Een vet gemeste Rottweilerquote:Op woensdag 14 november 2012 17:03 schreef Duuc-nl het volgende:
Die straaljager
Die missie met die boot op de snelweg
Die met die treinen
treinen
Bussen
Ik speelde gisteren nog ff GTA san andreasquote:Op woensdag 14 november 2012 17:35 schreef Vault-Boy het volgende:
Damn! Krijg toch weer even zin om GTA IV te spelen na het zien van deze trailer
Dat ziet er dan best wel crap uitquote:Op woensdag 14 november 2012 17:39 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ik speelde gisteren nog ff GTA san andreas
Ja. Hoe heet de missie?quote:Op woensdag 14 november 2012 17:43 schreef _GdR_ het volgende:
heb GTA4 nog maar voor 25% gespeeld. omdat ik gestoord werd van een missie die ik niet kan winnen.
is het de moeite om toch door te bijten?
Absoluut! Welke missie is dat dan?quote:Op woensdag 14 november 2012 17:43 schreef _GdR_ het volgende:
heb GTA4 nog maar voor 25% gespeeld. omdat ik gestoord werd van een missie die ik niet kan winnen.
Mwa je kan beter gaan bowlen met Roman. Of poolen met Jacob.quote:Op woensdag 14 november 2012 17:43 schreef _GdR_ het volgende:
GTA spelen is altijd de moeite waardquote:Op woensdag 14 november 2012 17:43 schreef _GdR_ het volgende:
Dan kijk ik liever TV, Republican Space Rangersquote:Op woensdag 14 november 2012 17:50 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Mwa je kan beter gaan bowlen met Roman. Of poolen met Jacob.
kloptquote:Op woensdag 14 november 2012 17:40 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Dat ziet er dan best wel crap uit
Yeah, dat was klote in GTA4. Also ze binnen no-time weten dat IK aan het knallen was.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:15 schreef sinepedraap het volgende:
Zou ook wel vet zijn als je een beetje kon snipen zonder gelijk de popo op je dak te hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |