Mag ik je tranen hebben?quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:35 schreef zovty het volgende:
Ik vind dat soort spoofs altijd een beetje genant en ik word er droevig van.
Ze worden altijd gemaakt door mensen die wel de middelen hebben, maar elke vorm van talent ontberen.
Dan denk ik op mijn beurt, dan denk ik, jamaar er zullen dus ook een hoop mensen zijn die wel het talent hebben, maar niet de middelen denk ik dan. En dan moet ik zachtjes wenen.
Hoeveel geef je er voor en zijn je bedoelingen wel oprecht?quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:39 schreef CytiseChromatique het volgende:
[..]
Mag ik je tranen hebben?
Ik wil ze gewoon opdrinken..quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:40 schreef zovty het volgende:
[..]
Hoeveel geef je er voor en zijn je bedoelingen wel oprecht?
quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:26 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Hij kan bijna aan Piet van Vliet tippen![]()
Wat ben je toch ook een traan-klierquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:47 schreef zovty het volgende:
Ik vraag het maar, ik heb m'n tranen wel eens eerder weggegeven aan iemand van internet, en 3 maanden later kom ik erachter dat ze voor niet geringe bedragen worden aangeboden op de vee-, kuntst-, en antiekmarkt op het zwarte plein in Belgrado.
Zoals je zult begrijpen was ik hier niet van gecharmeerd. Neenee, helemaal niet gecharmeerd kun je wel stellen.
Uiteindelijk is het middels wat bemiddeling door de ambasade allemaal wel weer goed gekomen maar het waren erg vervelende weken laat me je dat wel vertellen.
Genant. Ik kan mij voorstellen dat je hier gigantisch door in de put bent geraakt en uiteindelijk een persoonlijk faillissement hebt aan moeten vragen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:47 schreef zovty het volgende:
Ik vraag het maar, ik heb m'n tranen wel eens eerder weggegeven aan iemand van internet, en 3 maanden later kom ik erachter dat ze voor niet geringe bedragen worden aangeboden op de vee-, kuntst-, en antiekmarkt op het zwarte plein in Belgrado.
Zoals je zult begrijpen was ik hier niet van gecharmeerd. Neenee, helemaal niet gecharmeerd kun je wel stellen.
Uiteindelijk is het middels wat bemiddeling door de ambasade allemaal wel weer goed gekomen maar het waren erg vervelende weken laat me je dat wel vertellen.
Dat waardeer ik zeer. Mogen uw winden uw nachten verwarmen vriend.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Genant. Ik kan mij voorstellen dat je hier gigantisch door in de put bent geraakt en uiteindelijk een persoonlijk faillissement hebt aan moeten vragen.
Ik leef altijd erg mee in dit soort situaties, daarom woon ik zelf momenteel onder brug 2 in doos 3 onder de Prinsegracht en leef ik van gratis koffie van de Appie en het oude brood dat toeristen werpen naar de eendjes. Ik zal in de nachten voor u bidden en zachte windjes laten broeder. Ik voel uw pijn.
Dit dus.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:55 schreef Faaluser het volgende:
Elk jaar weer hetzelfde. Hihaho, we pakken een overgewaardeerd aidsnummer van het laatste kwartaal en veranderen de tekst hier en daar met Sinterklaas en Zwarte Piet. Dolle pret, joh!
Je denkt te veel na, dat is het probleem.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:35 schreef zovty het volgende:
Ik vind dat soort spoofs altijd een beetje genant en ik word er droevig van.
Ze worden altijd gemaakt door mensen die wel de middelen hebben, maar elke vorm van talent ontberen.
Dan denk ik op mijn beurt, dan denk ik, jamaar er zullen dus ook een hoop mensen zijn die wel het talent hebben, maar niet de middelen denk ik dan. En dan moet ik zachtjes wenen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |