wat?quote:Op woensdag 14 november 2012 22:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt. als de plannen doorgaan dan wordt het een IC-station
Hilversum Noord, Leiden lammenschans, Weesp. Intercity-station. Wat snap je daar niet aan?quote:
en dan bij de snelweg een groot bord plaatsen met een grote pijl naar de parkeerplaats en eenquote:Op woensdag 14 november 2012 22:18 schreef b2py het volgende:
[..]
Met mega vinex parkeerplaats voor de A1 autobestuurders..
BEPAAL JE ROUTE VIA FILEWISSEL.NL, GA NU NAAR WEEPS!quote:Op woensdag 14 november 2012 22:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
en dan bij de snelweg een groot bord plaatsen met een grote pijl naar de parkeerplaats en eenmet de tekst: zij nemen wel de trein
Zeik niet, ik had zes bakken ICMm als IC Utrecht - Den Haag, dus een verdieping minder. Het Rotterdamse deel had zeven bakken, zal ook wel lekker vol zijn geweest. Dit dus om kwart over vijf...quote:Op woensdag 14 november 2012 16:13 schreef b2py het volgende:
Wat een clowns bij NS. We brengen iedere trein op maximale sterkte.
Dat telt dus als, op Den haag C - Utrecht C 6 bakken IRM, op Rotterdam C - Utrecht C 6 bakken IRM. Koppelen en als 12 bakken IRM naar Deventer en verder.
Zo kan je mij ook iets wijs maken. Kut NS.
Dat is toch wat ik later ook voorstel..quote:Op woensdag 14 november 2012 22:29 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zeik niet, ik had zes bakken ICMm als IC Utrecht - Den Haag, dus een verdieping minder. Het Rotterdamse deel had zeven bakken, zal ook wel lekker vol zijn geweest. Dit dus om kwart over vijf...
NS had toch ook gezegd: in de spits rijden we al met de maximale lengte? (OK, in mijn trein hadden er nog twee bakken bijgekund, maar goed.) Creatiever was het geweest om bijvoorbeeld Den Haag - Utrecht te rijden met de ongesplitste intercity naar Leeuwarden / Groningen (helaas max 12 bakken a.g.v. perronlengte Gouda) en als vleugeltrein een goede vloot VIRM te laten rijden op Rotterdam - Utrecht vv. met crossplatform overstap in Gouda voor mensen die verder moeten dan Utrecht. Rij je in dezelfde paden, alleen bied je tussen Rotterdam/Den Haag en Utrecht wel meer capaciteit aan dan wat vandaag het geval was. Keren in Utrecht kan geen probleem zijn, aangezien spoor 18 vrij is doordat de IC Utrecht - Den Haag geschrapt is.
t gaat hier wel de sopmda kant op hoor, mij ben je kwijt met dit verhaalquote:Op woensdag 14 november 2012 22:29 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zeik niet, ik had zes bakken ICMm als IC Utrecht - Den Haag, dus een verdieping minder. Het Rotterdamse deel had zeven bakken, zal ook wel lekker vol zijn geweest. Dit dus om kwart over vijf...
NS had toch ook gezegd: in de spits rijden we al met de maximale lengte? (OK, in mijn trein hadden er nog twee bakken bijgekund, maar goed.) Creatiever was het geweest om bijvoorbeeld Den Haag - Utrecht te rijden met de ongesplitste intercity naar Leeuwarden / Groningen (helaas max 12 bakken a.g.v. perronlengte Gouda) en als vleugeltrein een goede vloot VIRM te laten rijden op Rotterdam - Utrecht vv. met crossplatform overstap in Gouda voor mensen die verder moeten dan Utrecht. Rij je in dezelfde paden, alleen bied je tussen Rotterdam/Den Haag en Utrecht wel meer capaciteit aan dan wat vandaag het geval was. Keren in Utrecht kan geen probleem zijn, aangezien spoor 18 vrij is doordat de IC Utrecht - Den Haag geschrapt is.
Ik gebruik niet eens treinnummers of verkortingen...quote:Op woensdag 14 november 2012 22:34 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
t gaat hier wel de sopmda kant op hoor, mij ben je kwijt met dit verhaal
Treinentopic, beetje diepgang hier mag wel toch?quote:Op woensdag 14 november 2012 22:34 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
t gaat hier wel de sopmda kant op hoor, mij ben je kwijt met dit verhaal
Nee, daar is het botentopic voor.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:41 schreef b2py het volgende:
[..]
Treinentopic, beetje diepgang hier mag wel toch?
Onjuist dat dat "de plannen zijn". Het zijn slechts een paar van de vele varianten die er zijn voor het project SAAL. Alleen loopt een NS-er op Somda telkens te zieken door net te doen alsof een IC-stop te Weesp dé variant is.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt. als de plannen doorgaan dan wordt het een IC-station
Het idee voor rondje nederland is geboren in Topic 52 als ik me niet vergisquote:Op woensdag 14 november 2012 23:10 schreef bork het volgende:
Dagkaarten bij de hema, verkrijgbaar 14 t/m 25 november 2012.
Reclametekst is erg herkenbaar [ afbeelding ]
Minimaal volgens mij, je moet ook een museumkaart hebben anders moet je elke keer entree lappen.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:14 schreef Bitlord het volgende:
Vanaf vandaag kun je ook in- en uitchecken op Utrecht Maliebaan. Zou het station hierdoor nog een kleine forensenfunctie kunnen vervullen?
Ik denk het niet: Centraal-Maliebaan duurt 15-19 minuten, en de bus is er een stuk sneller volgens mijquote:Op woensdag 14 november 2012 23:14 schreef Bitlord het volgende:
Vanaf vandaag kun je ook in- en uitchecken op Utrecht Maliebaan. Zou het station hierdoor nog een kleine forensenfunctie kunnen vervullen?
Dat hoeft niet: de kaartcontrole staat pas achter de overweg, tot en met het middenperron kun je gewoon komen.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:16 schreef bork het volgende:
[..]
Minimaal volgens mij, je moet ook een museumkaart hebben anders moet je elke keer entree lappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |