Ze mag misschien topjopen hebben en een dikke portemonnee gemaakt van Kroatisch koeienleer, maar verstand heeft ze niet. Daar doelde ik op, lieve mar.quote:
Lekker belangrijk dat ze dom is, karakter en verstand kan je toch niet neuken.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ze mag misschien topjopen hebben en een dikke portemonnee gemaakt van Kroatisch koeienleer, maar verstand heeft ze niet. Daar doelde ik op, lieve mar.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:53 schreef supersof het volgende:
wtf? Ik denk dat ik het heb oké? Ik heb nooit goed kunnen rekenen en ik ga geen driehonderd euro neerleggen voor een test om te weten of ik het heb.
En waarom je gelijk moet schelden en iedereen dom noemt, vraag ik me echt af. Want een reden heb je niet. Jij bent ook niet perfect.
Doe zo'n test of neem het voor lief.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar ook al had ik het, ik had het niet gehaald. Heb denk ik ernstige dyscalculie, dus voor mij is het niet te doen.
Ik denk niet dat je het hebt. Ik zie geen fouten in je postquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:53 schreef supersof het volgende:
wtf? Ik denk dat ik het heb oké? Ik heb nooit goed kunnen rekenen en ik ga geen driehonderd euro neerleggen voor een test om te weten of ik het heb.
En waarom je gelijk moet schelden en iedereen dom noemt, vraag ik me echt af. Want een reden heb je niet. Jij bent ook niet perfect.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:55 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je het hebt. Ik zie geen fouten in je post
Ik heb het over rekenen he.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:55 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je het hebt. Ik zie geen fouten in je post
1+1 is zeik niet zoquote:
TOen het topic werd geopend ben je begonnen met deze post en na genoeg gegoogle heb je het er zo uitgekregen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:00 schreef RichardHammond het volgende:
Dyslexie komt ook dikwijls voor bij domme mensen of vmbo'ers. Dus, of dyslexie komt doordat mensen gewoon te stompzinnig zijn om Nederlands te leren, of dyslexie is genetisch bepaald en verspreid zich daardoor onder de geestelijk armen.
Hoe dan ook: dyslexie.
Deze post wordt tevens gestaafd door wetenschappelijk onderzoek
Geestelijke verwaarlozing viert hoogtij binnen onze landgrenzen.
Discalkerliequote:Op dinsdag 13 november 2012 22:46 schreef Lindgren. het volgende:
"Ja ik heb gwn moeite met taal ja niet getest maar weet wel cker dat ik discalkerlie heb xD"
Daar hebben meerdere vrouwen last van. Tenzij ze gaan shoppen, dat is dan wel weer vreemd. Alhoewel wordt er dan ook nooit op de cijfertjes gelet eigenlijk.quote:
Tijdens het shoppen heb ik er eigenlijk vooral last van, ik kan niet optellen. Dusja, altijd een verassing bij de kassa hoeveel ik (en met ik bedoel ik mijn vriend/moeder/oma) nou moet betalenquote:Op woensdag 14 november 2012 07:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar hebben meerdere vrouwen last van. Tenzij ze gaan shoppen, dat is dan wel weer vreemd. Alhoewel wordt er dan ook nooit op de cijfertjes gelet eigenlijk.
Ach, ik kan wel een geheimpje met je delen. Wij mannen doen altijd alsof we dat erg vinden maar als we daar jullie dan een plezier mee doen vinden we het eigenlijk helemaal niet zo erg hoor. Maar dat geven we nooit toe natuurlijk.quote:Op woensdag 14 november 2012 07:53 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Tijdens het shoppen heb ik er eigenlijk vooral last van, ik kan niet optellen. Dusja, altijd een verassing bij de kassa hoeveel ik (en met ik bedoel ik mijn vriend/moeder/oma) nou moet betalen!
Oh.. zucht...quote:Op woensdag 14 november 2012 07:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ach, ik kan wel een geheimpje met je delen. Wij mannen doen altijd alsof we dat erg vinden maar als we daar jullie dan een plezier mee doen vinden we het eigenlijk helemaal niet zo erg hoor. Maar dat geven we nooit toe natuurlijk.
In het bedrijfsleven word je toch ook afgerekend op je prestaties? Dan kan je toch ook niet zeggen, die deadline is een half jaartje later want ik heb discalculexy en let dan niet op de taal- en rekenfouten want daar kan ik niets aan doen.quote:Op woensdag 14 november 2012 08:18 schreef Faaluser het volgende:
Mensen die dyslexie hebben en daardoor moeite hebben met leren moeten gewoon een niveau lager doen, in plaats van altijd maar véél meer tijd te krijgen voor toetsen. Het is toch van de zotte dat zoiets gewoon mag? In principe heeft ieder persoon wel ergens 'last' van. De één is lui, de ander heeft een korte spanningsboog en ga zo maar door. Deze mensen moeten zich echter wél aanpassen aan bepaalde eisen en worden hard toegesproken als ze dit niet doen. Ondertussen krijgen mensen die een beetje moeite hebben met het lezen en schrijven van teksten gewoon lekker meer tijd en soms zelfs hogere cijfers. Walgelijk.
Als je lui bent kan je dat wel veranderen.quote:Op woensdag 14 november 2012 08:18 schreef Faaluser het volgende:
Mensen die dyslexie hebben en daardoor moeite hebben met leren moeten gewoon een niveau lager doen, in plaats van altijd maar véél meer tijd te krijgen voor toetsen. Het is toch van de zotte dat zoiets gewoon mag? In principe heeft ieder persoon wel ergens 'last' van. De één is lui, de ander heeft een korte spanningsboog en ga zo maar door. Deze mensen moeten zich echter wél aanpassen aan bepaalde eisen en worden hard toegesproken als ze dit niet doen. Ondertussen krijgen mensen die een beetje moeite hebben met het lezen en schrijven van teksten gewoon lekker meer tijd en soms zelfs hogere cijfers. Walgelijk.
Dat is logisch. Kijk sommige leerlingen hebben wel de intelligentie om een bepaald niveau aan te kunnen maar door dyslexie gaat dat moeilijker. Dan zou het niet eerlijk zijn om die leerlingen een niveau terug te zetten want qua hersencapaciteit kunnen ze het prima aan en in tegenstelling tot het bedrijfsleven draait het op school niet alleen om zichtbare prestaties. Onnodig om te zeggen dat deze leerlingen wel later aansluitend werk moeten kunnen vinden. Maar om leerlingen vanwege dyslexie terug te zetten slaat nergens op, hoewel je met zo'n redenering wel je username eer aan doet, dat moet ik je nageven.quote:Op woensdag 14 november 2012 08:18 schreef Faaluser het volgende:
Als 'dyslectici' zonder die extra tijd en die hogere cijfers hun niveau niet aankunnen, vind ik wel degelijk dat ze moeten worden teruggezet. Hoezo is het nou weer logisch om mensen die moeite hebben op een bepaald vlak een aparte behandeling te geven? Een vmbo'er met concentratieproblemen zou vast ook wel havo aankunnen als je hem meer tijd gaat geven, maar dat zou dan weer niet getolereerd worden.quote:Op woensdag 14 november 2012 08:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maar om leerlingen vanwege dyslexie terug te zetten slaat nergens op, hoewel je met zo'n redenering wel je username eer aan doet, dat moet ik je nageven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |