Hoeren.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:31 schreef dennistd het volgende:
Weekend vrij kost nu maar 25 euro per maand voor het eerste jaar: http://www.ns.nl/reiziger(...)ie-weekend-vrij.html
Op die manier wordt het wel aantrekkelijker, ik was gemiddeld 1 weekend per 2 weken op pad met een actiekaartje, dus 40 euro was dan duurder, maar voor 25 euro denk ik er sterk over om toch maar weekendvrij te nemen.
Dat. Net voor 400 euro een jaar verlengd.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hoeren.ik moet nog tot februari met m'n oude weekendvrij.
van 40 euro per maand.
Klopt. Die foto zag ik vanmorgen in de Inktpot ook.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:40 schreef b2py het volgende:
[ afbeelding ]
Afbeelding van de scheur in puntstuk te Gouda.
Noodreparatie? Gaan ze een noodlas erin zetten oid?quote:Op woensdag 14 november 2012 15:55 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Klopt. Die foto zag ik vanmorgen in de Inktpot ook.
Overigens blijken ze nu toch een puntstuk te hebben.
het wordt nu:
Noodreparatie vannacht, vervanging puntstuk dit weekend.
Aangepast bericht hier: http://www.voorbeterov.nl/121113.php
Godver. En ik heb me vorig jaar laten lokken voor 35 euro per maand.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:31 schreef dennistd het volgende:
Weekend vrij kost nu maar 25 euro per maand voor het eerste jaar: http://www.ns.nl/reiziger(...)ie-weekend-vrij.html
Op die manier wordt het wel aantrekkelijker, ik was gemiddeld 1 weekend per 2 weken op pad met een actiekaartje, dus 40 euro was dan duurder, maar voor 25 euro denk ik er sterk over om toch maar weekendvrij te nemen.
Daar hadden ze in elk geval 2x IV van kunnen maken ipv 1x VI op een van de twee stukken, 14 bakken geeft ook niks geen problemen..quote:Op woensdag 14 november 2012 16:13 schreef b2py het volgende:
Wat een clowns bij NS. We brengen iedere trein op maximale sterkte.
Dat telt dus als, op Den haag C - Utrecht C 6 bakken IRM, op Rotterdam C - Utrecht C 6 bakken IRM. Koppelen en als 12 bakken IRM naar Deventer en verder.
Zo kan je mij ook iets wijs maken. Kut NS.
prutsers²quote:Op woensdag 14 november 2012 16:17 schreef dennistd het volgende:
[..]
Daar hadden ze in elk geval 2x IV van kunnen maken ipv 1x VI op een van de twee stukken, 14 bakken geeft ook niks geen problemen..
Idioot. Net of ze dat ijzer even ergens uit iemand zijn kontzak trekken he.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:39 schreef b2py het volgende:
Ze hadden gewoon de rotterdamse tak moet loskoppelen en allebei boeken met 12 bakken IRM. Of vergelijkbaars!
Weekendvrij is hier gratis voor iedereen die een abbonement heeft!quote:Op woensdag 14 november 2012 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Godver. En ik heb me vorig jaar laten lokken voor 35 euro per maand.![]()
Overigens pure zwendel want in het weekend rijden er nooit treinen want er zijn altijd overal werkzaamheden godverdomme
Ja, dat kan vast. Maar dan heb je natuurlijk alleen een vermindering in het aantal gevallen dat het toch mis gaat, je kunt het nooit helemaal voorkomen.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:58 schreef V2 het volgende:
Wat ik me overigens ook afvraag: ze testen toch regelmatig met zo'n ultrasoontrein? Kan deze het begin van een dergelijke breuk niet opsporen, zodat tijdig een puntstuk geregeld kan worden?
hier niet en toch puilen hier de treinen in de weekenden soms meer uit dan op werkdagenquote:Op woensdag 14 november 2012 16:49 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Weekendvrij is hier gratis voor iedereen die een abbonement heeft!
4 stuks.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:51 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Ja, dat kan vast. Maar dan heb je natuurlijk alleen een vermindering in het aantal gevallen dat het toch mis gaat, je kunt het nooit helemaal voorkomen.
Stel je voor dat die ultrasoontrein er niet was: dan had je dit soort problemen waarschijnlijk veel vaker!
Hoeveel van die dingen rijden er trouwens rond door Nederland? Volgens mij maar één toch? Tsja, dan duurt het toch best even voordat die trein het gehele spoornet gehad heeft en opnieuw langskomt. Geen garantie dat je altijd op tijd bent met in de gaten hebben van bijna-problemen...
Hou toch op... Ik heb nog steeds 60 gieg cabinetitten er doorheen te jassen, al jarrnquote:Op woensdag 14 november 2012 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor wie nog zin heeft: Vanavond rail Away in Griekenland. Het is een herhaling van 24 februari 1996, en ook van 13 augustus 2008
Van leuke lijntjes wil ik ze wel zien. Rondom Amsterdam en zulks. En buitenlandse mooiheid.quote:Op woensdag 14 november 2012 17:56 schreef James1988 het volgende:
Cabineritten vind ik echt ontzettend slaapverwekkend om naar te kijken.
Ik bekijk ze vooral van mijn eigen baanvakken, en dat is op eigen initiatief, maar naar mijn mening wel belangrijk voor mijn werk.quote:Op woensdag 14 november 2012 17:56 schreef James1988 het volgende:
Cabineritten vind ik echt ontzettend slaapverwekkend om naar te kijken.
Zo vaak komt de ultrasoon niet langs. Een stuk spoor of een wissel ziet tenminste niet dagelijks een ultrasoon en meestal ook niet wekelijks. En dan moeten de gegevens ook nog eens verwerkt en geanalyseerd worden en bij een defect wordt er nog eerst ter plaatse met de hand gemeten en gekeken.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:58 schreef V2 het volgende:
Wat ik me overigens ook afvraag: ze testen toch regelmatig met zo'n ultrasoontrein? Kan deze het begin van een dergelijke breuk niet opsporen, zodat tijdig een puntstuk geregeld kan worden? Of is er niet een andere vorm van inspectie van dit soort gevoelige puntstukken op kritieke plekken mogelijk, waarbij al vóór het falen een nieuw puntstuk + vervanging wordt ingepland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |