Ik wil welquote:Op woensdag 14 november 2012 17:10 schreef Angel-Joy het volgende:
Hoi.
Wie van jullie gaan naar Taken 2 in Almere?
Kom me maar ophalen sgatje.quote:Op woensdag 14 november 2012 17:10 schreef Angel-Joy het volgende:
Hoi.
Zonder je graag.quote:Op woensdag 14 november 2012 17:10 schreef Angel-Joy het volgende:
Hoi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duurde in totaal ongeveer 3 uur met mijn pa, maarja dan heb je ook wat... morgen maar eens testen!
quote:Op woensdag 14 november 2012 17:43 schreef Taexon het volgende:
Hoii
zo vandaag wat sollicitaties de deur uit gegooit en een opvouwbare skimboard rail in elkaar gezet
Foto's (pas op zijn groot):
Ziet er vet uit alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duurde in totaal ongeveer 3 uur met mijn pa, maarja dan heb je ook wat... morgen maar eens testen!![]()
Mwah hij is zo goed als klaar, nog even spuiten en DB Boards logo erop maken en klaarquote:
Dan kijk je toch een ander kant op kleuter.quote:
Ik ook, maar kan niet zomaar een vriendin meenemen omdat FOK!.quote:
Haal ik je op tochquote:Op woensdag 14 november 2012 18:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan kijk je toch een ander kant op kleuter.
[..]
Ik ook, maar kan niet zomaar een vriendin meenemen omdat FOK!.
En ga niet in mijn eentje, daarbij ga ik in de middag al naar Twilight
Ik ben de enige aardige persoon hierquote:Op woensdag 14 november 2012 18:20 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
je bent de enige die hoi zegt.
ik merk het.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik ben de enige aardige persoon hier
Zaterdag aardig doen bij elkaar?quote:
quote:Op woensdag 14 november 2012 18:24 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Wel schattig die foto op FB
gelukkigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |