abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 november 2012 @ 13:39:31 #26
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119162280
De relatie was wel voorbij, maar dat onttrekt je nog niet aan je vaderlijke plicht, hij is wel trots op zijn prachtige dochtertje zei hij weer tegen evert de pevert, dus lijkt me dat je haar ook op wil zien groeien en verzorgen...dat is ook wel the right thing to do...maarja..dat besef zit er in huize hari gullit niet echt in..waarom verstoppen ze zich trouwens niet op de zuidas in het app van Badr?
  dinsdag 13 november 2012 @ 13:40:57 #27
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119162317
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 12:34 schreef zouzou het volgende:

[..]

hahaha..ik moet lachen, ik op badr nooit, ik heb een mooie man,
ik hoop dat Estelle gelukkig is, omdat deze vrouw heeft 2 manen in haar leven,
en wat vind jullie voor de kinderen ? Politie komt binnen en daat zitten 2 kinderen, verschekkelijk!
jullie veel over Everink en niet over de kinderen, het zalk een schoc voor hun.
Ja, vooral voor de kinderen vind ik het te hufterig voor woorden dat Badr en Estelle zo arrogant de voorwaarden voor zijn schorsing overtreden hebben.

Het is niet de schuld van de politie dat ze hem thuis komen ophalen waar ook twee kinderen zitten, en als hij zich daar echt druk over maakte dan was hij wel naar zijn eigen huis gegaan....
Ergo: de kinderen kunnen hem geen bal schelen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 13 november 2012 @ 13:41:20 #28
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_119162330
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 november 2012 13:35 schreef alors het volgende:
Het was toch al uit met de moeder voordat dat kind kwam? Ik weet het verhaal niet maar misschien is zij wel een gevalletje pil vergeten met als doel van je lang zal ze leven op zijn zak te teren.
Volgens mij niet hoor. Was alles nog koek en ei tot aan de bevalling aan toe totdat Es in het spel kwam en BH zijn ex zonder pardon dumpte. En ook al zou het zo zijn een echte vader is er voor zijn kind. Hij is bijna 30 dus dat mag je best van hem verwachten. Maar misschien heeft ie teveel klappen op zijn hersens gehad en kan ie niet meer normaal redeneren zoals ieder ander mens.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 13 november 2012 @ 13:43:18 #29
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119162382
Mijnheer de rechter ik dacht bij Bar Moustache aan mijn moeder en
niet meteen aan horeca. Ik heb hier ongelofelijke spijt van en u zult mij hier niet meer terug zien." "Mijnheer Badr u bent weer vrij om te gaan." "Kom Estelle , zin in een broodje Kabab?"
"Wel 3 meter achter mij blijven lopen, he?"
pi_119162439
Te slecht artikel haha:
quote:
Badr Hari zit er compleet doorheen’
Redactie | 13 nov, 2012 | 2 reacties
VIDEO – Verontrustend nieuws vanuit de vriendenkring van kickbokser Badr Hari. De topsporter zou nu hij weer voor iets onnozels is opgepakt er doorheen zitten. Vol goede moed was Badr weer begonnen met trainen. Meer dan noodzakelijk omdat de verwachtingen van zijn nieuwe sponsor ondanks alle strafrechtelijke perikelen hoog zijn gebleven. Tijdens zijn detentie sinds 25 juli 2012 in PI Zoetermeer had hij daar geen mogelijkheden voor. Zijn verblijf in PI Zoetermeer tussen allerlei draaideur criminelen is hem absoluut niet bevallen. Badr distantieerde zich volkomen van zijn medegevangenen. Waar Badr op dit moment vast gehouden wordt na zijn arrestatie van gisterenavond is onbekend.

De 1.97 meter lange en 105 kilogram zware Badr Hari zou zich als aangeschoten wild voelen. De druk vanuit de media is bij hem snoeihard aangekomen. Zijn excuses richting de mishandelde Koen Everink meent hij oprecht, zo wordt ons verteld. Hetzelfde excuus wil Badr ook maken naar zijn ex-vriendin Chantal Oornink en de eveneens mishandelde Jeroen van den Berg. Badr zou enorm veel spijt hebben van zijn daadwerkelijke gedragingen, maar ook van vermeende gedragingen die anderen hem toebedelen. Het is Badr overduidelijk dat wat hij ook doet of niet doet, er doorlopend een soort vergrootglas boven hem hangt.

Feitelijk wordt Badr Hari in zijn persoonlijke levenssfeer structureel belaagd. Over psychische druk die stalking in het algemeen geeft, hebben wetenschappers boeken over vol geschreven. Badr zelf heeft echter weinig sympathie hierover te verwachten vanuit de maatschappij. Zeker niet vanuit het openbaar ministerie. Die wil links of rechtsom Badr aan de hoogste boom hebben hangen, al is dat alleen maar om de periferie van Badr te laten weten dat er grenzen zijn aan criminele machtsverhoudingen. Badr kent inderdaad een hoop bekende en minder bekende criminelen persoonlijk. Of Badr, die met zijn vechtsport kapitalen heeft verdiend, daadwerkelijk hand- en spandiensten voor deze criminelen uitvoert is discutabel.

Personen die Badr Hari van dichtbij kennen, stellen dat hij een man van uiterste is. Of heel erg vriendelijk, of juist het tegenovergestelde: maar nooit tussenin. Daar zou hij zelf enorm mee worstelen. Badr’s grootste vijand is Badr zelf. Media-ondernemer en adviseur van Badr, Yves Gijrath, sprak hierover uitvoerig in de uitzending van Pauw en Witteman van afgelopen vrijdag. Dat de publieke opinie over Badr anders is dan zijn naasten over hem denken, is logisch. Zijn sportblazoen is door zijn eigen toedoen bevlekt. Dat hij er doorheen zit is schrijnend. Het is te hopen dat de 27-jarige Badr het vertrouwen in zichzelf en mensen om hem heen blijft vinden. Badr verschijnt vanmiddag om 16:00 uur voor de Raadkamer in Amsterdam. In een besloten zitting bepaalt de rechter of Badr in de cel moet blijven of zijn proces alsnog in vrijheid mag afwachten.

Ik zit er ook doorheen, het valt niet mee deze gate bij te houden.

Spijt hebben van dingen die je niet hebt gedaan; het blijft bijzonder.
pi_119162472
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 13:44 schreef MightyMightyM het volgende:
Te slecht artikel vhaha:

[..]

Wat is de bron dan?
know'm sayin?
word? word.
  dinsdag 13 november 2012 @ 13:46:07 #32
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119162477
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 13:30 schreef Greys het volgende:

[..]

Wel grappig als ze dat net voor vandaag op de agenda hadden staan.
Mghihi.
:D _O-
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119162489
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 13:46 schreef alors het volgende:

[..]

Wat is de bron dan?
camilleri.nl
  dinsdag 13 november 2012 @ 13:48:53 #34
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119162561
idd..spijt van dingen die je niet hebt gedaan??? dan heb je echt hulp nodig, niemand trekt dat boetekleed onterecht aan
pi_119162578
wat knap, Badr heeft dus zelf ook spijt van ' vermeende gedragingen die anderen hem toebedeelden'
dat heb ik nou nooit eigenlijk, spijt van iets dat ik niet gedaan heb. hoe werkt zoiets?
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_119162612
oh en hij is een man van uiterste... wat?
uiterste wat? dat Nederlands toch ook, blijft lastig voor mensen die deze man bewonderen.
  dinsdag 13 november 2012 @ 13:50:39 #37
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119162624
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 13:49 schreef WRH het volgende:
wat knap, Badr heeft dus zelf ook spijt van ' vermeende gedragingen die anderen hem toebedeelden'
dat heb ik nou nooit eigenlijk, spijt van iets dat ik niet gedaan heb. hoe werkt zoiets?
Dat je altijd de schuld krijgt, ook al heb je het niet gedaan, en omdat iedereen je er dan toch voor aanziet bied je je excuses er maar voor aan?

Dat die excuses vervolgens als een schuldbekentenis worden gezien is echt een foutje van de lezer.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 13 november 2012 @ 13:52:40 #38
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119162680
dat kunnen ze zo snel helemaal niet weten dat hij er doorheen zit..hij zit vast notabene! of zijn ze alweer op bezoek geweest? meteen alweer de verdediging in gang gezet dat het zo slecht met hem gaat, heel laag.. En excuses aan Chantal? die had hij toch niet aangeraakt of begreigd? dat heeft Estelle aan hem gevraagd en hij was er niet eens voor veroordeeld...PUH LEAZE
  dinsdag 13 november 2012 @ 13:55:56 #39
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119162776
ook niet netjes dat hij zich afzonderde van de 'draaideurcriminelen'in het gevang..dat zijn notabene zijn grootste fans, daar moet hij het van hebben! het gat word steeds dieper
pi_119162789
Het valt mij op dat (bijna) alle pro-Badr's naast een opmerkelijke argumentatie vaak ook een bedroevende kennis van de Nederlandse taal hebben.
  dinsdag 13 november 2012 @ 13:59:31 #41
14505 OProg
A Life in Music
pi_119162851
Een flauw momentje fotosoep. :')

Lachende constateerde Adjudant De Vries dat Badr ook de McDonalds niet als horenca ziet.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  Moderator / Miss SHO dinsdag 13 november 2012 @ 14:07:57 #42
22592 crew  Ole
pi_119163088
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 13:08 schreef Greys het volgende:
Deze kon je van mijlenver zien aankomen natuurlijk :D
De reclamemeneer bij Thuisbezorgd heeft niet zitten slapen.

[ afbeelding ]
Is gewoon een Fok!ker :P
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_119163227
Maar als ik het goed begrijp is Tim Immers dus team Ruud en heeft hij nadat Badr en Stel een broodje kaas besteld hebben snel een wijnkaart in elkaar geflanst?
  dinsdag 13 november 2012 @ 14:14:03 #44
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119163274
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 14:12 schreef Stranger het volgende:
Maar als ik het goed begrijp is Tim Immers dus team Ruud en heeft hij nadat Badr en Stel een broodje kaas besteld hebben snel een wijnkaart in elkaar geflanst?
Ja, en dat niet alleen, ze hebben gelijk vrijwel alle broodjes van de kaart gehaald en er een hele andere kaart van gemaakt... twee zelfs :Y
Drie als je de wijnkaart meetelt :')
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator / Miss SHO dinsdag 13 november 2012 @ 14:14:20 #45
22592 crew  Ole
pi_119163279
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 14:12 schreef Stranger het volgende:
Dat zou zomaar een scenario van de adviseur van Ruud geweest kunnen zijn :P
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_119163289
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 13:44 schreef MightyMightyM het volgende:
Te slecht artikel haha:

[..]

Spijt hebben van dingen die je niet hebt gedaan; het blijft bijzonder.
Badr voelt zich niet thuis tussen draaideurcriminelen? :')

Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  dinsdag 13 november 2012 @ 14:15:12 #47
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119163313
Misschien had Herman er ook nog mee van doen, gewoon een turbo make-over van broodjeszaak naar restaurant :s)
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119163518
Die kale die ik her en der voorbij zou komen, Özden Tekcandan, is zelf ook geen frisse jongen met diverse afpersingszaken en geweldplegingen op zijn naam..

Soort zoekt soort..
pi_119163651
ik hoop werkelijk dat al dat stoere gedoe en dat samen hangen met crimineeltjes eindelijk eens net iets te veel wordt voor deze overschatte gast.
pi_119163891
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 13:40 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, vooral voor de kinderen vind ik het te hufterig voor woorden dat Badr en Estelle zo arrogant de voorwaarden voor zijn schorsing overtreden hebben.

Toch goed dat zouzou doorheeft hoe egoistisch Stel en Bad zijn ten opzichte van Joelle en Maxim?

:p
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')