dan van die obligate antwoorden zonder taalfout.
tuurlijk, een foutje kan altijd. maar je merkt vaak wel aan iemands schrijftaal of het slechts een slippertje is, of structureel.
pi_119243494
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:45 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Of taalfouten wat dat betreft, onderstaande is dan een manager van een grote mode-keten.

[..]

Een simpele d of dt-fout maak ik ook nog weleens, maar zoiets vind ik om te gruwen. ;(
ja, eens.
pi_119243502
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:45 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

[..]

Zoiets vind ik als anti-taalnazi zelfs niet kunnen. Helemaal gezien zijn functie...
*** Nul Dertien ***
  donderdag 15 november 2012 @ 16:47:40 #144
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119243519
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:35 schreef Jussi het volgende:
Dat zijn wel de fouten die ik makkelijk kan maken als ik erg moe ben. Dan maak ik de meest vreemde fouten :D dat ik zelf denk later van. WTF waar komt dit vandaan :P

Nu weet ik dit van me zelf en let dan extra goed op :)

Je leert er prima mee om te gaan. Let maar eens op mijn spelling. Je kan dan zo zien wanneer ik moe ben of niet. En ik zoek gewoon alternatieven voor een word als ik die niet weet te spellen :P
  donderdag 15 november 2012 @ 16:49:12 #145
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119243576
quote:
11s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:47 schreef theKiD het volgende:

[..]

Zoiets vind ik als anti-taalnazi zelfs niet kunnen. Helemaal gezien zijn functie...
Wat heeft zijn functie daar mee te maken dan? Moet je goed kunnen spellen om een manager te zijn?
pi_119243592
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:47 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dat zijn wel de fouten die ik makkelijk kan maken als ik erg moe ben. Dan maak ik de meest vreemde fouten :D dat ik zelf denk later van. WTF waar komt dit vandaan :P

Je leert er prima mee om te gaan. Let maar eens op mijn spelling. Je kan dan zo zien wanneer ik moe ben of niet. En ik zoek gewoon alternatieven voor een word als ik die niet weet te spellen :P
Dat doe ik ook. Andere zins-opbouw ftw dan :D
*** Nul Dertien ***
pi_119243599
quote:
11s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:47 schreef theKiD het volgende:

[..]

Het is een zij.
pi_119243611
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:49 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Wat heeft zijn functie daar mee te maken dan? Moet je goed kunnen spellen om een manager te zijn?
Dan word er eerder van je verwacht in correct nederlands te kunnen spellen/ berichten te schrijven?
*** Nul Dertien ***
pi_119243625
quote:
10s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:49 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Het is een zij.
poteto, potato :+
*** Nul Dertien ***
pi_119243635
quote:

[..]

het is niet echt representatief. stel je voor dat een hoge pief jou een mail stuurt met dergelijke fouten in de tekst. die zou ik meteen niet meer serieus kunnen nemen, als ik eerlijk ben.
pi_119243664
quote:

[..]

Ja. Als je eens wat berichten laat rondgaan door je personeelsbestand lijkt het me wel tof om niet de indruk te wekken dat het door een 12-jarige geschreven is.
pi_119243673
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:47 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Toch vind ik het net klinken alsof je met een 14-jarig meisje aan het chatten bent... :')
pi_119243751
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:51 schreef Jussi het volgende:

[..]

Toch vind ik het net klinken alsof je met een 14-jarig meisje aan het chatten bent... :')
En dat terwijl het een mannetje is :')
*** Nul Dertien ***
  donderdag 15 november 2012 @ 16:58:33 #154
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119243877
quote:
19s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:50 schreef dawg het volgende:

[..]

het is niet echt representatief. stel je voor dat een hoge pief jou een mail stuurt met dergelijke fouten in de tekst. die zou ik meteen niet meer serieus kunnen nemen, als ik eerlijk ben.
Die zal vast een secretaresse het laten opknappen ;)

Genoeg leiding gevende mensen of bekende mensen die door dislexy slecht spellen.
  donderdag 15 november 2012 @ 16:59:32 #155
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119243907
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:51 schreef Jussi het volgende:

[..]

14 jarige typen in sms taal :P
pi_119244217
Of een RP profiel waarbij elk woord met een Hoofdletter Begint... :')
pi_119244258
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:54 schreef theKiD het volgende:

[..]

En dat terwijl het een mannetje is :')
En 11 jaar ouder :') lichtelijk triest ;(
pi_119244679
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2012 17:09 schreef Jussi het volgende:

[..]

En 11 jaar ouder :') lichtelijk triest ;(
Voor wie triest?
*** Nul Dertien ***
  donderdag 15 november 2012 @ 17:22:45 #159
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_119244724
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2012 15:01 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Heb je die chick al gezien?
Eh nee. Dat heb je met internetdates he. ;)
Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 15 november 2012 @ 17:24:27 #160
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119244792
Het hele spelling gebeuren vind ik zelf niet zo boeiend. Er zijn genoeg middelen om de taal foute te minimaliseren. En er zullen altijd fouten zijn die er door heen glippen. Tja is niet anders.

En belangrijke mailtes, brieven laat ik controleren door iemand anders.

Als mensen zijn die daar anderen op afkeuren, prima :)

Aan de andere kant heeft dislecty heel veel plus punten tegen over een niet dislect.

Ik heb het, ik kom er niet meer van af :P Ben vaak genoeg getest en begeleid vroeger. En ik zie het niet als een struikelblok of handicap in het dagelijks leven. Valt meer dan goed mee te leven. Soms is het alleen frustrerend om er niet uit te komen hoe je een naar idee simpel iets correct weet te spellen. En als dat nou het enige is?
  donderdag 15 november 2012 @ 17:37:29 #161
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_119245249
Goh, nog steeds over die spelfouten hiero. Damn.
pi_119245432
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 17:37 schreef BeamofLight het volgende:
Goh, nog steeds over die spelfouten hiero. Damn.
Is niet alleen hier, is een rode draad doorheen heel Fok! :')
*** Nul Dertien ***
pi_119245797
Dussss.
Over een uurtje richting date! Ben benieuwd!
pi_119245815
quote:
10s.gif Op donderdag 15 november 2012 17:42 schreef theKiD het volgende:

[..]

Is niet alleen hier, is een rode draad doorheen heel Fok! :')
EN TERECHT! :(
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_119246396
quote:
10s.gif Op donderdag 15 november 2012 17:53 schreef Fascination het volgende:

[..]

EN TERECHT! :(
:{w
*** Nul Dertien ***
  donderdag 15 november 2012 @ 18:13:57 #166
192481 Core2
Happiness is the road
pi_119246496
Leuke dame stuurt mij net een berichtje, kan ik niks terugsturen omdat mijn profiel (vers aangemaakt) nog gechecked moet worden door de redactie :')
pi_119246528
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 18:13 schreef Core2 het volgende:
Leuke dame stuurt mij net een berichtje, kan ik niks terugsturen omdat mijn profiel (vers aangemaakt) nog gechecked moet worden door de redactie :')
Welke site?
pi_119246575
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 18:13 schreef Core2 het volgende:
Zal wel een lokkertje zijn zodat je meteen full member wordt... :P
  donderdag 15 november 2012 @ 18:29:55 #169
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_119246996
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 17:53 schreef Blue_note het volgende:
Dussss.
Over een uurtje richting date! Ben benieuwd!
Ah..welkome afwisseling. Veel plezier! Welke is dit? Niet die goede vriendin van je ex toch?
pi_119248893
Als er een foto van een paard voorbij komt, klik ik gelijk weg _O- :@
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  donderdag 15 november 2012 @ 19:23:35 #171
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_119248971
Damn.... Alsof de meesten hier uberhaupt een date met een dame afslaan. Iemand dan maar afwijzen op hoofdlettergebruik :')
WFPB!
pi_119249006
quote:
10s.gif Op donderdag 15 november 2012 19:21 schreef robuust89 het volgende:
Jij bent meer van de goudvissen? :@ :7
*** Nul Dertien ***
pi_119249081
quote:
Jaaahoor, dat is echt heel kortzichtig.
ff serieus , wat is daar zo erg aan?

En ja ik voel me aangevallen want ik heb er 1 :')
And then the one day you find, ten years have got behind you
No one told you when to run, you missed the starting gun
pi_119250520
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 19:26 schreef xApples het volgende:

[..]

Jaaahoor, dat is echt heel kortzichtig.
ff serieus , wat is daar zo erg aan?

En ja ik voel me aangevallen want ik heb er 1 :')
:D
*** Nul Dertien ***
pi_119250918
quote:
Oh hahaha, ik dacht eerst dat je een meisje met een paardenhoofd bedoelde, maar nu snap ik dat je het over een dier hebt haha!
pi_119250987
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 20:03 schreef Amy1990 het volgende:

[..]

Oh hahaha, ik dacht eerst dat je een meisje met een paardenhoofd bedoelde, maar nu snap ik dat je het over een dier hebt haha!
Dat dacht ik eigenlijk ook :@
*** Nul Dertien ***
pi_119251070
Hahaha neee ik heb gewoon zo'n dier met 4 benen enzo.
Geen overbeet en enorme paardensmoel -O-
And then the one day you find, ten years have got behind you
No one told you when to run, you missed the starting gun
pi_119251205
Ik zou ook wegklikken.. Stomme knollen met lelijke bek en poten :D
pi_119251840
De liefde voor een paard komt bij mij niet verder dan een riblapje. ~ Herman Finkers
pi_119252057
quote:
2s.gif Op donderdag 15 november 2012 20:09 schreef Pvoesss het volgende:
Ik zou ook wegklikken.. Stomme knollen met lelijke bek en poten :D
_O- Stalpoten :D
*** Nul Dertien ***
pi_119252135
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 20:03 schreef Amy1990 het volgende:

[..]

:D
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_119259347
quote:
5s.gif Op donderdag 15 november 2012 17:21 schreef theKiD het volgende:

[..]

Voor wie triest?
Voor hem.. Dat hij typt als een meid van 14 terwijl hij 25 is :P
pi_119260264
Paiq is nogal populair hier merk ik?

Wat is er zo leuk aan?

En hoe zit het met die battles enzo? Daar las ik eens iets over...

En wat voor soort dames zitten daar? Vanalles wat?

Wellicht ga ik die maar eens proberen in de toekomst...
pi_119261968
paardenmeisjes :')
  Moderator / Redactie FP vrijdag 16 november 2012 @ 00:49:32 #185
Brabo Bastard
pi_119263155
Mijn date vandaag en vanavond was heel goed verlopen. Samen koken ging best goed, zij een pizza en ik twee biefstukken (me like meat :') ) en een hele gezellige avond gehad. Vooralsnog zie ik hier een hele goede vriendschap uitkomen. En als ze tijd heeft gaan we het weekend wat doen :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_119263426
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 00:49 schreef El_Thijs het volgende:
Mijn date vandaag en vanavond was heel goed verlopen. Samen koken ging best goed, zij een pizza en ik twee biefstukken (me like meat :') ) en een hele gezellige avond gehad. Vooralsnog zie ik hier een hele goede vriendschap uitkomen. En als ze tijd heeft gaan we het weekend wat doen :)
Mooi, al vraag ik me af hoe je een pizza kookt. Maar vanwaar de terughoudendheid (vriendschap)?
  Moderator / Redactie FP vrijdag 16 november 2012 @ 01:07:05 #187
Brabo Bastard
pi_119263506
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 november 2012 01:01 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Mooi, al vraag ik me af hoe je een pizza kookt. Maar vanwaar de terughoudendheid (vriendschap)?
Laten we zeggen dat het voor mij ook meer is om mensen te leren kennen en ik ook niet echt op zoek ben naar een nieuwe relatie. En zoals ik al zei kunnen we het goed vinden met elkaar, in more ways then one.
"Omae wa mou shindeiru."
  vrijdag 16 november 2012 @ 01:10:05 #188
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_119263551
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 01:07 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Laten we zeggen dat het voor mij ook meer is om mensen te leren kennen en ik ook niet echt op zoek ben naar een nieuwe relatie. En zoals ik al zei kunnen we het goed vinden met elkaar, in more ways then one.
Friends with benefits dus?
pi_119263561
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 01:10 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Jij leest elders mee.
  vrijdag 16 november 2012 @ 01:11:47 #190
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_119263586
quote:
16s.gif Op vrijdag 16 november 2012 01:10 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Jij leest elders mee.
Nee, werkelijk niet, maar nu word ik nieuwsgierig :P
  Moderator / Redactie FP vrijdag 16 november 2012 @ 01:12:44 #191
Brabo Bastard
pi_119263604
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 01:10 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Zoals het er nu naar uitziet wel, en is er wel degelijk een klik op dat gebied. En wat er verder gebeurt zien we wel weer :)

quote:
16s.gif Op vrijdag 16 november 2012 01:10 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Jij leest elders mee.
Seems like it.
"Omae wa mou shindeiru."
  vrijdag 16 november 2012 @ 01:14:35 #192
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_119263636
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 01:12 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Zoals het er nu naar uitziet wel, en is er wel degelijk een klik op dat gebied. En wat er verder gebeurt zien we wel weer :)

[..]

Seems like it.
Ik snap nu waarop gedoeld wordt maar nee, dat sprak gewoon uit je reactie. Leuk toch, als het op dat gebied ook goed klikt.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 16 november 2012 @ 01:18:26 #193
Brabo Bastard
pi_119263674
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 01:14 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ik snap nu waarop gedoeld wordt maar nee, dat sprak gewoon uit je reactie. Leuk toch, als het op dat gebied ook goed klikt.
Ben altijd al een vage geweest soms :') Daarom, en wat dat betreft hebben we wel meer gemeen. Houden van games, motorrijden, en ze woont ook in Tilburg. Dus het past allemaal precies.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_119264332
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 18:29 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ah..welkome afwisseling. Veel plezier! Welke is dit? Niet die goede vriendin van je ex toch?
Nee nee meisje via Site.
Ben net terug. Het was ECHT heel erg leuk. We hebben gezoend.
Maar ik vind d'r echt leuk! Kreeg ook gelijk een smsje dat zij het ook superleuk vond. We hebben een 2e date afgesproken. Ik denk dus dat het wel goed zit. Alleen in dit soort situaties ga ik dan weer denken of het misschien toch niet fout loopt, of dat ze het misschien toch nog zo leuk vond :'). Dat heb ik wel echt alleen maar als ik iemand echt leuk vind, dus dat is positief!
pi_119264388
* Spezza19 heeft zondag weer een date. Hopelijk wordt het deze keer zoals Blue zijn date... :)
pi_119264687
quote:
10s.gif Op donderdag 15 november 2012 14:14 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Noohhh daten jullie fok autisten ook onder elkaar?
Wat er niet is, moet nog komen ;)
pi_119265190
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 02:29 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 heeft zondag weer een date. Hopelijk wordt het deze keer zoals Blue zijn date... :)
Ken je dr net?
pi_119265275
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 03:24 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Wat er niet is, moet nog komen ;)
Wanneer gaan wij daten? :@
*** Nul Dertien ***
pi_119265290
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 23:29 schreef Faxie het volgende:
Paiq is nogal populair hier merk ik?

Wat is er zo leuk aan?

En hoe zit het met die battles enzo? Daar las ik eens iets over...

En wat voor soort dames zitten daar? Vanalles wat?

Wellicht ga ik die maar eens proberen in de toekomst...
Ben er zelf nog niet echt over uit, of ik de betaaloptie moet gebruiken, of dat het allemaal maar show is die extra functies... Heb bij Lexa op zich wel een goed gevoel, maar lexamore dan weer een beter gevoel, al is lexamore dan weer niet aardig voor mijn portemonnee, die is freak'n duur :o :(
*** Nul Dertien ***
pi_119265348
Waarschijnlijk over een week pas 2e date door drukke agenda's :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')