Dat dacht ik eigenlijk ookquote:Op donderdag 15 november 2012 20:03 schreef Amy1990 het volgende:
[..]
Oh hahaha, ik dacht eerst dat je een meisje met een paardenhoofd bedoelde, maar nu snap ik dat je het over een dier hebt haha!
quote:Op donderdag 15 november 2012 20:09 schreef Pvoesss het volgende:
Ik zou ook wegklikken.. Stomme knollen met lelijke bek en poten
quote:Op donderdag 15 november 2012 20:03 schreef Amy1990 het volgende:
[..]
Oh hahaha, ik dacht eerst dat je een meisje met een paardenhoofd bedoelde, maar nu snap ik dat je het over een dier hebt haha!
Mooi, al vraag ik me af hoe je een pizza kookt. Maar vanwaar de terughoudendheid (vriendschap)?quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:49 schreef El_Thijs het volgende:
Mijn date vandaag en vanavond was heel goed verlopen. Samen koken ging best goed, zij een pizza en ik twee biefstukken (me like meat) en een hele gezellige avond gehad. Vooralsnog zie ik hier een hele goede vriendschap uitkomen. En als ze tijd heeft gaan we het weekend wat doen
Laten we zeggen dat het voor mij ook meer is om mensen te leren kennen en ik ook niet echt op zoek ben naar een nieuwe relatie. En zoals ik al zei kunnen we het goed vinden met elkaar, in more ways then one.quote:Op vrijdag 16 november 2012 01:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Mooi, al vraag ik me af hoe je een pizza kookt. Maar vanwaar de terughoudendheid (vriendschap)?
Friends with benefits dus?quote:Op vrijdag 16 november 2012 01:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat het voor mij ook meer is om mensen te leren kennen en ik ook niet echt op zoek ben naar een nieuwe relatie. En zoals ik al zei kunnen we het goed vinden met elkaar, in more ways then one.
Jij leest elders mee.quote:
Zoals het er nu naar uitziet wel, en is er wel degelijk een klik op dat gebied. En wat er verder gebeurt zien we wel weerquote:
Seems like it.quote:
Ik snap nu waarop gedoeld wordt maar nee, dat sprak gewoon uit je reactie. Leuk toch, als het op dat gebied ook goed klikt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 01:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar uitziet wel, en is er wel degelijk een klik op dat gebied. En wat er verder gebeurt zien we wel weer
[..]
Seems like it.
Ben altijd al een vage geweest somsquote:Op vrijdag 16 november 2012 01:14 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik snap nu waarop gedoeld wordt maar nee, dat sprak gewoon uit je reactie. Leuk toch, als het op dat gebied ook goed klikt.
Nee nee meisje via Site.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:29 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ah..welkome afwisseling. Veel plezier! Welke is dit? Niet die goede vriendin van je ex toch?
Wat er niet is, moet nog komenquote:Op donderdag 15 november 2012 14:14 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Noohhh daten jullie fok autisten ook onder elkaar?
Ken je dr net?quote:Op vrijdag 16 november 2012 02:29 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 heeft zondag weer een date. Hopelijk wordt het deze keer zoals Blue zijn date...
Wanneer gaan wij daten?quote:Op vrijdag 16 november 2012 03:24 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Wat er niet is, moet nog komen
Ben er zelf nog niet echt over uit, of ik de betaaloptie moet gebruiken, of dat het allemaal maar show is die extra functies... Heb bij Lexa op zich wel een goed gevoel, maar lexamore dan weer een beter gevoel, al is lexamore dan weer niet aardig voor mijn portemonnee, die is freak'n duurquote:Op donderdag 15 november 2012 23:29 schreef Faxie het volgende:
Paiq is nogal populair hier merk ik?
Wat is er zo leuk aan?
En hoe zit het met die battles enzo? Daar las ik eens iets over...
En wat voor soort dames zitten daar? Vanalles wat?
Wellicht ga ik die maar eens proberen in de toekomst...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |