Hij is op het eind wat raar. Maar jij bent ook wel het typische persoon in die chat die iemand neer haalt op gewoon een paar woordgebruiken. Wie heeft het gewonnen uiteindelijk? Ik reageer niet zoals hij maar als iemand zo zit te zeuren over een paar woordjes als 'knul' en neerbuigend doet tegen de ander kiezen ze toch vaak voor de ander.. ook zulke dingen als 'geeft niks jochie', meiden zien dat heus wel hoe onnodig je dan iemand probeert neer te halenquote:Op woensdag 14 november 2012 22:09 schreef Silenus het volgende:
Net een battledate gehad, dikgedrukt is wat ik zeg. Samen met Niels strijden om Nienke, yeey!
[..]
Heb nog nooit zo'n grote lutser als tegenstander in een battledate gehad
Maar heb je hem nou ook gewonnen?quote:Op woensdag 14 november 2012 22:24 schreef Silenus het volgende:
Mwoah, bij 'wat een dooddoener is dat Niels' wist ik natuurlijk al dat ik 'm gewonnen had. Wat daarna komt is wat spielerei, het pleit was toen al beslecht.
Ik merk wat competitie hier. Provocerend profiel willen maken, battle date aangaan....what's going on.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik accepteer die dingen bijna nooit meer, maar wil wel een keer tegen Silenus in een battledate eigenlijk. Dat zou leuk moeten worden.
Geen nut. Op fok is bij iedere man dat ding 20 cm minimaalquote:Op woensdag 14 november 2012 22:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zeg, broek uit, lineaal erbij, dan hebben we het maar gehad.
Van dat profiel wist je toch al? Vraag me meer af waar dat zand in jouw vagina weer eens vandaan komt.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:32 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik merk wat competitie hier. Provocerend profiel willen maken, battle date aangaan....what's going on.
"Een sportieve knul" zeg je niet over jezelf. Dat is het mannelijke equivalent van "ik ben een leuke spontane meid".quote:Op woensdag 14 november 2012 22:21 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Hij is op het eind wat raar. Maar jij bent ook wel het typische persoon in die chat die iemand neer haalt op gewoon een paar woordgebruiken. Wie heeft het gewonnen uiteindelijk? Ik reageer niet zoals hij maar als iemand zo zit te zeuren over een paar woordjes als 'knul' en neerbuigend doet tegen de ander kiezen ze toch vaak voor de ander.. ook zulke dingen als 'geeft niks jochie', meiden zien dat heus wel hoe onnodig je dan iemand probeert neer te halen
Geeft niet, ik heb ook een rolmaat liggen.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Geen nut. Op fok is bij iedere man dat ding 20 cm minimaal
quote:Op woensdag 14 november 2012 22:34 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Van dat profiel wist je toch al? Vraag me meer af waar dat zand in jouw vagina weer eens vandaan komt.
Dan nog hoef je er niet zooooo op in te gaanquote:Op woensdag 14 november 2012 22:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Een sportieve knul" zeg je niet over jezelf. Dat is het mannelijke equivalent van "ik ben een leuke spontane meid".
Dat is toch allemaal codetaal joh!quote:Op woensdag 14 november 2012 22:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Een sportieve knul" zeg je niet over jezelf. Dat is het mannelijke equivalent van "ik ben een leuke spontane meid".
Voor?quote:Op woensdag 14 november 2012 22:42 schreef peleetje het volgende:
[..]
Dat is toch allemaal codetaal joh!
Ik ben een leuke spontane meid - ik ben een contactgestoorde moordenaresquote:
Al die jaren verkeerd begrepen.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:51 schreef peleetje het volgende:
[..]
Ik ben een leuke spontane meid - ik ben een contactgestoorde moordenares
ik ben een sportieve gast - ik ben moddervet en loop alleen naar m'n auto
(Heb ik geleerd via Gooische Vrouwen)
Ik ook hoor... tot ik Gooische Vrouwen keek en Martin Morero erover hoorde praten!quote:Op woensdag 14 november 2012 22:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Al die jaren verkeerd begrepen.
Blokkerenquote:Op woensdag 14 november 2012 23:09 schreef faf het volgende:
Via Paiq een meid leren kennen, veel contact whatsapp, maar wordt een beetje hinderlijk (lijkt erg kinderlijk, contact maar om aandacht vragen). Ze wilt ook graag film komen kijken enz. top natuurlijk.
Maar ben bang als ze eenmaal hier binnen is, zij niet meer weg wilt/blijft stalken, dus dat ik eraan vast zit. Ikzelf wil met deze meid geen relatie maar alleen wat gezelschap.
Uitnodigen of blokkeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |