is toch helemaal goed?quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:02 schreef Laysa het volgende:
Kan een Mod de Op aanpassen indien nodig?![]()
Een nieuwe open duurde nogal lang
Het is een besloten zittingquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:03 schreef WRH het volgende:
[..]
is toch helemaal goed?
maar wel vervelend dat we nu tot minimaal 4 uur moeten wachten.
ik neem aan dat zij van de telegraaf er weer live bij is met twitter? hoop ik?
nahja, dan leest ze zeker geen Fok!quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:05 schreef barca1971 het volgende:
Saskia is aanwezig bij een moordzaak..heeft iets meer prioriteit denk ik..
Jammer dat ze er geen kortingsactie van drie procent aan koppelenquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:08 schreef Greys het volgende:
Deze kon je van mijlenver zien aankomen natuurlijk
De reclamemeneer bij Thuisbezorgd heeft niet zitten slapen.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:08 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar maar, je kan daar dingen kopen!quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:13 schreef MightyMightyM het volgende:
AH is een twijfelgeval hoor, je hebt daar van die tafeltjes waaraan je kunt staan met een bakske koffie.
Die is letterlijk als uitzondering genoemdquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:15 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik snap sowieso niet dat ie niet even de rust opzoekt, zijn kop niet laat zien en alles zijn beloop laat. Maar meneer gaat gewoon broodjes halen erna weer de heilige onschuld uithgangen. Ik heb het idee dat ie niet zo stom is als ie zich voordoet en evengoed wist dat een broodjeszaak horeca is. Verder dacht ik dat ie geen contact met getuigen mocht hebben. Estelle is toch ook een getuige lijkt me?
Ik ben bang dat dat gewoon de aard van het beestje is, dreigende gevangenisstraf of niet....quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:15 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik snap sowieso niet dat ie niet even de rust opzoekt, zijn kop niet laat zien en alles zijn beloop laat. Maar meneer gaat gewoon broodjes halen erna weer de heilige onschuld uithgangen. Ik heb het idee dat ie niet zo stom is als ie zich voordoet en evengoed wist dat een broodjeszaak horeca is. Verder dacht ik dat ie geen contact met getuigen mocht hebben. Estelle is toch ook een getuige lijkt me?
ja wel in staat om uit eten te gaan, feestje te vieren, interviewtjes te paard, maar even vertellen wat je met je eigen ogen gezien hebt dat gaat al maanden lang niet. dom wicht.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Die is letterlijk als uitzondering genoemdDus dat mag.
Dat ze echter nog steeds niet heeft hoeven getuigen als getuige, dat slaat dan weer helemaal nog steeds nergens op
Madam is vast nog steeds overspannen. Mocht ik ook eens verhoord moeten worden en ik heb er geen zin in ga ik ook overspannen zijn claimen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Die is letterlijk als uitzondering genoemdDus dat mag.
Dat ze echter nog steeds niet heeft hoeven getuigen als getuige, dat slaat dan weer helemaal nog steeds nergens op
Wel grappig als ze dat net voor vandaag op de agenda hadden staan.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:21 schreef barca1971 het volgende:
Plus nu hebben ze een vrijbrief om hun varhalen kloppend te maken..
Dat worden parels van baby' s met het intellect van mams en de driften van paps.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:31 schreef barca1971 het volgende:
Heeft iemand hem eigenlijk ooit achter de kinderwagen met zijn dochter zien lopen? of zouden ze alleen een financiele afspraak hebben, dat hij zich verder nergens mee bemoeid? oh oh..dat betekent dat Stel en Badr nog baby's gaan maken, want zijn droom is wel een gezin
Ja, vooral voor de kinderen vind ik het te hufterig voor woorden dat Badr en Estelle zo arrogant de voorwaarden voor zijn schorsing overtreden hebben.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:34 schreef zouzou het volgende:
[..]
hahaha..ik moet lachen, ik op badr nooit, ik heb een mooie man,
ik hoop dat Estelle gelukkig is, omdat deze vrouw heeft 2 manen in haar leven,
en wat vind jullie voor de kinderen ? Politie komt binnen en daat zitten 2 kinderen, verschekkelijk!
jullie veel over Everink en niet over de kinderen, het zalk een schoc voor hun.
Volgens mij niet hoor. Was alles nog koek en ei tot aan de bevalling aan toe totdat Es in het spel kwam en BH zijn ex zonder pardon dumpte. En ook al zou het zo zijn een echte vader is er voor zijn kind. Hij is bijna 30 dus dat mag je best van hem verwachten. Maar misschien heeft ie teveel klappen op zijn hersens gehad en kan ie niet meer normaal redeneren zoals ieder ander mens.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:35 schreef alors het volgende:
Het was toch al uit met de moeder voordat dat kind kwam? Ik weet het verhaal niet maar misschien is zij wel een gevalletje pil vergeten met als doel van je lang zal ze leven op zijn zak te teren.
Ik zit er ook doorheen, het valt niet mee deze gate bij te houden.quote:Badr Hari zit er compleet doorheen’
Redactie | 13 nov, 2012 | 2 reacties
VIDEO – Verontrustend nieuws vanuit de vriendenkring van kickbokser Badr Hari. De topsporter zou nu hij weer voor iets onnozels is opgepakt er doorheen zitten. Vol goede moed was Badr weer begonnen met trainen. Meer dan noodzakelijk omdat de verwachtingen van zijn nieuwe sponsor ondanks alle strafrechtelijke perikelen hoog zijn gebleven. Tijdens zijn detentie sinds 25 juli 2012 in PI Zoetermeer had hij daar geen mogelijkheden voor. Zijn verblijf in PI Zoetermeer tussen allerlei draaideur criminelen is hem absoluut niet bevallen. Badr distantieerde zich volkomen van zijn medegevangenen. Waar Badr op dit moment vast gehouden wordt na zijn arrestatie van gisterenavond is onbekend.
De 1.97 meter lange en 105 kilogram zware Badr Hari zou zich als aangeschoten wild voelen. De druk vanuit de media is bij hem snoeihard aangekomen. Zijn excuses richting de mishandelde Koen Everink meent hij oprecht, zo wordt ons verteld. Hetzelfde excuus wil Badr ook maken naar zijn ex-vriendin Chantal Oornink en de eveneens mishandelde Jeroen van den Berg. Badr zou enorm veel spijt hebben van zijn daadwerkelijke gedragingen, maar ook van vermeende gedragingen die anderen hem toebedelen. Het is Badr overduidelijk dat wat hij ook doet of niet doet, er doorlopend een soort vergrootglas boven hem hangt.
Feitelijk wordt Badr Hari in zijn persoonlijke levenssfeer structureel belaagd. Over psychische druk die stalking in het algemeen geeft, hebben wetenschappers boeken over vol geschreven. Badr zelf heeft echter weinig sympathie hierover te verwachten vanuit de maatschappij. Zeker niet vanuit het openbaar ministerie. Die wil links of rechtsom Badr aan de hoogste boom hebben hangen, al is dat alleen maar om de periferie van Badr te laten weten dat er grenzen zijn aan criminele machtsverhoudingen. Badr kent inderdaad een hoop bekende en minder bekende criminelen persoonlijk. Of Badr, die met zijn vechtsport kapitalen heeft verdiend, daadwerkelijk hand- en spandiensten voor deze criminelen uitvoert is discutabel.
Personen die Badr Hari van dichtbij kennen, stellen dat hij een man van uiterste is. Of heel erg vriendelijk, of juist het tegenovergestelde: maar nooit tussenin. Daar zou hij zelf enorm mee worstelen. Badr’s grootste vijand is Badr zelf. Media-ondernemer en adviseur van Badr, Yves Gijrath, sprak hierover uitvoerig in de uitzending van Pauw en Witteman van afgelopen vrijdag. Dat de publieke opinie over Badr anders is dan zijn naasten over hem denken, is logisch. Zijn sportblazoen is door zijn eigen toedoen bevlekt. Dat hij er doorheen zit is schrijnend. Het is te hopen dat de 27-jarige Badr het vertrouwen in zichzelf en mensen om hem heen blijft vinden. Badr verschijnt vanmiddag om 16:00 uur voor de Raadkamer in Amsterdam. In een besloten zitting bepaalt de rechter of Badr in de cel moet blijven of zijn proces alsnog in vrijheid mag afwachten.
Wat is de bron dan?quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:44 schreef MightyMightyM het volgende:
Te slecht artikel vhaha:
[..]
Ik zit er ook doorheen, het valt niet mee deze gate bij te houden.
Dat je altijd de schuld krijgt, ook al heb je het niet gedaan, en omdat iedereen je er dan toch voor aanziet bied je je excuses er maar voor aan?quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:49 schreef WRH het volgende:
wat knap, Badr heeft dus zelf ook spijt van ' vermeende gedragingen die anderen hem toebedeelden'
dat heb ik nou nooit eigenlijk, spijt van iets dat ik niet gedaan heb. hoe werkt zoiets?
Is gewoon een Fok!kerquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:08 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, en dat niet alleen, ze hebben gelijk vrijwel alle broodjes van de kaart gehaald en er een hele andere kaart van gemaakt... twee zelfsquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:12 schreef Stranger het volgende:
Maar als ik het goed begrijp is Tim Immers dus team Ruud en heeft hij nadat Badr en Stel een broodje kaas besteld hebben snel een wijnkaart in elkaar geflanst?
Dat zou zomaar een scenario van de adviseur van Ruud geweest kunnen zijnquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:12 schreef Stranger het volgende:
Maar als ik het goed begrijp is Tim Immers dus team Ruud en heeft hij nadat Badr en Stel een broodje kaas besteld hebben snel een wijnkaart in elkaar geflanst?
Badr voelt zich niet thuis tussen draaideurcriminelen?quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:44 schreef MightyMightyM het volgende:
Te slecht artikel haha:
[..]
Ik zit er ook doorheen, het valt niet mee deze gate bij te houden.
Spijt hebben van dingen die je niet hebt gedaan; het blijft bijzonder.
Toch goed dat zouzou doorheeft hoe egoistisch Stel en Bad zijn ten opzichte van Joelle en Maxim?quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, vooral voor de kinderen vind ik het te hufterig voor woorden dat Badr en Estelle zo arrogant de voorwaarden voor zijn schorsing overtreden hebben.
Heb je je nou alleen geregistreerd om in dit topic te kunnen reageren?quote:
Ja, maar de kinderen zijn zo gek op hem....quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:48 schreef barca1971 het volgende:
dat is natuurlijk een punt, verliefd worden is 1 ding maar onder het mom van die liefde alle principes overboord te gooien is natuurlijk een 2e...liegen, pas opbiechten als er bewijzen zijn en dan pas weer sorry zeggen...mmm...een crimineel met alle egards op gaan halen uit het gevang en meteen plaats bieden in de herberg waar je kinderen ook wonen en die je ex nog steeds voor je betaalt...mmm..vervolgens in zijn bijzijn de voorwaarden aan je laars lappen en je doodleuk in horeca zaken laten zien en dat eerst ook weer ontkennen..
dan hoor je al nattigheid te voelen en hoor je als ouder te zeggen; weet je wat schatje, slaap jij vannacht maar ff in je eigen huis..just in case... maar nee hoor, deze 2 laten keer op keer zien dat hun eigenbelang boven dat van iedereen komt, als hun maar samen kunnen zijn en lekker kunnen paraderen samen..denken ze nu serieus dat wij dat niet doorhebben?
Ja, kinderen die op hun twaalfde een Rolex krijgen, zijn wel gek op de gever.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar de kinderen zijn zo gek op hem....
Mwah, ik weet het niet hoor, volgens mij boeit dat de gemiddelde 12-jarige weinig, en misschien boeit het een 12-jarige wiens vader een hele la vol Rolexen heeft nog veel minder.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:34 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ja, kinderen die op hun twaalfde een Rolex krijgen, zijn wel gek op de gever.
Hij nam ze ook enkele dagen nadat ze uberhaupt wisten dat pa en ma gingen scheiden mee naar Kanye West. Ik denk wel dat kinderen te paaiengevoelig zijn voor dat soort dingen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, ik weet het niet hoor, volgens mij boeit dat de gemiddelde 12-jarige weinig, en misschien boeit het een 12-jarige wiens vader een hele la vol Rolexen heeft nog veel minder.
Ik wel iigquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:13 schreef static het volgende:
[..]
Heb je je nou alleen geregistreerd om in dit topic te kunnen reageren?
Had hij beter een ipad of playstation kunnen doen, maakt wat meer indruk op die leeftijdquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:34 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ja, kinderen die op hun twaalfde een Rolex krijgen, zijn wel gek op de gever.
quote:'Hari was in café en zocht contact met getuigen'
Badr Hari heeft maandag niet alleen gegeten in een restaurant, hij is zondag ook in een café geweest.
Dit heeft het Openbaar Ministerie dinsdag gezegd tijdens de behandeling van Hari's arrestatie. Ook heeft Hari contact gezocht met twee getuigen, terwijl ook dit hem uitdrukkelijk was verboden, zo meldt het OM.
Het OM heeft de rechtbank dinsdag verzocht de schorsing van Hari's voorarrest op te heffen.
De raadkamer van de rechtbank in Amsterdam bekijkt dinsdagmiddag vanaf 16.00 uur of kickbokser Badr Hari inderdaad de voorwaarden waaronder hij vrijdag werd vrijgelaten, maandag daadwerkelijk heeft overtreden. De uitspraak van de rechtbank volgt in de loop van de middag.
Hier ook: zie dit zojuist op twitter..quote:OM_Amsterdam @OM_Amsterdam
#BadrHari heeft 2 cafés bezocht en contact gehad met 2 getuigen. OM vraagt rb schorsing op te heffen.
Wat een oetlulquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:33 schreef MightyMightyM het volgende:
Badr heeft ook moeite met het begrip "contact zoeken met getuigen":
[..]
Ja dus dat, waar die lunchroom of wat dan ook een twijfelgeval kan zijn, is dit met geen mogelijkheid een misverstand te noemen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:34 schreef utrecht1970 het volgende:
dit kun je niet meer onder dom scharen, dit is gewoon arrogant, Ben benieuwd welke getuigen hij bezocht heeft.
die heeft ie al, een blonde..quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:36 schreef mootie het volgende:
Nu moet hij alleen nog even naar een HO, dan is het cirkeltje rond.
Gelukkig ziet Estelle iemand die wil veranderen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:38 schreef Smallish het volgende:
"Echt heus, u ziet mij hier nooit meer!!"
Tja, dit is ook niet best voor haar depressie.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:42 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Gelukkig ziet Estelle iemand die wil veranderen.
Het is een hetze die zijn weergave niet kent!!quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:48 schreef MightyMightyM het volgende:
Hoe gaan zouzou en schizo dit nou weer recht lullen?
Hij heeft nog steeds de air van iemand die jarenlang overal mee wegkwam en getuigen/slachtoffers dusdanig kon intimideren dat zij van een verklaring/aangifte afzagen. Want zo was het natuurlijk wel, onder andere in de Blinqzaak.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:49 schreef barca1971 het volgende:
Hahahha wat! En hij dacht serieus dat hij dat allemaal maar kon maken ook zeg..die durft om het een hetze te noemen...arrogantie ten top. Komt toch weer het commentaar van de psychollog naar boven, lijdt aan zware zelfoverschatting...i'll say ! Zou de liefde van Estelle nu nog niet bekoelen? ze bleef hem maar verdedigen en hij doet dit...ik zou zeggen, ga jij maar lekker iemand anders belachelijk maken maar mij niet meer dude
Dat denk ik ook. Hij is altijd weggekomen met alles, en gaat er gewoon van uit dat dat zo blijft.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:51 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Hij heeft nog steeds de air van iemand die jarenlang overal mee wegkwam en getuigen/slachtoffers dusdanig kon intimideren dat zij van een verklaring/aangifte afzagen. Want zo was het natuurlijk wel, onder andere in de Blinqzaak.
In een nieuwe zaak hequote:Op dinsdag 13 november 2012 16:38 schreef Smallish het volgende:
"Echt heus, u ziet mij hier nooit meer!!"
Dat vraag ik me ook af.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
In een nieuwe zaak he
Waarom heeft het dan zolang geduurd tot ze hem hebben opgepakt eigenlijk, als 'ie zondag al de mist in ging?
Technisch gezien? In hotel Gullitquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:55 schreef Smallish het volgende:
Restaurant en café hebben we nu gehad. Nu nog even navragen waar ze de nacht door hebben gebracht.
Allemachtigquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:33 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Dat zouden er meer moeten doenquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:13 schreef static het volgende:
[..]
Heb je je nou alleen geregistreerd om in dit topic te kunnen reageren?
quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:33 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Een HETZE is het mensen!quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:03 schreef MightyMightyM het volgende:
Misschien dacht hij dat de rechter hem verbood om mensen als getuige te vragen voor zijn op handen zijnde huwelijk met zijn goudlokje.
Ho - hotelquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:36 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ja dus dat, waar die lunchroom of wat dan ook een twijfelgeval kan zijn, is dit met geen mogelijkheid een misverstand te noemen.
Die is fake, doe even de bron linken of doe het niet.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:08 schreef barca1971 het volgende:
Piers Morgan@PearsMorganCNN
#badrhari Who is this Badr Hari? And why is he eating sandwiches with a dumb looking blonde tart?
Telegraaf ook, mopjequote:Op dinsdag 13 november 2012 17:08 schreef zouzou het volgende:
Er zijn gewoon twitters zonder namen , iederen kan het doen, ik geloof niet van.
zie jij hier dat de telegraaf of van heuvel of andere krant die zoiets zegt, dat is belachelijk,
dat is nep.
quote:OM: Badr Hari had contact met twee getuigen AMSTERDAM -
Badr Hari heeft twee cafés bezocht en contact gehad met twee getuigen. Dat stelt het Openbaar Ministerie in Amsterdam dinsdag. Het OM vraagt de rechtbank zijn schorsing op te heffen.
TweetMail Print Reageer
Sportabonnement,
10 weken ¤ 30,-!
Het contact met de getuigen rekent het OM Hari zwaar aan, „zeker omdat een van die getuigen de volgende dag zou worden gehoord over de zaak Hari door de rechter-commissaris”, aldus Alexandra Oswald van het Openbaar Ministerie.
Zij stelt dat Hari twee belangrijke voorwaarden voor zijn tijdelijke vrijlating heeft overtreden. Hari heeft in twee restaurants geluncht, zegt ze. Een keer op zondag en een keer op maandag. „Daarmee toont hij aan dat hij lak heeft aan de gestelde regels en voorwaarden.”
De 27-jarige kickbokser werd maandagavond opnieuw opgepakt, omdat hij de voorwaarden zou hebben geschonden die de rechtbank vrijdag had verbonden aan zijn voorlopige vrijlating. Maandagmiddag meldden getuigen dat ze Hari en zijn vriendin Estelle Cruijff hadden gezien in een restaurant in Amsterdam. Het OM liet daarop weten te onderzoeken of Hari de voorwaarden van de rechtbank had overtreden. Hari meldde zelf aan het OM dat hij ook zondag in een restaurant heeft gegeten.
Oswald: „De rechtbank heeft de schoringsvoorwaarden niet voor niets opgelegd. Daar heeft hij zich niet aan gehouden. Ondanks dat hij tegenover de rechter had gezegd dat hij wilde leren van zijn fouten.”
De drie rechters van de raadkamer in Amsterdam beslissen later op dinsdag of Hari daadwerkelijk vast blijft zitten.
Hij heeft niet eens een schep nodig om zijn eigen graf te graven he?quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:13 schreef Ole het volgende:
En ik dacht gister nog dat we alles wel gehad hadden nu
Dat hoef je mij niet uit te leggen en ik vind het ook te dom voor woorden. Alleen is er in die kwestie met de lunchroom met heeel veel fantasie nog wel een ruimte voor discussie, in de andere gevallen totaal niet.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ho - hotel
Re - restaurant (= ook lunchroom en zelfs mcdonalds)
Ca - cafe
Vooral dit dus.quote:Het contact met de getuigen rekent het OM Hari zwaar aan, „zeker omdat een van die getuigen de volgende dag zou worden gehoord over de zaak Hari door de rechter-commissaris”, aldus Alexandra Oswald van het Openbaar Ministerie.
Tis gewoon niet te geleuven allemaal! Hebben we al een Carnavalshit?quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij heeft niet eens een schep nodig om zijn eigen graf te graven he?
Hij doet het gewoon heel enthousiast met beide handen....
Dat ene broodje, daar had de rechter misschien nog wel in mee kunnen gaan.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:13 schreef Ole het volgende:
En ik dacht gister nog dat we alles wel gehad hadden nu
Dan geloof je het toch lekker niet, niemand kan je dwingen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:17 schreef zouzou het volgende:
getuigen die het zeggen bij telegraaf, dat is echt niet te geloven, badr moet hangen.
Gisteren was hij direct gewonden in een lunchroom, en donderdag en mandag niet?? ik geloof niks van.
Ach komquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:17 schreef zouzou het volgende:
getuigen die het zeggen bij telegraaf, dat is echt niet te geloven, badr moet hangen.
Gisteren was hij direct gewonden in een lunchroom, en donderdag en mandag niet?? ik geloof niks van.
Gewonden in de lunchroom?!quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:17 schreef zouzou het volgende:
Verslaggever Koen de Regt: "De kans dat Hari in de cel moet totdat zijn rechtszaak in januari begint, is nu veel groter geworden. De rechtbank beslist dat rond 19.00u. "quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:17 schreef zouzou het volgende:
Spannendddd !!!quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Verslaggever Koen de Regt: "De kans dat Hari in de cel moet totdat zijn rechtszaak in januari begint, is nu veel groter geworden. De rechtbank beslist dat rond 19.00u. "
Die kans is toch 99,99999999999% nu mag ik vanuitgaan?quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Verslaggever Koen de Regt: "De kans dat Hari in de cel moet totdat zijn rechtszaak in januari begint, is nu veel groter geworden. De rechtbank beslist dat rond 19.00u. "
Lijkt me wel. Dat van dat broodje lijkt me nog met een waarschuwing afkunnen maar contact zoeken met getuigen lijkt me absoluut niet te tolereren.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:23 schreef Ole het volgende:
[..]
Die kans is toch 99,99999999999% nu mag ik vanuitgaan?
Weet het niet, we hebben het wel over Nederland waar je na een geplande moord op een leeftijdsgenootje maar twee jaar jeugddetentie krijgtquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:23 schreef Ole het volgende:
[..]
Die kans is toch 99,99999999999% nu mag ik vanuitgaan?
quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:24 schreef Muis006 het volgende:
Wat kon Badr nou gebeuren
In zijn zoektocht naar vers brood
Heb je zomaar toch je vrijlating verkloot
Onderonsjes met getuigen
Ja dat had een hoge nood
Ah het begin van de Carnavalshit!quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:24 schreef Muis006 het volgende:
Wat kon Badr nou gebeuren
In zijn zoektocht naar vers brood
Onderonsjes met getuigen
Ja dat had een hoge nood
quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:27 schreef zouzou het volgende:
Ik mag toch het niet geloven, langzaam alles is overdreven, hoe kan dat ?
als hij dat gedaan heeft dan voor mij klaar is, dan moet hij echt naar TBS.
QFT!quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:27 schreef zouzou het volgende:
Zouzou, ik zeg het niet snel, maarquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:27 schreef zouzou het volgende:
misschien dacht hij dat hij alleen natte getuigen niet mocht benaderenquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:29 schreef piglet het volgende:
Wat zal z'n excuus mbt de getuigen zijn? "Maar ik heb ze maar 5 minuutjes gesproken hoor, alleen om excuses aan te bieden. Ik wist niet dat dat ook niet mocht."
Gaat het licht aan?quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:27 schreef zouzou het volgende:
Ff quoten voor je je bedenktquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:27 schreef zouzou het volgende:
Ik dacht aan Jehova's Getuigen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:30 schreef computergirl het volgende:
[..]
misschien dacht hij dat hij alleen natte getuigen niet mocht benaderen
Niet moeilijk wat de gate van het jaar wordt deze keerquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:36 schreef Greys het volgende:
Ik zit echt te smullen van deze gate
Dit hadden we van te voren toch ook niet durven dromen, we moeten hem na afloop maar een levenslang (mghihi) abo op FOK! geven als dank!
Ik denk het niet eens.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:37 schreef Smallish het volgende:
Ruud moet nu toch ook in een deuk liggen.
We hoeven niet eens een team te noemen, goes without saying.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:36 schreef Greys het volgende:
Ik zit echt te smullen van deze gate
Dit hadden we van te voren toch ook niet durven dromen, we moeten hem na afloop maar een levenslang (mghihi) abo op FOK! geven als dank!
Hij wist niet dat bedreigen onder "contact zoeken" valt..quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:29 schreef piglet het volgende:
Wat zal z'n excuus mbt de getuigen zijn? "Maar ik heb ze maar 5 minuutjes gesproken hoor, alleen om excuses aan te bieden. Ik wist niet dat dat ook niet mocht."
Team Tim Immersquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:37 schreef shmoopy het volgende:
[..]
We hoeven niet eens een team te noemen, goes without saying.
Estelle verdwijnt niet uit die villa en ik denk dat Ruud stiekem wel gniffelt om zoveel stupiditeit van Badr (en dat zal niemand hem kwalijk nemen denk ikquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:39 schreef barca1971 het volgende:
ruud lacht de ballen uit zijn broek, die kan dalijk gewoon lekker terug in de villa..mag stel naar het app van Badr...
Die zal niet lachen, maar zich wel bij elke Badr-blunder in z'n handen wrijven voor als er straks iets met de kinderen geregeld moet worden. Sterker kun je in eventuele voogdijzaken niet staan.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:37 schreef Smallish het volgende:
Ruud moet nu toch ook in een deuk liggen.
eindelijkquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:27 schreef zouzou het volgende:
Nou, dat nou ook weer niet, maar na alle ellende die Estelle over haar huwelijk op straat heeft gegooid, kan ik me voorstellen dat hij hier toch ook stiekem wel een beetje om moet lachen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:39 schreef barca1971 het volgende:
ruud lacht de ballen uit zijn broek, die kan dalijk gewoon lekker terug in de villa..mag stel naar het app van Badr...
Met Estelle hoeven we qua centjes echt geen medelijden te hebben denk ik.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:41 schreef barca1971 het volgende:
denk dat stel al haar birkins moet gaan verkopen, want badr kan wel fluiten naar zijn contract..en ruud gaat alleen nog maar betalen voor de kids want stel woonde gewoon met badr samen, in zijn huis, 3 hele dagen maar liefst
Team Moustache!quote:
*stil*quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]![]()
![]()
Alsof alle uurwerken hier plots stilstonden en alles wat adem heeft stokte in zijn gang.
Wat een mooi hoogtepunt van deze gatequote:Op dinsdag 13 november 2012 17:45 schreef Ratelbandolero het volgende:
Badr Hari blijft vastzitten
Toegevoegd: dinsdag 13 nov 2012, 17:42
Vechtsporter Badr Hari blijft de komende drie maanden vastzitten.
Bron:http://nos.nl/artikel/440189-badr-hari-blijft-vastzitten.html
quote:.Badr Hari blijft vastzitten
»
Badr Hari en Estelle Cruijff
ANP Toegevoegd: dinsdag 13 nov 2012, 17:42
Vechtsporter Badr Hari blijft de komende drie maanden vastzitten. Dat heeft de rechtbank in Amsterdam bepaald. Het Openbaar Ministerie stelde in de zitting dat Hari heeft gesproken met twee getuigen en dat hij bovendien niet alleen gisteren, maar ook zondag een horecagelegenheid heeft bezocht. Volgens het OM heeft Hari beide zaken ook bekend.
In de ogen van het OM betekent dit dat Hari twee voorwaarden voor zijn voorlopige vrijlating heeft overtreden en dat hij daarom weer achter de tralies moet. De rechtbank vindt dat ook.
Het OM liet de vechtsporter gistermiddag aanhouden nadat hij met zijn vriendin Estelle Cruijff een restaurant in het centrum van Amsterdam had bezocht. Vorige week was zijn voorlopige hechtenis geschorst op voorwaarde dat hij tot aan zijn rechtszaak niet in horecazaken zou komen.
Hari zei gisteren dat hij zich niet had gerealiseerd dat een broodjeszaak ook een horecagelegenheid is. Hij vertelde toen ook zelf dat hij een dag eerder al naar een restaurant was geweest.
Badr Hari wordt onder meer verdacht van poging tot doodslag op zakenman Koen Everink. Dat zou gebeurd zijn in juli, tijdens het dancefeest Sensation in de Amsterdam ArenA.
Zouzou, kom d'r maar inquote:Vechtsporter Badr Hari blijft de komende drie maanden vastzitten. Dat heeft de rechtbank in Amsterdam bepaald. Het Openbaar Ministerie stelde in de zitting dat Hari heeft gesproken met twee getuigen en dat hij bovendien niet alleen gisteren, maar ook zondag een horecagelegenheid heeft bezocht. Volgens het OM heeft Hari beide zaken ook bekend.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een mooi hoogtepunt van deze gate
Moeten we al een nieuwe TT?quote:
Thanx Ole en cheers.quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:56 schreef Ole het volgende:
Ik zit mezelf echt in mijn arm te knijpen nu. Kán toch niet waar zijn|!!!
bronquote:Badr Hari blijft drie maanden in hechtenis
Kickbokser Badr Hari zit de komende 3 maanden vast. Dat heeft de raadkamer van de rechtbank dinsdag besloten. Het wordt Hari vooral aangerekend dat hij contact heeft gehad met twee getuigen. Hari wordt direct na de zitting in Amsterdam naar een huis van bewaring gebracht.
Badr Hari heeft twee restaurants bezocht en contact gehad met twee getuigen. Dat stelt het Openbaar Ministerie in Amsterdam dinsdag. Het OM vroeg de rechtbank Hari opnieuw in hechtenis te nemen. Dat verzoek is nu dus gehonoreerd.
Het contact met de getuigen rekent het OM Hari zwaar aan 'zeker omdat een van die getuigen de volgende dag zou worden gehoord over de zaak Hari door de rechter-commissaris', aldus Alexandra Oswald van het Openbaar Ministerie.
Zij stelt dat Hari twee belangrijke voorwaarden voor zijn tijdelijke vrijlating heeft overtreden. Hari heeft in twee restaurants geluncht, zegt ze. Een keer op zondag en een keer op maandag. 'Daarmee toont hij aan dat hij lak heeft aan de gestelde regels en voorwaarden.'
Voorwaarden geschonden
De 27-jarige kickbokser werd maandagavond opnieuw opgepakt, omdat hij de voorwaarden zou hebben geschonden die de rechtbank vrijdag had verbonden aan zijn voorlopige vrijlating. Maandagmiddag meldden getuigen dat ze Hari en zijn vriendin Estelle Cruijff hadden gezien in een restaurant in Amsterdam. Het OM liet daarop weten te onderzoeken of Hari de voorwaarden van de rechtbank had overtreden. Hari meldde zelf aan het OM dat hij ook zondag in een restaurant heeft gegeten.
Oswald: 'De rechtbank heeft de schoringsvoorwaarden niet voor niets opgelegd. Daar heeft hij zich niet aan gehouden. Ondanks dat hij tegenover de rechter had gezegd dat hij wilde leren van zijn fouten.'
De drie rechters van de raadkamer in Amsterdam beslissen later op dinsdag of Hari daadwerkelijk vast blijft zitten.
It's true, really.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:56 schreef Ole het volgende:
Ik zit mezelf echt in mijn arm te knijpen nu. Kán toch niet waar zijn|!!!
Dit zei ze een half uurtje geleden nog:quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En wat zegt juffie Ficq nu?
quote:UPDATE 17:20: Bénédicte Ficq, advocaat van Badr Hari, laat weten dat de benaderde getuigen vrienden zijn van de vechtsporter. 'In die hoedanigheid heeft hij ze ook benaderd', aldus Ficq. Voor het horecabezoek van zondag geldt wat Ficq betreft hetzelfde als het restaurantbezoek van maandag. 'Mijn cliënt wist niet dat hij zich ook niet in dat soort gelegenheden mocht begeven. Het is een misverstand'.
Jeetje, het is wel een domme vastbijter zegquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:57 schreef Ole het volgende:
[..]
Dit zei ze een half uurtje geleden nog:
[..]
In die hoedanigheidquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:57 schreef Ole het volgende:
[..]
Dit zei ze een half uurtje geleden nog:
[..]
quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:48 schreef Greys het volgende:
OMG OMG OMG OMG
Ik was al een beetje emoosieneel door zouzou en nu ook dit nog.
Kom, we gaan de ballonnen ophangen. Er hangen er ergens nog wel een paar.
O nee, ik denk dat we van Badr ook nog genoeg gaan horen in de bak.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:08 schreef alors het volgende:
Mensen die dit goed nieuws vindenrip reeks
Hoe kom jij op 30 dagen dan?quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:11 schreef Greys het volgende:
Ah, 30 dagen dus.
Hij kan gewoon met de feestdagen thuis zijn misschien
welnee.. Het Proces komt nog. Interview met Stel...quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:08 schreef alors het volgende:
Helleu? Zenuwinzinking van Stellepel? Smullenquote:Op dinsdag 13 november 2012 18:08 schreef alors het volgende:
arme afreageerponyquote:Op dinsdag 13 november 2012 18:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Helleu? Zenuwinzinking van Stellepel? Smullen
quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:00 schreef Muis006 het volgende:
Komt Estelle bij de bakker
Zegt de bakker: beetje laat he?
moet stel nu morgen ook direct getuigen ?quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Helleu? Zenuwinzinking van Stellepel? Smullen
Dat zei die Gerry nogwat net, die verslaggever voor de rechtbank, op het journaal voor de camera.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoe kom jij op 30 dagen dan?
Ik denk niet dat ze daartoe in staat isquote:Op dinsdag 13 november 2012 18:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
moet stel nu morgen ook direct getuigen ?
En te lunsjhunquote:Op dinsdag 13 november 2012 18:15 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Wanneer gaat het OM Estelle eens doorzagen over het feit dat ze zogenaamd mentaal niet in staat was om een verklaring af te leggen, maar wel doodleuk een feestje te organiseren en te gaan paardrijden?
Gerri Eickhofquote:Op dinsdag 13 november 2012 18:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Op journaal zei de verslaggever net echt 30 dagen.
OMG, je kinderen er nog meer bij betrekken.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:14 schreef kaatje50 het volgende:
Marius Looijmans @MariusShow6
Moeder en dochter van Estelle zijn ook aanwezig in Amsterdamse rechtbank. Vanavond meer @shownieuws
Geretweet door Shownieuws
neemt ze haar dochter ook nog mee naar de rechtbank
Als ik Gullit was ging ik nu toch echt ingrijpen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:18 schreef shmoopy het volgende:
[..]
OMG, je kinderen er nog meer bij betrekken.
Welnee, dit worden weer nieuwe zuchtinterviews en dramatische sfeerfoto's van een ontredderde Estelle en Jadranka die met een verbeten gezicht en strak van de pammetjes de kapotte ballonnen en champagneglazen opruimen. Dit moet na vrijdag ook lekker nieuws zijn voor Everink. En als er nu al zulke stommiteiten worden begaan, kun je nagaan tijdens de inhoudelijke behandelingen. We gaan gestaag door naar de 50!quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:08 schreef alors het volgende:
Die is nog niet uitgelachenquote:Op dinsdag 13 november 2012 18:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik Gullit was ging ik nu toch echt ingrijpen.
Zoals de voogdij opeisen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:20 schreef Greys het volgende:
Ja die had dit ook echt nooit kunnen voorspellen allemaal natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:23 schreef beequeen het volgende:
Ruud zit in Quatar.
https://www.cloozup.com/n(...)Sparetime/photo/2789
alhoewel ik stiekem best "fan" van Gullit ben, denk ik dat hij niet zozeer zit te wachten op de zorg voor zijn kinderen. Gezien zijn levensstijl en nieuwe liefje. In deze (scheiding) zijn de kinderen dubbel de dupequote:Op dinsdag 13 november 2012 18:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik bedoelde met ingrijpen ook niet dat hij haar die kids moet afpakken, maar hij kan toch eens flink met zijn vuist op tafel brullen dat ie haar verbiedt ooit nog zijn kinderen bij die zaak te betrekken door ze mee te nemen naar de rechtbank?quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:25 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
alhoewel ik stiekem best "fan" van Gullit ben, denk ik dat hij niet zozeer zit te wachten op de zorg voor zijn kinderen. Gezien zijn levensstijl en nieuwe liefje. In deze (scheiding) zijn de kinderen dubbel de dupe
dat wel ja, hoop dat hij dat zal doen (misschien is hij ook wel bang voor Badr en zijn vriendjes en houdt hij zich stil op de achtergrond )quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik bedoelde met ingrijpen ook niet dat hij haar die kids moet afpakken, maar hij kan toch eens flink met zijn vuist op tafel brullen dat ie haar verbiedt ooit nog zijn kinderen bij die zaak te betrekken door ze mee te nemen naar de rechtbank?
Ik ken Gullit niet, maar kan me niet voorstellen dat een vader zich laat intimideren door een nieuw vriendje als het om zijn eigen kinderen gaat. Ik denk dat Badr het zelf niet eens onredelijk zal vinden als zij d'r kinderen van Ruud niet mee naar de rechtbank mag nemen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:28 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dat wel ja, hoop dat hij dat zal doen (misschien is hij ook wel bang voor Badr en zijn vriendjes en houdt hij zich stil op de achtergrond )
Geloof ook niet dat Badr daar op zit te wachten. Misschien is dacht Es dat het goed zou zijn voor zijn imago, 'de lieve stiefpapa'quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ken Gullit niet, maar kan me niet voorstellen dat een vader zich laat intimideren door een nieuw vriendje als het om zijn eigen kinderen gaat. Ik denk dat Badr het zelf niet eens onredelijk zal vinden als zij d'r kinderen van Ruud niet mee naar de rechtbank mag nemen.
Ook een beetje raar, nadat ze twee nachten heeft doorgebracht met haar lief.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze daartoe in staat is
ik ken Gullit ook niet en misschien laat ik me wel teveel leiden door de gedachte wat Badr allemaal zou kunnen doen uit wraakquote:Op dinsdag 13 november 2012 18:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ken Gullit niet, maar kan me niet voorstellen dat een vader zich laat intimideren door een nieuw vriendje als het om zijn eigen kinderen gaat. Ik denk dat Badr het zelf niet eens onredelijk zal vinden als zij d'r kinderen van Ruud niet mee naar de rechtbank mag nemen.
Dat lijkt mij ook het minste.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik bedoelde met ingrijpen ook niet dat hij haar die kids moet afpakken, maar hij kan toch eens flink met zijn vuist op tafel brullen dat ie haar verbiedt ooit nog zijn kinderen bij die zaak te betrekken door ze mee te nemen naar de rechtbank?
Of ze heeft hem persoonlijk erbij gelapt. Dit schaadt Estelletje ook enorm. Ik heb honger Badjequote:Op dinsdag 13 november 2012 18:29 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Geloof ook niet dat Badr daar op zit te wachten. Misschien is dacht Es dat het goed zou zijn voor zijn imago, 'de lieve stiefpapa'
bron: http://www.nu.nl/binnenla(...)ie-maanden-vast.htmlquote:Volgens de advocate van Hari, Benedict Ficq, is een goede vriend van zijn vriendin Estelle Cruijff zondagochtend bij het stel langsgeweest voor een ontbijtje. ''In de euforie van de vrijlating is een goede vriend langs geweest. Daarbij hebben ze zich niet gerealiseerd dat hij één van de getuigen was die nog gehoord zou worden.''
Volgens Ficq hebben de mensen uit de privéomgeving van het stel erg meegeleefd en was het voor Hari en Cruijff erg onnatuurlijk om diegene te weren uit de omgeving.
De Sint mist hij in ieder geval al. Het begin is erquote:Op dinsdag 13 november 2012 18:11 schreef Greys het volgende:
Ah, 30 dagen dus.
Hij kan gewoon met de feestdagen thuis zijn misschien
En die andere?quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:46 schreef piglet het volgende:
[..]
bron: http://www.nu.nl/binnenla(...)ie-maanden-vast.html
Het excuus is vele malen mooier dan ik had kunnen denken
quote:Badr Hari 3 maanden vast
Kickbokser Badr Hari zit de komende 3 maanden vast. Dat heeft de raadkamer van de rechtbank in Amsterdam dinsdag besloten.
Het wordt Hari vooral aangerekend dat hij contact heeft gehad met een getuige, nog voordat die verhoord was door de rechter-commissaris. ,,Getuigen moeten vrij en zonder beïnvloeding kunnen praten”, aldus persrechter Bjørn Martens. Volgens hem was Hari vrijgelaten onder strenge voorwaarden; hij mocht geen horeca bezoeken en geen getuigen spreken. Beide voorwaarden zijn overtreden.
Volgens de advocate van Hari, Benedict Ficq, is een goede vriend van zijn vriendin Estelle Cruijff zondagochtend bij het stel langsgeweest voor een ontbijtje. ,,In de euforie van de vrijlating is een goede vriend langs geweest. Daarbij hebben ze zich niet gerealiseerd dat hij één van de getuigen was die nog gehoord zou worden.”
Teleurgesteld
Volgens Ficq hebben de mensen uit de privéomgeving van het stel erg meegeleefd en was het voor Hari en Cruijff erg onnatuurlijk om diegene te weren uit de omgeving. De advocate rekent het zichzelf aan dat ze Hari niet beter heeft voorgelicht. Hari zelf reageerde erg teleurgesteld op de uitspraak. Zijn advocate kan nu niet meer tussentijds proberen de 27-jarige topsporter vrij te krijgen.
Eerder dinsdag werd bekend dat de van poging tot doodslag en andere geweldsdelicten verdachte vechtsporter contact had met twee getuigen en in twee restaurants had geluncht. Ook dat laatste was verboden aan de kickbokser, maar de raadskamer rekent dat hem niet aan. De voorwaarde was vooral gericht op horeca waar veel mensen zijn en alcohol wordt geconsumeerd.
Hari wordt direct na de zitting in Amsterdam naar een huis van bewaring gebracht.
Vanavond meer in Shownieuws.
Je bent een horeca man of niet he? Best lastig om dat los te latenquote:Op dinsdag 13 november 2012 18:52 schreef MightyMightyM het volgende:
Die smoes doet me denken aan het glazen-afdrogen-want-zo-ben-ik verhaal; alle belastende gebeurtenissen zo verdraaien dat je niet alleen braaf en onschuldig bent, maar ook gewoon te goed voor deze wereld.
Ja, ook dat hij met Estelle contact mocht hebben is duidelijk gesteld tijdens de zitting vorige week.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:57 schreef Soury het volgende:
Wat ik niet snap dat het OM hem heeft losgelaten, en nu blijkbaar contact heeft gehad met getuigen. Estelle is toch nummer één qua getuigen, en dat mocht wel
Nee dat snap ik, maar van wegen dat broodje kaas geval. (wat meer bleek te zijn) zet ik mijn vraagtekens wat Estelle betreft. Hoe en waarom word zij in bescherming genomen. Al maanden lang.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, ook dat hij met Estelle contact mocht hebben is duidelijk gesteld tijdens de zitting vorige week.
Het OM wilde hem trouwens juist niet uit voorlopige hechtenis, dat besliste de rechter.
Ik zeg musical van John vd Endequote:Op dinsdag 13 november 2012 19:46 schreef utrecht1970 het volgende:
Zijn de rechten van deze comedy al verkocht, ik voel een kaskraker
Estelle en baar blijken uit in extreme domheid
Omdat het bij hun draait om zien en gezien worden. Badr is echt niet zo dom dat hij niet wist wat horeca in hield, hij dacht zoals vaker schijt te kunnen hebben aan de rechtspraak. Puur provocerend gedrag dus.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:21 schreef Flow3r het volgende:
ar moeder/vrienden of vriendinnen?
Niemand was slim genoeg om ze te vertellen dat ze beter eventjes UIT de publiciteit zouden kunnen blijven?
Zowel Estelle als Badr, twee beken
Ik zou dat ook denken, je vergeet dat er gasten een broodje mee aten blijkbaar. Hoe dom kan je zijnquote:Op dinsdag 13 november 2012 19:52 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik vermoed echt dat ze dachten dat het wel los zou lopen, wie wordt er nou gearresteerd omdat ze een broodje in de stad eten. Nu weten ze het antwoord
Twee regels, drie dagen vrij, vier keer de regels schenden... Het is bijna knap.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:05 schreef beequeen het volgende:
Volgens RTL nieuws heeft hij 4 keer de regels geschonden.
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)_maanden_vast__.htmlquote:AMSTERDAM -
Kickbokser Badr Hari zit de komende 3 maanden vast. Dat heeft de raadkamer van de rechtbank in Amsterdam dinsdag besloten.
Het wordt Hari vooral aangerekend dat hij contact heeft gehad met een getuige, nog voordat die verhoord was door de rechter-commissaris. „Getuigen moeten vrij en zonder beïnvloeding kunnen praten”, aldus persrechter Bjorn Martens. Volgens hem was Hari vrijgelaten onder strenge voorwaarden; hij mocht geen horeca bezoeken en geen getuigen spreken. Beide voorwaarden zijn overtreden.
Volgens de advocate van Hari, Benedict Ficq, is een goede vriend van zijn vriendin Estelle Cruijff zondagochtend bij het stel langsgeweest voor een ontbijtje. „In de euforie van de vrijlating is een goede vriend langs geweest. Daarbij hebben ze zich niet gerealiseerd dat hij één van de getuigen was die nog gehoord zou worden.” Het Openbaar Ministerie wil niet zeggen om wie het precies gaat. Wel is de getuige inmiddels gehoord.
Volgens Ficq hebben de mensen uit de privéomgeving van het stel erg meegeleefd en was het voor Hari en Cruijff erg onnatuurlijk om diegene te weren uit de omgeving. De advocate rekent het zichzelf aan dat ze Hari niet beter heeft voorgelicht. Hari zelf reageerde erg teleurgesteld op de uitspraak. Zijn advocate kan nu niet meer tussentijds proberen de 27-jarige topsporter vrij te krijgen.
Eerder dinsdag werd bekend dat de van poging tot doodslag en andere geweldsdelicten verdachte vechtsporter contact had met twee getuigen en in twee restaurants had geluncht. Ook dat laatste was verboden aan de kickbokser, maar de raadskamer rekent dat hem niet aan. De voorwaarde was vooral gericht op horeca waar veel mensen zijn en alcohol wordt geconsumeerd, aldus Fiqc.
Hari wordt direct na de zitting in Amsterdam naar een huis van bewaring gebracht.
Hey, hij quote niet de hele tekst?quote:
Ze hebben 3 dagen de tijd gehad..quote:
Dat is geen horecaquote:
het kan tenslotte niet gekker worden in deze gate!quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:13 schreef Ole het volgende:
Misschien over 9 maanden wel een kleine Badr!
quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:30 schreef piglet het volgende:
[..]
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)_maanden_vast__.html
Alleen om het broodje had hij dus niet terug gehoeven.
quote:In de ogen van het OM betekent dit dat Hari twee voorwaarden voor zijn voorlopige vrijlating heeft overtreden en dat hij daarom weer achter de tralies moet. De rechtbank vindt dat ook en rekent het hem vooral aan dat hij met getuigen heeft gesproken.
Ik schat het op 3 maandenquote:
Dat dacht ik al ja, dat broodje was dom, maar niet erg genoeg. Met getuigen praten echterquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:30 schreef piglet het volgende:
[..]
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)_maanden_vast__.html
Alleen om het broodje had hij dus niet terug gehoeven.
Ik ben Badr en ik lieg als de netenquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:15 schreef Ole het volgende:
[..]
Tis gewoon niet te geleuven allemaal! Hebben we al een Carnavalshit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ben Badr en ik lieg als de neten
'k Ben een boef dat mag men wel weten
Maar wat moest ik nou toen ik had gemept
Helaas voelde de rechter zich aardig genept
Estelle die had namelijk geen brood op de plank
Zij kon dat heus wel betalen
Toen moest ik naar Bar Moustache, ja daar schenkt men ook drank
Ik wilde alleen een broodje maar halen
Ik dacht niemand ziet het, ik haalde dat brood
En heb Estelle meegenomen
Het was wel betaald maar 't smaakte ons goed
Toen is de politie gekomen
refr.
Ik was opgegroeid, ja voor galg en voor rad
Het meppen dat kon ik niet laten
Ik heb in mijn leven al heel wat gemept
Zo zit ik nooit zonder dukaten
Ik 'k ben nu beroemd en berucht in 't land
Ze kunnen me niet meer vergeven
't Begon met een broodje, nu zit ik geramd
En zo blijft 't de rest van mijn leven
even in topic gequoteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
Ik verzamel daar van alles wat hier en in het andere topic langskomtquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik zag hetik wist niet dat er een apart topic was
Geinig !quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:30 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik verzamel daar van alles wat hier en in het andere topic langskomt
Ah, zou de eerdere analyse die van mevrouw Ficq zijn dan denk je?quote:
Joop is het Olequote:Op dinsdag 13 november 2012 19:48 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik zeg musical van John vd Ende![]()
Kan zo na de Hazes musical in premiere!
quote:Volgens de advocate van Hari, Benedict Ficq, is een goede vriend van zijn vriendin Estelle Cruijff zondagochtend bij het stel langsgeweest voor een ontbijtje. ,,In de euforie van de vrijlating is een goede vriend langs geweest. Daarbij hebben ze zich niet gerealiseerd dat hij één van de getuigen was die nog gehoord zou worden.”
Teleurgesteld
Volgens Ficq hebben de mensen uit de privéomgeving van het stel erg meegeleefd en was het voor Hari en Cruijff erg onnatuurlijk om diegene te weren uit de omgeving. De advocate rekent het zichzelf aan dat ze Hari niet beter heeft voorgelicht
foutjequote:
Oh, dat maakt het helemaal fraai.... mijn hemel, wat zijn ze dom.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:08 schreef Ole het volgende:
Die 'goede vriend' was een door Badr zelf opgeroepen getuige.zie ik net.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:08 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Grote kans, aangezien Estelle ongeveer het enige was waar hij wel in mocht komen.
De nor lukt anders ook best.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:08 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Grote kans, aangezien Estelle ongeveer het enige was waar hij wel in mocht komen.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
De nor lukt anders ook best.
http://www.metronieuws.nl(...)rZlkm!YycWh1rSlVGO6/quote:"Badr en Estelle zijn kapot door beslissing"
Cel. Kickbokser Badr Hari moet zeker nog ruim twee maanden vast zitten in afwachting van het vervolg van zijn rechtszaak, zegt zijn advocate.
Bijzonder down” maakte Badr Hari volgens zijn advocate de terugtocht naar het huis van bewaring. Gisteren besloot de rechter dat de kickbokser toch achter gesloten deuren de voortgang van zijn proces moet afwachten. Badr sprak zondagmorgen met een goede vriend van Estelle die eveneens als getuige in het dossier voorkomt. Ook had hij een ontmoeting met journalist Evert Santegoeds, eveneens getuige in de zaak. Twee overtredingen die de rechtbank gisteren scherp veroordeeld door zijn tijdelijke vrijlating op te heffen.
De rechtbank oordeelde vrijdag dat Hari, die sinds eind juli vast zat voor onder meer acht geweldsdelicten, het proces tegen hem in vrijheid mocht afwachten. De K1-vechter kreeg wel een horecaverbod opgelegd en mocht geen contact opnemen met getuigen. Hari bezocht in de afgelopen dagen twee horecagelegenheden, waaronder een broodjeszaak. Dit werd hem echter niet streng aangerekend. De voorwaarde was vooral gericht op horeca waar veel mensen zijn en alcohol wordt geconsumeerd.
Voorlopig blijft Badr vast zitten. “Het vervolg van de rechtszaak zal nog zeker tweeënhalve maand duren ”, stelde Ficq. “Badr is erg down dat het zo gelopen is. Hij had gehoopt dat de rechter anders zou beslissen. Ook Estelle is er helemaal kapot van. Ze vindt het verschrikkelijk.”
Ficq stelt in een reactie dat haar cliënt zich van geen kwaad bewust was. “Als het kwaadaardig bedoeld zou zijn om deze vriend te ontmoeten dan was het wel binnenskamers gebleven. Die vriend heeft onbevangen verteld dat zij elkaar ontmoet hebben” zegt Ficq. “Ook Evert Santegoeds is langsgekomen, maar dat doet hij vaker. Hij is een vriend.”
Ficq neemt het zichzelf als advocaat kwalijk dat zij haar cliënt niet beter heeft voorgelicht. “Ik had duizend keer moeten zeggen dat dit niet mocht. Als advocaat neem ik altijd mijn verantwoordelijkheid als iets niet goed gaat. Dat moet ik in dit geval ook doen.” Ficq hoopt dat er in de nabije toekomst een mogelijkheid kan ontstaan om Hari weer tijdelijk in vrijheid te stellen. “Ik hoop dat snel een hernieuwd verzoek kan doen om mijn cliënt te laten schorsen. Als iedereen gehoord is, ontstaat weer een nieuwe situatie.”
De mediahype rond Hari speelt volgens Ficq mogelijk een rol bij deze beslissing. “De rechtbank wordt met een vergrootglas gevolgd. In de sfeer van de geloofwaardigheid naar de samenleving toe heeft de rechtbank ook andere belangen te behartigen.”
Ik moest echt een traantje wegpinken..quote:Op woensdag 14 november 2012 07:56 schreef Specularium het volgende:
Ja, het is echt verschrikkelijk.
Omdat Estelle zijn vriendin is heeft de rechter voor haar een uitzondering gemaakt.quote:Op woensdag 14 november 2012 08:07 schreef DroogDok het volgende:
Ik snap zo'n Estelle dan ook niet, maar goed moet ze zelf weten.
Zij is trouwens ook een getuige denk ik, mocht hij wel contact met haar hebben dan?
Ahhhh helemaal kapot.quote:Op woensdag 14 november 2012 07:51 schreef lexgauw007 het volgende:
[..]
http://www.metronieuws.nl(...)rZlkm!YycWh1rSlVGO6/
08.45 volgens mijquote:Op woensdag 14 november 2012 08:16 schreef SteveBudin het volgende:
Evert komt zometeen even voorbij op 538
Dat hebben ze de rechter toch ook horen zeggen? Dat Estelle de enige uitzondering is op het verbod op contact met getuigen?quote:Op woensdag 14 november 2012 08:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat Estelle zijn vriendin is heeft de rechter voor haar een uitzondering gemaakt.
Maar dat staat pas zo'n 10 x in dit topic
Ik gok dat zij in hun ontiegelijke domheid dachten dat het alleen gold voor getuigen van de slachtoffers en niet hun "eigen" getuigen.quote:Op woensdag 14 november 2012 08:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat hebben ze de rechter toch ook horen zeggen? Dat Estelle de uitzondering is op het verbod op contact met getuigen?
Hoe kunnen ze dan beweren dat ze niet wisten dat hij geen contact met andere getuigen mocht hebben?
zat er geen item hierover in het late shownieuws ?quote:Op woensdag 14 november 2012 08:16 schreef SteveBudin het volgende:
Evert komt zometeen even voorbij op 538
Geen idee, ik heb geen SBS op de tvquote:Op woensdag 14 november 2012 08:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zat er geen item hierover in het late shownieuws ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |