abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 november 2012 @ 19:03:29 #121
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_119209451
Elk zijn meug. Ik vind het ijzer dat rondrijdt dan weer uiterst oninteressant.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  woensdag 14 november 2012 @ 19:29:56 #122
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_119210446
Ik snuffel dan meer rond op Wikipedia en andere website over spoor in het buitenland. Vakliteratuur en -websites is in dat opzicht ook erg interessant om te volgen, zoals Railway Gazette, International Rail Journal en Modern Railways.
  woensdag 14 november 2012 @ 19:33:33 #123
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_119210566
quote:
5s.gif Op woensdag 14 november 2012 15:58 schreef V2 het volgende:
Wat ik me overigens ook afvraag: ze testen toch regelmatig met zo'n ultrasoontrein? Kan deze het begin van een dergelijke breuk niet opsporen, zodat tijdig een puntstuk geregeld kan worden? Of is er niet een andere vorm van inspectie van dit soort gevoelige puntstukken op kritieke plekken mogelijk, waarbij al vóór het falen een nieuw puntstuk + vervanging wordt ingepland?
Zo vaak komt de ultrasoon niet langs. Een stuk spoor of een wissel ziet tenminste niet dagelijks een ultrasoon en meestal ook niet wekelijks. En dan moeten de gegevens ook nog eens verwerkt en geanalyseerd worden en bij een defect wordt er nog eerst ter plaatse met de hand gemeten en gekeken.

Ik heb een tijdje geleden meegemaakt dat een ultrasoon een scheurtje in een spoorstaaf had ontdekt, ergens bij Grijpskerk. Hij had in het weekend gemeten en na het weekend kwam er iemand ter plaatse de situatie opnemen. Die belde mij vervolgens direct op voor een snelheidsbeperking ter plaatse.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 14 november 2012 @ 19:36:58 #124
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_119210691
sterker nog. Werd die dag niet het treinverkeer stilgelegd wegens een spoorstaafbreuk? Ik kan me namelijk herinneren dat ik een tijd geleden om die reden tussen Buitenpost en Zuidhorn per bus vervoerd ben.
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 14 november 2012 @ 19:43:16 #125
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_119210942
quote:
2s.gif Op woensdag 14 november 2012 19:36 schreef Peterselieman het volgende:
sterker nog. Werd die dag niet het treinverkeer stilgelegd wegens een spoorstaafbreuk? Ik kan me namelijk herinneren dat ik een tijd geleden om die reden tussen Buitenpost en Zuidhorn per bus vervoerd ben.
Nee, dat was een andere keer, wat langer geleden.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_119211069
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2012 13:50 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Watskeburt dan?

Dat de borden op wit, of zwart, staan is logisch als er geen stoppende trein valt aan te kondigen.
iets met een man die gezocht werd. er stonden behoorlijk wat militairen langs de rails te zoeken in de bosjes.
There are only 151 Pokémon.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 14 november 2012 @ 19:49:03 #127
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_119211192
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2012 19:43 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Nee, dat was een andere keer, wat langer geleden.
ah. duidelijk
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_119211261
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 19:46 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

iets met een man die gezocht werd. er stonden behoorlijk wat militairen langs de rails te zoeken in de bosjes.
was een oude man vermist ja, was op hvnl :P
pi_119212406
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 19:46 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

iets met een man die gezocht werd. er stonden behoorlijk wat militairen langs de rails te zoeken in de bosjes.
Er wordt sinds 2 november een man vermist die het laatst gezien is rond het naardermeer(auto is daar ook gevonden). De afgelopen dagen zijn er militairen in gezet om ze te vinden. Zag vandaag een f16 vliegen en zag een apache landen. Treintjes reden stap voets!

Er kwam overgens ook nog een treinstel plan V langs *O*
pi_119212854
http://www.destentor.nl/r(...)wolle-doorrijden.ece
Was het James niet die met het idee kwam om wat Fyra ritten door te trekken naar Zwolle? Al denk ik eerlijk gezegd dat deze formule net zo succesvol gaat worden als de Thalys naar Oostende...
  woensdag 14 november 2012 @ 20:37:10 #131
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_119213674
Fyra naar Zwolle is iets waarover gesproken wordt i.v.m. het hoofdrailnet vanaf 2015. De Thalys door laten rijden naar Zwolle (of Groningen) vind ik nog niet eens zo'n heel gek idee, het heeft potentie om meer reizigers aan te spreken voor wie "reizen naar Schiphol en dáár overstappen" net een psychologische brug te ver is.

edit: het materieel van de "superintercity" Groningen - Vlissingen zoals die per dienstregeling 2013 gaat rijden wordt zo te zien VIRM. Zelfs ik pas ervoor om daarmee de hele rit uit te zitten. :')

[ Bericht 37% gewijzigd door James1988 op 14-11-2012 20:43:19 ]
  woensdag 14 november 2012 @ 20:59:47 #132
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_119214834
Ik vind het zonde om dat Thalys materieel zover een railnet op te sturen terwijl het zoveel meer kan...
  woensdag 14 november 2012 @ 21:03:08 #133
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_119215004
Aan het einde van de dienst gaat het nu naar de Watergraafsmeer waar het spul blijft overnachten. Als je een trein door laat rijden naar Zwolle of Groningen zet je het materieel nuttiger in en trek je mogelijk meer reizigers. Zeker als je de trein ook openstelt voor binnenlandse reizigers.
  woensdag 14 november 2012 @ 21:09:47 #134
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_119215323
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:03 schreef James1988 het volgende:
Aan het einde van de dienst gaat het nu naar de Watergraafsmeer waar het spul blijft overnachten. Als je een trein door laat rijden naar Zwolle of Groningen zet je het materieel nuttiger in en trek je mogelijk meer reizigers. Zeker als je de trein ook openstelt voor binnenlandse reizigers.
Als hij maar doorrijdt bij Assen (en al die andere dorpen) vind ik het een mooi plan.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_119216090
Als je alle dorpen wilt skippen kun je de trein net zo goed bij Amersfoort rond laten maken toch?
  woensdag 14 november 2012 @ 21:27:19 #136
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_119216231
Niet te vaak stoppen: begin in Groningen, rij in één ruk door naar Zwolle, door naar Almere Centrum, en laat 'm in Amsterdam Centraal beginnen aan de dienst naar Parijs. Een snelle trein die niet te veel stopt... en mogelijk zelfs wat binnenlandse reizigers trekt.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 14 november 2012 @ 21:27:56 #137
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_119216267
Almere? Wil je er tuig in hebben ofzo?
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 14 november 2012 @ 21:29:24 #138
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_119216354
Almere overslaan ja. Met volle snelheid. Als het uberhaupt iets word (acht ik zeer minimaal): Groningen-Zwolle-Amsterdam-ev
  woensdag 14 november 2012 @ 21:29:39 #139
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_119216369
quote:
11s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:27 schreef Peterselieman het volgende:
Almere? Wil je er tuig in hebben ofzo?
_O-

Nou, het is een makkelijk bereikbaar regionaal knooppunt met een grote catchment area. Stoppen in Lelystad is uiteraard ook een optie, maar Almere lijkt me interessanter.
pi_119216378
Tsja, wel 190k potentiële reizigers...

[ Bericht 2% gewijzigd door b2py op 14-11-2012 21:35:28 ]
pi_119217754
quote:
Schuld van de NS...
Oeps, foutje ;(
  woensdag 14 november 2012 @ 21:55:19 #143
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_119218009
quote:
Dat dit kan in Nederland!

Hij was hier trouwens al langs gekomen. ;)
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_119218467
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:29 schreef James1988 het volgende:

[..]

_O-

Nou, het is een makkelijk bereikbaar regionaal knooppunt met een grote catchment area. Stoppen in Lelystad is uiteraard ook een optie, maar Almere lijkt me interessanter.
Zou dan inderdaad ook voor almere gaan. Als je daar niet stopt zou ik eerder Amersfort aan doen, al kunnen ze dan natuurlijk niet met 200 flevoland door
  woensdag 14 november 2012 @ 22:11:52 #145
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_119219088
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 22:02 schreef Yreal het volgende:

[..]

Als je daar niet stopt zou ik eerder Amersfort aan doen, al kunnen ze dan natuurlijk niet met 200 flevoland door
Weesp?
pi_119219171
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 22:11 schreef James1988 het volgende:

[..]

Weesp?
dan moet iedereen die je wil bereiken nog overstappen. Voor Almere, amersfoort en verder oostelijk maakt overstappen op weesp of schiphol natuurlijk niet uit.
pi_119219242
Weesp gaat deels weer gesaneerd worden.. :')
  woensdag 14 november 2012 @ 22:15:02 #148
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_119219297
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 22:13 schreef Yreal het volgende:

[..]

dan moet iedereen die je wil bereiken nog overstappen. Voor Almere, amersfoort en verder oostelijk maakt overstappen op weesp of schiphol natuurlijk niet uit.
Mee eens, daarom ook dat ik Almere zei :Y
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 14 november 2012 @ 22:15:45 #149
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_119219332
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 22:14 schreef b2py het volgende:
Weesp gaat deels weer gesaneerd worden.. :')
klopt. als de plannen doorgaan dan wordt het een IC-station :')
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_119219458
quote:
15s.gif Op woensdag 14 november 2012 22:15 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

klopt. als de plannen doorgaan dan wordt het een IC-station :')
Met mega vinex parkeerplaats voor de A1 autobestuurders.. :')
pi_119219676
quote:
15s.gif Op woensdag 14 november 2012 22:15 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

klopt. als de plannen doorgaan dan wordt het een IC-station :')
wat? :')
pi_119219724
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 22:21 schreef Yreal het volgende:

[..]

wat? :')
Hilversum Noord, Leiden lammenschans, Weesp. Intercity-station. Wat snap je daar niet aan? :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 14 november 2012 @ 22:23:01 #153
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_119219755
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 22:18 schreef b2py het volgende:

[..]

Met mega vinex parkeerplaats voor de A1 autobestuurders.. :')
en dan bij de snelweg een groot bord plaatsen met een grote pijl naar de parkeerplaats en een :6 met de tekst: zij nemen wel de trein
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_119219818
quote:
14s.gif Op woensdag 14 november 2012 22:23 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

en dan bij de snelweg een groot bord plaatsen met een grote pijl naar de parkeerplaats en een :6 met de tekst: zij nemen wel de trein
BEPAAL JE ROUTE VIA FILEWISSEL.NL, GA NU NAAR WEEPS!
(En ga niet langs start)
pi_119220036
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 22:21 schreef Yreal het volgende:

[..]

wat? :')
U leest het goed.
Weesp wordt naar alle waarschijnlijkheid een intercity station.
pi_119220088
lekker verneukt wel. Dan gaat Naarden-Bussum natuurlijk ook weer zoiets willen etc.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 14 november 2012 @ 22:29:39 #157
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_119220110
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 16:13 schreef b2py het volgende:
Wat een clowns bij NS. We brengen iedere trein op maximale sterkte.
Dat telt dus als, op Den haag C - Utrecht C 6 bakken IRM, op Rotterdam C - Utrecht C 6 bakken IRM. Koppelen en als 12 bakken IRM naar Deventer en verder.
Zo kan je mij ook iets wijs maken. Kut NS.
Zeik niet, ik had zes bakken ICMm als IC Utrecht - Den Haag, dus een verdieping minder. Het Rotterdamse deel had zeven bakken, zal ook wel lekker vol zijn geweest. Dit dus om kwart over vijf...

NS had toch ook gezegd: in de spits rijden we al met de maximale lengte? (OK, in mijn trein hadden er nog twee bakken bijgekund, maar goed.) Creatiever was het geweest om bijvoorbeeld Den Haag - Utrecht te rijden met de ongesplitste intercity naar Leeuwarden / Groningen (helaas max 12 bakken a.g.v. perronlengte Gouda) en als vleugeltrein een goede vloot VIRM te laten rijden op Rotterdam - Utrecht vv. met crossplatform overstap in Gouda voor mensen die verder moeten dan Utrecht. Rij je in dezelfde paden, alleen bied je tussen Rotterdam/Den Haag en Utrecht wel meer capaciteit aan dan wat vandaag het geval was. Keren in Utrecht kan geen probleem zijn, aangezien spoor 18 vrij is doordat de IC Utrecht - Den Haag geschrapt is.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_119220189
quote:
7s.gif Op woensdag 14 november 2012 22:29 schreef Duvel het volgende:

[..]

Zeik niet, ik had zes bakken ICMm als IC Utrecht - Den Haag, dus een verdieping minder. Het Rotterdamse deel had zeven bakken, zal ook wel lekker vol zijn geweest. Dit dus om kwart over vijf...

NS had toch ook gezegd: in de spits rijden we al met de maximale lengte? (OK, in mijn trein hadden er nog twee bakken bijgekund, maar goed.) Creatiever was het geweest om bijvoorbeeld Den Haag - Utrecht te rijden met de ongesplitste intercity naar Leeuwarden / Groningen (helaas max 12 bakken a.g.v. perronlengte Gouda) en als vleugeltrein een goede vloot VIRM te laten rijden op Rotterdam - Utrecht vv. met crossplatform overstap in Gouda voor mensen die verder moeten dan Utrecht. Rij je in dezelfde paden, alleen bied je tussen Rotterdam/Den Haag en Utrecht wel meer capaciteit aan dan wat vandaag het geval was. Keren in Utrecht kan geen probleem zijn, aangezien spoor 18 vrij is doordat de IC Utrecht - Den Haag geschrapt is.
Dat is toch wat ik later ook voorstel..
  woensdag 14 november 2012 @ 22:32:58 #159
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_119220263
Idd, overheen gelezen.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  woensdag 14 november 2012 @ 22:34:29 #160
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_119220331
quote:
7s.gif Op woensdag 14 november 2012 22:29 schreef Duvel het volgende:

[..]

Zeik niet, ik had zes bakken ICMm als IC Utrecht - Den Haag, dus een verdieping minder. Het Rotterdamse deel had zeven bakken, zal ook wel lekker vol zijn geweest. Dit dus om kwart over vijf...

NS had toch ook gezegd: in de spits rijden we al met de maximale lengte? (OK, in mijn trein hadden er nog twee bakken bijgekund, maar goed.) Creatiever was het geweest om bijvoorbeeld Den Haag - Utrecht te rijden met de ongesplitste intercity naar Leeuwarden / Groningen (helaas max 12 bakken a.g.v. perronlengte Gouda) en als vleugeltrein een goede vloot VIRM te laten rijden op Rotterdam - Utrecht vv. met crossplatform overstap in Gouda voor mensen die verder moeten dan Utrecht. Rij je in dezelfde paden, alleen bied je tussen Rotterdam/Den Haag en Utrecht wel meer capaciteit aan dan wat vandaag het geval was. Keren in Utrecht kan geen probleem zijn, aangezien spoor 18 vrij is doordat de IC Utrecht - Den Haag geschrapt is.
t gaat hier wel de sopmda kant op hoor, mij ben je kwijt met dit verhaal :P
  woensdag 14 november 2012 @ 22:35:17 #161
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_119220371
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 22:34 schreef Darkwing_Duck het volgende:

[..]

t gaat hier wel de sopmda kant op hoor, mij ben je kwijt met dit verhaal :P
Ik gebruik niet eens treinnummers of verkortingen... ;(
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  woensdag 14 november 2012 @ 22:36:32 #162
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_119220413
Nee , wacht ik heb het nog eens goed gelezen, ik ben weer mee..

Fles is het al 30 december?
pi_119220592
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 22:34 schreef Darkwing_Duck het volgende:

[..]

t gaat hier wel de sopmda kant op hoor, mij ben je kwijt met dit verhaal :P
Treinentopic, beetje diepgang hier mag wel toch? ;)
  woensdag 14 november 2012 @ 22:46:28 #164
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_119220830
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 22:41 schreef b2py het volgende:

[..]

Treinentopic, beetje diepgang hier mag wel toch? ;)
Nee, daar is het botentopic voor.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_119221168
quote:
4s.gif Op woensdag 14 november 2012 22:46 schreef Duvel het volgende:

[..]

Nee, daar is het botentopic voor.
_O- _O_
  woensdag 14 november 2012 @ 22:58:29 #166
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_119221405
quote:
15s.gif Op woensdag 14 november 2012 22:15 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

klopt. als de plannen doorgaan dan wordt het een IC-station :')
Onjuist dat dat "de plannen zijn". Het zijn slechts een paar van de vele varianten die er zijn voor het project SAAL. Alleen loopt een NS-er op Somda telkens te zieken door net te doen alsof een IC-stop te Weesp dé variant is.
  woensdag 14 november 2012 @ 23:02:34 #167
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_119221589
Electrische Spurt staat nog steeds op Groningen CS
  woensdag 14 november 2012 @ 23:05:15 #168
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_119221720
Deze stond dinsdag trouwens óók op groningen CS:


(Foto is niet van mij)
  woensdag 14 november 2012 @ 23:10:46 #169
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_119221960
Dagkaarten bij de hema, verkrijgbaar 14 t/m 25 november 2012.

Reclametekst is erg herkenbaar
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
pi_119222097
Vanaf vandaag kun je ook in- en uitchecken op Utrecht Maliebaan. Zou het station hierdoor nog een kleine forensenfunctie kunnen vervullen?
  woensdag 14 november 2012 @ 23:15:49 #171
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_119222171
quote:
10s.gif Op woensdag 14 november 2012 23:10 schreef bork het volgende:
Dagkaarten bij de hema, verkrijgbaar 14 t/m 25 november 2012.

Reclametekst is erg herkenbaar [ afbeelding ]
Het idee voor rondje nederland is geboren in Topic 52 als ik me niet vergis
  woensdag 14 november 2012 @ 23:16:12 #172
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_119222193
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 23:14 schreef Bitlord het volgende:
Vanaf vandaag kun je ook in- en uitchecken op Utrecht Maliebaan. Zou het station hierdoor nog een kleine forensenfunctie kunnen vervullen?
Minimaal volgens mij, je moet ook een museumkaart hebben anders moet je elke keer entree lappen.
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
  Redactie Sport woensdag 14 november 2012 @ 23:16:58 #173
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_119222229
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 23:14 schreef Bitlord het volgende:
Vanaf vandaag kun je ook in- en uitchecken op Utrecht Maliebaan. Zou het station hierdoor nog een kleine forensenfunctie kunnen vervullen?
Ik denk het niet: Centraal-Maliebaan duurt 15-19 minuten, en de bus is er een stuk sneller volgens mij
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  Redactie Sport woensdag 14 november 2012 @ 23:17:58 #174
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_119222260
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 23:16 schreef bork het volgende:

[..]

Minimaal volgens mij, je moet ook een museumkaart hebben anders moet je elke keer entree lappen.
Dat hoeft niet: de kaartcontrole staat pas achter de overweg, tot en met het middenperron kun je gewoon komen.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_119222355
Inderdaad ja. Eerlijkheidshalve denk ik dat de functie als OV-station minimaal zal zijn: de trein rijdt niet in de spitsuren, de bewoning en bedrijvigheid zijn minimaal en lijn 3 komt elke 10 minuten erg dicht in de buurt van het station.
  woensdag 14 november 2012 @ 23:24:20 #176
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_119222531
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 23:20 schreef Bitlord het volgende:
Inderdaad ja. Eerlijkheidshalve denk ik dat de functie als OV-station minimaal zal zijn: de trein rijdt niet in de spitsuren, de bewoning en bedrijvigheid zijn minimaal en lijn 3 komt elke 10 minuten erg dicht in de buurt van het station.
kan je dan tegenwoordig die oude loks en dat perron gratis bezoeken? alvorens je wereld 4 zelf ingaat?
  woensdag 14 november 2012 @ 23:35:02 #177
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_119223024
Reden voor een feestje: vandaag is de eerste Vectron-locomotief overhandigd aan de klant, leasemaatschappij Railpool. SAT1 heeft een filmpje.
  woensdag 14 november 2012 @ 23:53:07 #178
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_119223931
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 23:16 schreef dennistd het volgende:

[..]

Ik denk het niet: Centraal-Maliebaan duurt 15-19 minuten, en de bus is er een stuk sneller volgens mij
Ligt waar je start, halte van lijn 3 is wel een stukje lopen vanaf Maliebaan station, wij hebben wel een keer overwogen om vanaf daar op vakantie te gaan :) .
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
pi_119224251
En waar zit je nu liever in, zo'n oude dieselbus of een fabeltastische SLT :D
pi_119225632
Apart eigenlijk, een dieselbus uit 1967 is aftands en kan niet anders dan een museumbus zijn. Tegelijkertijd rijden de treinen uit hetzelfde jaar nog vrolijk rond en wordt er niet écht over geklaagd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')