Dat is gewoon domquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb laatst een bierflesje geopend met een flessenopener terwijl er op stond dat het een draaidop was.
Dat heb ik elke dag.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:50 schreef leeell het volgende:
ik voel nu al weer aan dat ik vanavond niet vroeg kan gaan slapen
Dit jaquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:42 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik heb wel een kleine voorkeur voor bad boys
Dunno, nauwelijks colleges nog, maar wel kaolo druk met projectquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:53 schreef FL_Freak het volgende:
Danger wanneer zuipen in de kelder jonge
Ze moeten eigenlijk ook alleen een bad boy uiterlijk hebbenquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:55 schreef 2Happy4U het volgende:
badboysmensen die zich moeten bewijzen
School gaat voorquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:55 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Dunno, nauwelijks colleges nog, maar wel kaolo druk met project![]()
Een echte man is teder en lief maar stoer en manly wanneer nodig. Zoals dit:quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:55 schreef 2Happy4U het volgende:
badboysmensen die zich moeten bewijzen
Vrouwen soppen van mannen die goed met kinderen om kunnen gaan. Deze shit werkt beter dan een puppyquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:48 schreef Danger.Mouse het volgende:
Een uur geleden zo dus.
Het arme kind heeft waterpokken, voor de duidelijkheid.
Je zoekt dus het perfecte plaatje wat er bijna niet isquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:57 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ze moeten eigenlijk ook alleen een bad boy uiterlijk hebben
Het gaat om de persoon die goed met de baby om kan gaan, wat denk je zelfquote:
Nee.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Heb jij nog broertjes of zusjes?
mijn zusje doet vaak alsof ze een puppy is, telt dat ook?quote:
Ja want jouw zusjequote:Op woensdag 14 november 2012 00:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
mijn zusje doet vaak alsof ze een puppy is, telt dat ook?
oehhh bad boyquote:Op woensdag 14 november 2012 00:07 schreef Dimens het volgende:
Ik was even weg zonder iets te zeggen, zo bad ben ik,
Ik benijd je.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:07 schreef Dimens het volgende:
Ik was even weg zonder iets te zeggen, zo bad ben ik,
Pics van je zusje request gone wrong.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:58 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Een echte man is teder en lief maar stoer en manly wanneer nodig. Zoals dit:
[..]
Vrouwen soppen van mannen die goed met kinderen om kunnen gaan. Deze shit werkt beter dan een puppy
Je bedoelt coole piet?quote:Op woensdag 14 november 2012 00:12 schreef FL_Freak het volgende:
Als de ecke zingende piet het had gedaan was het wss wel gewoon goed gelukt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |