SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kon het maar...Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Nou ik wilde dus gaan....Maar na de eerste paar meter kreeg ik al pijn aan mijn voeten en ineens pijntjes in de buurt van mijn knie![]()
Heb nog geprobeerd een stukje door te lopen, maar heb het opgegeven. Morgen naar de Run2day voor hardloopschoenen!
Mare...geen saucony's doen dus?
Kwiwi, wel vervelend van je schoenen....hoop dat het idd een productiefout is ofzo en dat je ze nog kunt omruilen enzo.![]()
Je moet niet naar merken/kleurtjes/whatever kijken: Zoek een schoen uit die volgens de videoanalyse goed voor je is en lekker zitquote:Op woensdag 14 november 2012 14:58 schreef Tyler-Girl het volgende:
Nou ik wilde dus gaan....Maar na de eerste paar meter kreeg ik al pijn aan mijn voeten en ineens pijntjes in de buurt van mijn knie![]()
Heb nog geprobeerd een stukje door te lopen, maar heb het opgegeven. Morgen naar de Run2day voor hardloopschoenen!
Kwiwi, wel vervelend van je schoenen....hoop dat het idd een productiefout is ofzo en dat je ze nog kunt omruilen enzo.![]()
![]()
Nou ja, er zullen vast ook mensen zijn die er verder geen problemen mee hebben.. maar ik ga in ieder geval vragen of ik mag ruilen naar een ander merk want ik heb geen zin meer in dit gedoe. Al met al heb ik zo'n 60 km op die twee paar saucony's kunnen lopen sinds juni, en loop ik dus eigenlijk vooral op m'n goedkope asics waarbij ik nergens last van hebquote:Op woensdag 14 november 2012 14:58 schreef Tyler-Girl het volgende:
![]()
Nee weet ik ook wel. Ben wel benieuwd wat eruit komt. Heb soms het idee dat ik teveel op de zijkant van mijn voet loop (terwijl ik zooltjes heb voor platvoeten....)...Ik ben gewoon benieuwd wat eruit komt en hoop dat ze dan in ieder geval direct goed zitten en ik niet elke wee terug hoef....:Dquote:Op woensdag 14 november 2012 15:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Je moet niet naar merken/kleurtjes/whatever kijken: Zoek een schoen uit die volgens de videoanalyse goed voor je is en lekker zit
Al hadden ze bij de Run2day wel leuke schoenen staan....weinig saaie/helemaal witte schoenen![]()
![]()
Zo na 4 dagen rust maar weer gelopen, Les 13 op zijn elvendertigst gedaan. Het begin ging wat moeizaam, ik had opeens een heel vervelend soort pijn in mijn hakdaar loop ik niet op dus dat scheelde, na verloop van tijd werd het wel minder. Mijn andere pijntjes verder niet gevoeld.
Tempo lag nu ergens tussen de 6.30 en 7.30 min per km, normaal liep ik altijd 5-6 min/kmMet dit tempo was dit lesje echt een eitje
Op het laatst nog een stuk langer dan 5 min achterelkaar gelopen (10 zelfs zie ik op endomondo
) omdat het zo lekker ging en in het begin kwam ik wat hindernissen tegen waardoor ik eerder begon met wandelen.
know'm sayin?
word? word.![]()
Langzamer lopen is zo slecht nog nietquote:Op woensdag 14 november 2012 16:29 schreef alors het volgende:
Zo na 4 dagen rust maar weer gelopen, Les 13 op zijn elvendertigst gedaan. Het begin ging wat moeizaam, ik had opeens een heel vervelend soort pijn in mijn hakdaar loop ik niet op dus dat scheelde, na verloop van tijd werd het wel minder. Mijn andere pijntjes verder niet gevoeld.
Tempo lag nu ergens tussen de 6.30 en 7.30 min per km, normaal liep ik altijd 5-6 min/kmMet dit tempo was dit lesje echt een eitje
Op het laatst nog een stuk langer dan 5 min achterelkaar gelopen (10 zelfs zie ik op endomondo
) omdat het zo lekker ging en in het begin kwam ik wat hindernissen tegen waardoor ik eerder begon met wandelen.
F means you're fucked![]()
Ik weet het, maar ik ging altijd vanzelf steeds sneller lopen en als ik eenmaal op tempo loop vind ik het moeilijk om af te remmen. Dit keer heb ik mezelf echt vanaf het begin heel streng tegengehouden en ook heel erg op mijn houding en techniek gelet. Al met al minstens zo inspannendquote:Op woensdag 14 november 2012 16:30 schreef YUR het volgende:
[..]
Langzamer lopen is zo slecht nog niet
know'm sayin?
word? word.![]()
Datte...quote:Op woensdag 14 november 2012 16:30 schreef YUR het volgende:
[..]
Langzamer lopen is zo slecht nog niet
Je lichaam is wonderbaarlijk.. Je hebt het gewoon goed gedaan! Het gaat niet om snelheid, afstand maar het gaat erom dat je lichaam het aankan en dat je in je hoofd lekker aanvoelt .Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Ik vind het nog moeilijk om alleen te rennen. Iedereen kent elkaar hier dn vind het wel eng.
Hebben meer mensen dit?"Whatever I was looking for was always you."Rumi![]()
Vind het ook erg lastig. Loop met groepen en dan ben ik veel meer gemotiveerd.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik vind het nog moeilijk om alleen te rennen. Iedereen kent elkaar hier dn vind het wel eng.
Hebben meer mensen dit?![]()
In het begin wel ja, hier hetzelfde. Maar je loopt voor jezelf toch? Wat is het ergste wat kan gebeuren? Dat mensen je raar aankijken? Dat is dan toch hun probleem?quote:Op woensdag 14 november 2012 16:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Hebben meer mensen dit?
Ik heb nu ook teveel zin om te gaan hardlopen dat ik me niet laat tegenhouden door wat mensen er eventueel van zouden kunnen vinden. Gewoon gaan hoor!know'm sayin?
word? word.![]()
Pas zei iemand ook tegen mij.
"Wat heb je toch lelijke kleren aan met hardlopen"
Toen zei ik "loop je 5 km mee in spijkerbroek dan?"
Toen was hij stil. Sowieso ik loop hard, hij niet. En 5km had hij niet verwacht.
Own3d!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Almeloooooquote:Op woensdag 14 november 2012 16:54 schreef Remzz het volgende:
Wat een weer vandaag, heerlijk
http://runkeeper.com/user/remcoo/activity/131148552
Nijreesbos moesten we met school soms lopen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Klopt wij ook wel eens, kun je lekker lopenquote:Op woensdag 14 november 2012 16:56 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Almelooooo
Nijreesbos moesten we met school soms lopen.![]()
Hey leuk! Nog een streekgenootquote:Op woensdag 14 november 2012 16:57 schreef Remzz het volgende:
[..]
Klopt wij ook wel eens, kun je lekker lopen![]()
![]()
Zometeen maar weer klaar maken voor weer een sessie met de loopgroep. Op het programma staat een duurloop van 60 a 70 minuten. Ben benieuwd!F means you're fucked![]()
Geen last van. Gewoon blik op oneindig en gaan.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Hebben meer mensen dit?Ja doei.![]()
Ik wou een lange broek kopen omdat mijn rechterbeen niet zo blij wordt van het wat kouder wordende weer.
Dus ik ging net naar de Intersport, hebben ze voor mannen dubbel zo veel keuze dan voor vrouwen en er was ook geen sale rekje bij de dames.
Iemand betere opties?![]()
Iedere willekeurige andere sportzaak of warenhuis?quote:Op woensdag 14 november 2012 17:15 schreef GimmeGore het volgende:
Ik wou een lange broek kopen omdat mijn rechterbeen niet zo blij wordt van het wat kouder wordende weer.
Dus ik ging net naar de Intersport, hebben ze voor mannen dubbel zo veel keuze dan voor vrouwen en er was ook geen sale rekje bij de dames.
Iemand betere opties?F means you're fucked![]()
Idd wat Yur zegt...anders H&M misschien? Daar heb ik mijn sportbroek vandaan...Tis geen tight ofzo maar een gewone lekkere dunne sportbroek.quote:Op woensdag 14 november 2012 17:15 schreef GimmeGore het volgende:
Iemand betere opties?
Enne Alors....jaloers! Ik heb les 13 en 14 ook gelopen (les 15 moet nog) enne...ikga echt niet zo hard. En kan nog zeker niet 10min lopen achter elkaar. Jouw langzame tempo is mijn gewone tempo/tempo waarop ik de les uit kan lopen.
Laatst had ik een keer een max van 5.3 ofzo maar dat zullen maar een paar seconden zijn geweest....dat hou ik echt geen 30 minuten vol.![]()
Van Rhijn college?quote:Op woensdag 14 november 2012 16:57 schreef Remzz het volgende:
[..]
Klopt wij ook wel eens, kun je lekker lopenJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ook alors is ooit bij het begin begonnen. Blijven trainen en jij kan het ook.quote:Op woensdag 14 november 2012 17:25 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Idd wat Yur zegt...anders H&M misschien? Daar heb ik mijn sportbroek vandaan...Tis geen tight ofzo maar een gewone lekkere dunne sportbroek.
Enne Alors....jaloers! Ik heb les 13 en 14 ook gelopen (les 15 moet nog) enne...ikga echt niet zo hard. En kan nog zeker niet 10min lopen achter elkaar. Jouw langzame tempo is mijn gewone tempo/tempo waarop ik de les uit kan lopen.
Laatst had ik een keer een max van 5.3 ofzo maar dat zullen maar een paar seconden zijn geweest....dat hou ik echt geen 30 minuten vol.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ja weet ik ...maar volgens mij is zij later begonnen als ikquote:Op woensdag 14 november 2012 17:28 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ook alors is ooit bij het begin begonnen. Blijven trainen en jij kan het ook.![]()
Maar ja ik weet het...iedereen heeft zijn eigen tempo en ik kom er ooit ook vast wel...![]()
Nou ik verbaasde mezelf ook hoorquote:Op woensdag 14 november 2012 17:25 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Idd wat Yur zegt...anders H&M misschien? Daar heb ik mijn sportbroek vandaan...Tis geen tight ofzo maar een gewone lekkere dunne sportbroek.
Laatst had ik een keer een max van 5.3 ofzo maar dat zullen maar een paar seconden zijn geweest....dat hou ik echt geen 30 minuten vol.Gewoon rustig doorgaan, ik heb het mezelf in het begin gewoon veel te moeilijk gemaakt door zo hard te gaan.
Ik heb trouwens wel een tight van H&M, prima spulEn er is vanavond trouwens nog een online actie bij Perry:
quote:Vanavond 25% extra korting op Perrysport.nl
Profiteer vanavond vanaf 18.00 uur tot morgenochtend 9.00 uur van 25% extra korting op de hele collectie op Perrysport.nl. Gebruik hiervoor kortingscode NB141112KA in de winkelwagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.![]()
Awwww, jij komt er ook wel hoor!!quote:Op woensdag 14 november 2012 17:36 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Ja weet ik ...maar volgens mij is zij later begonnen als ik![]()
Maar ja ik weet het...iedereen heeft zijn eigen tempo en ik kom er ooit ook vast wel...Ik ben eind september begonnen maar heb na twee weken een pauze gehad van twee weken.
know'm sayin?
word? word.![]()
Ach meidquote:Op woensdag 14 november 2012 17:36 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Ja weet ik ...maar volgens mij is zij later begonnen als ik![]()
Maar ja ik weet het...iedereen heeft zijn eigen tempo en ik kom er ooit ook vast wel...Yur is tegelijkertijd met mij begonnen en ik loop max 14 km en hij HM's
Plus, zoveel mensen hier hebben me ingehaald wat betreft afstand.. Volg je eigen plan, daar heb ik iig het meeste respect voor
![]()
![]()
Met slim. ^quote:Op woensdag 14 november 2012 17:44 schreef GotC het volgende:
[..]
Ach meidYur is tegelijkertijd met mij begonnen en ik loop max 14 km en hij HM's
Plus, zoveel mensen hier hebben me ingehaald wat betreft afstand.. Volg je eigen plan, daar heb ik iig het meeste respect voor
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Zo, ik heb dus gister nogal gesjouwd en 's avonds iets te hard hardgelopen. Ik kom mijn stoel niet meer uit!spierpijn!!!
Trouwens, was deze al gepost?![]()
![]()
![]()
haha me too!!quote:Op woensdag 14 november 2012 17:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ben vanmorgen net een uur te vroeg gaan lopen. Later op de dag werd het heerlijk loopweer![]()
Hele week zal het beetje dit weer zijn. Hopelijk zaterdag ook. Kan ik weer heerlijk door het bod rouzen!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Verjaardagsfeest van de oudste hier.
Ik had die rustdag beter moeten plannen geloof ik.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
metwatgefietst. diekniegaateromspannen...Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
quote:Op woensdag 14 november 2012 17:47 schreef Quoi het volgende:
Zo, ik heb dus gister nogal gesjouwd en 's avonds iets te hard hardgelopen. Ik kom mijn stoel niet meer uit!spierpijn!!!
Trouwens, was deze al gepost?![]()
[ afbeelding ]![]()
Ja doei.![]()
Proost neem er nog eentje.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:00 schreef Jumparound het volgende:
metwatgefietst. diekniegaateromspannen...![]()
proest ...moest lachenquote:Op woensdag 14 november 2012 18:02 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Proost neem er nog eentje.![]()
heerlijk terug van 9 km zand-asfalt in de schemering...uitkijken waar je loopt
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen![]()
vraagje....
is het merk in dit filmpje ook te krijgen in Nederland en hefet iemand er wel iets over gehoord?
ik lees er goede dingen over dus zit te twijfelen om over een tijdje eens een paar aan te schaffen.
http://www.youtube.com/us(...)feature=results_main'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Les 9 van Evy en ik heb geen zinhet is donker, koud en ik ben in slaap gevallen in de trein
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
HUP!quote:Op woensdag 14 november 2012 18:18 schreef Guppyfriend het volgende:
Les 9 van Evy en ik heb geen zinhet is donker, koud en ik ben in slaap gevallen in de trein
Ja doei.![]()
Ik ga met een uurtje, het is wel aardig koud nu al buiten. Heb echter (nog) geen tight dus het wordt korte broek, shirt, jack en handschoenen
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
quote:Op woensdag 14 november 2012 18:18 schreef Guppyfriend het volgende:
![]()
we tellen tot tien..... negen...acht.....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ga nou maar, daarna ben je weer fit en voelt het lekker.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:18 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Never heard of... Wel handig zo bovenop een berg worden afgezet door een heli en dan naar beneden lopenquote:Op woensdag 14 november 2012 18:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
vraagje....
is het merk in dit filmpje ook te krijgen in Nederland en hefet iemand er wel iets over gehoord?
ik lees er goede dingen over dus zit te twijfelen om over een tijdje eens een paar aan te schaffen.
http://www.youtube.com/us(...)feature=results_main![]()
![]()
Queenstownquote:Op woensdag 14 november 2012 18:32 schreef Quoi het volgende:
[..]
Never heard of... Wel handig zo bovenop een berg worden afgezet door een heli en dan naar beneden lopen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
* Quoi gaat es effkes op google maps kijken waar dat ligt Ben net een pakketje aan het klaarmaken die morgen naar Auckland gaat. En u zit waar?quote:![]()
Seaward Downs (of Edendale), Southlandquote:Op woensdag 14 november 2012 18:46 schreef Quoi het volgende:
[..]
* Quoi gaat es effkes op google maps kijken waar dat ligt Ben net een pakketje aan het klaarmaken die morgen naar Auckland gaat. En u zit waar?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Fiets staat in de berging. Nu naar binnen en moed verzamelen...quote:Op woensdag 14 november 2012 18:31 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ga nou maar, daarna ben je weer fit en voelt het lekker.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nee niet moed verzamelen , gewoon omkleden en gaanquote:Op woensdag 14 november 2012 18:48 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Fiets staat in de berging. Nu naar binnen en moed verzamelen...![]()
![]()
well said...kick ass girl!!quote:Op woensdag 14 november 2012 18:49 schreef Shravani het volgende:
[..]
Nee niet moed verzamelen , gewoon omkleden en gaan'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
South it is!quote:Op woensdag 14 november 2012 18:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Seaward Downs (of Edendale), Southland![]()
![]()
Verzamel gelijk je hardloopschoenen evenquote:Op woensdag 14 november 2012 18:48 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Fiets staat in de berging. Nu naar binnen en moed verzamelen...
Let's do this shit!!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Niet naar binnen, geen moed verzamelen! Gewoon rennenquote:Op woensdag 14 november 2012 18:48 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Fiets staat in de berging. Nu naar binnen en moed verzamelen...![]()
![]()
![]()
wereld's zuidelijkste Fok!kerquote:
vraag me af of Guppers al uit de startblokken is
quote:Op woensdag 14 november 2012 19:00 schreef Shravani het volgende:
Ha! ik sta gewoon eens in de top 10 op endomundoVast niet lang haha maar toch leuk.
![]()
*drags herself outquote:Op woensdag 14 november 2012 19:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
vraag me af of Guppers al uit de startblokken is
Probeer de offroad liefhebbers van www.mudsweattrails.com eens, die weten vast wel een adresje.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
vraagje....
http://www.youtube.com/us(...)feature=results_mainGuard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
hier in NZ zijn ze pas volgen jaar te verkrijgen en kan ze evt. on line vanuit Australie bestellen maar vroeg me af of iemand er ervaring mee hadquote:Op woensdag 14 november 2012 19:11 schreef Frsh het volgende:
[..]
Probeer de offroad liefhebbers van www.mudsweattrails.com eens, die weten vast wel een adresje.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Je hebt karakter!quote:
Zeker met die slowmotion beelden zie je goed hoe erg je benen en voeten op hun donder krijgen met hardlopen.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
vraagje....
http://www.youtube.com/us(...)feature=results_main
Is mooi om te zien.![]()
^ dit dus. En dank!quote:Op woensdag 14 november 2012 19:16 schreef Arquero het volgende:
http://www.mudsweattrails.nl zal het zijn denk ikGuard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
google is your friend....als ik op de Australische website kijk moet ik zeggen dat ze heel betaalbaar zijnquote:Altra Natural Running schoenen zijn in Nederland nog niet verkrijgbaar. Niettemin zijn deze schoenen het vermelden waard omdat deze kleine fabrikant uit Amerika een heel aardige schoen in de collectie heeft. Het model de Instinct is een zogenaamde Zero Drop shoe hetgeen inhoudt dat er geen verschil meer aanwezig is tussen de hoogte van de hiel en de voorvoet. De zool is volledig vlak.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Een beetje, het was ook dat Mr. Guppy me met m'n schoenen en al de deur uitduwdequote:
Karakter genoeg om toch in ieder geval toe te geven dat het best wel lekker was![]()
Net gelopen, zag er ook wel tegenop. Ging ook niet echt helemaal lekker... Maar heb het toch weer gedaan
Afgelopen paar woensdagen liep ik samen met een loopmaatje, maar die kon vandaag niet. Voelde toch wel weer even vreemd.
Maar ben wel blij dat ik ben gegaan, merk echt een verschil met eerst, als ik een paar maanden geleden een beetje tegenzin had ging ik gewoon niet, en nu wel![]()
![]()
![]()
Dan schelden we je hier ook uit natuurlijk als je niet gaat.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:51 schreef Miezziej het volgende:
als ik een paar maanden geleden een beetje tegenzin had ging ik gewoon niet, en nu wel![]()
![]()
Goedzo Miez en Gups!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ok, in de hoop dat jullie me morgen de deur uit schoppen: ik wil morgen avond gaan lopen![]()
![]()
Enige wat me tegen mag houden: als ik me echt echt echt niet lekker voel (ben nog steeds wat grieperig). Dan móet ik vrijdag![]()
![]()
![]()
Ik ren naar Wierden en sleep je de deure deur!quote:Op woensdag 14 november 2012 20:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Ok, in de hoop dat jullie me morgen de deur uit schoppen: ik wil morgen avond gaan lopen![]()
![]()
Enige wat me tegen mag houden: als ik me echt echt echt niet lekker voel (ben nog steeds wat grieperig). Dan móet ik vrijdag
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Je hebt me doorquote:Op woensdag 14 november 2012 20:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan schelden we je hier ook uit natuurlijk als je niet gaat.![]()
Geen slaapvoet deze keer trouwens. Had mijn veters onderaan wat losser gedaan en boven gewoon normaal. Ben benieuwd hoe het gaat aflopen, met mijn oude schoenen had ik het ook soms wel en soms niet.
Ook geen kramp in mijn voet door de nieuwe schoenenSoms stamp ik wel een beetje heb ik het gevoel. Maar ik weet niet of dat eerst ook zo was of dat ik nog moet wennen ofzo
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 november 2012 20:14 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik ren naar Wierden en sleep je de deure deur!heb jij ook meteen je training gehad
![]()
![]()
O ja, als wallpaper had ik deze nog:Queenstown.quote:![]()
En ik heb nieuwe kleding! Ik heb toch gekozen voor een shirt. En jack.
Meteen mijn rondje gerend en ik ben zwaar tevreden.
[ Bericht 13% gewijzigd door Nero22 op 14-11-2012 20:23:19 ]It's funny
But not ha-ha funny.![]()
Ik heb trouwens wel een dingetje met mijn rechter scheen.. Ik dacht gewoon een beurse plek te hebben, gebeurt me vaker. Maar was niet blauw verder. Doet geen pijn met hardlopen verder, althans, ik voelde het voor het eerst wel met lopen tijdens een lange wandeling en gister ook met rennen een beetje. Daarvoor had ik het al een weekje zonder pijn dus behalve als ik er op duwde, alsof het een blauwe plek was dus.
Is dat het begin van shin splints of stel ik me aan?? Ben als de dood voor blessures net nu het zo goed gaat allemaal![]()
![]()
Ik heb precies hetzelfde! Ook rechts.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb trouwens wel een dingetje met mijn rechter scheen.. Ik dacht gewoon een beurse plek te hebben, gebeurt me vaker. Maar was niet blauw verder. Doet geen pijn met hardlopen verder, althans, ik voelde het voor het eerst wel met lopen tijdens een lange wandeling en gister ook met rennen een beetje. Daarvoor had ik het al een weekje zonder pijn dus behalve als ik er op duwde, alsof het een blauwe plek was dus.
Is dat het begin van shin splints of stel ik me aan?? Ben als de dood voor blessures net nu het zo goed gaat allemaal
In mei dit jaar had ik hele erge pijn in mijn schenen (toen wel beide benen), dus ben wel bang dat het weer zo wordtMaar tijdens het lopen voel ik het eigenlijk niet echt.. Vreemd
![]()
Hallo allemaal! Leuk topic, heeft me over gehaald om ook te gaan hardlopen
Doel? Conditie verbeteren
Ben sinds gisteren begonen met Evy, morgen les 2
Nog een echte beginner dus, maar wil perse 5 km kunnen lopen in februari.
Ik zal dit topic in de gaten blijven houden, het is een goede motivatie om te zien dat andere mensen ook vaak geen zin hebben maar wel gewoon gaan!NBA League Pass addict![]()
Goed bezig.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:26 schreef Juize99 het volgende:
Ik zal dit topic in de gaten blijven houden, het is een goede motivatie om te zien dat andere mensen ook vaak geen zin hebben maar wel gewoon gaan!![]()
Waarom wil je per se 5 km kunnen lopen over 3 maanden als ik vragen mag?It's funny
Ohjee..quote:Op woensdag 14 november 2012 20:22 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde! Ook rechts.
In mei dit jaar had ik hele erge pijn in mijn schenen (toen wel beide benen), dus ben wel bang dat het weer zo wordtMaar tijdens het lopen voel ik het eigenlijk niet echt.. Vreemd
Het zit echt ten hoogte van de aanhechting van de trekspier van de grote teen (zie ik op een anatomisch plaatje)
![]()
Ik heb echt een hekel aan rustig opbouwen haha...quote:Op woensdag 14 november 2012 20:27 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Goed bezig.![]()
Waarom wil je per se 5 km kunnen lopen over 3 maanden als ik vragen mag?
Ik neem mn hond mee met hardlopen, die vind t geweldig, maar die zou t nog veel mooier vinden al ik t lekker lang vol hou
Verder geen speciale reden, maar wil gewoon zo snel mogelijk en acceptabele afstand kunnen lopen, zonder me te oververmoeien
NBA League Pass addict![]()
3 maanden is doablequote:Op woensdag 14 november 2012 20:31 schreef Juize99 het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan rustig opbouwen haha...
Ik neem mn hond mee met hardlopen, die vind t geweldig, maar die zou t nog veel mooier vinden al ik t lekker lang vol hou
Verder geen speciale reden, maar wil gewoon zo snel mogelijk en acceptabele afstand kunnen lopen, zonder me te oververmoeien![]()
![]()
Als het aan de binnenkant van je been zo waar je scheen overgaat in je kuit, dan klinkt het wel shinsplinterig ja.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Is dat het begin van shin splints of stel ik me aan?? Ben als de dood voor blessures net nu het zo goed gaat allemaal![]()
Het is echt recht op het bot, voorop de scheen, een plek van ongeveer een oude rijksdaalder groot.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als het aan de binnenkant van je been zo waar je scheen overgaat in je kuit, dan klinkt het wel shinsplinterig ja.![]()
Hoiquote:Op woensdag 14 november 2012 20:26 schreef Juize99 het volgende:
Ik zal dit topic in de gaten blijven houden, het is een goede motivatie om te zien dat andere mensen ook vaak geen zin hebben maar wel gewoon gaan!
Welkom
Goed bezig
Go for it![]()
![]()
Dubbel! Maar kan natuurlijk eerst gewoon lopen en dan nog 5km hard. Wat betreft je scheen. Pas er mee op, ga anders langs de dokter/fysio.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]heb jij ook meteen je training gehad
Ja doe ik, ik hoop niet dat dit iets gaat worden hoorquote:Op woensdag 14 november 2012 20:34 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dubbel! Maar kan natuurlijk eerst gewoon lopen en dan nog 5km hard. Wat betreft je scheen. Pas er mee op, ga anders langs de dokter/fysio.![]()
![]()
Zoals Sunnythesun al zei: 3 maanden voor 5 km moet do-able zijn. Succes!quote:Op woensdag 14 november 2012 20:31 schreef Juize99 het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan rustig opbouwen haha...
Verder geen speciale reden, maar wil gewoon zo snel mogelijk en acceptabele afstand kunnen lopen, zonder me te oververmoeien
It's funny
Maar op het bot zeg je? Is het dan ook niet iets wat gekneusd/gebroken is? Heb de anatomie van de voet niet voor ogen.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja doe ik, ik hoop niet dat dit iets gaat worden hoorJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op woensdag 14 november 2012 20:36 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Maar op het bot zeg je? Is het dan ook niet iets wat gekneusd/gebroken is? Heb de anatomie van de voet niet voor ogen.gebroken! Dat zou wat zijn!!
Wacht, ik paint het ff![]()
![]()
Hmz, dat klinkt niet als shinsplints.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het is echt recht op het bot, voorop de scheen, een plek van ongeveer een oude rijksdaalder groot.![]()
Ja, maar die grote ster misleidt je, de pijn zit dus meer aan de rode kant. De aanhechting van kuitspieren op je scheen zeg maar. Bij jou zit het middenvoor zeg je?quote:Op woensdag 14 november 2012 20:39 schreef Sunnythesun het volgende:
Iemand was me voor:
[ afbeelding ]
Ongeveer dus.. En dit plaatje krijg ik dus als ik op shinsplints google
Ik had in eerste instantie het idee dat ik een KUITblessure had ipv shin splints, om je een idee te geven waar de pijn zit.![]()
Oja. Hm bahJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Je scheenbeen kan blauw "aanvoelen" zonder blauw te zijn. Heb je je gestoten?quote:Op woensdag 14 november 2012 20:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik lees her en der dat er 2 plekken zijn waar het het meeste voor komt: achterop en voorop dusquote:Op woensdag 14 november 2012 20:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, maar die grote ster misleidt je, de pijn zit dus meer aan de rode kant. De aanhechting van kuitspieren op je scheen zeg maar. Bij jou zit het middenvoor zeg je?
Ik had in eerste instantie het idee dat ik een KUITblessure had ipv shin splints, om je een idee te geven waar de pijn zit.![]()
Dus dan kan het wel zo zijn.. Ik ga er in ieder geval van uit dat het komt door overbelasting toch.. Ik ga er voorzichtig mee zijn. Het is nog lang niet ondragelijk pijnlijk of zo en dat wil ik graag zo houdenLees ook dat overpronatie een belangrijke oorzaak is, dat doe ik.. Misschien dat ik toch eens bij Run2day voor extra zooltjes moet als dit niet door wat meer rust over gaat, kan ik altijd nog proberen.
![]()
Vast wel ja! Ergens! Ik stoot me enorm vaak, merk het vaak niet eens.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:45 schreef Quoi het volgende:
[..]
Je scheenbeen kan blauw "aanvoelen" zonder blauw te zijn. Heb je je gestoten?![]()
Heb vaak ook mysterieuze blauwe plekken. Maar aangezien ik deze plek inmiddels dus ook begin te voelen bij lopen/rennen denk ik niet dat dat het is eigenlijk.. Het kan hoor, maar ik neem toch maar het zekere voor het onzekere.
![]()
OK, ja in dat geval.... Hoop van niet voor je!quote:Op woensdag 14 november 2012 20:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Vast wel ja! Ergens! Ik stoot me enorm vaak, merk het vaak niet eens.![]()
Heb vaak ook mysterieuze blauwe plekken. Maar aangezien ik deze plek inmiddels dus ook begin te voelen bij lopen/rennen denk ik niet dat dat het is eigenlijk.. Het kan hoor, maar ik neem toch maar het zekere voor het onzekere.
Heb namelijk na ongeveer 1 jaarnog het gevoel van een blauwe scheenbeen, als gevolg van een stomme struikelactie over een betonblok
dat been wint de schoonheidsprijs niet meer
![]()
quote:Op woensdag 14 november 2012 20:49 schreef Quoi het volgende:
[..]
OK, ja in dat geval.... Hoop van niet voor je!
Heb namelijk na ongeveer 1 jaarnog het gevoel van een blauwe scheenbeen, als gevolg van een stomme struikelactie over een betonblok
dat been wint de schoonheidsprijs niet meer
oeps!! Zo heb ik ooit ongeveer 1,5 jaar een bult op mijn scheen gehad na een fikse stoot
![]()
![]()
Scheenbenen zijn gewoon stomquote:Op woensdag 14 november 2012 20:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]oeps!! Zo heb ik ooit ongeveer 1,5 jaar een bult op mijn scheen gehad na een fikse stoot
![]()
![]()
Weer lekker gelopen, met een prive haasNiemand bij de club wilde zeker zo langzaam lopen
10 km in 56 minuten
Ik ben tevreden...
Dit betekent trouwens dat ik de 500 km grens heb gehaald. Aardig wat gelopen vanaf maart dus (toen ben ik begonnen)![]()
10 km in 56 minuten is helemaal niet langzaam. Ikzou het zelfs wel snel kunnen noemen in een training.![]()
Kun je met zoiets eigenlijk rustig aan blijven doorlopen, of moet je echt een tijdje absolute rust nemen?quote:Op woensdag 14 november 2012 20:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik lees her en der dat er 2 plekken zijn waar het het meeste voor komt: achterop en voorop dus![]()
[ afbeelding ]
Dus dan kan het wel zo zijn.. Ik ga er in ieder geval van uit dat het komt door overbelasting toch.. Ik ga er voorzichtig mee zijn. Het is nog lang niet ondragelijk pijnlijk of zo en dat wil ik graag zo houdenLees ook dat overpronatie een belangrijke oorzaak is, dat doe ik.. Misschien dat ik toch eens bij Run2day voor extra zooltjes moet als dit niet door wat meer rust over gaat, kan ik altijd nog proberen.
All she wants and needs is just a little taste..![]()
Die ging goed zo te zien.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:09 schreef linebear het volgende:
Ja, gelukkig hebben we twee hazen. En wilde kijken hoe de 10 km ging.![]()
Al die verhalen hier over shin splints maakt me af en toe wel een beetje angstig om hard te trainen.![]()
Nou, er wordt wel geadviseerd het rennen te stoppen, maar niet stil te gaan zitten zeg maar.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:10 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Kun je met zoiets eigenlijk rustig aan blijven doorlopen, of moet je echt een tijdje absolute rust nemen?![]()
Slidingbroek van het voetbal onder de korte broek, lange mouw thermo shirt en mijn Nike jack + handschoenen en gaan! Ging erg lekker, helaas heeft m'n iPod voor de 2e keer rare trekjes vertoond bij het stopzetten van mijn run en is deze niet opgeslagenKon nog net zien dat ik 11,35km in ongeveer 56m30s heb gelopen; om en nabij de 5min/km dus.
Totaal geen last gehad van de kou overigens, heerlijk!“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ik ben ook dankzij jullie begonnen en heb dankzij jullie Evy ontdekt. Ik ben ook bij les 13. Maar toen ik begon kon ik zelfs les 1 niet: ik kon nog geen 2 minuten achter elkaar hardlopen. Ik doe dus elke les vaker, een keer of 5, tot ik het kan zonder het idee dat er een ambulance gebeld moet worden. Les 13 flopte vandaag: ineens was de accu van mijn MP3 leeg. Nog wel op de gooi twee rondjes park gedaan, maar met Evy loop ik er eigenlijk 4, dus dat was slap van mij.
Voor diegenen die het vreemd vinden alleen te lopen: op welk tijdstip je het park bij ons in de buurt ook ingaat, er lopen altijd wel mensen hard, vanaf 7 uur als het open gaat, tot zonsondergang. En volgens mijn dochter is één rondje park exact 1 kilometer. (En dat haal ik nog niet, ook niet in de 5 minuten van les 12...)![]()
Goed dat je je tijd neemt. Niks overhaasten en lekker het plezier erin houden. En 1 km in 5 min is snel. Dat lukt mij ook niet. Ja als ik gewoon ff 1km doe dan vast wel. Maar dat lukt me niet 5x.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:35 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ik ben ook dankzij jullie begonnen en heb dankzij jullie Evy ontdekt. Ik ben ook bij les 13. Maar toen ik begon kon ik zelfs les 1 niet: ik kon nog geen 2 minuten achter elkaar hardlopen. Ik doe dus elke les vaker, een keer of 5, tot ik het kan zonder het idee dat er een ambulance gebeld moet worden. Les 13 flopte vandaag: ineens was de accu van mijn MP3 leeg. Nog wel op de gooi twee rondjes park gedaan, maar met Evy loop ik er eigenlijk 4, dus dat was slap van mij.
Voor diegenen die het vreemd vinden alleen te lopen: op welk tijdstip je het park bij ons in de buurt ook ingaat, er lopen altijd wel mensen hard, vanaf 7 uur als het open gaat, tot zonsondergang. En volgens mijn dochter is één rondje park exact 1 kilometer. (En dat haal ik nog niet, ook niet in de 5 minuten van les 12...)Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik heb de indruk dat Evy meer aanhangers heeft, wat me enigzins verbaast, dus even een poll om wat meer duidelijkheid te scheppen
Poll: Mijn running coach is/was/wordt...
• Renate
• Evy
• None of the above
Tussenstand:![]()
![]()
Evy is er al langer bijquote:Op woensdag 14 november 2012 21:49 schreef D. het volgende:
Ik heb de indruk dat Evy meer aanhangers heeft, wat me enigzins verbaast, dus even een poll om wat meer duidelijkheid te scheppen
Poll: Mijn running coach is/was/wordt...
• Renate
• Evy
• None of the above
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier![]()
Ik mis de optie 'beide'![]()
![]()
Bedie tegelijk?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:50 schreef GotC het volgende:
[..]
Evy is er al langer bij![]()
Ik mis de optie 'beide'
Als je van de ene naar de andere bent overgestapt gaat je voorkeur naar nummer 2, gok ik![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 november 2012 21:52 schreef Joooo-pi het volgende:
De mijne was Bob Sinclar. Soms zat er een Belg doorheenzo iets ja..
![]()
Ik twijfel nog over de 5 naar 10. De opbouw is zo verschillend. Renate/Renate of Evy/Evy kan sowieso wel. Maar Evy naar Renate... (in mijn geval)Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Neuhquote:Op woensdag 14 november 2012 21:51 schreef D. het volgende:
[..]
Bedie tegelijk?
Als je van de ene naar de andere bent overgestapt gaat je voorkeur naar nummer 2, gok ikEerst 3 of 4 keer Evy gevolgd (in een periode van 2 jaar), daarna nog maar 's een keer Renate gevolgd, half stukje Evy 5-10, overgestapt naar Renate 10km..
![]()
Kan best volgens mij hoor! Zeker als je een periode er tussen de 5k er goed in 'ramt' eerstquote:Op woensdag 14 november 2012 21:54 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik twijfel nog over de 5 naar 10. De opbouw is zo verschillend. Renate/Renate of Evy/Evy kan sowieso wel. Maar Evy naar Renate... (in mijn geval)![]()
![]()
Ik heb Renate nooit gedaan. Alleen Evy 0-5 (ook meerdere malen) en ben toen zelf stapsgewijs uit gaan breiden naar 10KF means you're fucked![]()
Wat je ook kiest, beide dames hebben goede schema's. Het is meer persoonlijke voorkeur dan iets anders, I guess..![]()
Renate heeft een fijnere stem en fijnere muziekquote:Op woensdag 14 november 2012 22:01 schreef GotC het volgende:
Wat je ook kiest, beide dames hebben goede schema's. Het is meer persoonlijke voorkeur dan iets anders, I guess..![]()
![]()
Goed bezig chickquote:Op woensdag 14 november 2012 21:42 schreef GotC het volgende:
Perfect getraind. Alles ging super
http://www.endomondo.com/workouts/njaLV0EjIEw
Ik weet tquote:Op woensdag 14 november 2012 22:10 schreef GotC het volgende:
[..]
Jij ook pop!Toch goed dat je hebt gelopen, ondanks geen zin
ben toch gegaan, Mr. Gup zei "jij wil toch in januari die Safari-run doen?!" En toen dacht ik, ja, da's waar...
En toen was het eigenlijk best wel lekker
Toffe kerel, die Mr. Gupquote:Op woensdag 14 november 2012 22:12 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik weet tben toch gegaan, Mr. Gup zei "jij wil toch in januari die Safari-run doen?!" En toen dacht ik, ja, da's waar...
En toen was het eigenlijk best wel lekker
That he isquote:dit jaar alweer 10 jaar /bejaardenmodus
Dan komt de Burgemeester zeker langs?quote:Op woensdag 14 november 2012 22:14 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
That he isdit jaar alweer 10 jaar /bejaardenmodus
Als we dr toentertijd een ring om geschoven hadden wellichtquote:Op woensdag 14 november 2012 22:15 schreef YUR het volgende:
[..]
Dan komt de Burgemeester zeker langs?maar da is nie
Net terug van een lange wandeling![]()
Het is echt heel mooi in het Amsterdams waterwingebied![]()
Zie de plaatjes die ik gemaakt heb zelfs de vossen kwamen op 1 meter afstand voorbij![]()
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
Eindelijk 4x5 minuten (3min rust ertussen) ... De vooruitgang is langzaam maar gestaag...04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15![]()
WWow! Mooie dag daarvoor... Maareh, vossen op 1 meter? :-O (die achterste lacht je nog uit ook)quote:Op woensdag 14 november 2012 22:55 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Zie de plaatjes die ik gemaakt heb zelfs de vossen kwamen op 1 meter afstand voorbij![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Als je die foto's hebt gemaakt vandaag. Dan heb je lang gelopen want om 6 uur is het donker.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:55 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi zeg! altijd fijn om in de natuur te lopenquote:Op woensdag 14 november 2012 22:55 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 november 2012 23:00 schreef Quoi het volgende:
W
[..]
Wow! Mooie dag daarvoor... Maareh, vossen op 1 meter? :-O (die achterste lacht je nog uit ook)![]()
![]()
Ja ze zijn absoluut niet schuw. wij stonden er ook van te kijken.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:00 schreef Quoi het volgende:
W
[..]
Wow! Mooie dag daarvoor... Maareh, vossen op 1 meter? :-O (die achterste lacht je nog uit ook)
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
quote:Op woensdag 14 november 2012 23:02 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Als je die foto's hebt gemaakt vandaag. Dan heb je lang gelopen want om 6 uur is het donker.ruim 3 uur
(en ook een vorkje geprikt natuurlijk vandaar
)
Wow, de zijn wel mensen gewendquote:Op woensdag 14 november 2012 22:55 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie foto's!
know'm sayin?
word? word.![]()
Opa zei altijd "geen zin werkt ook"quote:Op woensdag 14 november 2012 22:10 schreef GotC het volgende:
[..]
Jij ook pop!Toch goed dat je hebt gelopen, ondanks geen zin
goed gedaan meiden
quote:Op woensdag 14 november 2012 23:03 schreef Manual het volgende:
[..]
Mooi zeg! altijd fijn om in de natuur te lopen
inderdaad....quote:
hoe was het ook alweer...."behind every woman stands a wise man", of haal ik nu iets door elkaar?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dr zijn verschillende uitspraken volgens Google. Iig staat een man ten alle tijde achter zijn vrouw. En bij fysieke dingen ervoor. En ook ervoor om de deur te openen. Vind ik.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad....
hoe was het ook alweer...."behind every woman stands a wise man", of haal ik nu iets door elkaar?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op woensdag 14 november 2012 22:58 schreef Re het volgende:
Eindelijk 4x5 minuten (3min rust ertussen) ... De vooruitgang is langzaam maar gestaag...Easy does it
zow was nog vergeten mijn run van gister erop te zetten.
de laatste grote duurloop voor de zeven heuvelenloop.
morgen nog een kleine 5km en dan zondag gaat het los!
10.28km in 1.00 09. ging lekker.
alleen last van een brandende rechtervoorvoet.
mijn oude zooltjes eens proberen met de nieuwe schoenen.
dik tevreden
http://runkeeper.com/user/storm666/activity/130896900home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
lekker gelopen Stormpie!
even terugkomend op de Altra schoenen, voor de liefhebbers en voorstanders van minimalistisch lopen, hier even een review van een van hun modelen.
http://birthdayshoes.com/(...)refoot-running-shoes
ikzelf ben van plan om langzamerhand steeds minimalistischer te gaan lopen (wil eigenlijk bij Brooks blijven maar een ander merk is misschien ook het proberen eens waard), het bevalt me tot nu toe super en er zijn diverse "kleine pijntjes" verdwenen sinds ik op "tussenmodelen" loop
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 15-11-2012 00:51:33 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
![]()
ik heb deze schoenen nu.
puma bioride.
als ze bevallen wil de faas 500 ervan hebben of voortborduren op een andere schoen die me dezelfde looptechniek makkelijker maakt.
home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
ik vind het toch altijd apart dat elke schoenenfabrikant zijn eigen kijk heeft op wat nu wel of niet goed is voor een loper.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ik beschouw dit wel als een overgangsschoen.
eerst de techniek goed aanleren. en rustig de overgang maken en dan steeds minimaler gaan.
voor mij heeft bevalt deze schoen mij door de vering die hij nog heeft.
met de nike had ik snel last van mijn knie en dat heb ik met de puma`s helemaal niet.
nu heb ik nog wel behoefte aan de extra cushioning.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Hoi. Hardlopen in de tropen update: Awesome does not describe it. En off loggen, ik ben amper aan het onloggen
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Goed bezigquote:Op woensdag 14 november 2012 22:58 schreef Re het volgende:
Eindelijk 4x5 minuten (3min rust ertussen) ... De vooruitgang is langzaam maar gestaag...
Dat moet ook!! Met je kont op het strand jij!quote:Op donderdag 15 november 2012 01:10 schreef slacker_nl het volgende:
Hoi. Hardlopen in de tropen update: Awesome does not describe it. En off loggen, ik ben amper aan het onloggen
dat kom ik ook graag, en dan pannenkoeken eten bij "panneland"quote:Op woensdag 14 november 2012 22:55 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Zo, dat is nog aardig wat daglicht op dat tijdstip daar.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:55 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijken me lekker om in te lopen!quote:Op donderdag 15 november 2012 00:27 schreef winterstorm666 het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb deze schoenen nu.
puma bioride.
als ze bevallen wil de faas 500 ervan hebben of voortborduren op een andere schoen die me dezelfde looptechniek makkelijker maakt.
Ik heb van Brooks antipronatie schoenen, ik heb het idee dat het daarmee lastiger is om een hiellanding te maken, heeft iemand daar meer verstand van?
Dat is de reden waarom mijn rechtervoet vlgs mij steeds wat beurs aanvoelt, ik zet mijn voet vlak neer, en dat hamert lekker door dan natuurlijk.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Thanks dad!quote:Op woensdag 14 november 2012 23:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Opa zei altijd "geen zin werkt ook"
goed gedaan meiden![]()
![]()
Dat gevoel heb ik ook!quote:Op donderdag 15 november 2012 08:06 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Lijken me lekker om in te lopen!
Ik heb van Brooks antipronatie schoenen, ik heb het idee dat het daarmee lastiger is om een hiellanding te maken, heeft iemand daar meer verstand van?
Dat is de reden waarom mijn rechtervoet vlgs mij steeds wat beurs aanvoelt, ik zet mijn voet vlak neer, en dat hamert lekker door dan natuurlijk.
Nu 2 keer op mijn antipronatie schoenen gelopen, en ik land nu meer op de bal van mijn voet ofzo.. Ik probeer er wel op te letten, maar toch![]()
![]()
Heb je wel het idee dat deze schoenen betere steun bieden?quote:Op donderdag 15 november 2012 08:43 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook!
Nu 2 keer op mijn antipronatie schoenen gelopen, en ik land nu meer op de bal van mijn voet ofzo.. Ik probeer er wel op te letten, maar toch![]()
Ja, dat wel.quote:Op donderdag 15 november 2012 08:48 schreef Arquero het volgende:
[..]
Heb je wel het idee dat deze schoenen betere steun bieden?
Demping en pasvorm is ook veel beter. (Mag ook wel, liep eerst op maat 37, en nu op 38 en mijn normale schoenmaat is 36haha)
![]()
Hebben je tenen lekker de ruimtequote:Op donderdag 15 november 2012 08:49 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ja, dat wel.
Demping en pasvorm is ook veel beter. (Mag ook wel, liep eerst op maat 37, en nu op 38 en mijn normale schoenmaat is 36haha)
Maar dat heb ik ook; heb altijd maar 43 en mijn loopschoenen zijn 44. Maar pasform is perfect en ze lopen heerlijk.![]()
Idd, soms voel ik zelfs wind door mijn schoenen heen op mijn tenen hahaha.quote:Op donderdag 15 november 2012 08:50 schreef Arquero het volgende:
[..]
Hebben je tenen lekker de ruimte
Maar dat heb ik ook; heb altijd maar 43 en mijn loopschoenen zijn 44. Maar pasform is perfect en ze lopen heerlijk.
Heb wel een klein blaartje nu, maar dat komt door mijn sokken denk ik. Liep eerst altijd op normale sokken, en nu heb ik ook "anatomisch gevormde hardloopsokken" erbij, maar had eentje niet goed opgetrokken denk ik en die ging dus een klein beetje schuiven. Beter opletten volgende keer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb de knoop doorgehakt dat ik zondag niet de zevenheuvelen loop. Ik heb al vier dagen buikgriep en het voelt nog nauwelijks beter. Hier valt zowat niet tegenop te drinken.
![]()
![]()
![]()
Volgend jaar beter.Life is what you make it.![]()
Hmm, das minder inderdaad![]()
Er worden trouwens gigantisch veel startbewijzen voor de zevenheuvelenloop aangeboden op marktplaats. Misschien toch aardig wat mensen die zich verkijken op de afstand. Reden die wordt opgegeven is 8 van de 10 keer een blessure.![]()
quote:Op donderdag 15 november 2012 09:01 schreef Schanulleke het volgende:
![]()
![]()
Ik heb de knoop doorgehakt dat ik zondag niet de zevenheuvelen loop. Ik heb al vier dagen buikgriep en het voelt nog nauwelijks beter. Hier valt zowat niet tegenop te drinken.
![]()
![]()
![]()
Volgend jaar beter.![]()
Klote! Maar iig nog beterschap!![]()
Ik vergat gisteren Seether trouwens nog te vermelden als band op mijn playlist. Zullen meerdere mensen hier wel kunnen waarderen denk ik.
Seether![]()
![]()
*jaloers is* De enige keren dat ik hier een vos in het wild gezien heb, was als er eentje in de schemering de weg over stak.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:55 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.![]()
Voor mij nog wel 2 stappenquote:Op donderdag 15 november 2012 09:11 schreef GotC het volgende:
Ik zou ook wel willen lopenMaar nog net een stapje
te ver.
Vanuit mijn werk zijn er een aantal mensen die meelopen. Ze hadden me ook gevraagd, maar toch nog maar even niet doen.
Volgend jaar inderdaad!![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 november 2012 09:27 schreef Miezziej het volgende:
Hmm, misschien wil ik volgend jaar ook wel mee doen
De naam klinkt alleen enghaha
Heb hetzelfde. Zou het dolgraag willen lopen. Maar te hoog gegrepen. Ga liever knallen op de 10 km de week erna![]()
![]()
misschien niet goed gezocht maar ik kwam er 23 tegen, vind ik nog wel meevallen uitgaand van het aantal deelnemers, wat volgens mij rond de 26.000 lag afgelopen editiequote:Op donderdag 15 november 2012 09:06 schreef Arquero het volgende:
Hmm, das minder inderdaad![]()
Er worden trouwens gigantisch veel startbewijzen voor de zevenheuvelenloop aangeboden op marktplaats. Misschien toch aardig wat mensen die zich verkijken op de afstand. Reden die wordt opgegeven is 8 van de 10 keer een blessure.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ik heb in Janauri en Februari een "verplichte rustperiode" i.v.m mijn werk...dan zal het aantal kilometers drastisch afnemen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik heb er al 5 op mijn verlanglijstje, als ik de zevenheuvelen erbij doe dan 6, kan ik eigenlijk niet maken met werk bij de hema(als ze me een vast contract geven dan
)
![]()
CPC moet ik nog even kijken of dat gaat lukken.
Ik ga dan in ieder geval de 2,5 kilometer lopen met mijn 2 dochters. Moet ik even lukken of het qua tijd mogelijk is om dan zelf de 5 of 10 te lopen![]()
![]()
Tuurlijk wel!! Weet je hoeveel Fok!-oppas er aanwezig is?quote:Op donderdag 15 november 2012 09:53 schreef Manual het volgende:
Ik ga ook wat meer lopen plannen voor volgend jaar. Op dit moment alleen nog de CPC
Ikke nie begrijp niequote:Op donderdag 15 november 2012 09:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Tuurlijk wel!! Weet je hoeveel Fok!-oppas er aanwezig is?
Wat bedoel je?![]()
Moet opzich lukken. Herinner me een vriend van me die vorig jaar de 5k met zijn vriendin en zoon meeliep (als ondersteuning) en toen zelf nog even de 10k uitsloverdquote:Op donderdag 15 november 2012 09:55 schreef Arquero het volgende:
Ik ga dan in ieder geval de 2,5 kilometer lopen met mijn 2 dochters. Moet ik even lukken of het qua tijd mogelijk is om dan zelf de 5 of 10 te lopen
Ben je al aan het trainen met je dochters?![]()
Ja, zaterdag heb ik ruim 2 kilometer gelopen met de jongste. Had al gezegd dat zij moest aangeven of we moesten rennen of wandelen. Ging primaquote:Op donderdag 15 november 2012 10:41 schreef Quoi het volgende:
[..]
Moet opzich lukken. Herinner me een vriend van me die vorig jaar de 5k met zijn vriendin en zoon meeliep (als ondersteuning) en toen zelf nog even de 10k uitsloverd
Ben je al aan het trainen met je dochters?
Ze zijn om het weekend bij mij dus wat ik samen met ze kan doen is maar weinig, maar de jongste wil op atletiek gaan dus dat komt wel goed. En de oudste doet ook genoeg aan sport; zal wel loslopen.![]()
Dat herinnert mij, vanavond ben ik alleen thuis met de kinderen. Misschien als ze allemaal rustig slapen dat ik er even een half uurtje tussenuit piep om mijn training te doen.
Goed dat ze er al zo mee bezig zijn. Aangestoken door papsquote:Op donderdag 15 november 2012 10:50 schreef Arquero het volgende:
[..]
Ja, zaterdag heb ik ruim 2 kilometer gelopen met de jongste. Had al gezegd dat zij moest aangeven of we moesten rennen of wandelen. Ging prima
Ze zijn om het weekend bij mij dus wat ik samen met ze kan doen is maar weinig, maar de jongste wil op atletiek gaan dus dat komt wel goed. En de oudste doet ook genoeg aan sport; zal wel loslopen.Ik zou willen dat ik er zelf veel eerder mee was begonnen.
![]()
Zeker wetenquote:Op donderdag 15 november 2012 10:54 schreef Manual het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik er zelf veel eerder mee was begonnen.
Maar goed, beter laat dan nooit![]()
Dat zullen er gerust 25 worden zeker?quote:Op donderdag 15 november 2012 11:03 schreef GotC het volgende:
Ik heb volgens mij 17 wedstrijden op de planning voor volgend jaar.![]()
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Allemaal in de buurt van Den Haag?quote:Op donderdag 15 november 2012 11:03 schreef GotC het volgende:
Ik heb volgens mij 17 wedstrijden op de planning voor volgend jaar.![]()
![]()
In je vakantie in het buitenland lekker hardlopen!
Ik heb gewoon mijn eigen spulletjes meegenomen maar je kan in dit hotel zelfs hardloopschoenen en sokken lenen!
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen![]()
Wat leuk!quote:Op donderdag 15 november 2012 10:50 schreef Arquero het volgende:
[..]
Ja, zaterdag heb ik ruim 2 kilometer gelopen met de jongste. Had al gezegd dat zij moest aangeven of we moesten rennen of wandelen. Ging prima
Ze zijn om het weekend bij mij dus wat ik samen met ze kan doen is maar weinig, maar de jongste wil op atletiek gaan dus dat komt wel goed. En de oudste doet ook genoeg aan sport; zal wel loslopen.Dat komt helemaal goed met die CPC voor ze.
![]()
Grootste gedeeltequote:Op donderdag 15 november 2012 11:06 schreef Manual het volgende:
[..]
Allemaal in de buurt van Den Haag?Met gemak, maar dat is denk ik niet wenselijkquote:Op donderdag 15 november 2012 11:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat zullen er gerust 25 worden zeker?![]()
![]()
Pfuh. 25 wedstrijden. Dan zijn er 3 per maand ofzo?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Oh dat lukt hier ook zo! Polderloopjesquote:Op donderdag 15 november 2012 11:37 schreef Daywalk3r het volgende:
Pfuh. 25 wedstrijden. Dan zijn er 3 per maand ofzo?![]()
Er staan er overigens pas 2 officieel op stapel. Ik twijfel nog over Egmond overigens, maar die is misschien al vol?![]()
Ik twijfel of ik in april 10km in Rotterdam moet lopen of in HilversumBeide gaat niet ivm werk, Rotterdam leek me leuk omdat ik las dat het daar heel gezellig is etc., en Hilversum is weer lekker vlakbij mijn vriend dus dat is ook weer makkelijk
Oww de twijfels... hahaha![]()
Ik wil gaan lopen, maar vlgs mij is het zoooooooo koud buiten!
Maar even de mouwen in mijn jasje ritsen.
***![]()
Hard rennen, wordt je warm vanquote:Op donderdag 15 november 2012 12:08 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wil gaan lopen, maar vlgs mij is het zoooooooo koud buiten!
Maar even de mouwen in mijn jasje ritsen.![]()
![]()
![]()
Het is 3 graden hier in Den Haag.
Althans, volgens het internet.
Ik ga een even voelen buiten!Mijn lange broek zit stiekem ook in mijn sporttas!
Ergens heb ik een keer goed nagedacht!
***![]()
Dat koude weer is echt heerlijk om te lopen!quote:Op donderdag 15 november 2012 12:12 schreef Brighteyes het volgende:
Het is 3 graden hier in Den Haag.
Althans, volgens het internet.
Ik ga een even voelen buiten!Mijn lange broek zit stiekem ook in mijn sporttas!
Ergens heb ik een keer goed nagedacht!
![]()
Gister korfbaltraining gehad en maar een kleine reactie van mijn knie.... Dus voor mij is het vrijdag D-day als het gaat om mijn deelname aan de bruggenloop...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ooh fail...! Ik wilde Arquero quoten, met ditquote:Op donderdag 15 november 2012 09:58 schreef Manual het volgende:
[..]
Ikke nie begrijp nie
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 15 november 2012 09:55 schreef Arquero het volgende:
Ik ga dan in ieder geval de 2,5 kilometer lopen met mijn 2 dochters. Moet ik even lukken of het qua tijd mogelijk is om dan zelf de 5 of 10 te lopen
Het is nog vroegquote:Op donderdag 15 november 2012 12:47 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ooh fail...! Ik wilde Arquero quoten, met dit
[..]
Nogal ja![]()
Maar wat ik dus wilde zeggen is dat oppas voor de dochters geen punt is! Bij de BtB is er ook op mijn zusje gepast door drie lieve Fok!kers
Uiteraard, ze zijn echt voorbeeldig!quote:![]()
![]()
Maar dat zal wel lukken denk ik. Bedoelde alleen de tijdstippen.
De 2,5 km loop begint om 11.00 uur en de 5 kilometer om 11.30.
Als ik zelf wil gaan lopen zal het dus de 10 kilometer moeten zijn; die begint om 12.30
Tegen die tijd zal die 10 geen probleem zijn denk ik, maar ff kijken![]()
![]()
Heerlijk kan ik niet zeggen, het ging ook niet echt lekker, toch 4k gelopen.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat koude weer is echt heerlijk om te lopen!![]()
Gister korfbaltraining gehad en maar een kleine reactie van mijn knie.... Dus voor mij is het vrijdag D-day als het gaat om mijn deelname aan de bruggenloop...
Ben iig blij dat ik weer ren na 3 weken niks doen. Dit was de vierde keer op rij, nu volhouden.
***![]()
quote:Op donderdag 15 november 2012 13:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Heerlijk kan ik niet zeggen, het ging ook niet echt lekker, toch 4k gelopen.
Ben iig blij dat ik weer ren na 3 weken niks doen. Dit was de vierde keer op rij, nu volhouden.![]()
![]()
Moet wel lukken met 11 kilometerquote:Op donderdag 15 november 2012 13:03 schreef motorbloempje het volgende:
Straks 11km om m'n frustraties eruit te lopen. Heb er nu al zin in!![]()
![]()
2, gemiddeldquote:Op donderdag 15 november 2012 11:37 schreef Daywalk3r het volgende:
Pfuh. 25 wedstrijden. Dan zijn er 3 per maand ofzo?. Ik ga dat niet doen, maar heb wel een flinke planning
![]()
![]()
Ik hoop 't. Grmbl. Ben echt boos/teleurgesteld/verdrietig, allesquote:Op donderdag 15 november 2012 13:29 schreef Arquero het volgende:
[..]
Moet wel lukken met 11 kilometer
Ja doei.![]()
quote:Op donderdag 15 november 2012 13:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik hoop 't. Grmbl. Ben echt boos/teleurgesteld/verdrietig, alles![]()
U mag hier altijd ook niet-hardloop-dingetjes spuien he?
Hoop dat je lekker loopt though![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 november 2012 13:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik hoop 't. Grmbl. Ben echt boos/teleurgesteld/verdrietig, alles![]()
![]()
Copy Paste maar even:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.![]()
Liever nietquote:Op donderdag 15 november 2012 14:04 schreef Quoi het volgende:
[..]![]()
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen![]()
quote:
quote:Op donderdag 15 november 2012 14:18 schreef motorbloempje het volgende:
Copy Paste maar even:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 november 2012 14:18 schreef motorbloempje het volgende:
Copy Paste maar even:Djeezis, wat een onzin. Gewoon morgen goed uitpraten inderdaad en vragen of ze er geen note van kunnen maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Nu ja, heb in ieder geval wel lekker hardgelopen
11.21km met 6.11min/kmEens een heel ander rondje gedaan dan normaal en dat was ook wel even lekker voor de afwisseling
Deze kan ik ook weer mooi uitbouwen naar weer groter.
http://www.endomondo.com/workouts/sUM-RfwFAxQJa doei.![]()
Dat wil ik ook kunnen :p vandaag les 2 van evy gedaan, moet dus nog even opbouwen voordat ik een acceptabele afstand kan afleggenquote:Op donderdag 15 november 2012 16:04 schreef motorbloempje het volgende:
11.21km met 6.11min/kmEens een heel ander rondje gedaan dan normaal en dat was ook wel even lekker voor de afwisseling
http://www.endomondo.com/workouts/sUM-RfwFAxQ![]()
Ik ga de volgende les met hartslagmeter lopen (heb ik nog liggen), want merk dat ik moeite heb een mooi tempo te lopen... Heb de neiging om veel te hard te lopen.NBA League Pass addict![]()
Dat vind ik zo knap zo'n afstand in één stuk lopen.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:04 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/sUM-RfwFAxQ
Ik kan me niet voorstellen dat mijn benen dat ooit vol gaan houden
Ik denk dat velen hier die gedachten hebben gehad incl. mezelfquote:Op donderdag 15 november 2012 16:25 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dat vind ik zo knap zo'n afstand in één stuk lopen.
Ik kan me niet voorstellen dat mijn benen dat ooit vol gaan houden![]()
![]()
Jongens! Ik ga het onmogelijke doen.. ik ga weer beginnen. Na een herfstdipje te hebben gehad o.a. vanwege de blessure ga ik mijzelf nu weer naar buiten schoppen. Alleen nog mijn schoenen aandoen en mijn hardloopoutfit (die een stuk krapper is geworden) is weer aan.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ja idd, iedereen is zo begonnen.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:26 schreef Manual het volgende:
[..]
Ik denk dat velen hier die gedachten hebben gehad incl. mezelf
Ik moet gewoon doorgaan met opbouwen, 3x in de week en dan hoop ik dat mij dat uiteindelijk ook lukt!All she wants and needs is just a little taste..![]()
Goed bezig!quote:Op donderdag 15 november 2012 16:26 schreef Maraca het volgende:
Jongens! Ik ga het onmogelijke doen.. ik ga weer beginnen. Na een herfstdipje te hebben gehad o.a. vanwege de blessure ga ik mijzelf nu weer naar buiten schoppen. Alleen nog mijn schoenen aandoen en mijn hardloopoutfit (die een stuk krapper is geworden) is weer aan.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
ook ik (en loop nu een hmquote:Op donderdag 15 november 2012 16:26 schreef Manual het volgende:
[..]
Ik denk dat velen hier die gedachten hebben gehad incl. mezelf)
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Ben stiekem ook wel weer een beetje trots op mezelf. Ga even de Garmin instellen op les 1 en dan off I go!quote:In de tussentijd even nadenken hoe ik dit nu voortaan ga combineren met werk in het donker. Heb opzich wel een route in gedachten waarbij geen stoplichten zijn en ook genoeg verkeer langskomt voor de veiligheid (dus geen bos), maar nog even nadenken over welke lichtjes handig zijn. had onlangs ook bijna een hardloper onder de auto omdat ik hem niet zag, dus het is wel handig
Trainenquote:Op donderdag 15 november 2012 16:30 schreef Manual het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat mijn benen dat ooit vol gaan houden
Ik heb een reflectorhesje en om iedere arm een reflectorband met led-lampjes.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ben stiekem ook wel weer een beetje trots op mezelf. Ga even de Garmin instellen op les 1 en dan off I go!In de tussentijd even nadenken hoe ik dit nu voortaan ga combineren met werk in het donker. Heb opzich wel een route in gedachten waarbij geen stoplichten zijn en ook genoeg verkeer langskomt voor de veiligheid (dus geen bos), maar nog even nadenken over welke lichtjes handig zijn. had onlangs ook bijna een hardloper onder de auto omdat ik hem niet zag, dus het is wel handig
Volgens mij ben ik dan wel voldoende zichtbaar
Zo heb mijn 5 km onderhoudsrondje er weer op zitten![]()
Het was +/- 6 celsius met 2 beaufort OZO.
Dunne tight t shirt windjack goed gegokt !
Het blijft lastig om de juiste kleding uit te zoeken... nu was het aardig gelukt![]()
http://www.endomondo.com/workouts/iXB29MepWLQ
Ik wil langzamerhand onder de 28 minuten per 5km komen.
Dus nog 1 minuut per km minder 1 minuut klinkt niet als zijnde veel maar ja loop het er maar eens af
dat moet wel helpen jaquote:Op donderdag 15 november 2012 16:31 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik heb een reflectorhesje en om iedere arm een reflectorband met led-lampjes.
Volgens mij ben ik dan wel voldoende zichtbaarDie ledlampjes zie je goed
quote:Op donderdag 15 november 2012 16:17 schreef Juize99 het volgende:
[..]
Dat wil ik ook kunnen :p vandaag les 2 van evy gedaan, moet dus nog even opbouwen voordat ik een acceptabele afstand kan afleggen![]()
Ik ga de volgende les met hartslagmeter lopen (heb ik nog liggen), want merk dat ik moeite heb een mooi tempo te lopen... Heb de neiging om veel te hard te lopen.Ook ik ben ooit hijgend en puffend met Evy les 1 begonnen, mooi dat ik geen minuut achter elkaar kon lopenquote:Op donderdag 15 november 2012 16:25 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dat vind ik zo knap zo'n afstand in één stuk lopen.
Ik kan me niet voorstellen dat mijn benen dat ooit vol gaan houdenMaar alles sal rech kom!
Ja doei.![]()
+1quote:Op donderdag 15 november 2012 16:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[..]
Ook ik ben ooit hijgend en puffend met Evy les 1 begonnen, mooi dat ik geen minuut achter elkaar kon lopenMaar alles sal rech kom!
Ik heb een paar hardloopschoenenvan Brooks (verdere specificaties ff niet bij de hand) maar het was het enige paar dat me voldoende ondersteuning zou geven, dus had ook geen andere keuze.
Op het filmpje was goed te zien dat ik met de landing op de buitenkant van mijn voet land en tijdens het afrollen naar binnen zwalk...lekker handig dus.
Maar deze schoenen zaten goed en ga vanavond eerste keer rennen....ben benieuwd![]()
![]()
Ben weer terugKapot na les 1 van Evy. Hoe heb ik het zover kunnen laten komen?
http://www.endomondo.com/workouts/107626832
Weet nog niet wat ik vind van deze kou... aan de ene kant.. koudmaar ook weer heel lekker
Dankje
Jij was toch met zo'n combi begonnen met allerlei oefeningen? Hoe heet dat?
Jillian?quote:Op donderdag 15 november 2012 17:44 schreef Maraca het volgende:
Dankje
Jij was toch met zo'n combi begonnen met allerlei oefeningen? Hoe heet dat?
Moet ik weer eens mee verder/beginnenheb me vooral op 't hardlopen gegooid de laatste tijd.
Ja doei.![]()
Net een klein bordje rijst met chili con carne gehad want ik was heel flauw. Nu op de wc (gelukkig) en dan lopen, kijken of dat goed gaat... Hopelijk geen steek.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik ben happy met m'n Saucony'sgoed, ik krijg er blaren van, maar die kreeg ik van m'n Nikes ook
Ja, dat was hemquote:Op donderdag 15 november 2012 17:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jillian?
Moet ik weer eens mee verder/beginnenheb me vooral op 't hardlopen gegooid de laatste tijd.
En foei
Ben wel weer fijn rustigaan aan het afvallen, dus ik maak me niet al te veel zorgenquote:strakker mag/moet, maar voorlopig nog even doorrennen. Ben zo onregelmatig thuis/werk/studie dat ik al blij ben dat ik 3 á 4 keer per week kan rennen!
Ja doei.![]()
Het laat alleen neit veel ruimte voor andere dingen. En m'n ritme op dit moment mat me echt af. Is niet heel goed voor medus vanaf januari maar weer op zoek naar iets men minder vroege uren
Ja doei.![]()
Ik bedacht me vanmorgen ineens dat, met de winter voor de deur, sneeuw dadelijk weleens het hardlopen wat lastiger kan gaan maken.
Hoe hebben jullie eerdere winters ervaren?![]()
Hier was het vorig jaar tranen met tuiten toen er sneeuw lagstoepen waren een ijsbaan en op straat lopen wordt niet echt gewaardeerd.
Maar hoop tegen die tijd wat geld te hebben voor trailschoenen die hopelijk ook wat meer grip hebben op sneeuw
Ja doei.![]()
Eerst nog zien of we in NL weer zo'n horrorwinter krijgen. Misschien wel weer precies als ik op vakantie ben
ik kan me nog de goede oude tijd herinneren dat je daarvoor door mod'jes voor op de vingers getikt werdquote:Op donderdag 15 november 2012 14:04 schreef Quoi het volgende:
[..]![]()
idd... *boks*quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Met die natte gladde bladeren lopen is anders ook niet echt prettig.
Voor de tweede keer in een half jaar heeft mijn hartslagband weer kuren. Is een veel voorkomend probleem las ik al op internet. Nu maar een polarband besteld. Deze schijnen duurbaarder te zijn.![]()
Ik moet zeggen dat ik ook glibber, met de blaadjes!quote:Op donderdag 15 november 2012 18:50 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Voor de tweede keer in een half jaar heeft mijn hartslagband weer kuren. Is een veel voorkomend probleem las ik al op internet. Nu maar een polarband besteld. Deze schijnen duurbaarder te zijn.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
http://ultra168.com/2012/(...)enix-v-suunto-ambit/
suunto wint....
beide zijn om te watertanden...enne, ik heb volgens mij al een maand niets "hardloop gerelateerd "gekocht dus....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
polar's zijn ook niet voor niets opgewardeerde hartslagmetersquote:Op donderdag 15 november 2012 18:50 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Voor de tweede keer in een half jaar heeft mijn hartslagband weer kuren. Is een veel voorkomend probleem las ik al op internet. Nu maar een polarband besteld. Deze schijnen duurbaarder te zijn.
Het gaat alleen om de band, de softstrap dus. Garmin zelf valt me ook een beetje tegen. Klokje krast snel en een beetje vreemde corrosie op de achterzijde. Ook het bandje zit niet al te best aan het klokje.![]()
quote:Op donderdag 15 november 2012 18:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
http://ultra168.com/2012/(...)enix-v-suunto-ambit/
suunto wint....
beide zijn om te watertanden...enne, ik heb volgens mij al een maand niets "hardloop gerelateerd "gekocht dus....Die Fenix is NOG dikker dan de ambit. En die ambit is al enorm.
![]()
Jij loopt met een laptop om je armquote:Op donderdag 15 november 2012 19:03 schreef motorbloempje het volgende:
NIets in vergelijking met de Garmin 305
Damn! Er is ineens een koufront binnen komen zetten hier! Mist en ik deed net de deur open voor wat verkopers en het was echt fucking koud!
Ja doei.![]()
Ik ga zo kijken hoe het gaat met m'n knie...
Wish me luck...Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
luck.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:17 schreef Jumparound het volgende:
Wish me luck...![]()
Succes!quote:Op donderdag 15 november 2012 19:17 schreef Jumparound het volgende:
Wish me luck...![]()
Ja doei.![]()
Succes! En gelukkig is het wel mooi weer!quote:Op donderdag 15 november 2012 19:17 schreef Jumparound het volgende:
Wish me luck...Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Hals und beinbruch.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:17 schreef Jumparound het volgende:
Wish me luck...![]()
![]()
Ik ook! Misschien dan eindelijk Pure schoenenquote:Op donderdag 15 november 2012 18:51 schreef YUR het volgende:
Brooks
Ik kan niet wachten tot januari....dan komt de nieuwe Pure-lijn uit![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 november 2012 19:29 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ook! Misschien dan eindelijk Pure schoenen
Wie weet!! Je manier van lopen is al best veranderdquote:Op donderdag 15 november 2012 19:29 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ook! Misschien dan eindelijk Pure schoenen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: