Die ogen, hot damn. Maar hij heeft zo'n ruw uiterlijk maar toch tegelijk zo classy, jammer dat ie 40 isquote:
Geen idee. Ik vind andere bonds er beter uitzien.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:34 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Die ogen, hot damn. Maar hij heeft zo'n ruw uiterlijk maar toch tegelijk zo classy, jammer dat ie 40 is
Ik vind die dat ruige missen wat Craig zo aantrekkelijk maakt.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Geen idee. Ik vind andere bonds er beter uitzien.
Kan wel, daar heb ik geen zicht op.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:38 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik vind die dat ruige missen wat Craig zo aantrekkelijk maakt.
Ik heb wel een kleine voorkeur voor bad boysquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kan wel, daar heb ik geen zicht op.
Ik kwam vorige week 5 minuten te laat op het werk.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:42 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik heb wel een kleine voorkeur voor bad boys
quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik kwam vorige week 5 minuten te laat op het werk.
Mwuahquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:45 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
Als we dan toch mannen aan het posten zijn. [ afbeelding ]
Ik heb laatst een bierflesje geopend met een flessenopener terwijl er op stond dat het een draaidop was.quote:
Dat is gewoon domquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb laatst een bierflesje geopend met een flessenopener terwijl er op stond dat het een draaidop was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |