abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 november 2012 @ 16:24:03 #126
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119242638
quote:
19s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:22 schreef dawg het volgende:

ik vind het eerder andersom. tenenkrommend om te zien hoe weinig mensen fatsoenlijk kunnen spellen. :{
Kan ze moeilijk afrekenen op iets waar ik zelf ook niet al te best in ben :@
pi_119242796
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:24 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Kan ze moeilijk afrekenen op iets waar ik zelf ook niet al te best in ben :@
ik begrijp dat niet zo. zo moeilijk is het allemaal niet, als je het niet kunt is er nog een spellingscontrole.

het staat gewoon zo dommig vind ik, en daarmee is het voor mij meestal wel een afknapper.
pi_119242840
quote:
19s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:28 schreef dawg het volgende:

[..]

ik begrijp dat niet zo. zo moeilijk is het allemaal niet, als je het niet kunt is er nog een spellingscontrole.

het staat gewoon zo dommig vind ik, en daarmee is het voor mij meestal wel een afknapper.
Dat heb ik dus ook wel. Ga me er al snel aan ergeren.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  donderdag 15 november 2012 @ 16:30:35 #129
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119242882
quote:

Het ligt er een beetje aan wat voor fouten er gemaakt worden. In d/t/dts ben ik gewoon erg slecht. De voorbeelden snap ik dan vaak nog wel, maar moet ik het later zelf toepassen lukt het ineens niet meer.

Maarja zoals ik zeg.. taalfouten zijn irritant, maar het ligt een beetje aan welke en wanneer enzo.
pi_119243004
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:30 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Het ligt er een beetje aan wat voor fouten er gemaakt worden. In d/t/dts ben ik gewoon erg slecht. De voorbeelden snap ik dan vaak nog wel, maar moet ik het later zelf toepassen lukt het ineens niet meer.

Maarja zoals ik zeg.. taalfouten zijn irritant, maar het ligt een beetje aan welke en wanneer enzo.
En d/t fout wil ik nog wel door de vingers zien. Maar je hebt er gewoon mensen tussen zitten die woorden op zo'n vreemde manier schrijven, dat je je gaat afvragen hoe lang ze in Nederland wonen....
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_119243035
quote:
2s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:29 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Dat heb ik dus ook wel. Ga me er al snel aan ergeren.
het ergste vind ik nog wanneer iemand uni heeft gedaan, daar prat op gaat en dan dergelijke spelfouten maakt. :X

'gelukkig' merk ik het alleen op fok!, omdat ik dus niet meer op datingsites ingeschreven sta.

quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:30 schreef Cue_ het volgende:

[..]

tja, ik vind het gewoon raar wanneer iemand zijn of haar eigen taal niet eens fatsoenlijk kan schrijven. en wat ik al zei, als je het niet kunt heb je naast de spellingscontrole ook altijd nog internet. aangezien je toch al op een datingsite actief bent, is het een kleine moeite om even te googlen oid.
  donderdag 15 november 2012 @ 16:34:38 #132
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119243040
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:33 schreef Spezza19 het volgende:

En d/t fout wil ik nog wel door de vingers zien. Maar je hebt er gewoon mensen tussen zitten die woorden op zo'n vreemde manier schrijven, dat je je gaat afvragen hoe lang ze in Nederland wonen....
Die groep valt bij mij samen onder 'geen hoofdletters/punten gebruiken'. . Blijken vaak dezelfde categorie mensen te zijn.

En knap ik ook op af :)
pi_119243062
D/t fouten kan ik nog begrijpen maar op "ik hat je een berigtje gestuurd" ga ik echt niet reageren. Zeker niet als de vent in kwestie 25 is!
pi_119243174
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:34 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Die groep valt bij mij samen onder 'geen hoofdletters/punten gebruiken'. . Blijken vaak dezelfde categorie mensen te zijn.

En knap ik ook op af :)
even mijn persoonlijke disclaimer op mijn gebrek aan hoofdlettergebruik: op mijn oude laptop werkten de beide shift-toetsen niet meer, en ik had geen zin om voor elke hoofdletter capslock te gebruiken. na aanschaf van mijn nieuwe pc heb ik het maar zo gelaten, noem het gewenning, gemakzucht, of zo. ~:)
  donderdag 15 november 2012 @ 16:39:38 #135
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119243213
quote:
19s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:38 schreef dawg het volgende:
even mijn persoonlijke disclaimer op mijn gebrek aan hoofdlettergebruik: op mijn oude laptop werkten de beide shift-toetsen niet meer, en ik had geen zin om voor elke hoofdletter capslock te gebruiken. na aanschaf van mijn nieuwe pc heb ik het maar zo gelaten, noem het gewenning, gemakzucht, of zo. ~:)
Och ik maak op de telefoon heel veel fouten omdat ik te lui ben om ze te verbeteren. Kost te veel tijd :+

Dus snap het wel. Vind het op fok ook een stuk minder erg, dan wat je zegt, een berichtje stuurt op een datingsite. Daar wil je toch een beetje goed voor de dag komen lijkt me.
pi_119243216
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:35 schreef Jussi het volgende:
D/t fouten kan ik nog begrijpen maar op "ik hat je een berigtje gestuurd" ga ik echt niet reageren. Zeker niet als de vent in kwestie 25 is!
Dat is inderdaad wel heel erg :D
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  donderdag 15 november 2012 @ 16:41:25 #137
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_119243287
Taalfouten vind ik altijd storend (ben zelf redacteur), maar als iemand een keer een d of een t verkeerd schrijft, ach. Liever dat ze iets te melden hebben met een foutje dan van die obligate antwoorden zonder taalfout.
  donderdag 15 november 2012 @ 16:43:33 #138
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119243370
quote:

[..]

Dus je moet eerst je reactie in word toen, F7 functie, dan weer knippen plakken in reactiescherm.

Nee zo kan je inderdaad een chat gesprek goed op gang houden :P

En de spelling controle haalt de dt fouten er echt niet uit :{
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_119243393
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:43 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dus je moet eerst je reactie in word toen, F7 functie, dan weer knippen plakken in reactiescherm.

Nee zo kan je inderdaad een chat gesprek goed op gang houden :P

En de spelling controle haalt de dt fouten er echt niet uit
:{
Niet?
*** Nul Dertien ***
pi_119243415
quote:
19s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:34 schreef dawg het volgende:

[..]

het ergste vind ik nog wanneer iemand uni heeft gedaan, daar prat op gaat en dan dergelijke spelfouten maakt. :X

'gelukkig' merk ik het alleen op fok!, omdat ik dus niet meer op datingsites ingeschreven sta.

[..]

Of taalfouten wat dat betreft, onderstaande is dan een manager van een grote mode-keten.

quote:
Zo me haren weer klaar dankzij de kapper en me nageltjes ook
Een simpele d of dt-fout maak ik ook nog weleens, maar zoiets vind ik om te gruwen. ;(
pi_119243420
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
Taalfouten vind ik altijd storend (ben zelf redacteur), maar als iemand een keer een d of een t verkeerd schrijft, ach. Liever dat ze iets te melden hebben met een foutje dan van die obligate antwoorden zonder taalfout.
tuurlijk, een foutje kan altijd. maar je merkt vaak wel aan iemands schrijftaal of het slechts een slippertje is, of structureel.
pi_119243494
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:45 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Of taalfouten wat dat betreft, onderstaande is dan een manager van een grote mode-keten.

[..]

Een simpele d of dt-fout maak ik ook nog weleens, maar zoiets vind ik om te gruwen. ;(
ja, eens.
pi_119243502
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:45 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

[..]

Zoiets vind ik als anti-taalnazi zelfs niet kunnen. Helemaal gezien zijn functie...
*** Nul Dertien ***
  donderdag 15 november 2012 @ 16:47:40 #144
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119243519
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:35 schreef Jussi het volgende:
Dat zijn wel de fouten die ik makkelijk kan maken als ik erg moe ben. Dan maak ik de meest vreemde fouten :D dat ik zelf denk later van. WTF waar komt dit vandaan :P

Nu weet ik dit van me zelf en let dan extra goed op :)

Je leert er prima mee om te gaan. Let maar eens op mijn spelling. Je kan dan zo zien wanneer ik moe ben of niet. En ik zoek gewoon alternatieven voor een word als ik die niet weet te spellen :P
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  donderdag 15 november 2012 @ 16:49:12 #145
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119243576
quote:
11s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:47 schreef theKiD het volgende:

[..]

Zoiets vind ik als anti-taalnazi zelfs niet kunnen. Helemaal gezien zijn functie...
Wat heeft zijn functie daar mee te maken dan? Moet je goed kunnen spellen om een manager te zijn?
pi_119243592
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:47 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dat zijn wel de fouten die ik makkelijk kan maken als ik erg moe ben. Dan maak ik de meest vreemde fouten :D dat ik zelf denk later van. WTF waar komt dit vandaan :P

Nu weet ik dit van me zelf en let dan extra goed op :)

Je leert er prima mee om te gaan. Let maar eens op mijn spelling. Je kan dan zo zien wanneer ik moe ben of niet. En ik zoek gewoon alternatieven voor een word als ik die niet weet te spellen :P
Dat doe ik ook. Andere zins-opbouw ftw dan :D
*** Nul Dertien ***
pi_119243599
quote:
11s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:47 schreef theKiD het volgende:

[..]

Het is een zij.
pi_119243611
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:49 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Wat heeft zijn functie daar mee te maken dan? Moet je goed kunnen spellen om een manager te zijn?
Dan word er eerder van je verwacht in correct nederlands te kunnen spellen/ berichten te schrijven?
*** Nul Dertien ***
pi_119243625
quote:
10s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:49 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Het is een zij.
poteto, potato :+
*** Nul Dertien ***
pi_119243635
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:49 schreef ook_gek het volgende:

[..]

het is niet echt representatief. stel je voor dat een hoge pief jou een mail stuurt met dergelijke fouten in de tekst. die zou ik meteen niet meer serieus kunnen nemen, als ik eerlijk ben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')