neequote:
Hey meisje.. pssst meisje..quote:Op woensdag 14 november 2012 12:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
neegister niet heen geweest omdat ik de hele dag lag te kotsen, en vandaag ga ik al naar leiden.
volgende week maar even een gesprek.
Succes ermee joh.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
neegister niet heen geweest omdat ik de hele dag lag te kotsen, en vandaag ga ik al naar leiden.
volgende week maar even een gesprek.
niks aan te doenquote:Op woensdag 14 november 2012 12:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hey meisje.. pssst meisje..
Waz met jou?Hele tijd ziek weetje
Dankquote:
meh, wanneer komt je pas?quote:Op woensdag 14 november 2012 12:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
mja ik heb toch amper geld om naar school te gaan dus dan alvast maar naar leiden
geen idee, nog niet op de post gedaanquote:Op woensdag 14 november 2012 12:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
meh, wanneer komt je pas?
Iel zien is wel weer fijn dan
Deze snap ik niet..quote:Op woensdag 14 november 2012 12:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
mja ik heb toch amper geld om naar school te gaan dus dan alvast maar naar leiden
heb geen OV meer, is kapot.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Deze snap ik niet..
Je hebt geen geld om naar school te gaan (met OV?) maar wel om naar Leiden te gaan (trein?) .. ?
wat heeft heppie gedaan danquote:Op woensdag 14 november 2012 12:47 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Ik ben geen gemene man, maar sommigen lokken er wel uit.
Dus half Nederland afreizen is net zo duur als van een dorpje naar een grote stad binnen de provincie en binnen wat 50km?quote:Op woensdag 14 november 2012 12:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
heb geen OV meer, is kapot.
en naar leiden is even duur.
haha nee, retour naar school is 12 eu, en enkeltje leiden is 23, maar lel betaald de helft in feitequote:Op woensdag 14 november 2012 12:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dus half Nederland afreizen is net zo duur als van een dorpje naar een grote stad binnen de provincie en binnen wat 50km?
Kromme shit is kom.
Solliciteer bij meerdere, hoop dat je overal aangenomen wordt en maak dan je beslissing.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:50 schreef Flippiee het volgende:
Buhhhh ik weet niet wat voor stage ik wil lopen en ik heb al een paar dagen stress omtrent het regelen van stage en datum waarop het geregeld moet zijn komt dichterbij
Dit.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Solliciteer bij meerdere, hoop dat je overal aangenomen wordt en maak dan je beslissing.
Ik ga toch niet random naar bedrijven sturenquote:Op woensdag 14 november 2012 12:50 schreef Flippiee het volgende:
Buhhhh ik weet niet wat voor stage ik wil lopen en ik heb al een paar dagen stress omtrent het regelen van stage en datum waarop het geregeld moet zijn komt dichterbij
Wat voor bedrijven zijn opties voor je?quote:Op woensdag 14 november 2012 12:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga toch niet random naar bedrijven sturen
Eigenlijk bijna alles op het gebied van bedrijfseconomie of evenementen.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:53 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wat voor bedrijven zijn opties voor je?
Dan is de eerste stap om gewoon een paar te kiezen die je leuk lijken en dan volop Ye solliciteren.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eigenlijk bijna alles op het gebied van bedrijfseconomie of evenementen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |