hoop dat het spoedig isquote:Op woensdag 14 november 2012 12:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
geen idee, nog niet op de post gedaangebeurd vandaag of morgen.
klopt
mwah ik had 55 weken nodigquote:Op woensdag 14 november 2012 12:55 schreef Flippiee het volgende:
|Misschien moet ik maar spoedcursus rijbewijs halen doen
jouw kosten dan he.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
hoop dat het spoedig is
Donderdagavond daten schat?
Je weet zeker dat je een man bent? Af en toe gay gedrag richting Geo, 55 weken over rijbewijs...quote:
loads o emonequote:
Je komt er nog wel achter dat autorijden best Kut kan zijn.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je weet zeker dat je een man bent? Af en toe gay gedrag richting Geo, 55 weken over rijbewijs...
Geen optie, langer dan 5 maanden en ik hoor bij de kneusjes van de familie. Dat is geen optie.quote:Op woensdag 14 november 2012 13:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je komt er nog wel achter dat autorijden best Kut kan zijn.
quote:Op woensdag 14 november 2012 12:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je weet zeker dat je een man bent? Af en toe gay gedrag richting Geo, 55 weken over rijbewijs...
Overigens waren het 55 lessen en niet weken. En deed er vaak 2 per week.quote:Op woensdag 14 november 2012 13:11 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Ik maar denken dat het Strootman was.. maar het is gewoon een pasfoto. Geen wonder dat je er 55 weken over deed, je bent unne mongol!
quote:Op woensdag 14 november 2012 13:13 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Overigens waren het 55 lessen en niet weken. En deed er vaak 2 per week.
quote:
Tja, is niet zo raar he bij evenementen shizzlequote:Op woensdag 14 november 2012 13:17 schreef Flippiee het volgende:
Ik kanhet echt niet hebben dat ik een rijbewijs nodig heb voor een stage. Godverdomme .
Het is denk ik vanwege een element : aanwezig zijn bij het evenement.quote:Op woensdag 14 november 2012 13:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tja, is niet zo raar he bij evenementen shizzleals je nou constant op 1 locatie werkt is het wat anders.
Helemaal leip.quote:
Wat?quote:Op woensdag 14 november 2012 13:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou niet mijn gedrag als ik iets totaal niet interessant vind tegen mij gaan gebruiken.
Skyfall?quote:Op woensdag 14 november 2012 13:34 schreef Flippiee het volgende:
ik ga morgen al naar de film. Kom dan ook dan.
ik zeg altijd helemaal toppie of variatie daarvan als mij iets totaal niet boeit.quote:
nee pluk van de pettefletquote:
ik zie je vrijdag al ik hoef je niet vaker te zienquote:Op woensdag 14 november 2012 12:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
hoop dat het spoedig is
Donderdagavond daten schat?
gemeen ;squote:Op woensdag 14 november 2012 13:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik zie je vrijdag al ik hoef je niet vaker te zien
nee grapje wat wil je doen dan
sgatjuhhquote:
Dat zeg ik toch.quote:Op woensdag 14 november 2012 13:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is denk ik vanwege een element : aanwezig zijn bij het evenement.![]()
tuig levenquote:Op woensdag 14 november 2012 15:36 schreef FL_Freak het volgende:
Frustrerend als je een album niet goed kan vinden op het internet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |