Bedankt voor dit zinvolle en behulpzame plaatje.quote:
quote:Op woensdag 14 november 2012 17:02 schreef Abed het volgende:
Ok gezien, nu kan ik weer door met mn leven
quote:Op woensdag 14 november 2012 17:02 schreef Abed het volgende:
Ok gezien, nu kan ik weer door met mn leven
Dit.quote:Op woensdag 14 november 2012 17:04 schreef De_Dakgoot het volgende:
Kwaliteit valt mee maar gaat er mee door, ben blij dat ze voor content zijn gegaan ipv graphics. Dat wordt hoogstwaarschijnlijk 2 kopietjes kopen.
Heb dat alleen bij GTA IV gehad, dat het uiteindelijk jammer genoeg tegenviel.quote:Op woensdag 14 november 2012 17:06 schreef PBateman1978 het volgende:
Tsja, prachtig.
Maar hoe draait dit straks op je PS3/360?
En daarbij laat ik me niet meer ophypen door Rockstar trailers, al te vaak gehad dat de uiteindelijke game tegenviel, voor mij dan he.
Denk het welquote:Op woensdag 14 november 2012 17:06 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Zouden we die af kunnen schieten
HET LAGGED AS FUCK MAN Kom op, denk je nou echt dat het niet draait? En Rockstar luistert wel naar wat wij willen hoor. Ik maak me geen zorgen.quote:Op woensdag 14 november 2012 17:06 schreef PBateman1978 het volgende:
Tsja, prachtig.
En daarbij laat ik me niet meer ophypen door Rockstar trailers, al te vaak gehad dat de uiteindelijke game tegenviel, voor mij dan he.
Van wat ik er van zie lijken de graphics 'tegen te vallen' en valt het qua hypen wel mee. Als ze de gameplay daarentegen dik in orde maken neem ik dat graag voor lief.quote:Op woensdag 14 november 2012 17:06 schreef PBateman1978 het volgende:
Tsja, prachtig.
quote:Op woensdag 14 november 2012 17:08 schreef Baghdaddy het volgende:
Soundtrack is trouwens:
Stevie Wonder - Skeleton
Ja dat denk ik ja, of denk jij dat het een stabiele framerate zal hebben ?quote:Op woensdag 14 november 2012 17:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
HET LAGGED AS FUCK MAN Kom op, denk je nou echt dat het niet draait? En Rockstar luistert wel naar wat wij willen hoor. Ik maak me geen zorgen.
Laatste missie San Andreas, anyone?quote:Op woensdag 14 november 2012 17:08 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Die buggy![]()
Die hond![]()
Die auto's![]()
Die actie
Die muziek
Dat vliegtuig![]()
Dit:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 november 2012 17:08 schreef Baghdaddy het volgende:
Soundtrack is trouwens:
Stevie Wonder - Skeleton
Jep Uncharted 3 en Saints Row 3 hadden iets soortgelijksquote:Op woensdag 14 november 2012 17:12 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Ik moest aan Uncharted 3 denken.
Wil niet zeggen dat het niet tof is.quote:Op woensdag 14 november 2012 17:13 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Jep Uncharted 3 en Saints Row 3 hadden iets soortgelijks
hell no, dit is vetterquote:Op woensdag 14 november 2012 17:14 schreef Vijf_voor het volgende:
Ongeveer dezelfde hoogte als met just cause
yup. hier nog 1. elke hond die ik tegen komt wordt doodgeknuppeld.quote:
Ik hoop inderdaad dat je hoog kan vliegen. Dat stukje is hoogstwaarschijnlijk uit een missie.quote:Op woensdag 14 november 2012 17:14 schreef Vijf_voor het volgende:
Ongeveer dezelfde hoogte als met just cause
quote:Op woensdag 14 november 2012 17:15 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
yup. hier nog 1. elke hond die ik tegen komt wordt doodgeknuppeld.
quote:Op woensdag 14 november 2012 17:15 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
yup. hier nog 1. elke hond die ik tegen komt wordt doodgeknuppeld.
Brandweerwagenquote:Op woensdag 14 november 2012 17:10 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Laatste missie San Andreas, anyone?
IS toch die kerel van dat "just ignore the bodies"?quote:Op woensdag 14 november 2012 17:23 schreef Strani het volgende:
Die Trevor zou wel eens het meest legendarische karakter ooit kunnen worden, ik vind 'm nu al hilarisch.
Juistquote:Op woensdag 14 november 2012 17:23 schreef Marco001 het volgende:
[..]
IS toch die kerel van dat "just ignore the bodies"?
Haha ja..toch nog een beetje New York's accent daar, ook wel lekker af en toe.quote:Op woensdag 14 november 2012 17:26 schreef Remqo het volgende:
Die Trevor, wat een gek
enne "bounce, we're bouncing"
Zo te zien kan je altijd nog beetje matten bij barsquote:Op woensdag 14 november 2012 17:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Pisswasser anyone?
Turn up Bounce FMquote:Op woensdag 14 november 2012 17:26 schreef Remqo het volgende:
Die Trevor, wat een gek
enne "bounce, we're bouncing"
Een vet gemeste Rottweilerquote:Op woensdag 14 november 2012 17:03 schreef Duuc-nl het volgende:
Die straaljager
Die missie met die boot op de snelweg
Die met die treinen
treinen
Bussen
Ik speelde gisteren nog ff GTA san andreasquote:Op woensdag 14 november 2012 17:35 schreef Vault-Boy het volgende:
Damn! Krijg toch weer even zin om GTA IV te spelen na het zien van deze trailer
Dat ziet er dan best wel crap uitquote:Op woensdag 14 november 2012 17:39 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ik speelde gisteren nog ff GTA san andreas
Ja. Hoe heet de missie?quote:Op woensdag 14 november 2012 17:43 schreef _GdR_ het volgende:
heb GTA4 nog maar voor 25% gespeeld. omdat ik gestoord werd van een missie die ik niet kan winnen.
is het de moeite om toch door te bijten?
Absoluut! Welke missie is dat dan?quote:Op woensdag 14 november 2012 17:43 schreef _GdR_ het volgende:
heb GTA4 nog maar voor 25% gespeeld. omdat ik gestoord werd van een missie die ik niet kan winnen.
Mwa je kan beter gaan bowlen met Roman. Of poolen met Jacob.quote:Op woensdag 14 november 2012 17:43 schreef _GdR_ het volgende:
GTA spelen is altijd de moeite waardquote:Op woensdag 14 november 2012 17:43 schreef _GdR_ het volgende:
Dan kijk ik liever TV, Republican Space Rangersquote:Op woensdag 14 november 2012 17:50 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Mwa je kan beter gaan bowlen met Roman. Of poolen met Jacob.
kloptquote:Op woensdag 14 november 2012 17:40 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Dat ziet er dan best wel crap uit
Yeah, dat was klote in GTA4. Also ze binnen no-time weten dat IK aan het knallen was.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:15 schreef sinepedraap het volgende:
Zou ook wel vet zijn als je een beetje kon snipen zonder gelijk de popo op je dak te hebben
Geilquote:
Die is echt koel.quote:
Grafisch valt het imo ook een beetje tegen, maar dat had ik met GTA IV ook toen ik het op console speeldequote:Op woensdag 14 november 2012 18:22 schreef Yi-Long het volgende:
Schop ik trouwens tegen erg veel schenen wanneer ik zeg dat ik de trailer niet zo mooi vind!?
Neuh, eens. Als ze dat goedmaken met de gameplay hoor je mij niet klagen.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:22 schreef Yi-Long het volgende:
Schop ik trouwens tegen erg veel schenen wanneer ik zeg dat ik de trailer niet zo mooi vind!?
wat is er mis met dat woord?quote:Op woensdag 14 november 2012 18:33 schreef TC03 het volgende:
Het woord 'gameplay'...
Anyway, fantastische trailer. Stad ziet er levendig uit en de funfactor lijkt veel hoger dan in GTA IV.
Het is zo algemeen en generiek. "Als de gameplay maar goed is!" Je kan ook zeggen: als het spel maar een beetje leuk is. Een spel zonder gameplay is een CGI-film.quote:
het is algemeen, want dan dekt het de lading beter.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het is zo algemeen en generiek. "Als de gameplay maar goed is!" Je kan ook zeggen: als het spel maar een beetje leuk is. Een spel zonder gameplay is een CGI-film.
quote:Op woensdag 14 november 2012 18:51 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat de game weer precies hetzelfde is als zijn voorgangers. Had wel op iets unieks gehoopt.
quote:Op woensdag 14 november 2012 18:51 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat de game weer precies hetzelfde is als zijn voorgangers. Had wel op iets unieks gehoopt.
neequote:Op woensdag 14 november 2012 18:22 schreef Yi-Long het volgende:
Wees blij dat er veel content in komt.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:24 schreef vosss het volgende:
Grafisch valt het nogal tegen zo op het eerste gezicht.
Wat wil je ook met die ouderwetse en compleet achterhaalde consoles als de X360 en de PS3![]()
Hopelijk doen ze beter hun best met deel 5 als destijds met die crappy port van deel 4
quote:Op woensdag 14 november 2012 18:50 schreef Gezicht het volgende:
Waar blijven de eerste trailer-analyses?
Ja.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:22 schreef Yi-Long het volgende:
Lijkt een beetje op Ice Cube maar rockstarhad al gezegd geen bekende celebs in te huren voor voice actingquote:Op woensdag 14 november 2012 19:08 schreef Zhano het volgende:
Ga ik het hier nog ff vragen. Die stem van 'Trevor' op 0:27-0:30 komt me zo bekend voor. Iemand ideën?
Komt mij ook bekend voor, maar weet het niet zeker. Het eerste gedeelte waar hij begint te praten lijkt een beetje op Danny Devito, maar wanneer hij harder aanzet, niet meer.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:08 schreef Zhano het volgende:
Ga ik het hier nog ff vragen. Die stem van 'Trevor' op 0:27-0:30 komt me zo bekend voor. Iemand ideën?
Ik las iets van Stevie Wonder?quote:Op woensdag 14 november 2012 19:08 schreef Zhano het volgende:
Nee volgens mij is dat m ook niet.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:11 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op Ice Cube maar rockstarhad al gezegd geen bekende celebs in te huren voor voice acting
Daarvan is het nummer wat speelt tijdens de trailer.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:12 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik las iets van Stevie Wonder?
Correct en tevens juistquote:Op woensdag 14 november 2012 19:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
Daarvan is het nummer wat speelt tijdens de trailer.
Is hem ook niet, als je de rest leest, Rockstar heeft al gezegd geen bekende stemmen te gebruiken in gta vquote:Op woensdag 14 november 2012 19:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee volgens mij is dat m ook niet.
Lekker de terminator uithangen.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:10 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Nog wat geyle gifs van gtaforums.com:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Semi-bekend kan wel. De stem van die eerste gast schijnt deze meneer te zijn: Ned Luke - IMDb Geen echte celeb, toch wel wat dingetjes op zn naamquote:Op woensdag 14 november 2012 19:14 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Is hem ook niet, als je de rest leest, Rockstar heeft al gezegd geen bekende stemmen te gebruiken in gta v
http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=533596quote:Op woensdag 14 november 2012 18:50 schreef Gezicht het volgende:
Waar blijven de eerste trailer-analyses?
Waarschijnlijk dé sandbox game van 2013, 2014, 2015, 2016quote:Op woensdag 14 november 2012 19:19 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
DE sandboxgame van 2013 gaat dit worden, dat is zeker.
Ja, want in 2017 komt GTA VIquote:Op woensdag 14 november 2012 19:19 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dé sandbox game van 2013, 2014, 2015, 2016
Als ik die trailers mag geloven, zal dit een hele lange tijd niet overtroffen wordenquote:Op woensdag 14 november 2012 19:19 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 november 2012 19:19 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Gelukkig lopen we de game niet te hypen...(!)quote:Op woensdag 14 november 2012 19:19 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dé sandbox game van 2013, 2014, 2015, 2016
Waarom?quote:Op woensdag 14 november 2012 19:21 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig lopen we de game niet te hypen...(!)
Anyway, had liever gezien dat deze game lekker voor next-gen was uitgekomen.
GTA series vragen om gehypt te worden.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:21 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
[..]
Anyway, had liever gezien dat deze game lekker voor next-gen was uitgekomen.
Ubusoft gaat het kopen las ikquote:Op woensdag 14 november 2012 19:21 schreef TwyLight het volgende:
Enige andere Sandbox die ik ook echt véél gespeeld heb is Saints Row 3, maar THQ is zo goed als failliet dus SR4 kunnen we wel vergeten
De game ziet er fantastisch uit, ze genereren hier ontzettend grote, levende wereld met ziek veel details.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:22 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Heb mijn post al iets uitgebreid.
Ja, San Andreas is inderdaad ook zo in vergetelheid geraakt.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:21 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
[..]
Anyway, had liever gezien dat deze game lekker voor next-gen was uitgekomen. Graphics zien er nu iets verouderd uit, en de game komt aan het eind van een console-cycle, dus al snel in de vergetelheid.
San Andreas op de Xbox destijds kon ook eigenlijk al niet meer. Zag er gewoon niet meer uit.
San Andreas kwam pas later op de Xbox. Eerst PS2, toen PC, toen Xbox, toch?quote:Op woensdag 14 november 2012 19:25 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ja, San Andreas is inderdaad ook zo in vergetelheid geraakt.
Die komen niet binnen nu en een jaar.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:25 schreef Gummiebeer het volgende:
Wat ik mij eigenlijk afvraag. Hoe gaan ze het doen met eventuele DLC's als de next-gen consoles eventueel binnen nu en een jaar uitkomen?
Dan zou er dus 10 jaar tussen zitten.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:32 schreef Vault-Boy het volgende:
Had op Gamekings gehoord dat de nieuwe consoles echt nog wel een paar jaar duren.Ga er maar vanuit dat ze misschien deze E3 worden aangekondigd, en dan ergens in 2014 a 2015 uitkomen.
Ik vind het iig erg lang ja, daarom ben ik ook weer naar de pc gegaan.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:34 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Dan zou er dus 10 jaar tussen zitten.
De Xbox kwam 2002 en de 360 in 2005. Best een lange tijd toch?
vind ik niet erg, deze week pas een ps3 gehaaldquote:Op woensdag 14 november 2012 19:38 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ik vind het iig erg lang ja, daarom ben ik ook weer naar de pc gegaan.Maar ga er echt maar vanuit dat het nog 2 a 3 jaar duurt voordat ze echt op de markt komen
Ik hoop dat die oldtimer in de voorgrond ook echt beschikbaar is om in te rijden en niet dat het zo'n wreck is die je ook wel eens ziet in de games.quote:Op woensdag 14 november 2012 17:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Pisswasser anyone?
De PS2 versie was al eerder uitgekomen. De Xbox versie zat echt aan het einde van die console-cyclus, en het was grafisch gewoon echt onacceptabel omdat de 360 zich al meldde en er dus zwaar verouderd uitzag. Zelfs GTA3 en Vice City waren eigenlijk al op de grens van het acceptabele, qua graphics.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:25 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ja, San Andreas is inderdaad ook zo in vergetelheid geraakt.
Meestal is er van zo'n wreck ook een rijdbare versie, dus ik denk dat die er wel in zit.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:43 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Ik hoop dat die oldtimer in de voorgrond ook echt beschikbaar is om in te rijden en niet dat het zo'n wreck is die je ook wel eens ziet in de games.
Hahahahaquote:Op woensdag 14 november 2012 19:39 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
vind ik niet erg, deze week pas een ps3 gehaaldheb al een aantal jaar geen spellen meer gespeeld...
Treinen (nou ja, de metro) en vrachtwagens met opleggers zitten er al sinds deel één in.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:49 schreef fotostarter het volgende:
Tering dit gaat heel tof worden. Treinen, vrachtwagens met oplegger en nog meer.Gewoon een tof spel.
heb die trucks in 3 en 4 niet gezien.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:50 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Treinen (nou ja, de metro) en vrachtwagens met opleggers zitten er al sinds deel één in.
quote:Op woensdag 14 november 2012 19:53 schreef Compoantje het volgende:
Godverdomme, mooi trailer.
Laat mij nog maar een jaar wachten op de pc versie, dan weet ik zeker dat ik deze graphics (en dus echt de game in de trailer) ook echt heb.
Dat word dan mijn signature voertuig. Heb het in GTA nooit zo gehad op de snelle, flitsende bolides. Doe mij maar een oud afgetrapt poepdingquote:Op woensdag 14 november 2012 19:45 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Meestal is er van zo'n wreck ook een rijdbare versie, dus ik denk dat die er wel in zit.
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:54 schreef fotostarter het volgende:
[..]
heb die trucks in 3 en 4 niet gezien.
Dit. Was juist zo geweldig in IV, helemaal die verrotte kut wagens waar het rook uit je uitlaat kwam. Heerlijke wagens dat.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:54 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Dat word dan mijn signature voertuig. Heb het in GTA nooit zo gehad op de snelle, flitsende bolides. Doe mij maar een oud afgetrapt poepding
Inderdaad! En dan echt zo'n overwinningsgevoel als je met zo'n schijtding van de politie wintquote:Op woensdag 14 november 2012 19:56 schreef ROFLOL het volgende:
[..]
Dit. Was juist zo geweldig in IV, helemaal die verrotte kut wagens waar het rook uit je uitlaat kwam. Heerlijke wagens dat.
Was altijd zo vet in SA als alles dan ontploftequote:Op woensdag 14 november 2012 19:58 schreef Gummiebeer het volgende:
Tow trucks zijn ook weer terug. Mooi treintje maken van tow trucks.
Game wordt hartstikke gehyped. En ik hype mezelf ook. Mag het?quote:Op woensdag 14 november 2012 19:21 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
[..]
Nooit geweten dat je ook echt andere auto's met die dingen kon verslepen.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:58 schreef Gummiebeer het volgende:
HYPE TRAIN NIGGERquote:Op woensdag 14 november 2012 20:01 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Game wordt hartstikke gehyped. En ik hype mezelf ook. Mag het?
Ik heb super veel zin in deze game, current gen of next gen
Dat gaat heel wat boze brieven van boze ouders opleveren denk ik. ''Mijn kind rookt wiet en het komt door GTA V!111!1!11!!!!111''quote:Op woensdag 14 november 2012 20:00 schreef Gummiebeer het volgende:
En ik ben benieuwd wat de gevolgen zijn van drugsgebruik ingame. Je schijnt wiet te kunnen roken, en ook de effecten vernemen.
Hoe dan? Ik heb met die road-trains nooit meer dan één trailer mee weten te krijgen. Was er geen max dan?quote:Op woensdag 14 november 2012 19:59 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Was altijd zo vet in SA als alles dan ontplofte
Met een beetje skills kon je oneindig doorgaanquote:Op woensdag 14 november 2012 20:02 schreef Faazz het volgende:
[..]
Hoe dan? Ik heb met die road-trains nooit meer dan één trailer mee weten te krijgen. Was er geen max dan?
Ditquote:Op woensdag 14 november 2012 20:03 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Met een beetje skills kon je oneindig doorgaan
En zoals gewoonlijk komt er een rechtszaak die Dan Houser dan weer wintquote:Op woensdag 14 november 2012 20:02 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Dat gaat heel wat boze brieven van boze ouders opleveren denk ik. ''Mijn kind rookt wiet en het komt door GTA V!111!1!11!!!!111''
swsquote:Op woensdag 14 november 2012 20:05 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
En zoals gewoonlijk komt er een rechtszaak die Dan Houser dan weer wint
quote:Op woensdag 14 november 2012 20:06 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
5 tot 6 maanden idd.
Maar dan heb je ook een game waar je U tegen zegt
vooruitgang want je gaat echt neit meteen die hele map ontdekkenquote:Op woensdag 14 november 2012 20:09 schreef Gummiebeer het volgende:
Wat wel weer een dingetje is..in voorgaande GTA's waren er delen afgesloten. Die speelde je vrij met de storyline. Nu is bevestigd dat de hele map gelijk vrij te verkennen is.
Is dit een vooruitgang of een breuk tov de orginele opzet?
quote:Op woensdag 14 november 2012 19:58 schreef Gummiebeer het volgende:
Die cutscenes met de vrouw van Faustin waren in IV ook altijd leuk ja.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:16 schreef ROFLOL het volgende:
Hey, let's bounce.
Rockstar gaat Michael's familie zo geniaal creëren, kan nu al niet wachten op de cutscenes.
Ik vind het eigenlijk wel jammer, bij de oudere GTA's had ik namelijk het eerste gedeelte grotendeels verkend voordat ik op het tweede kwam, en het tweede weer voordat ik op het derde kwam. Zo kwam je bijna overal.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:12 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
vooruitgang want je gaat echt neit meteen die hele map ontdekken
quote:Op woensdag 14 november 2012 20:06 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
5 tot 6 maanden idd.
Maar dan heb je ook een game waar je U His Royal Airness tegen zegt
Dat is toch juist mooi? Als je even geen zin hebt in missies gewoon lekker exploren, wetende dat er nog genoeg te zien is?quote:Op woensdag 14 november 2012 20:23 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel jammer, bij de oudere GTA's had ik namelijk het eerste gedeelte grotendeels verkend voordat ik op het tweede kwam, en het tweede weer voordat ik op het derde kwam. Zo kwam je bijna overal.
Bij een game zoals Sleeping Dogs die ik onlangs gespeeld heb, is ook de hele map al toegankelijk. En daarbij valt me op dat er een heleboel plekken zijn waar je gewoon niet komt omdat er zo veel andere dingen te ontdekken zijn. Wanneer dit stapsgewijs wordt opgebouwd is dat niet zo.
Maar dat opbouwen kan nogsteeds wel, door missies een beetje geconcentreerd te houden.. Wat ik vroeger juist vervelend vond is als je een nieuwe game start en je na missie 2 gewoon ff wil cruisen, je dan steeds tegen van die onzinnige barrieres aan liepquote:Op woensdag 14 november 2012 20:23 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel jammer, bij de oudere GTA's had ik namelijk het eerste gedeelte grotendeels verkend voordat ik op het tweede kwam, en het tweede weer voordat ik op het derde kwam. Zo kwam je bijna overal.
Bij een game zoals Sleeping Dogs die ik onlangs gespeeld heb, is ook de hele map al toegankelijk. En daarbij valt me op dat er een heleboel plekken zijn waar je gewoon niet komt omdat er zo veel andere dingen te ontdekken zijn. Wanneer dit stapsgewijs wordt opgebouwd is dat niet zo.
Ben het hier wel mee eens ja. Op die manier kende je enigzins de map kennen en wist je waar in de stad je was.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:23 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Vond het in 3/vice city dan altijd zo leuk om toch te proberen langs de barriere te komen, instant 5 sterretjes maar boeiuh..quote:Op woensdag 14 november 2012 20:30 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Maar dat opbouwen kan nogsteeds wel, door missies een beetje geconcentreerd te houden.. Wat ik vroeger juist vervelend vond is als je een nieuwe game start en je na missie 2 gewoon ff wil cruisen, je dan steeds tegen van die onzinnige barrieres aan liep
Maar wel een supervette trailerMaar we moeten nog maanden wachten
heb gta 2 en vice city wel kapot gespeeld vroegerquote:Op woensdag 14 november 2012 19:49 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
Heb je helemaal geen games gespeeld? Dan heb je een hoop in te halen man
Vond die bussen in IV altijd wat zwaarder besturen dan de rest.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:05 schreef Strani het volgende:
Die stadsbussen zien er ook prachtig uit, mooi ook dat ze ook echt deel uitmaken van het verkeer. In IV had je wel bussen maar die stonden vooral stil.
Ja zou wel leuk zijn als je naast taxi's ook die bussen kan gebruiken voor fast-travelquote:Op woensdag 14 november 2012 21:05 schreef Strani het volgende:
Die stadsbussen zien er ook prachtig uit, mooi ook dat ze ook echt deel uitmaken van het verkeer. In IV had je wel bussen maar die stonden vooral stil.
In IV was het echt insane makkelijk, ook om 5 sterren kwijt te raken.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:50 schreef Gummiebeer het volgende:
Het was mooi voor de achievement, 5 sterren en zoveel minuten uithouden.
En uiteraard vigilante missies, in twee kon je ook al mensen oppikken en afzetten bij bus stopsquote:Op woensdag 14 november 2012 21:29 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Ja zou wel leuk zijn als je naast taxi's ook die bussen kan gebruiken voor fast-travel
Sinds de eerste trailer hebben we er al zo'n twee-derde opzittenquote:Op woensdag 14 november 2012 21:55 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Het is even bijten maar die maanden zijn in no time voorbij.
Daarom.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Sinds de eerste trailer hebben we er al zo'n twee-derde opzitten
Heldquote:Op woensdag 14 november 2012 21:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Sinds de eerste trailer hebben we er al zo'n twee-derde opzitten
Als het goed is dan ben ik net weer verhuistquote:Op woensdag 14 november 2012 22:07 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Nouja 6 maanden is langdan is het goddomme al weer lekker weer.
Nee hoor.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:23 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Heb ik altijd al gedaanquote:Op woensdag 14 november 2012 22:21 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Voordeel van de GTA serie is mijn inziens dat je toch uit jezelf een hoop gaat exploreren als je ff geen missies doet, des te beter dat je meteen overal naartoe kan dan.
Wss ga ik in het begin eerst een rondje om het eiland doen om te kijken hoe groot het is
Als je ze überhaupt kunt kapen...quote:Op woensdag 14 november 2012 22:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hopelijk is de trein een beetje normaal bestuurbaar. In SA was dit nogal lame gedaan.
nah, waarschijnlijk komt ie wel.. maar dan half jaar later ofzo.. dacht dat bij voorgaande delen de consoles ook voorrang kregenquote:Op woensdag 14 november 2012 22:35 schreef .FuckFace. het volgende:
Net even gekeken voor GTA 5, wanneer die uit zou komen.
Komt ie helemaal niet op de PC ?????
Ongelofelijk, had juist o.a. voor GTA 5 een nieuwe pc aangeschaft zodat ik 'm makkelijk zou kunnen spelen, komt ie alleen op de xbox en de playstation. Wat een pauperzooi.
Treinen is San Andreas heb ik juist veel plezier aanbeleefd.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hopelijk is de trein een beetje normaal bestuurbaar. In SA was dit nogal lame gedaan.
Hij komt half jaar later op PC.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:35 schreef .FuckFace. het volgende:
Ongelofelijk, had juist o.a. voor GTA 5 een nieuwe pc aangeschaft zodat ik 'm makkelijk zou kunnen spelen, komt ie alleen op de xbox en de playstation. Wat een pauperzooi.
Hij komt wel op de pc. Alleen het duurt wat langer als de console versies.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:35 schreef .FuckFace. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |