SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Jaloeeeeersquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:25 schreef Snowbells het volgende:
OJA krul ik ga naar lana del rey haar optreden!
Ja de meeste zien er ook nog uit als 12.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:25 schreef Snowbells het volgende:
Kinderachtige meisjes zijn dat vaak.
Okeequote:Op dinsdag 13 november 2012 23:28 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Die is wel leuk voor de OP.
Jennifer Lawrencequote:Op dinsdag 13 november 2012 23:28 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Die is wel leuk voor de OP.
Dat snap ik jaquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Is pas in mei maar ik heb er zo'n zin in
Ik ga mijn haar ook zo doen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hij heeft wel iets. Classy sexy. Zoiets.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:32 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik moet trouwens bekennen dat ik daniel Craig als bond best wel heel aantrekkelijk vind
Dwerghamster? Ziet er best klein uit...quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:31 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ]
Zit te twijfelen om deze aan te schaffen voor mn hamster.
Jaaquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:32 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dwerghamster? Ziet er best klein uit...
Die ogen, hot damn. Maar hij heeft zo'n ruw uiterlijk maar toch tegelijk zo classy, jammer dat ie 40 isquote:
Geen idee. Ik vind andere bonds er beter uitzien.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:34 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Die ogen, hot damn. Maar hij heeft zo'n ruw uiterlijk maar toch tegelijk zo classy, jammer dat ie 40 is
Ik vind die dat ruige missen wat Craig zo aantrekkelijk maakt.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Geen idee. Ik vind andere bonds er beter uitzien.
Kan wel, daar heb ik geen zicht op.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:38 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik vind die dat ruige missen wat Craig zo aantrekkelijk maakt.
Ik heb wel een kleine voorkeur voor bad boysquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kan wel, daar heb ik geen zicht op.
Ik kwam vorige week 5 minuten te laat op het werk.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:42 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik heb wel een kleine voorkeur voor bad boys
quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik kwam vorige week 5 minuten te laat op het werk.
Mwuahquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:45 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
Als we dan toch mannen aan het posten zijn. [ afbeelding ]
Ik heb laatst een bierflesje geopend met een flessenopener terwijl er op stond dat het een draaidop was.quote:
Dat is gewoon domquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb laatst een bierflesje geopend met een flessenopener terwijl er op stond dat het een draaidop was.
Dat heb ik elke dag.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:50 schreef leeell het volgende:
ik voel nu al weer aan dat ik vanavond niet vroeg kan gaan slapen
Dit jaquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:42 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik heb wel een kleine voorkeur voor bad boys
Dunno, nauwelijks colleges nog, maar wel kaolo druk met projectquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:53 schreef FL_Freak het volgende:
Danger wanneer zuipen in de kelder jonge
Ze moeten eigenlijk ook alleen een bad boy uiterlijk hebbenquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:55 schreef 2Happy4U het volgende:
badboysmensen die zich moeten bewijzen
School gaat voorquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:55 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Dunno, nauwelijks colleges nog, maar wel kaolo druk met project![]()
Een echte man is teder en lief maar stoer en manly wanneer nodig. Zoals dit:quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:55 schreef 2Happy4U het volgende:
badboysmensen die zich moeten bewijzen
Vrouwen soppen van mannen die goed met kinderen om kunnen gaan. Deze shit werkt beter dan een puppyquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:48 schreef Danger.Mouse het volgende:
Een uur geleden zo dus.
Het arme kind heeft waterpokken, voor de duidelijkheid.
Je zoekt dus het perfecte plaatje wat er bijna niet isquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:57 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ze moeten eigenlijk ook alleen een bad boy uiterlijk hebben
Het gaat om de persoon die goed met de baby om kan gaan, wat denk je zelfquote:
Nee.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Heb jij nog broertjes of zusjes?
mijn zusje doet vaak alsof ze een puppy is, telt dat ook?quote:
Ja want jouw zusjequote:Op woensdag 14 november 2012 00:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
mijn zusje doet vaak alsof ze een puppy is, telt dat ook?
oehhh bad boyquote:Op woensdag 14 november 2012 00:07 schreef Dimens het volgende:
Ik was even weg zonder iets te zeggen, zo bad ben ik,
Ik benijd je.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:07 schreef Dimens het volgende:
Ik was even weg zonder iets te zeggen, zo bad ben ik,
Pics van je zusje request gone wrong.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:58 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Een echte man is teder en lief maar stoer en manly wanneer nodig. Zoals dit:
[..]
Vrouwen soppen van mannen die goed met kinderen om kunnen gaan. Deze shit werkt beter dan een puppy
Je bedoelt coole piet?quote:Op woensdag 14 november 2012 00:12 schreef FL_Freak het volgende:
Als de ecke zingende piet het had gedaan was het wss wel gewoon goed gelukt
Iedereen kan dromenquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je zoekt dus het perfecte plaatje wat er bijna niet is
quote:Op woensdag 14 november 2012 00:02 schreef FL_Freak het volgende:
Wanneer iemand RIP zegt moet ik altijd aan Krul denken
Ja kan wel.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja volgens mij die idd. Rode zwarte pieten pak had ie altijd aan.
Oh ja nou nee eigenlijk niet dag.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dit is zijn assistent, kan ik iets doorgeven mevrouw...?
*mompelt wat een chagerijnig wijf.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Oh ja nou nee eigenlijk niet dag.
Had ik al gepost in ONZquote:
I know that feeling girlquote:Op woensdag 14 november 2012 00:33 schreef krullenbolletje het volgende:
overgaan van mobiel naar laptop en 10000 quotes hebben
Handmatig verwijderen.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:33 schreef krullenbolletje het volgende:
Hier nog eentje.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:33 schreef krullenbolletje het volgende:
Andersom. NB is echt doder dan dood.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:39 schreef FL_Freak het volgende:
Met openen van NB moet PUB dicht worden gegooid vind ik.
Ik zie eigenlijk het voordeel van NB niet zo. Behalve de tieten en aangezien die toch 9 van de 10 keer niet worden gepost, is het eigenlijk niets beters.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:39 schreef FL_Freak het volgende:
Met openen van NB moet PUB dicht worden gegooid vind ik.
Ook wel gezelliger.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk het voordeel van NB niet zo. Behalve de tieten en aangezien die toch 9 van de 10 keer niet worden gepost, is het eigenlijk niets beters.
Blijf gewoon in een topic. Is beter voor iedereen.
Toen ik nachtbaggerde in de zomer van 2011, was het nooit een SC maar echt baggeren met Delando en Gamezz en Hooidraad en nog meer mensen was leuk tot diep in de nacht en zo.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:46 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ook wel gezelliger.
NB was vroeger heel gezellig altijd, dan gingen er +/- 35 topics in 1 avond doorheen op zn hoogtepunt. Nu 2.
Jaa daar was ik ook bij. En er waren ook altijd wel gezellige gesprekken, maar twas iig een beetje vlot, niet zo verschrikkelijk langzaam.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Toen ik nachtbaggerde in de zomer van 2011, was het nooit een SC maar echt baggeren met Delando en Gamezz en Hooidraad en nog meer mensen was leuk tot diep in de nacht en zo.
Ja was lachen.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:49 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Jaa daar was ik ook bij. En er waren ook altijd wel gezellige gesprekken, maar twas iig een beetje vlot, niet zo verschrikkelijk langzaam.
Nu zitten we om 0:50 nog met zn 2e..quote:
Het is treurig.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:50 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nu zitten we om 0:50 nog met zn 2e..
Normaal altijd 100.000 man in 1 topic.
Vind ze wat fijner.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:53 schreef Dimens het volgende:
eigenlijk vind ik kleinere borsten veel leuker.
Ja en uit de bh ook minder mooi.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:54 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Vind ze wat fijner.
Grote borsten zijn zo aanwezig.
je komt maar vrijdag anders kkklappenquote:
hjb maagd ik laat me niet bedreigen door jouquote:Op woensdag 14 november 2012 12:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
je komt maar vrijdag anders kkklappen
tfoe ik tik je op je gezicht, gewoon komenquote:Op woensdag 14 november 2012 12:09 schreef Faaluser het volgende:
[..]
hjb maagd ik laat me niet bedreigen door jou
Nee, ik heb al een date vrijdag.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
tfoe ik tik je op je gezicht, gewoon komen
ahhw hoe heet zij?quote:Op woensdag 14 november 2012 12:15 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Nee, ik heb al een date vrijdag.
moe kusquote:
dan nog een uur reizenquote:Op woensdag 14 november 2012 12:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
achgut, is zo voorbij joh
Ik moet vanavond weer 4u reizenquote:Op woensdag 14 november 2012 12:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dan nog een uur reizen
Slapen in de bus, lekker
naar iel?quote:Op woensdag 14 november 2012 12:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik moet vanavond weer 4u reizen
wat hebben wij het ook zwaar
nu al? Tof welquote:
neequote:
Hey meisje.. pssst meisje..quote:Op woensdag 14 november 2012 12:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
neegister niet heen geweest omdat ik de hele dag lag te kotsen, en vandaag ga ik al naar leiden.
volgende week maar even een gesprek.
Succes ermee joh.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
neegister niet heen geweest omdat ik de hele dag lag te kotsen, en vandaag ga ik al naar leiden.
volgende week maar even een gesprek.
niks aan te doenquote:Op woensdag 14 november 2012 12:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hey meisje.. pssst meisje..
Waz met jou?Hele tijd ziek weetje
Dankquote:
meh, wanneer komt je pas?quote:Op woensdag 14 november 2012 12:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
mja ik heb toch amper geld om naar school te gaan dus dan alvast maar naar leiden
geen idee, nog niet op de post gedaanquote:Op woensdag 14 november 2012 12:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
meh, wanneer komt je pas?
Iel zien is wel weer fijn dan
Deze snap ik niet..quote:Op woensdag 14 november 2012 12:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
mja ik heb toch amper geld om naar school te gaan dus dan alvast maar naar leiden
heb geen OV meer, is kapot.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Deze snap ik niet..
Je hebt geen geld om naar school te gaan (met OV?) maar wel om naar Leiden te gaan (trein?) .. ?
wat heeft heppie gedaan danquote:Op woensdag 14 november 2012 12:47 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Ik ben geen gemene man, maar sommigen lokken er wel uit.
Dus half Nederland afreizen is net zo duur als van een dorpje naar een grote stad binnen de provincie en binnen wat 50km?quote:Op woensdag 14 november 2012 12:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
heb geen OV meer, is kapot.
en naar leiden is even duur.
haha nee, retour naar school is 12 eu, en enkeltje leiden is 23, maar lel betaald de helft in feitequote:Op woensdag 14 november 2012 12:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dus half Nederland afreizen is net zo duur als van een dorpje naar een grote stad binnen de provincie en binnen wat 50km?
Kromme shit is kom.
Solliciteer bij meerdere, hoop dat je overal aangenomen wordt en maak dan je beslissing.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:50 schreef Flippiee het volgende:
Buhhhh ik weet niet wat voor stage ik wil lopen en ik heb al een paar dagen stress omtrent het regelen van stage en datum waarop het geregeld moet zijn komt dichterbij
Dit.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Solliciteer bij meerdere, hoop dat je overal aangenomen wordt en maak dan je beslissing.
Ik ga toch niet random naar bedrijven sturenquote:Op woensdag 14 november 2012 12:50 schreef Flippiee het volgende:
Buhhhh ik weet niet wat voor stage ik wil lopen en ik heb al een paar dagen stress omtrent het regelen van stage en datum waarop het geregeld moet zijn komt dichterbij
Wat voor bedrijven zijn opties voor je?quote:Op woensdag 14 november 2012 12:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga toch niet random naar bedrijven sturen
Eigenlijk bijna alles op het gebied van bedrijfseconomie of evenementen.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:53 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wat voor bedrijven zijn opties voor je?
Dan is de eerste stap om gewoon een paar te kiezen die je leuk lijken en dan volop Ye solliciteren.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eigenlijk bijna alles op het gebied van bedrijfseconomie of evenementen.
hoop dat het spoedig isquote:Op woensdag 14 november 2012 12:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
geen idee, nog niet op de post gedaangebeurd vandaag of morgen.
klopt
mwah ik had 55 weken nodigquote:Op woensdag 14 november 2012 12:55 schreef Flippiee het volgende:
|Misschien moet ik maar spoedcursus rijbewijs halen doen
jouw kosten dan he.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
hoop dat het spoedig is
Donderdagavond daten schat?
Je weet zeker dat je een man bent? Af en toe gay gedrag richting Geo, 55 weken over rijbewijs...quote:
loads o emonequote:
Je komt er nog wel achter dat autorijden best Kut kan zijn.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je weet zeker dat je een man bent? Af en toe gay gedrag richting Geo, 55 weken over rijbewijs...
Geen optie, langer dan 5 maanden en ik hoor bij de kneusjes van de familie. Dat is geen optie.quote:Op woensdag 14 november 2012 13:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je komt er nog wel achter dat autorijden best Kut kan zijn.
quote:Op woensdag 14 november 2012 12:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je weet zeker dat je een man bent? Af en toe gay gedrag richting Geo, 55 weken over rijbewijs...
Overigens waren het 55 lessen en niet weken. En deed er vaak 2 per week.quote:Op woensdag 14 november 2012 13:11 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Ik maar denken dat het Strootman was.. maar het is gewoon een pasfoto. Geen wonder dat je er 55 weken over deed, je bent unne mongol!
quote:Op woensdag 14 november 2012 13:13 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Overigens waren het 55 lessen en niet weken. En deed er vaak 2 per week.
quote:
Tja, is niet zo raar he bij evenementen shizzlequote:Op woensdag 14 november 2012 13:17 schreef Flippiee het volgende:
Ik kanhet echt niet hebben dat ik een rijbewijs nodig heb voor een stage. Godverdomme .
Het is denk ik vanwege een element : aanwezig zijn bij het evenement.quote:Op woensdag 14 november 2012 13:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tja, is niet zo raar he bij evenementen shizzleals je nou constant op 1 locatie werkt is het wat anders.
Helemaal leip.quote:
Wat?quote:Op woensdag 14 november 2012 13:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou niet mijn gedrag als ik iets totaal niet interessant vind tegen mij gaan gebruiken.
Skyfall?quote:Op woensdag 14 november 2012 13:34 schreef Flippiee het volgende:
ik ga morgen al naar de film. Kom dan ook dan.
ik zeg altijd helemaal toppie of variatie daarvan als mij iets totaal niet boeit.quote:
nee pluk van de pettefletquote:
ik zie je vrijdag al ik hoef je niet vaker te zienquote:Op woensdag 14 november 2012 12:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
hoop dat het spoedig is
Donderdagavond daten schat?
gemeen ;squote:Op woensdag 14 november 2012 13:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik zie je vrijdag al ik hoef je niet vaker te zien
nee grapje wat wil je doen dan
sgatjuhhquote:
Dat zeg ik toch.quote:Op woensdag 14 november 2012 13:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is denk ik vanwege een element : aanwezig zijn bij het evenement.![]()
tuig levenquote:Op woensdag 14 november 2012 15:36 schreef FL_Freak het volgende:
Frustrerend als je een album niet goed kan vinden op het internet.
Ik wil welquote:Op woensdag 14 november 2012 17:10 schreef Angel-Joy het volgende:
Hoi.
Wie van jullie gaan naar Taken 2 in Almere?
Kom me maar ophalen sgatje.quote:Op woensdag 14 november 2012 17:10 schreef Angel-Joy het volgende:
Hoi.
Zonder je graag.quote:Op woensdag 14 november 2012 17:10 schreef Angel-Joy het volgende:
Hoi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duurde in totaal ongeveer 3 uur met mijn pa, maarja dan heb je ook wat... morgen maar eens testen!
quote:Op woensdag 14 november 2012 17:43 schreef Taexon het volgende:
Hoii
zo vandaag wat sollicitaties de deur uit gegooit en een opvouwbare skimboard rail in elkaar gezet
Foto's (pas op zijn groot):
Ziet er vet uit alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duurde in totaal ongeveer 3 uur met mijn pa, maarja dan heb je ook wat... morgen maar eens testen!![]()
Mwah hij is zo goed als klaar, nog even spuiten en DB Boards logo erop maken en klaarquote:
Dan kijk je toch een ander kant op kleuter.quote:
Ik ook, maar kan niet zomaar een vriendin meenemen omdat FOK!.quote:
Haal ik je op tochquote:Op woensdag 14 november 2012 18:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan kijk je toch een ander kant op kleuter.
[..]
Ik ook, maar kan niet zomaar een vriendin meenemen omdat FOK!.
En ga niet in mijn eentje, daarbij ga ik in de middag al naar Twilight
Ik ben de enige aardige persoon hierquote:Op woensdag 14 november 2012 18:20 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
je bent de enige die hoi zegt.
ik merk het.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik ben de enige aardige persoon hier
Zaterdag aardig doen bij elkaar?quote:
quote:Op woensdag 14 november 2012 18:24 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Wel schattig die foto op FB
gelukkigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |