quote:Op woensdag 14 november 2012 20:17 schreef alors het volgende:
In Lelystad zou ik ook in huilen uitbarsten
quote:
quote:
Precies, Hazes was helemaal niet zo'n geweldige artiest. Bij live-optredens was tie meestal zijn tekst kwijt en liep tie maar wat te lallen of zong tie iedere keer wat anders.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:14 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Briljant in de kleine zaaltjes, straallazerus en iedereen zijn dijenkletsers lekker dronken meelallen terwijl hij uit dronkenschap zijn tekst juist kwijt was.
Kooknie.quote:
quote:- Bertine Moenaff en Peter R. de Vries over de ontwikkelingen rondom David Patraeus, de voormalig CIA-directeur die wegens een affaire aftrad.
- Vrijdag 16 november is, aansluitend op de DWDD uitzending, het tweede college van Robbert Dijkgraaf over 'het Allerkleinste' te zien. Vandaag is Robbert Dijkgraaf bij ons in de studio!
- Jari Litmanen is een Finse profvoetballer die, door zijn prestaties bij AJAX, in de jaren '90 de jongensnaam Jari populair maakte in Amsterdam en omstreken. Ter ere van de documentaire 'The King - Jari Litmanen' hebben wij een drietal Jari's (met hun ouders) die naar Litmanen zijn vernoemd in de studio.
Muziek is er van The Van Jets, tafelheer is Giel Beelen.
Veel plezier, ik heb ze vrijdag in Weert gezien (en gesproken, toen zeiden ze al dat ze bij DWDD zouden zitten). Waren erg goed!quote:Op donderdag 15 november 2012 17:23 schreef Rearviewmirror het volgende:
[..]
The Van Jets zijn leukIk ga ze vanavond in paradiso zien!
Beetje jammer jaquote:Op donderdag 15 november 2012 17:58 schreef -Willempie- het volgende:
Jari Litmanen zelf dus niet aanwezig..
Ik kende hem alleen in spiegelbeeldquote:Op donderdag 15 november 2012 19:31 schreef Karina het volgende:
Die goal... inmiddels al 10x gezien, maar blijft geweldig.
quote:Op donderdag 15 november 2012 19:32 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik kende hem alleen in spiegelbeeld
quote:
Kerelquote:
No thanks.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:33 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Kerel![]()
Ga maar Guido Wijers kijken
Dit dus.quote:
Ja samen met dat gebit die vorige week nog verkiezingen expert wasquote:Op donderdag 15 november 2012 19:34 schreef Tem het volgende:
Komt Peter over de CIA praten, dat is wel hilarisch.
Wat een kutmuziek. Die zullen ook nog wel eens langskomen.quote:
quote:Op donderdag 15 november 2012 19:37 schreef Cee het volgende:
Dat gevogelte maakt One Direction nog hoogstaand.
Oh nu zie ik het, dat bitterkoekie.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:35 schreef alors het volgende:
[..]
Ja samen met dat gebit die vorige week nog verkiezingen expert was
Wat ze zegt las ik gisteren ook op nu.nl.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:38 schreef alors het volgende:
Ik zie haar als volgt: knipper knipper, groot gebit, knipper knipper, groot gebit.. Wat ze zegt kan ik dus niet onthouden.
ZIt je pacman te spelenquote:Op donderdag 15 november 2012 19:38 schreef alors het volgende:
Ik zie haar als volgt: knipper knipper, groot gebit, knipper knipper, groot gebit.. Wat ze zegt kan ik dus niet onthouden.
Hey, jij bent niet meer blauw.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:41 schreef Adelante het volgende:
2 weken op oefening, toe maar Peter R
quote:Op donderdag 15 november 2012 19:41 schreef Adelante het volgende:
2 weken op oefening, toe maar Peter R
Als de hele wereld het al weet ben je toch niet meer chantabel?quote:Op donderdag 15 november 2012 19:40 schreef thettes het volgende:
Het is natuurlijk omdat je nu als baas van het CIA chantabel bent. DAt snapt petur niet.
Huh what, serieus???quote:Op donderdag 15 november 2012 19:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hey, jij bent niet meer blauw.
Hij faalt hard vandaagquote:Op donderdag 15 november 2012 19:41 schreef thettes het volgende:
Don't ask don't tell is juist afgeschaft
Nee maar dan heb je wel al de fout gemaakt dat je in die positie kwam. In die functie is een buitenechtelijke relatie onmogelijk.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als de hele wereld het al weet ben je toch niet meer chantabel?
Kan natuurlijk ook niet een liefje geheimen vertellen, die ze door kan verkopen of iets dergelijksquote:Op donderdag 15 november 2012 19:43 schreef thettes het volgende:
Het gaat er niet om dat zij geheimen wist, maar dat er gedreigd kon worden het publiek te maken tegen Petraeus.
Niet vreemdgegaan, hij heeft een "open relatie"...quote:Op donderdag 15 november 2012 19:42 schreef Adelante het volgende:
Peter is toch ook vreemdgegaan met die zelfverklaarde wicca, susan smit
Peturrr heeft een open huwelijkquote:Op donderdag 15 november 2012 19:42 schreef Adelante het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:42 schreef Adelante het volgende:
Johannes! Van The Van Jets.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:46 schreef alors het volgende:
Whut, wie zit daar zo halfnaakt achter Giel?
Dank je. Door dit kan ik er niet meer omheen.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:38 schreef alors het volgende:
Is dat functioneel? Gaat hij zo iemand van jetje geven?quote:Op donderdag 15 november 2012 19:46 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Johannes! Van The Van Jets.
Dat komt zometeen pas, de Keuringsdienst van Waardequote:
Scherp.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:47 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Dat komt zometeen pas, de Keuringsdienst van Waarde
Als ze dadelijk gaan spelen vergeet je dat hij er zo bij loopt. Denk dat hij het vooral een beetje doet om op te vallen en herinnerd te worden in NL.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:47 schreef alors het volgende:
[..]
Is dat functioneel? Gaat hij zo iemand van jetje geven?
Iemand die geen geld heeft.quote:
Wel zo hygiënisch ja.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:54 schreef Tem het volgende:
[..]
Maar dan ook met zo'n boterkwastje.
Geheugenkwis is beter ja.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:57 schreef Jan-Slagter het volgende:
''DWDD university'' semi intellectueel gedoe.
Bij Max houden ze het lekker normoal, Jan.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:57 schreef Jan-Slagter het volgende:
''DWDD university'' semi intellectueel gedoe.
De lopende bandquote:
En tot slot een gebbetjequote:
Ik vind zijn kapsel bezwaarlijker.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:59 schreef Specularium het volgende:
Trek gewoon een shirt aan, gast.
Alsof ie achter in een paard heeft gezeten.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:00 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind zijn kapsel bezwaarlijker.
Daar doen ze inderdaad niet aan het promoten van apple producten, en dat soort geintjes.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:58 schreef Tem het volgende:
[..]
Bij Max houden ze het lekker normoal, Jan.
Ik zou de afstandsbediening gebruiken.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:00 schreef Jan-Slagter het volgende:
[..]
Daar doen ze inderdaad niet aan het promoten van apple producten, en dat soort geintjes.
En dat lag niet aan Philippe zelf.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:03 schreef Jivis het volgende:
Philippe heeft wat van zijn magie verloren sinds zijn item in DWDD.
Daarna gestopt.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:03 schreef henkde_j het volgende:
Ex athlete? Volgens mij deed ze tijden OS12 nog mee?
gecondoleerdquote:Op donderdag 15 november 2012 20:06 schreef bloodymary1 het volgende:
Zijn echt goed hoor, ben er vrijdag heen geweest!
Omdat het kan, zouden meer mannen moeten doen. Maarja ook heel veel weer nietquote:
quote:
Sjongejonge, en als er een wijf staat kan het niet bloot genoeg zijn zeker?quote:Op donderdag 15 november 2012 20:07 schreef Marcoss het volgende:
Kan deze muziek niet gewoon gemaakt worden met een t-shirt aan?
Daniquote:Op donderdag 15 november 2012 20:08 schreef Cee het volgende:
Jari, daar had ik een poster van aan de muur hangen, naast Dani.
Of Klaas Janquote:Op donderdag 15 november 2012 20:08 schreef henkde_j het volgende:
Hij had ook Wesley of Kevin kunnen heten
quote:Op donderdag 15 november 2012 20:11 schreef Silenus het volgende:
Jari, wat een held. Wat een baas.
Zijn handtekening op een foto, waarop hij ook mijn naam heeft geschreven....Mijn meest dierbare bezit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |