Dat is gewoon domquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb laatst een bierflesje geopend met een flessenopener terwijl er op stond dat het een draaidop was.
Dat heb ik elke dag.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:50 schreef leeell het volgende:
ik voel nu al weer aan dat ik vanavond niet vroeg kan gaan slapen
Dit jaquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:42 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik heb wel een kleine voorkeur voor bad boys
Dunno, nauwelijks colleges nog, maar wel kaolo druk met projectquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:53 schreef FL_Freak het volgende:
Danger wanneer zuipen in de kelder jonge
Ze moeten eigenlijk ook alleen een bad boy uiterlijk hebbenquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:55 schreef 2Happy4U het volgende:
badboysmensen die zich moeten bewijzen
School gaat voorquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:55 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Dunno, nauwelijks colleges nog, maar wel kaolo druk met project![]()
Een echte man is teder en lief maar stoer en manly wanneer nodig. Zoals dit:quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:55 schreef 2Happy4U het volgende:
badboysmensen die zich moeten bewijzen
Vrouwen soppen van mannen die goed met kinderen om kunnen gaan. Deze shit werkt beter dan een puppyquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:48 schreef Danger.Mouse het volgende:
Een uur geleden zo dus.
Het arme kind heeft waterpokken, voor de duidelijkheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |