abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119219676
quote:
15s.gif Op woensdag 14 november 2012 22:15 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

klopt. als de plannen doorgaan dan wordt het een IC-station :')
wat? :')
pi_119219724
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 22:21 schreef Yreal het volgende:

[..]

wat? :')
Hilversum Noord, Leiden lammenschans, Weesp. Intercity-station. Wat snap je daar niet aan? :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 14 november 2012 @ 22:23:01 #153
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_119219755
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 22:18 schreef b2py het volgende:

[..]

Met mega vinex parkeerplaats voor de A1 autobestuurders.. :')
en dan bij de snelweg een groot bord plaatsen met een grote pijl naar de parkeerplaats en een :6 met de tekst: zij nemen wel de trein
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_119219818
quote:
14s.gif Op woensdag 14 november 2012 22:23 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

en dan bij de snelweg een groot bord plaatsen met een grote pijl naar de parkeerplaats en een :6 met de tekst: zij nemen wel de trein
BEPAAL JE ROUTE VIA FILEWISSEL.NL, GA NU NAAR WEEPS!
(En ga niet langs start)
pi_119220036
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 22:21 schreef Yreal het volgende:

[..]

wat? :')
U leest het goed.
Weesp wordt naar alle waarschijnlijkheid een intercity station.
pi_119220088
lekker verneukt wel. Dan gaat Naarden-Bussum natuurlijk ook weer zoiets willen etc.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 14 november 2012 @ 22:29:39 #157
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_119220110
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 16:13 schreef b2py het volgende:
Wat een clowns bij NS. We brengen iedere trein op maximale sterkte.
Dat telt dus als, op Den haag C - Utrecht C 6 bakken IRM, op Rotterdam C - Utrecht C 6 bakken IRM. Koppelen en als 12 bakken IRM naar Deventer en verder.
Zo kan je mij ook iets wijs maken. Kut NS.
Zeik niet, ik had zes bakken ICMm als IC Utrecht - Den Haag, dus een verdieping minder. Het Rotterdamse deel had zeven bakken, zal ook wel lekker vol zijn geweest. Dit dus om kwart over vijf...

NS had toch ook gezegd: in de spits rijden we al met de maximale lengte? (OK, in mijn trein hadden er nog twee bakken bijgekund, maar goed.) Creatiever was het geweest om bijvoorbeeld Den Haag - Utrecht te rijden met de ongesplitste intercity naar Leeuwarden / Groningen (helaas max 12 bakken a.g.v. perronlengte Gouda) en als vleugeltrein een goede vloot VIRM te laten rijden op Rotterdam - Utrecht vv. met crossplatform overstap in Gouda voor mensen die verder moeten dan Utrecht. Rij je in dezelfde paden, alleen bied je tussen Rotterdam/Den Haag en Utrecht wel meer capaciteit aan dan wat vandaag het geval was. Keren in Utrecht kan geen probleem zijn, aangezien spoor 18 vrij is doordat de IC Utrecht - Den Haag geschrapt is.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_119220189
quote:
7s.gif Op woensdag 14 november 2012 22:29 schreef Duvel het volgende:

[..]

Zeik niet, ik had zes bakken ICMm als IC Utrecht - Den Haag, dus een verdieping minder. Het Rotterdamse deel had zeven bakken, zal ook wel lekker vol zijn geweest. Dit dus om kwart over vijf...

NS had toch ook gezegd: in de spits rijden we al met de maximale lengte? (OK, in mijn trein hadden er nog twee bakken bijgekund, maar goed.) Creatiever was het geweest om bijvoorbeeld Den Haag - Utrecht te rijden met de ongesplitste intercity naar Leeuwarden / Groningen (helaas max 12 bakken a.g.v. perronlengte Gouda) en als vleugeltrein een goede vloot VIRM te laten rijden op Rotterdam - Utrecht vv. met crossplatform overstap in Gouda voor mensen die verder moeten dan Utrecht. Rij je in dezelfde paden, alleen bied je tussen Rotterdam/Den Haag en Utrecht wel meer capaciteit aan dan wat vandaag het geval was. Keren in Utrecht kan geen probleem zijn, aangezien spoor 18 vrij is doordat de IC Utrecht - Den Haag geschrapt is.
Dat is toch wat ik later ook voorstel..
  woensdag 14 november 2012 @ 22:32:58 #159
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_119220263
Idd, overheen gelezen.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  woensdag 14 november 2012 @ 22:34:29 #160
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_119220331
quote:
7s.gif Op woensdag 14 november 2012 22:29 schreef Duvel het volgende:

[..]

Zeik niet, ik had zes bakken ICMm als IC Utrecht - Den Haag, dus een verdieping minder. Het Rotterdamse deel had zeven bakken, zal ook wel lekker vol zijn geweest. Dit dus om kwart over vijf...

NS had toch ook gezegd: in de spits rijden we al met de maximale lengte? (OK, in mijn trein hadden er nog twee bakken bijgekund, maar goed.) Creatiever was het geweest om bijvoorbeeld Den Haag - Utrecht te rijden met de ongesplitste intercity naar Leeuwarden / Groningen (helaas max 12 bakken a.g.v. perronlengte Gouda) en als vleugeltrein een goede vloot VIRM te laten rijden op Rotterdam - Utrecht vv. met crossplatform overstap in Gouda voor mensen die verder moeten dan Utrecht. Rij je in dezelfde paden, alleen bied je tussen Rotterdam/Den Haag en Utrecht wel meer capaciteit aan dan wat vandaag het geval was. Keren in Utrecht kan geen probleem zijn, aangezien spoor 18 vrij is doordat de IC Utrecht - Den Haag geschrapt is.
t gaat hier wel de sopmda kant op hoor, mij ben je kwijt met dit verhaal :P
  woensdag 14 november 2012 @ 22:35:17 #161
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_119220371
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 22:34 schreef Darkwing_Duck het volgende:

[..]

t gaat hier wel de sopmda kant op hoor, mij ben je kwijt met dit verhaal :P
Ik gebruik niet eens treinnummers of verkortingen... ;(
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  woensdag 14 november 2012 @ 22:36:32 #162
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_119220413
Nee , wacht ik heb het nog eens goed gelezen, ik ben weer mee..

Fles is het al 30 december?
pi_119220592
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 22:34 schreef Darkwing_Duck het volgende:

[..]

t gaat hier wel de sopmda kant op hoor, mij ben je kwijt met dit verhaal :P
Treinentopic, beetje diepgang hier mag wel toch? ;)
  woensdag 14 november 2012 @ 22:46:28 #164
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_119220830
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 22:41 schreef b2py het volgende:

[..]

Treinentopic, beetje diepgang hier mag wel toch? ;)
Nee, daar is het botentopic voor.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_119221168
quote:
4s.gif Op woensdag 14 november 2012 22:46 schreef Duvel het volgende:

[..]

Nee, daar is het botentopic voor.
_O- _O_
  woensdag 14 november 2012 @ 22:58:29 #166
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_119221405
quote:
15s.gif Op woensdag 14 november 2012 22:15 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

klopt. als de plannen doorgaan dan wordt het een IC-station :')
Onjuist dat dat "de plannen zijn". Het zijn slechts een paar van de vele varianten die er zijn voor het project SAAL. Alleen loopt een NS-er op Somda telkens te zieken door net te doen alsof een IC-stop te Weesp dé variant is.
  woensdag 14 november 2012 @ 23:02:34 #167
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_119221589
Electrische Spurt staat nog steeds op Groningen CS
  woensdag 14 november 2012 @ 23:05:15 #168
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_119221720
Deze stond dinsdag trouwens óók op groningen CS:


(Foto is niet van mij)
  woensdag 14 november 2012 @ 23:10:46 #169
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_119221960
Dagkaarten bij de hema, verkrijgbaar 14 t/m 25 november 2012.

Reclametekst is erg herkenbaar
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
pi_119222097
Vanaf vandaag kun je ook in- en uitchecken op Utrecht Maliebaan. Zou het station hierdoor nog een kleine forensenfunctie kunnen vervullen?
  woensdag 14 november 2012 @ 23:15:49 #171
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_119222171
quote:
10s.gif Op woensdag 14 november 2012 23:10 schreef bork het volgende:
Dagkaarten bij de hema, verkrijgbaar 14 t/m 25 november 2012.

Reclametekst is erg herkenbaar [ afbeelding ]
Het idee voor rondje nederland is geboren in Topic 52 als ik me niet vergis
  woensdag 14 november 2012 @ 23:16:12 #172
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_119222193
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 23:14 schreef Bitlord het volgende:
Vanaf vandaag kun je ook in- en uitchecken op Utrecht Maliebaan. Zou het station hierdoor nog een kleine forensenfunctie kunnen vervullen?
Minimaal volgens mij, je moet ook een museumkaart hebben anders moet je elke keer entree lappen.
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
  Redactie Sport woensdag 14 november 2012 @ 23:16:58 #173
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_119222229
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 23:14 schreef Bitlord het volgende:
Vanaf vandaag kun je ook in- en uitchecken op Utrecht Maliebaan. Zou het station hierdoor nog een kleine forensenfunctie kunnen vervullen?
Ik denk het niet: Centraal-Maliebaan duurt 15-19 minuten, en de bus is er een stuk sneller volgens mij
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  Redactie Sport woensdag 14 november 2012 @ 23:17:58 #174
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_119222260
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 23:16 schreef bork het volgende:

[..]

Minimaal volgens mij, je moet ook een museumkaart hebben anders moet je elke keer entree lappen.
Dat hoeft niet: de kaartcontrole staat pas achter de overweg, tot en met het middenperron kun je gewoon komen.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_119222355
Inderdaad ja. Eerlijkheidshalve denk ik dat de functie als OV-station minimaal zal zijn: de trein rijdt niet in de spitsuren, de bewoning en bedrijvigheid zijn minimaal en lijn 3 komt elke 10 minuten erg dicht in de buurt van het station.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')