Ja, vooral voor de kinderen vind ik het te hufterig voor woorden dat Badr en Estelle zo arrogant de voorwaarden voor zijn schorsing overtreden hebben.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:34 schreef zouzou het volgende:
[..]
hahaha..ik moet lachen, ik op badr nooit, ik heb een mooie man,
ik hoop dat Estelle gelukkig is, omdat deze vrouw heeft 2 manen in haar leven,
en wat vind jullie voor de kinderen ? Politie komt binnen en daat zitten 2 kinderen, verschekkelijk!
jullie veel over Everink en niet over de kinderen, het zalk een schoc voor hun.
Volgens mij niet hoor. Was alles nog koek en ei tot aan de bevalling aan toe totdat Es in het spel kwam en BH zijn ex zonder pardon dumpte. En ook al zou het zo zijn een echte vader is er voor zijn kind. Hij is bijna 30 dus dat mag je best van hem verwachten. Maar misschien heeft ie teveel klappen op zijn hersens gehad en kan ie niet meer normaal redeneren zoals ieder ander mens.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:35 schreef alors het volgende:
Het was toch al uit met de moeder voordat dat kind kwam? Ik weet het verhaal niet maar misschien is zij wel een gevalletje pil vergeten met als doel van je lang zal ze leven op zijn zak te teren.
Ik zit er ook doorheen, het valt niet mee deze gate bij te houden.quote:Badr Hari zit er compleet doorheen’
Redactie | 13 nov, 2012 | 2 reacties
VIDEO – Verontrustend nieuws vanuit de vriendenkring van kickbokser Badr Hari. De topsporter zou nu hij weer voor iets onnozels is opgepakt er doorheen zitten. Vol goede moed was Badr weer begonnen met trainen. Meer dan noodzakelijk omdat de verwachtingen van zijn nieuwe sponsor ondanks alle strafrechtelijke perikelen hoog zijn gebleven. Tijdens zijn detentie sinds 25 juli 2012 in PI Zoetermeer had hij daar geen mogelijkheden voor. Zijn verblijf in PI Zoetermeer tussen allerlei draaideur criminelen is hem absoluut niet bevallen. Badr distantieerde zich volkomen van zijn medegevangenen. Waar Badr op dit moment vast gehouden wordt na zijn arrestatie van gisterenavond is onbekend.
De 1.97 meter lange en 105 kilogram zware Badr Hari zou zich als aangeschoten wild voelen. De druk vanuit de media is bij hem snoeihard aangekomen. Zijn excuses richting de mishandelde Koen Everink meent hij oprecht, zo wordt ons verteld. Hetzelfde excuus wil Badr ook maken naar zijn ex-vriendin Chantal Oornink en de eveneens mishandelde Jeroen van den Berg. Badr zou enorm veel spijt hebben van zijn daadwerkelijke gedragingen, maar ook van vermeende gedragingen die anderen hem toebedelen. Het is Badr overduidelijk dat wat hij ook doet of niet doet, er doorlopend een soort vergrootglas boven hem hangt.
Feitelijk wordt Badr Hari in zijn persoonlijke levenssfeer structureel belaagd. Over psychische druk die stalking in het algemeen geeft, hebben wetenschappers boeken over vol geschreven. Badr zelf heeft echter weinig sympathie hierover te verwachten vanuit de maatschappij. Zeker niet vanuit het openbaar ministerie. Die wil links of rechtsom Badr aan de hoogste boom hebben hangen, al is dat alleen maar om de periferie van Badr te laten weten dat er grenzen zijn aan criminele machtsverhoudingen. Badr kent inderdaad een hoop bekende en minder bekende criminelen persoonlijk. Of Badr, die met zijn vechtsport kapitalen heeft verdiend, daadwerkelijk hand- en spandiensten voor deze criminelen uitvoert is discutabel.
Personen die Badr Hari van dichtbij kennen, stellen dat hij een man van uiterste is. Of heel erg vriendelijk, of juist het tegenovergestelde: maar nooit tussenin. Daar zou hij zelf enorm mee worstelen. Badr’s grootste vijand is Badr zelf. Media-ondernemer en adviseur van Badr, Yves Gijrath, sprak hierover uitvoerig in de uitzending van Pauw en Witteman van afgelopen vrijdag. Dat de publieke opinie over Badr anders is dan zijn naasten over hem denken, is logisch. Zijn sportblazoen is door zijn eigen toedoen bevlekt. Dat hij er doorheen zit is schrijnend. Het is te hopen dat de 27-jarige Badr het vertrouwen in zichzelf en mensen om hem heen blijft vinden. Badr verschijnt vanmiddag om 16:00 uur voor de Raadkamer in Amsterdam. In een besloten zitting bepaalt de rechter of Badr in de cel moet blijven of zijn proces alsnog in vrijheid mag afwachten.
Wat is de bron dan?quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:44 schreef MightyMightyM het volgende:
Te slecht artikel vhaha:
[..]
Ik zit er ook doorheen, het valt niet mee deze gate bij te houden.
Dat je altijd de schuld krijgt, ook al heb je het niet gedaan, en omdat iedereen je er dan toch voor aanziet bied je je excuses er maar voor aan?quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:49 schreef WRH het volgende:
wat knap, Badr heeft dus zelf ook spijt van ' vermeende gedragingen die anderen hem toebedeelden'
dat heb ik nou nooit eigenlijk, spijt van iets dat ik niet gedaan heb. hoe werkt zoiets?
Is gewoon een Fok!kerquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:08 schreef Greys het volgende:
Deze kon je van mijlenver zien aankomen natuurlijk
De reclamemeneer bij Thuisbezorgd heeft niet zitten slapen.
[ afbeelding ]
Ja, en dat niet alleen, ze hebben gelijk vrijwel alle broodjes van de kaart gehaald en er een hele andere kaart van gemaakt... twee zelfsquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:12 schreef Stranger het volgende:
Maar als ik het goed begrijp is Tim Immers dus team Ruud en heeft hij nadat Badr en Stel een broodje kaas besteld hebben snel een wijnkaart in elkaar geflanst?
Dat zou zomaar een scenario van de adviseur van Ruud geweest kunnen zijnquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:12 schreef Stranger het volgende:
Maar als ik het goed begrijp is Tim Immers dus team Ruud en heeft hij nadat Badr en Stel een broodje kaas besteld hebben snel een wijnkaart in elkaar geflanst?
Badr voelt zich niet thuis tussen draaideurcriminelen?quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:44 schreef MightyMightyM het volgende:
Te slecht artikel haha:
[..]
Ik zit er ook doorheen, het valt niet mee deze gate bij te houden.
Spijt hebben van dingen die je niet hebt gedaan; het blijft bijzonder.
Toch goed dat zouzou doorheeft hoe egoistisch Stel en Bad zijn ten opzichte van Joelle en Maxim?quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, vooral voor de kinderen vind ik het te hufterig voor woorden dat Badr en Estelle zo arrogant de voorwaarden voor zijn schorsing overtreden hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |