Bedankt voor dit zinvolle en behulpzame plaatje.quote:
quote:Op woensdag 14 november 2012 17:02 schreef Abed het volgende:
Ok gezien, nu kan ik weer door met mn leven
quote:Op woensdag 14 november 2012 17:02 schreef Abed het volgende:
Ok gezien, nu kan ik weer door met mn leven
Dit.quote:Op woensdag 14 november 2012 17:04 schreef De_Dakgoot het volgende:
Kwaliteit valt mee maar gaat er mee door, ben blij dat ze voor content zijn gegaan ipv graphics. Dat wordt hoogstwaarschijnlijk 2 kopietjes kopen.
Heb dat alleen bij GTA IV gehad, dat het uiteindelijk jammer genoeg tegenviel.quote:Op woensdag 14 november 2012 17:06 schreef PBateman1978 het volgende:
Tsja, prachtig.
Maar hoe draait dit straks op je PS3/360?
En daarbij laat ik me niet meer ophypen door Rockstar trailers, al te vaak gehad dat de uiteindelijke game tegenviel, voor mij dan he.
Denk het welquote:Op woensdag 14 november 2012 17:06 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Zouden we die af kunnen schieten
HET LAGGED AS FUCK MAN Kom op, denk je nou echt dat het niet draait? En Rockstar luistert wel naar wat wij willen hoor. Ik maak me geen zorgen.quote:Op woensdag 14 november 2012 17:06 schreef PBateman1978 het volgende:
Tsja, prachtig.
En daarbij laat ik me niet meer ophypen door Rockstar trailers, al te vaak gehad dat de uiteindelijke game tegenviel, voor mij dan he.
Van wat ik er van zie lijken de graphics 'tegen te vallen' en valt het qua hypen wel mee. Als ze de gameplay daarentegen dik in orde maken neem ik dat graag voor lief.quote:Op woensdag 14 november 2012 17:06 schreef PBateman1978 het volgende:
Tsja, prachtig.
quote:Op woensdag 14 november 2012 17:08 schreef Baghdaddy het volgende:
Soundtrack is trouwens:
Stevie Wonder - Skeleton
Ja dat denk ik ja, of denk jij dat het een stabiele framerate zal hebben ?quote:Op woensdag 14 november 2012 17:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
HET LAGGED AS FUCK MAN Kom op, denk je nou echt dat het niet draait? En Rockstar luistert wel naar wat wij willen hoor. Ik maak me geen zorgen.
Laatste missie San Andreas, anyone?quote:Op woensdag 14 november 2012 17:08 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Die buggy![]()
Die hond![]()
Die auto's![]()
Die actie
Die muziek
Dat vliegtuig![]()
Dit:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 november 2012 17:08 schreef Baghdaddy het volgende:
Soundtrack is trouwens:
Stevie Wonder - Skeleton
Forum Opties | |