Ze mag misschien topjopen hebben en een dikke portemonnee gemaakt van Kroatisch koeienleer, maar verstand heeft ze niet. Daar doelde ik op, lieve mar.quote:
Lekker belangrijk dat ze dom is, karakter en verstand kan je toch niet neuken.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ze mag misschien topjopen hebben en een dikke portemonnee gemaakt van Kroatisch koeienleer, maar verstand heeft ze niet. Daar doelde ik op, lieve mar.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:53 schreef supersof het volgende:
wtf? Ik denk dat ik het heb oké? Ik heb nooit goed kunnen rekenen en ik ga geen driehonderd euro neerleggen voor een test om te weten of ik het heb.
En waarom je gelijk moet schelden en iedereen dom noemt, vraag ik me echt af. Want een reden heb je niet. Jij bent ook niet perfect.
Doe zo'n test of neem het voor lief.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar ook al had ik het, ik had het niet gehaald. Heb denk ik ernstige dyscalculie, dus voor mij is het niet te doen.
Ik denk niet dat je het hebt. Ik zie geen fouten in je postquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:53 schreef supersof het volgende:
wtf? Ik denk dat ik het heb oké? Ik heb nooit goed kunnen rekenen en ik ga geen driehonderd euro neerleggen voor een test om te weten of ik het heb.
En waarom je gelijk moet schelden en iedereen dom noemt, vraag ik me echt af. Want een reden heb je niet. Jij bent ook niet perfect.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:55 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je het hebt. Ik zie geen fouten in je post
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |