SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Jaloeeeeersquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:25 schreef Snowbells het volgende:
OJA krul ik ga naar lana del rey haar optreden!
Ja de meeste zien er ook nog uit als 12.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:25 schreef Snowbells het volgende:
Kinderachtige meisjes zijn dat vaak.
Okeequote:Op dinsdag 13 november 2012 23:28 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Die is wel leuk voor de OP.
Jennifer Lawrencequote:Op dinsdag 13 november 2012 23:28 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Die is wel leuk voor de OP.
Dat snap ik jaquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Is pas in mei maar ik heb er zo'n zin in
Ik ga mijn haar ook zo doen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hij heeft wel iets. Classy sexy. Zoiets.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:32 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik moet trouwens bekennen dat ik daniel Craig als bond best wel heel aantrekkelijk vind
Dwerghamster? Ziet er best klein uit...quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:31 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ]
Zit te twijfelen om deze aan te schaffen voor mn hamster.
Jaaquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:32 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dwerghamster? Ziet er best klein uit...
Die ogen, hot damn. Maar hij heeft zo'n ruw uiterlijk maar toch tegelijk zo classy, jammer dat ie 40 isquote:
Geen idee. Ik vind andere bonds er beter uitzien.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:34 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Die ogen, hot damn. Maar hij heeft zo'n ruw uiterlijk maar toch tegelijk zo classy, jammer dat ie 40 is
Ik vind die dat ruige missen wat Craig zo aantrekkelijk maakt.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Geen idee. Ik vind andere bonds er beter uitzien.
Kan wel, daar heb ik geen zicht op.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:38 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik vind die dat ruige missen wat Craig zo aantrekkelijk maakt.
Ik heb wel een kleine voorkeur voor bad boysquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kan wel, daar heb ik geen zicht op.
Ik kwam vorige week 5 minuten te laat op het werk.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:42 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik heb wel een kleine voorkeur voor bad boys
quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik kwam vorige week 5 minuten te laat op het werk.
Mwuahquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:45 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
Als we dan toch mannen aan het posten zijn. [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |