Geilquote:
Die is echt koel.quote:
Grafisch valt het imo ook een beetje tegen, maar dat had ik met GTA IV ook toen ik het op console speeldequote:Op woensdag 14 november 2012 18:22 schreef Yi-Long het volgende:
Schop ik trouwens tegen erg veel schenen wanneer ik zeg dat ik de trailer niet zo mooi vind!?
Neuh, eens. Als ze dat goedmaken met de gameplay hoor je mij niet klagen.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:22 schreef Yi-Long het volgende:
Schop ik trouwens tegen erg veel schenen wanneer ik zeg dat ik de trailer niet zo mooi vind!?
wat is er mis met dat woord?quote:Op woensdag 14 november 2012 18:33 schreef TC03 het volgende:
Het woord 'gameplay'...
Anyway, fantastische trailer. Stad ziet er levendig uit en de funfactor lijkt veel hoger dan in GTA IV.
Het is zo algemeen en generiek. "Als de gameplay maar goed is!" Je kan ook zeggen: als het spel maar een beetje leuk is. Een spel zonder gameplay is een CGI-film.quote:
het is algemeen, want dan dekt het de lading beter.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het is zo algemeen en generiek. "Als de gameplay maar goed is!" Je kan ook zeggen: als het spel maar een beetje leuk is. Een spel zonder gameplay is een CGI-film.
quote:Op woensdag 14 november 2012 18:51 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat de game weer precies hetzelfde is als zijn voorgangers. Had wel op iets unieks gehoopt.
quote:Op woensdag 14 november 2012 18:51 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat de game weer precies hetzelfde is als zijn voorgangers. Had wel op iets unieks gehoopt.
neequote:Op woensdag 14 november 2012 18:22 schreef Yi-Long het volgende:
Wees blij dat er veel content in komt.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:24 schreef vosss het volgende:
Grafisch valt het nogal tegen zo op het eerste gezicht.
Wat wil je ook met die ouderwetse en compleet achterhaalde consoles als de X360 en de PS3![]()
Hopelijk doen ze beter hun best met deel 5 als destijds met die crappy port van deel 4
quote:Op woensdag 14 november 2012 18:50 schreef Gezicht het volgende:
Waar blijven de eerste trailer-analyses?
Ja.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:22 schreef Yi-Long het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |