abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119161122

De Gate:

Estelle en Ruud gaan na een huwelijk van 12 jaar en 2 kinderen uit elkaar. Ruud is dit inmiddels wel gewend want hij heeft nog 2 andere ex-vrouwen die ieder ook twee kinderen van hem hebben. De reden waarom ze volgens Estelle uit elkaar gaan is omdat Ruud er (via zijn golftas) nogal wat neukertjes op na zou hebben gehouden. Een van zijn laatste veroveringen zou een dame uit de horecawereld zijn.

Volgens Ruud is echter de de bom gebarsten nadat hij afluisterapparatuur in hun huis heeft geplaatst en zo vernam dat Estelle vreemd ging met Badr Hari waar ze verliefd op is, zelfs misschien zwanger van is. Natuurlijk waren de moeder en zus van Estelle waren op de hoogte van de affaire van Estelle.

Estelle en Badr vertrokken stiekem naar Marokko terwijl Estelle tegen Ruud had gezegd dat ze met Leco van Zadelhoff naar Ibiza zou zijn. Om haar te betrappen heeft Ruud zich verscholen achter een vuilcontainer op Schiphol en zag Estelle terugkomen uit Marokko waarbij zijn vermoedens bevestigd zijn dat ze inderdaad vreemd ging.

Badr Hari had zelf voor/tijdens Estelle ook al een relatie met Daphne. Zij is een maand geleden bevallen is van zijn kind en moest via de media moest vernemen dat haar relatie met Badr voorbij is. Volgens Badr begrijpt Daphne echter "dat zoiets kan gebeuren" (ahum)

Even gingen de geruchten dat Estelle vreemd zou zijn gegaan met Rafael van de Vaart wat deze gate zou hebben veroorzaakt maar het blijkt vooralsnog Badr te zijn. Volgens andere berichten is Rafael wel degelijk vreemdgegaan maar met niemand minder dan Nicky Plessen die een kind heeft met Ruben Bontekoe en zou een scheiding van Rafael en Sylvie op handen zijn.

UPDATE 27-7-2012

Inmiddels zijn we een paar weken verder en is er een staakt het vuren tussen Estelle en Ruud en zijn ze in de rechtbank bezig met de scheiding rond te maken.

Estelle is dol verliefd op haar Badjas Harrie en iedereen mag het weten! (roddelbladen, kranten etc) Als liefdesuitje zijn ze bijvoorbeeld als VIP naar Sensation White gegaan waar Badr, al spelend met het haar van Estelle, vermoedelijk een gast uit een andere sky-box permanent invalide heeft geschopt. Gelukkig lazen we de volgende dag in de krant dat hij er niets mee te maken had, hij had alleen maar wat glazen afgedroogd met een theedoek. Voor de zekerheid zijn ze na de vechtpartij toch maar via het balkon vertrokken voordat de beveiliging er was.

Volgens Badr "overwint hun liefde alles" De vraag is of Estelle nog steeds zo blij is met haar 'vechtmachine' aangezien, na een heerlijke -geplande- vakantie naar het buitenland, Badr moest gaan onderhandelen met de Nederlandse justitie over zijn terugkomst naar Nederland. Er waren inmiddels wat aangiftes tegen hem binnengekomen en hij wilde liever zelf naar het politiebureau komen in plaats van een bezoekje van een arrestatieteam af te wachten.

Inmiddels zit Badr al een paar daagjes vast, en volgens de geruchten mag hij zijn bezoek aan de cel met nog 14 dagen verlengen.

Het wachten is op een reactie van Estelle , het is al 2 weken erg stil vanuit haar kant.

Ruud daarintegen heeft het prima naar zijn zin als vrijgezel. Eindelijk mag hij met al zijn kinderen op vakantie en heeft wellicht een nieuwe mysterieuze blonde vrouw aan de haak geslagen.

Update 07-08-2012

Het voorarrest van Badr is met 3 maanden verlengd.

The story continues!

De hoofdrolspelers:

............Gluiperige Ruud Gul lid..................................Extelle...............................................Badjas Harrie...............

De bijrollen:

Koen Everink (slachtoffer skybox)

De kinderen van Ruud

De vrouw die voor nieuwe scharrel van Ruud gezien werd.

Ruud heeft opnieuw liefde gevonden bij de Mexicaanse Margaritha.

De boosdoeners:

De Golftas

De Vuilcontainer

De vermeende afluisterapparatuur van Ruud

De Skybox

De theedoek

--------

Inmiddels zijn er al wat leuke plaatjes verschenen over deze gate:

En via FB

NIEUWNIEUWNIEUWNIEUW!!!! NU IN DE WINKEL!!!

De schoenen/gympen van Badr (die hij had ingeleverd bij de politie).

Restaurant Bar Moustache die een broodjeszaak werd omdat Badr en Estelle er 12-11-12 een broodje aten:

Tijdlijn:

Eind 2011: Badr & Estelle komen elkaar wel eens tegen in de hotspots in A'dam maar spreken elkaar niet.
Oktober 2011: Ontmoeting Badr & Estelle.
December 2011: Badr deelt klappen uit in Cooldown.
Februari 2012: Estelle interviewt Badr voor Beau Monde, bijna direct daarna gaat hij naar Amerika. Ze skypen omdat hij het artikel nog mag nalezen, meer niet.
3 April 2012: Badr komt terug uit Amerika ivm aanbod K1. Diezelfde avond komen Estelle en Badr elkaar tegen op het gala voor het Emma Kinderziekenhuis. De gevoelens beginnen op te borrelen.
Half mei 2012 (?): Daphne, de ex van Badr, bevalt.
18 mei 2012: Badr mishandelt een bezoeker van club Jimmy Woo, in de Korte Leidsedwarsstraat, vanwege een ruzie tussen broertje en negertjes.
27 mei 2012: Badr vecht een K1 wedstrijd in Madrid, Estelle gaat mee.
2 juni 2012: Geruchten dat Estelle vreemd is gegaan met Rafaël van der Vaart!
Juni 2012: Aktie in de tent, volgorde is niet helemaal duidelijk. Er wordt afluisterapparatuur geplaatst in het huis van de Gullitjes. De witte keukentafel is getuige van een slecht-nieuws gesprek.
Juni 2012: Estelle en Badr gaan op vakantie naar Marrakesh en Ruud zit bij terugkomst in of achter een container op Schiphol.
Juni 2012: Ruud stelt een persverklaring op over de op handen zijnde scheiding.
12 juni 2012: Media melden scheiding Ruud & Estelle.
15 juni 2012: Interview in Telegraaf. Badr heeft nog nóóit iemand mishandeld! Estelle had het hem zelf gevraagd.
20 juni 2012 : Bekendmaking afluisteren Ruud (maar wanneer dat dan was...)
7 juli 2012: Koen Everink in elkaar gerost op Sensation.
8 juli 2012: Estelle had mee zullen doen aan ''Ranking the Stars'', ze ziet er van af.
8 juli 2012: Badr vist zijn witte kleding uit de wasmand en brengt die zelf naar de politie. Want zo is-ie.
25 juli 2012: Na een welverdiende vakantie meldt Badr zich 'vrijwillig' bij de politie. Estelle gaat opnieuw op vakantie, ditmaal naar Ibiza met haar kinderen.
8 augustus 2012: Estelle krijgt voorlopig de kinderen toegewezen, de villa in Amsterdam en 15.000 euro per maand.
20 augustus 2012: Column Leon de Winter over alpha mannetjes en mannelijke pikorde.
22 augustus 2012: Derde verdachte opgepakt.
22 augustus 2012: Estelle laat weten Badr voorlopig trouw te blijven.
23 augustus 2012: Badr en Ferhat Y geven elkaar de schuld van de mishandeling.
24 augustus 2012: Estelle maakt bekend dat Bram Moszkowicz haar nieuwe advocaat is.
27 augustus 2012: SBS zendt het grote Privé-interview met Estelle uit.
28 augustus 2012: Estelle bezoekt Badr in HvB Nieuwegein, maar er mag maar 1 zak mee naar binnen.
27 oktober 2012: Al negen aanklachten tegen kickbokser Badr Hari, waaronder poging tot doodslag. Bleek tijdens een pro-formazitting.
9 november 2012: Badr voorlopig op vrije voeten. Feest in huize Estelle!
12 november 2012: Badr al gespot in Horecagelegenheid in Utrechtsestraat. Linea recta terug de bak in..

Als Badr Hari nog één keer in een vechtpartij belandt, gaat Estelle Cruijff bij hem weg.
Dat is volgens zijn advocate Bénédicte Ficq een extra stok achter de deur bij het schoon schip dat Hari zegt te willen maken.
Ficq heeft dit gisteren verklaard nadat justitie bekendmaakte dat het aantal mishandelingen waarvan de gewelddadige kickbokser wordt verdacht was gestegen van twee naar zes.

In een interview met het Parool op 23-jarige leeftijd: "Ik wil niet meer voor Nederland vechten. Ik ben uitgefloten in Nederland. Ik vecht nu voor Marokko." Hari doelt op zijn gevecht in de Arena in 2005, toen het publiek hem uitfloot toen hij neer was gegaan in de ring: 'Ik ben geboren in Amsterdam, maar ik vecht voor Marokko. Ik wil de Marokkanen in Nederland iets geven waar ze trots op kunnen zijn. Sinds mijn gevecht in de Arena in 2005 ben ik een beetje klaar met het Nederlandse publiek. Ik ging na dertig seconden zwaar neer. Daarna werd ik heel hard uitgefloten. Ja, dag! Vechten in Nederland doe ik dus niet meer. Daar ben ik te trots voor, weet je.'

Inmiddels is op 7 november bekend geworden dat Evert Santegoeds slechts een week na het Sensation-incident al met een mediastrateeg doorgenomen had hoe de imagoschade van Estelle en Badr het best beperkt kon worden, de keuze werd tussen scenario 1 "Onvoorwaardelijke liefde, en scenario 2 "de Tegenaanval".
Het advies van de mediastrateeg was scenario 1.
Hier te vinden: http://nikkinikster.files(...)/evertsantegoeds.pdf
pi_119161163
Kan een Mod de Op aanpassen indien nodig? :@
Een nieuwe open duurde nogal lang :P
pi_119161185
Dus, het is de schuld van de politie zouzou? Iemand begaat fout na fout en als de smerissen hem komen ophalen, zitten zij fout?
pi_119161205
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 13:02 schreef Laysa het volgende:
Kan een Mod de Op aanpassen indien nodig? :@
Een nieuwe open duurde nogal lang :P
is toch helemaal goed?

maar wel vervelend dat we nu tot minimaal 4 uur moeten wachten.
ik neem aan dat zij van de telegraaf er weer live bij is met twitter? hoop ik?
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_119161213
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 13:03 schreef WRH het volgende:

[..]

is toch helemaal goed?

maar wel vervelend dat we nu tot minimaal 4 uur moeten wachten.
ik neem aan dat zij van de telegraaf er weer live bij is met twitter? hoop ik?
Het is een besloten zitting
pi_119161247
Saskia is aanwezig bij een moordzaak..heeft iets meer prioriteit denk ik..
pi_119161288
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 13:05 schreef barca1971 het volgende:
Saskia is aanwezig bij een moordzaak..heeft iets meer prioriteit denk ik..
nahja, dan leest ze zeker geen Fok!
hoe kan ze ons dit onthouden!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 november 2012 @ 13:08:39 #8
163650 Greys
pi_119161335
Deze kon je van mijlenver zien aankomen natuurlijk :D
De reclamemeneer bij Thuisbezorgd heeft niet zitten slapen.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † dinsdag 13 november 2012 @ 13:10:08 #9
43556 miss_dynastie
pi_119161382
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 13:08 schreef Greys het volgende:

[ afbeelding ]
Jammer dat ze er geen kortingsactie van drie procent aan koppelen -O-
  dinsdag 13 november 2012 @ 13:10:20 #10
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_119161393
quote:

[ afbeelding ]
_O- _O- _O-
pi_119161394
quote:

[ afbeelding ]
^O^
en nu de AH en de bakker nog, die zijn bij Estelle/Badr ook nog niet bekend?
pi_119161466
AH is een twijfelgeval hoor, je hebt daar van die tafeltjes waaraan je kunt staan met een bakske koffie.
pi_119161541
quote:

[ afbeelding ]
:D
  dinsdag 13 november 2012 @ 13:15:21 #14
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_119161543
Ik snap sowieso niet dat ie niet even de rust opzoekt, zijn kop niet laat zien en alles zijn beloop laat. Maar meneer gaat gewoon broodjes halen erna weer de heilige onschuld uithgangen. Ik heb het idee dat ie niet zo stom is als ie zich voordoet en evengoed wist dat een broodjeszaak horeca is. Verder dacht ik dat ie geen contact met getuigen mocht hebben. Estelle is toch ook een getuige lijkt me?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_119161569
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 13:13 schreef MightyMightyM het volgende:
AH is een twijfelgeval hoor, je hebt daar van die tafeltjes waaraan je kunt staan met een bakske koffie.
maar maar, je kan daar dingen kopen!
Zoals kaas (in plakjes) en pistoletjes.
En dat kan je dan mee naar huis nemen en aan je witte keukentafel assembleren tot broodje met beleg.
en dan opeten
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 november 2012 @ 13:17:09 #16
163650 Greys
pi_119161621
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 13:15 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik snap sowieso niet dat ie niet even de rust opzoekt, zijn kop niet laat zien en alles zijn beloop laat. Maar meneer gaat gewoon broodjes halen erna weer de heilige onschuld uithgangen. Ik heb het idee dat ie niet zo stom is als ie zich voordoet en evengoed wist dat een broodjeszaak horeca is. Verder dacht ik dat ie geen contact met getuigen mocht hebben. Estelle is toch ook een getuige lijkt me?
Die is letterlijk als uitzondering genoemd ;) Dus dat mag.

Dat ze echter nog steeds niet heeft hoeven getuigen als getuige, dat slaat dan weer helemaal nog steeds nergens op :r
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † dinsdag 13 november 2012 @ 13:18:58 #17
43556 miss_dynastie
pi_119161677
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 13:15 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik ben bang dat dat gewoon de aard van het beestje is, dreigende gevangenisstraf of niet....
pi_119161683
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 13:17 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat ze echter nog steeds niet heeft hoeven getuigen als getuige, dat slaat dan weer helemaal nog steeds nergens op :r
ja wel in staat om uit eten te gaan, feestje te vieren, interviewtjes te paard, maar even vertellen wat je met je eigen ogen gezien hebt dat gaat al maanden lang niet. dom wicht.
  dinsdag 13 november 2012 @ 13:21:18 #19
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119161751
Plus nu hebben ze een vrijbrief om hun varhalen kloppend te maken..het is schandalig dat ze maar mag blijven zwijgen, zij moet iets gezien hebben op die paar vierkante meter..lijkt me ook niet echt dat die papperige turk zo hard kan schoppen dat er een voetje los komt te zitten, daar moet een mens toch echt wel voor trainen..

gister keek ze nog blij na het bondage weekend maar dit word geheid weer als excuus gebruikt waardoor ze nóg verder in de put komt...zucht..dat ze niet moe worden van zichzelf zeg
  dinsdag 13 november 2012 @ 13:22:39 #20
189978 controlaltdelete
pi_119161785
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 13:17 schreef Greys het volgende:

[..]

Madam is vast nog steeds overspannen. Mocht ik ook eens verhoord moeten worden en ik heb er geen zin in ga ik ook overspannen zijn claimen.
Ik vind het allemaal vrij decadent en normloos hoe ze zich gedragen. Ook die thuiskomst met schoonmama op de stoep en de ballonnen aan de deur. Leek wel alsof het feest was terwijl er iemand haast invalide is getrapt. Waar is zijn familie eigenlijk? Die zie je nooit. Kijkt ie verder wel eens om naar die kleine van hem?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 13 november 2012 @ 13:25:27 #21
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119161876
Zijn familie is natuurlijk niet reprentatief genoeg voor Stel, zijn gewone mensen, geen star quality, Estelle naast een hoofddoekje en een plactic tasje in plaats van een Birkin bag, nahhh..dan krijgt ze nooit meer een beau monde award
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 november 2012 @ 13:30:56 #22
163650 Greys
pi_119162029
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 13:21 schreef barca1971 het volgende:
Plus nu hebben ze een vrijbrief om hun varhalen kloppend te maken..
Wel grappig als ze dat net voor vandaag op de agenda hadden staan.
Mghihi.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 13 november 2012 @ 13:31:52 #23
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119162056
Heeft iemand hem eigenlijk ooit achter de kinderwagen met zijn dochter zien lopen? of zouden ze alleen een financiele afspraak hebben, dat hij zich verder nergens mee bemoeid? oh oh..dat betekent dat Stel en Badr nog baby's gaan maken, want zijn droom is wel een gezin
pi_119162097
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 13:31 schreef barca1971 het volgende:
Heeft iemand hem eigenlijk ooit achter de kinderwagen met zijn dochter zien lopen? of zouden ze alleen een financiele afspraak hebben, dat hij zich verder nergens mee bemoeid? oh oh..dat betekent dat Stel en Badr nog baby's gaan maken, want zijn droom is wel een gezin
Dat worden parels van baby' s met het intellect van mams en de driften van paps.
pi_119162153
Het was toch al uit met de moeder voordat dat kind kwam? Ik weet het verhaal niet maar misschien is zij wel een gevalletje pil vergeten met als doel van je lang zal ze leven op zijn zak te teren.
know'm sayin?
word? word.
  dinsdag 13 november 2012 @ 13:39:31 #26
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119162280
De relatie was wel voorbij, maar dat onttrekt je nog niet aan je vaderlijke plicht, hij is wel trots op zijn prachtige dochtertje zei hij weer tegen evert de pevert, dus lijkt me dat je haar ook op wil zien groeien en verzorgen...dat is ook wel the right thing to do...maarja..dat besef zit er in huize hari gullit niet echt in..waarom verstoppen ze zich trouwens niet op de zuidas in het app van Badr?
  dinsdag 13 november 2012 @ 13:40:57 #27
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119162317
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 12:34 schreef zouzou het volgende:

[..]

hahaha..ik moet lachen, ik op badr nooit, ik heb een mooie man,
ik hoop dat Estelle gelukkig is, omdat deze vrouw heeft 2 manen in haar leven,
en wat vind jullie voor de kinderen ? Politie komt binnen en daat zitten 2 kinderen, verschekkelijk!
jullie veel over Everink en niet over de kinderen, het zalk een schoc voor hun.
Ja, vooral voor de kinderen vind ik het te hufterig voor woorden dat Badr en Estelle zo arrogant de voorwaarden voor zijn schorsing overtreden hebben.

Het is niet de schuld van de politie dat ze hem thuis komen ophalen waar ook twee kinderen zitten, en als hij zich daar echt druk over maakte dan was hij wel naar zijn eigen huis gegaan....
Ergo: de kinderen kunnen hem geen bal schelen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 13 november 2012 @ 13:41:20 #28
189978 controlaltdelete
pi_119162330
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 november 2012 13:35 schreef alors het volgende:
Het was toch al uit met de moeder voordat dat kind kwam? Ik weet het verhaal niet maar misschien is zij wel een gevalletje pil vergeten met als doel van je lang zal ze leven op zijn zak te teren.
Volgens mij niet hoor. Was alles nog koek en ei tot aan de bevalling aan toe totdat Es in het spel kwam en BH zijn ex zonder pardon dumpte. En ook al zou het zo zijn een echte vader is er voor zijn kind. Hij is bijna 30 dus dat mag je best van hem verwachten. Maar misschien heeft ie teveel klappen op zijn hersens gehad en kan ie niet meer normaal redeneren zoals ieder ander mens.
  dinsdag 13 november 2012 @ 13:43:18 #29
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119162382
Mijnheer de rechter ik dacht bij Bar Moustache aan mijn moeder en
niet meteen aan horeca. Ik heb hier ongelofelijke spijt van en u zult mij hier niet meer terug zien." "Mijnheer Badr u bent weer vrij om te gaan." "Kom Estelle , zin in een broodje Kabab?"
"Wel 3 meter achter mij blijven lopen, he?"
pi_119162439
Te slecht artikel haha:
quote:
Badr Hari zit er compleet doorheen’
Redactie | 13 nov, 2012 | 2 reacties
VIDEO – Verontrustend nieuws vanuit de vriendenkring van kickbokser Badr Hari. De topsporter zou nu hij weer voor iets onnozels is opgepakt er doorheen zitten. Vol goede moed was Badr weer begonnen met trainen. Meer dan noodzakelijk omdat de verwachtingen van zijn nieuwe sponsor ondanks alle strafrechtelijke perikelen hoog zijn gebleven. Tijdens zijn detentie sinds 25 juli 2012 in PI Zoetermeer had hij daar geen mogelijkheden voor. Zijn verblijf in PI Zoetermeer tussen allerlei draaideur criminelen is hem absoluut niet bevallen. Badr distantieerde zich volkomen van zijn medegevangenen. Waar Badr op dit moment vast gehouden wordt na zijn arrestatie van gisterenavond is onbekend.

De 1.97 meter lange en 105 kilogram zware Badr Hari zou zich als aangeschoten wild voelen. De druk vanuit de media is bij hem snoeihard aangekomen. Zijn excuses richting de mishandelde Koen Everink meent hij oprecht, zo wordt ons verteld. Hetzelfde excuus wil Badr ook maken naar zijn ex-vriendin Chantal Oornink en de eveneens mishandelde Jeroen van den Berg. Badr zou enorm veel spijt hebben van zijn daadwerkelijke gedragingen, maar ook van vermeende gedragingen die anderen hem toebedelen. Het is Badr overduidelijk dat wat hij ook doet of niet doet, er doorlopend een soort vergrootglas boven hem hangt.

Feitelijk wordt Badr Hari in zijn persoonlijke levenssfeer structureel belaagd. Over psychische druk die stalking in het algemeen geeft, hebben wetenschappers boeken over vol geschreven. Badr zelf heeft echter weinig sympathie hierover te verwachten vanuit de maatschappij. Zeker niet vanuit het openbaar ministerie. Die wil links of rechtsom Badr aan de hoogste boom hebben hangen, al is dat alleen maar om de periferie van Badr te laten weten dat er grenzen zijn aan criminele machtsverhoudingen. Badr kent inderdaad een hoop bekende en minder bekende criminelen persoonlijk. Of Badr, die met zijn vechtsport kapitalen heeft verdiend, daadwerkelijk hand- en spandiensten voor deze criminelen uitvoert is discutabel.

Personen die Badr Hari van dichtbij kennen, stellen dat hij een man van uiterste is. Of heel erg vriendelijk, of juist het tegenovergestelde: maar nooit tussenin. Daar zou hij zelf enorm mee worstelen. Badr’s grootste vijand is Badr zelf. Media-ondernemer en adviseur van Badr, Yves Gijrath, sprak hierover uitvoerig in de uitzending van Pauw en Witteman van afgelopen vrijdag. Dat de publieke opinie over Badr anders is dan zijn naasten over hem denken, is logisch. Zijn sportblazoen is door zijn eigen toedoen bevlekt. Dat hij er doorheen zit is schrijnend. Het is te hopen dat de 27-jarige Badr het vertrouwen in zichzelf en mensen om hem heen blijft vinden. Badr verschijnt vanmiddag om 16:00 uur voor de Raadkamer in Amsterdam. In een besloten zitting bepaalt de rechter of Badr in de cel moet blijven of zijn proces alsnog in vrijheid mag afwachten.

Ik zit er ook doorheen, het valt niet mee deze gate bij te houden.

Spijt hebben van dingen die je niet hebt gedaan; het blijft bijzonder.
pi_119162472
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 13:44 schreef MightyMightyM het volgende:
Te slecht artikel vhaha:

[..]

Wat is de bron dan?
know'm sayin?
word? word.
  dinsdag 13 november 2012 @ 13:46:07 #32
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119162477
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 13:30 schreef Greys het volgende:

[..]

Wel grappig als ze dat net voor vandaag op de agenda hadden staan.
Mghihi.
:D _O-
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119162489
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 13:46 schreef alors het volgende:

[..]

Wat is de bron dan?
camilleri.nl
  dinsdag 13 november 2012 @ 13:48:53 #34
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119162561
idd..spijt van dingen die je niet hebt gedaan??? dan heb je echt hulp nodig, niemand trekt dat boetekleed onterecht aan
pi_119162578
wat knap, Badr heeft dus zelf ook spijt van ' vermeende gedragingen die anderen hem toebedeelden'
dat heb ik nou nooit eigenlijk, spijt van iets dat ik niet gedaan heb. hoe werkt zoiets?
pi_119162612
oh en hij is een man van uiterste... wat?
uiterste wat? dat Nederlands toch ook, blijft lastig voor mensen die deze man bewonderen.
  dinsdag 13 november 2012 @ 13:50:39 #37
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119162624
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 13:49 schreef WRH het volgende:
wat knap, Badr heeft dus zelf ook spijt van ' vermeende gedragingen die anderen hem toebedeelden'
dat heb ik nou nooit eigenlijk, spijt van iets dat ik niet gedaan heb. hoe werkt zoiets?
Dat je altijd de schuld krijgt, ook al heb je het niet gedaan, en omdat iedereen je er dan toch voor aanziet bied je je excuses er maar voor aan?

Dat die excuses vervolgens als een schuldbekentenis worden gezien is echt een foutje van de lezer.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 13 november 2012 @ 13:52:40 #38
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119162680
dat kunnen ze zo snel helemaal niet weten dat hij er doorheen zit..hij zit vast notabene! of zijn ze alweer op bezoek geweest? meteen alweer de verdediging in gang gezet dat het zo slecht met hem gaat, heel laag.. En excuses aan Chantal? die had hij toch niet aangeraakt of begreigd? dat heeft Estelle aan hem gevraagd en hij was er niet eens voor veroordeeld...PUH LEAZE
  dinsdag 13 november 2012 @ 13:55:56 #39
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119162776
ook niet netjes dat hij zich afzonderde van de 'draaideurcriminelen'in het gevang..dat zijn notabene zijn grootste fans, daar moet hij het van hebben! het gat word steeds dieper
pi_119162789
Het valt mij op dat (bijna) alle pro-Badr's naast een opmerkelijke argumentatie vaak ook een bedroevende kennis van de Nederlandse taal hebben.
  dinsdag 13 november 2012 @ 13:59:31 #41
14505 OProg
A Life in Music
pi_119162851
Een flauw momentje fotosoep. :')

Lachende constateerde Adjudant De Vries dat Badr ook de McDonalds niet als horenca ziet.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  Moderator / Miss SHO dinsdag 13 november 2012 @ 14:07:57 #42
22592 crew  Ole
pi_119163088
quote:

[ afbeelding ]
Is gewoon een Fok!ker :P
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_119163227
Maar als ik het goed begrijp is Tim Immers dus team Ruud en heeft hij nadat Badr en Stel een broodje kaas besteld hebben snel een wijnkaart in elkaar geflanst?
  dinsdag 13 november 2012 @ 14:14:03 #44
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119163274
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 14:12 schreef Stranger het volgende:
Maar als ik het goed begrijp is Tim Immers dus team Ruud en heeft hij nadat Badr en Stel een broodje kaas besteld hebben snel een wijnkaart in elkaar geflanst?
Ja, en dat niet alleen, ze hebben gelijk vrijwel alle broodjes van de kaart gehaald en er een hele andere kaart van gemaakt... twee zelfs :Y
Drie als je de wijnkaart meetelt :')
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator / Miss SHO dinsdag 13 november 2012 @ 14:14:20 #45
22592 crew  Ole
pi_119163279
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 14:12 schreef Stranger het volgende:
Dat zou zomaar een scenario van de adviseur van Ruud geweest kunnen zijn :P
pi_119163289
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 13:44 schreef MightyMightyM het volgende:
Te slecht artikel haha:

[..]

Spijt hebben van dingen die je niet hebt gedaan; het blijft bijzonder.
Badr voelt zich niet thuis tussen draaideurcriminelen? :')

Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  dinsdag 13 november 2012 @ 14:15:12 #47
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119163313
Misschien had Herman er ook nog mee van doen, gewoon een turbo make-over van broodjeszaak naar restaurant :s)
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119163518
Die kale die ik her en der voorbij zou komen, Özden Tekcandan, is zelf ook geen frisse jongen met diverse afpersingszaken en geweldplegingen op zijn naam..

Soort zoekt soort..
pi_119163651
ik hoop werkelijk dat al dat stoere gedoe en dat samen hangen met crimineeltjes eindelijk eens net iets te veel wordt voor deze overschatte gast.
pi_119163891
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 13:40 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, vooral voor de kinderen vind ik het te hufterig voor woorden dat Badr en Estelle zo arrogant de voorwaarden voor zijn schorsing overtreden hebben.

Toch goed dat zouzou doorheeft hoe egoistisch Stel en Bad zijn ten opzichte van Joelle en Maxim?

:p
  dinsdag 13 november 2012 @ 14:48:00 #51
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119164316
dat is natuurlijk een punt, verliefd worden is 1 ding maar onder het mom van die liefde alle principes overboord te gooien is natuurlijk een 2e...liegen, pas opbiechten als er bewijzen zijn en dan pas weer sorry zeggen...mmm...een crimineel met alle egards op gaan halen uit het gevang en meteen plaats bieden in de herberg waar je kinderen ook wonen en die je ex nog steeds voor je betaalt...mmm..vervolgens in zijn bijzijn de voorwaarden aan je laars lappen en je doodleuk in horeca zaken laten zien en dat eerst ook weer ontkennen..

dan hoor je al nattigheid te voelen en hoor je als ouder te zeggen; weet je wat schatje, slaap jij vannacht maar ff in je eigen huis..just in case... maar nee hoor, deze 2 laten keer op keer zien dat hun eigenbelang boven dat van iedereen komt, als hun maar samen kunnen zijn en lekker kunnen paraderen samen..denken ze nu serieus dat wij dat niet doorhebben?
  dinsdag 13 november 2012 @ 15:13:34 #52
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_119165307
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 14:48 schreef barca1971 het volgende:
-knip-
Heb je je nou alleen geregistreerd om in dit topic te kunnen reageren?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  dinsdag 13 november 2012 @ 15:13:51 #53
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119165321
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 14:48 schreef barca1971 het volgende:
dat is natuurlijk een punt, verliefd worden is 1 ding maar onder het mom van die liefde alle principes overboord te gooien is natuurlijk een 2e...liegen, pas opbiechten als er bewijzen zijn en dan pas weer sorry zeggen...mmm...een crimineel met alle egards op gaan halen uit het gevang en meteen plaats bieden in de herberg waar je kinderen ook wonen en die je ex nog steeds voor je betaalt...mmm..vervolgens in zijn bijzijn de voorwaarden aan je laars lappen en je doodleuk in horeca zaken laten zien en dat eerst ook weer ontkennen..

dan hoor je al nattigheid te voelen en hoor je als ouder te zeggen; weet je wat schatje, slaap jij vannacht maar ff in je eigen huis..just in case... maar nee hoor, deze 2 laten keer op keer zien dat hun eigenbelang boven dat van iedereen komt, als hun maar samen kunnen zijn en lekker kunnen paraderen samen..denken ze nu serieus dat wij dat niet doorhebben?
Ja, maar de kinderen zijn zo gek op hem....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119166273
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 15:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, maar de kinderen zijn zo gek op hem....
Ja, kinderen die op hun twaalfde een Rolex krijgen, zijn wel gek op de gever.
  dinsdag 13 november 2012 @ 15:37:33 #55
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119166400
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 15:34 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Mwah, ik weet het niet hoor, volgens mij boeit dat de gemiddelde 12-jarige weinig, en misschien boeit het een 12-jarige wiens vader een hele la vol Rolexen heeft nog veel minder.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119166482
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 15:37 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mwah, ik weet het niet hoor, volgens mij boeit dat de gemiddelde 12-jarige weinig, en misschien boeit het een 12-jarige wiens vader een hele la vol Rolexen heeft nog veel minder.
Hij nam ze ook enkele dagen nadat ze uberhaupt wisten dat pa en ma gingen scheiden mee naar Kanye West. Ik denk wel dat kinderen te paaiengevoelig zijn voor dat soort dingen.
  dinsdag 13 november 2012 @ 15:54:15 #57
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119167100
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 15:13 schreef static het volgende:

[..]

Ik wel iig _O-
Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
  dinsdag 13 november 2012 @ 16:23:23 #58
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119168234
Lol @ schizo...is er al iets bekend uit de bak? hij moest toch om 4u in de raadkamer komen?
zal wel weer losgelaten worden want hij moet immers weer trainen ( lees Estelle verwennen)
pi_119168306
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 15:34 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Had hij beter een ipad of playstation kunnen doen, maakt wat meer indruk op die leeftijd :P
pi_119168735
Badr heeft ook moeite met het begrip "contact zoeken met getuigen":

quote:
'Hari was in café en zocht contact met getuigen'
Badr Hari heeft maandag niet alleen gegeten in een restaurant, hij is zondag ook in een café geweest.

Dit heeft het Openbaar Ministerie dinsdag gezegd tijdens de behandeling van Hari's arrestatie. Ook heeft Hari contact gezocht met twee getuigen, terwijl ook dit hem uitdrukkelijk was verboden, zo meldt het OM.

Het OM heeft de rechtbank dinsdag verzocht de schorsing van Hari's voorarrest op te heffen.

De raadkamer van de rechtbank in Amsterdam bekijkt dinsdagmiddag vanaf 16.00 uur of kickbokser Badr Hari inderdaad de voorwaarden waaronder hij vrijdag werd vrijgelaten, maandag daadwerkelijk heeft overtreden. De uitspraak van de rechtbank volgt in de loop van de middag.

pi_119168748
quote:
OM_Amsterdam ‏@OM_Amsterdam
#BadrHari heeft 2 cafés bezocht en contact gehad met 2 getuigen. OM vraagt rb schorsing op te heffen.
Hier ook: zie dit zojuist op twitter..
Is dat zo?
pi_119168785
dit kun je niet meer onder dom scharen, dit is gewoon arrogant, Ben benieuwd welke getuigen hij bezocht heeft.
pi_119168797
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:33 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Wat een oetlul _O-
pi_119168844
Hij zal wel zeggen dat hij niet wist dat die 2 getuigen in zijn zaak waren.
pi_119168881
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:34 schreef utrecht1970 het volgende:
dit kun je niet meer onder dom scharen, dit is gewoon arrogant, Ben benieuwd welke getuigen hij bezocht heeft.
Ja dus dat, waar die lunchroom of wat dan ook een twijfelgeval kan zijn, is dit met geen mogelijkheid een misverstand te noemen.
pi_119168884
Nu moet hij alleen nog even naar een HO, dan is het cirkeltje rond. :')
pi_119168944
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:36 schreef mootie het volgende:
Nu moet hij alleen nog even naar een HO, dan is het cirkeltje rond. :')
die heeft ie al, een blonde..
Sorry, inkoppertje
pi_119168979
"Echt heus, u ziet mij hier nooit meer!!" :|W
Is dat zo?
pi_119168995
ben benieuwd of de getuigen nog durven te getuigen, of zal hij niet meteen op die manier contact gezocht hebben?
pi_119169150
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:38 schreef Smallish het volgende:
Gelukkig ziet Estelle iemand die wil veranderen.
pi_119169359
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:42 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Gelukkig ziet Estelle iemand die wil veranderen.
Tja, dit is ook niet best voor haar depressie. ;(
Is dat zo?
pi_119169404
Hoe gaan zouzou en schizo dit nou weer recht lullen?
  dinsdag 13 november 2012 @ 16:49:11 #73
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119169425
Hahahha wat! En hij dacht serieus dat hij dat allemaal maar kon maken ook zeg..die durft om het een hetze te noemen...arrogantie ten top. Komt toch weer het commentaar van de psychollog naar boven, lijdt aan zware zelfoverschatting...i'll say ! Zou de liefde van Estelle nu nog niet bekoelen? ze bleef hem maar verdedigen en hij doet dit...ik zou zeggen, ga jij maar lekker iemand anders belachelijk maken maar mij niet meer dude
pi_119169483
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:48 schreef MightyMightyM het volgende:
Hoe gaan zouzou en schizo dit nou weer recht lullen?
Het is een hetze die zijn weergave niet kent!! ):O
Is dat zo?
pi_119169506
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:49 schreef barca1971 het volgende:
Hahahha wat! En hij dacht serieus dat hij dat allemaal maar kon maken ook zeg..die durft om het een hetze te noemen...arrogantie ten top. Komt toch weer het commentaar van de psychollog naar boven, lijdt aan zware zelfoverschatting...i'll say ! Zou de liefde van Estelle nu nog niet bekoelen? ze bleef hem maar verdedigen en hij doet dit...ik zou zeggen, ga jij maar lekker iemand anders belachelijk maken maar mij niet meer dude
Hij heeft nog steeds de air van iemand die jarenlang overal mee wegkwam en getuigen/slachtoffers dusdanig kon intimideren dat zij van een verklaring/aangifte afzagen. Want zo was het natuurlijk wel, onder andere in de Blinqzaak.
pi_119169527
Ik ga stuk hier.
Hoe kun je zo zijn?
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_119169575
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:51 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Hij heeft nog steeds de air van iemand die jarenlang overal mee wegkwam en getuigen/slachtoffers dusdanig kon intimideren dat zij van een verklaring/aangifte afzagen. Want zo was het natuurlijk wel, onder andere in de Blinqzaak.
Dat denk ik ook. Hij is altijd weggekomen met alles, en gaat er gewoon van uit dat dat zo blijft.

DOM!!! *O*
  † In Memoriam † dinsdag 13 november 2012 @ 16:55:09 #78
43556 miss_dynastie
pi_119169648
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:38 schreef Smallish het volgende:
In een nieuwe zaak he :P

Waarom heeft het dan zolang geduurd tot ze hem hebben opgepakt eigenlijk, als 'ie zondag al de mist in ging?
pi_119169658
Restaurant en café hebben we nu gehad. Nu nog even navragen waar ze de nacht door hebben gebracht.
Is dat zo?
pi_119169698
Als advocaat is dit toch om gek van te worden, die moet dweilen met de kraan open!
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_119169722
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:55 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

In een nieuwe zaak he :P

Waarom heeft het dan zolang geduurd tot ze hem hebben opgepakt eigenlijk, als 'ie zondag al de mist in ging?
Dat vraag ik me ook af.
Hij heeft gewoon een paar dagen de tijd gekregen om getuigen te benaderen, van de horeca twee lettergrepen te bezoeken en nog moet er beraadslaagd worden of hij al dan niet opnieuw achter de tralies gaat.
pi_119169748
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:51 schreef shmoopy het volgende:
Ik ga stuk hier.
Hoe kun je zo zijn?
Moeilijke jeugd en discriminatie.
  † In Memoriam † dinsdag 13 november 2012 @ 16:59:12 #83
43556 miss_dynastie
pi_119169812
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:55 schreef Smallish het volgende:
Restaurant en café hebben we nu gehad. Nu nog even navragen waar ze de nacht door hebben gebracht.
Technisch gezien? In hotel Gullit :+
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 november 2012 @ 17:00:27 #84
163650 Greys
pi_119169868
quote:

[..]

Allemachtig :') :') :')
Wat een lak heeft die gast aan alles. En ook aan Estelle, want hij doet niet bepaald zijn best om lang bij haar te blijven. Maar dat zal zij zelf wel weer anders zien...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 november 2012 @ 17:01:26 #85
163650 Greys
pi_119169897
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 15:13 schreef static het volgende:

[..]

Dat zouden er meer moeten doen :7
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 13 november 2012 @ 17:01:58 #86
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119169919
Zoveel getuigen en medestanders die hem zien in de restaurants en de getuigen weten van zijn voorwaarden van geen contact leggen, het feit dat hij dat binnen 2 dagen toch weer doet zegt echt iets over zijn geetselijke gesteldheid, denkt hij nou echt dat mensen hem niet aan gaan geven? Hij is zo overtuigd van zichzelf en het feit dat hij angst inboezemt maar ik vind het eigenlijk alleen maar heel treurig worden nu...dit is geen vent meer maar een kleine onzekere jongen gevangen in een sterk mannenlichaam
pi_119169921
Estelle kan haar paard weer van stal gaan halen. ;(
Is dat zo?
pi_119169937
Badr :D
En dan die advocaat die nog volhoudt dat het niks voorstelde :D
pi_119169956
quote:

[..]

:') :') :')
know'm sayin?
word? word.
pi_119169965
BURN BADR BURN
pi_119169976
Misschien dacht hij dat de rechter hem verbood om mensen als getuige te vragen voor zijn op handen zijnde huwelijk met zijn goudlokje.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 november 2012 @ 17:06:09 #92
163650 Greys
pi_119170062
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:03 schreef MightyMightyM het volgende:
Misschien dacht hij dat de rechter hem verbood om mensen als getuige te vragen voor zijn op handen zijnde huwelijk met zijn goudlokje.
Een HETZE is het mensen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_119170127
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:06 schreef Greys het volgende:

[..]

Een HETZE is het mensen!
Je vergeet de weergave. :s)
Is dat zo?
  dinsdag 13 november 2012 @ 17:08:33 #94
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119170157
Piers Morgan‏@PearsMorganCNN

#badrhari Who is this Badr Hari? And why is he eating sandwiches with a dumb looking blonde tart?
pi_119170163
Maar de uitspraak komt vandaag nog toch?
know'm sayin?
word? word.
pi_119170172
Er zijn gewoon twitters zonder namen , iederen kan het doen, ik geloof niet van.
zie jij hier dat de telegraaf of van heuvel of andere krant die zoiets zegt, dat is belachelijk,
dat is nep.
  dinsdag 13 november 2012 @ 17:09:17 #97
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_119170180
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:36 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Ja dus dat, waar die lunchroom of wat dan ook een twijfelgeval kan zijn, is dit met geen mogelijkheid een misverstand te noemen.
Ho - hotel
Re - restaurant (= ook lunchroom en zelfs mcdonalds)
Ca - cafe
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 13 november 2012 @ 17:09:38 #98
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119170193
Als het goed is wel ja..nu helemaal nu hij ook getuigen heeft benaderd, linea recta naar de gevangenis, ga niet langs start
pi_119170251
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:08 schreef barca1971 het volgende:
Piers Morgan‏@PearsMorganCNN

#badrhari Who is this Badr Hari? And why is he eating sandwiches with a dumb looking blonde tart?
Die is fake, doe even de bron linken of doe het niet.

Dit is zijn account https://twitter.com/piersmorgan
know'm sayin?
word? word.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 november 2012 @ 17:11:19 #100
163650 Greys
pi_119170259
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:08 schreef zouzou het volgende:
Er zijn gewoon twitters zonder namen , iederen kan het doen, ik geloof niet van.
zie jij hier dat de telegraaf of van heuvel of andere krant die zoiets zegt, dat is belachelijk,
dat is nep.
Telegraaf ook, mopje :)
http://www.telegraaf.nl/b(...)twee_getuigen__.html
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Miss SHO dinsdag 13 november 2012 @ 17:12:38 #101
22592 crew  Ole
pi_119170307
quote:
OM: Badr Hari had contact met twee getuigen AMSTERDAM -
Badr Hari heeft twee cafés bezocht en contact gehad met twee getuigen. Dat stelt het Openbaar Ministerie in Amsterdam dinsdag. Het OM vraagt de rechtbank zijn schorsing op te heffen.

TweetMail Print Reageer

Sportabonnement,
10 weken ¤ 30,-!
Het contact met de getuigen rekent het OM Hari zwaar aan, „zeker omdat een van die getuigen de volgende dag zou worden gehoord over de zaak Hari door de rechter-commissaris”, aldus Alexandra Oswald van het Openbaar Ministerie.

Zij stelt dat Hari twee belangrijke voorwaarden voor zijn tijdelijke vrijlating heeft overtreden. Hari heeft in twee restaurants geluncht, zegt ze. Een keer op zondag en een keer op maandag. „Daarmee toont hij aan dat hij lak heeft aan de gestelde regels en voorwaarden.”

De 27-jarige kickbokser werd maandagavond opnieuw opgepakt, omdat hij de voorwaarden zou hebben geschonden die de rechtbank vrijdag had verbonden aan zijn voorlopige vrijlating. Maandagmiddag meldden getuigen dat ze Hari en zijn vriendin Estelle Cruijff hadden gezien in een restaurant in Amsterdam. Het OM liet daarop weten te onderzoeken of Hari de voorwaarden van de rechtbank had overtreden. Hari meldde zelf aan het OM dat hij ook zondag in een restaurant heeft gegeten.

Oswald: „De rechtbank heeft de schoringsvoorwaarden niet voor niets opgelegd. Daar heeft hij zich niet aan gehouden. Ondanks dat hij tegenover de rechter had gezegd dat hij wilde leren van zijn fouten.”

De drie rechters van de raadkamer in Amsterdam beslissen later op dinsdag of Hari daadwerkelijk vast blijft zitten.

dinsdag 13 november 2012 @ 17:13:19 #102
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119170332
Ik wil hem wel weer horen stamelen...de excuses..ohhh ik mocht ook geen getuigen benaderen?
dat wist ik niet, ik ehhh ik dacht..dat dat..dat ehh.. en die horeca ja ehhh..dat ...dat ..ja ik ben gewoon bang geworden van de aangevers weet je...ehhh..sorry...ik, heb mijn lesje geleerd..ik ben gewoon lekker weer van estelle aan het genieten...

arme drommel die estelle...geen eigenwaarde of zelfrespect..

TIE A YELLOW RIBBON DOWN THE OLD OAK TREE..ITS BEEN 3! LONG YEARS...
  Moderator / Miss SHO dinsdag 13 november 2012 @ 17:13:45 #103
22592 crew  Ole
pi_119170348
En ik dacht gister nog dat we alles wel gehad hadden nu 8)7
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 november 2012 @ 17:14:10 #104
163650 Greys
pi_119170364
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:13 schreef Ole het volgende:
Hij heeft niet eens een schep nodig om zijn eigen graf te graven he? :o
Hij doet het gewoon heel enthousiast met beide handen....
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_119170399
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:09 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ho - hotel
Re - restaurant (= ook lunchroom en zelfs mcdonalds)
Ca - cafe
Dat hoef je mij niet uit te leggen en ik vind het ook te dom voor woorden. Alleen is er in die kwestie met de lunchroom met heeel veel fantasie nog wel een ruimte voor discussie, in de andere gevallen totaal niet.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 november 2012 @ 17:15:16 #106
163650 Greys
pi_119170406
quote:
Het contact met de getuigen rekent het OM Hari zwaar aan, „zeker omdat een van die getuigen de volgende dag zou worden gehoord over de zaak Hari door de rechter-commissaris”, aldus Alexandra Oswald van het Openbaar Ministerie.
Vooral dit dus.
Als ze hem hiermee weg laten komen staat heel het rechtssysteem voor joker hier, dus ik mag toch hopen dat ze hem dit heel zwaar aanrekenen. Kerst en Oud en Nieuw met die crimineeltjes waar hij zich zo hooghartig van afzijdig hield ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Miss SHO dinsdag 13 november 2012 @ 17:15:30 #107
22592 crew  Ole
pi_119170415
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:14 schreef Greys het volgende:

[..]

Hij heeft niet eens een schep nodig om zijn eigen graf te graven he? :o
Hij doet het gewoon heel enthousiast met beide handen....
Tis gewoon niet te geleuven allemaal! Hebben we al een Carnavalshit?
pi_119170429
wat wordt er onder later dinsdag verstaan. Ik ben benieuwd wanneer de uitspraak volgt.
pi_119170476
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:13 schreef Ole het volgende:
Dat ene broodje, daar had de rechter misschien nog wel in mee kunnen gaan.
'Ja meneer Hari, dat was natuurlijk bijzonder dom van u, maar is het u nu duidelijk dat u echt niet meer naar cafe's, bars, restaurants etc. mag gaan?

Maar nu MOET hij toch wel de lul zijn?
pi_119170490
getuigen die het zeggen bij telegraaf, dat is echt niet te geloven, badr moet hangen.
Gisteren was hij direct gewonden in een lunchroom, en donderdag en mandag niet?? ik geloof niks van.
pi_119170505
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:17 schreef zouzou het volgende:
getuigen die het zeggen bij telegraaf, dat is echt niet te geloven, badr moet hangen.
Gisteren was hij direct gewonden in een lunchroom, en donderdag en mandag niet?? ik geloof niks van.
Dan geloof je het toch lekker niet, niemand kan je dwingen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 november 2012 @ 17:19:53 #112
163650 Greys
pi_119170577
quote:
Ach kom _O-
Als een van ons Badr in een restaurant zou zien zitten zouden we meteen weten dat het niet mocht.
Als je hem echter met een (voor ons) onbekend iemand zou zien praten zouden wij niet weten dat dát een getuige is. Dus daar word je dan minder snel voor aangegeven inderdaad.
Het was een getuige die morgen gehoord zou worden, denk je dat diegene dat verzonnen heeft? :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator dinsdag 13 november 2012 @ 17:19:54 #113
184769 crew  Deisyy
pi_119170578
quote:
Gewonden in de lunchroom?!

Zie je wel die voorwaarden zijn van Badr Hari zijn er niet voor niets.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 november 2012 @ 17:21:49 #114
163650 Greys
pi_119170624
quote:
Verslaggever Koen de Regt: "De kans dat Hari in de cel moet totdat zijn rechtszaak in januari begint, is nu veel groter geworden. De rechtbank beslist dat rond 19.00u. "
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Miss SHO dinsdag 13 november 2012 @ 17:23:04 #115
22592 crew  Ole
pi_119170666
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:21 schreef Greys het volgende:

[..]

Verslaggever Koen de Regt: "De kans dat Hari in de cel moet totdat zijn rechtszaak in januari begint, is nu veel groter geworden. De rechtbank beslist dat rond 19.00u. "
Spannendddd !!!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 november 2012 @ 17:23:32 #116
163650 Greys
pi_119170680
Inmiddels gun ik het hem echt van harte dat ie met de feestdagen niet thuis is.
Dikke bult. Enzo.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Miss SHO dinsdag 13 november 2012 @ 17:23:59 #117
22592 crew  Ole
pi_119170700
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:21 schreef Greys het volgende:

[..]

Die kans is toch 99,99999999999% nu mag ik vanuitgaan?
  dinsdag 13 november 2012 @ 17:24:43 #118
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_119170722
Wat kon Badr nou gebeuren
In zijn zoektocht naar vers brood
Heb je zomaar toch je vrijlating verkloot

Onderonsjes met getuigen
Ja dat had een hoge nood
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_119170738
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:23 schreef Ole het volgende:

[..]

Lijkt me wel. Dat van dat broodje lijkt me nog met een waarschuwing afkunnen maar contact zoeken met getuigen lijkt me absoluut niet te tolereren.
know'm sayin?
word? word.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 13 november 2012 @ 17:25:19 #120
22592 crew  Ole
pi_119170739
Als ze hem nu laten gaan met een *kusjekroel maarnietmeerdoenhe!* dan krijgen we nog rellen of zo..
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 november 2012 @ 17:25:27 #121
163650 Greys
pi_119170746
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:23 schreef Ole het volgende:

[..]

Weet het niet, we hebben het wel over Nederland waar je na een geplande moord op een leeftijdsgenootje maar twee jaar jeugddetentie krijgt :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 november 2012 @ 17:25:56 #122
163650 Greys
pi_119170763
quote:
17s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:24 schreef Muis006 het volgende:

Onderonsjes met getuigen
Ja dat had een hoge nood
_O- _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Miss SHO dinsdag 13 november 2012 @ 17:25:57 #123
22592 crew  Ole
pi_119170764
quote:
17s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:24 schreef Muis006 het volgende:

Onderonsjes met getuigen
Ja dat had een hoge nood
Ah het begin van de Carnavalshit!
pi_119170801
"Ik zit er echt he-le-maal doorheen, meneer de rechter! :'( :'( "
Is dat zo?
pi_119170821
Ik mag toch het niet geloven, langzaam alles is overdreven, hoe kan dat ?
als hij dat gedaan heeft dan voor mij klaar is, dan moet hij echt naar TBS.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 13 november 2012 @ 17:28:08 #126
22592 crew  Ole
pi_119170838
pi_119170850
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:27 schreef zouzou het volgende:
:o
Is dat zo?
  dinsdag 13 november 2012 @ 17:28:39 #128
148689 Muis006
pi_119170858
Bwoehahaha _O-
  Moderator / Miss SHO dinsdag 13 november 2012 @ 17:28:53 #129
22592 crew  Ole
pi_119170871
quote:
QFT! :o w/ w/ w/
pi_119170875
Wat zal z'n excuus mbt de getuigen zijn? "Maar ik heb ze maar 5 minuutjes gesproken hoor, alleen om excuses aan te bieden. Ik wist niet dat dat ook niet mocht."

:')
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 november 2012 @ 17:30:01 #131
163650 Greys
pi_119170909
quote:
Zouzou, ik zeg het niet snel, maar ^O^ ^O^ da's dan wel weer sportief van je.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_119170914
quote:

:o !
pi_119170919
quote:
12s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:29 schreef piglet het volgende:
Wat zal z'n excuus mbt de getuigen zijn? "Maar ik heb ze maar 5 minuutjes gesproken hoor, alleen om excuses aan te bieden. Ik wist niet dat dat ook niet mocht."

misschien dacht hij dat hij alleen natte getuigen niet mocht benaderen
  Moderator dinsdag 13 november 2012 @ 17:30:36 #134
184769 crew  Deisyy
pi_119170931
quote:
Gaat het licht aan? :D
  † In Memoriam † dinsdag 13 november 2012 @ 17:30:44 #135
43556 miss_dynastie
pi_119170941
quote:
Ff quoten voor je je bedenkt :*
pi_119170978
Ik ben niet overdreven rancuneus ingesteld, maar ik kan een glimlach niet onderdrukken als ik aan Estelle denk uit wiens pruilmondje nu vast niet veel meer dan gezucht komt.
Er opperde hiet toch iemand dat Everink een soort Evert moest inzetten om op zijn beurt de tegenaanval in te zetten? Het is niet nodig, niets kan Badr meer diskwalificeren dan zijn eigen acties.
  dinsdag 13 november 2012 @ 17:31:56 #137
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119170990
denk serieus dat als ze hem nu weer zijn zin geven dat dat niet goed gaat komen..de rechter is dan ook niet meer geloofwaardig als hij zo met zijn gestelde voorwaarden laat sollen...pfffieuw..the drama the drama...moet ie terug naar de draaideur criminelen die hem die comment ook zeer kwalijk gaan nemen...heeft ie geen leven meer buiten en ook niet in de bak...
pi_119171021
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:30 schreef computergirl het volgende:

[..]

misschien dacht hij dat hij alleen natte getuigen niet mocht benaderen
Ik dacht aan Jehova's Getuigen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 november 2012 @ 17:36:31 #139
163650 Greys
pi_119171145
Ik zit echt te smullen van deze gate :@
Dit hadden we van te voren toch ook niet durven dromen, we moeten hem na afloop maar een levenslang (mghihi) abo op FOK! geven als dank!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Miss SHO dinsdag 13 november 2012 @ 17:37:17 #140
22592 crew  Ole
pi_119171172
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:36 schreef Greys het volgende:
Dit hadden we van te voren toch ook niet durven dromen, we moeten hem na afloop maar een levenslang (mghihi) abo op FOK! geven als dank!
Niet moeilijk wat de gate van het jaar wordt deze keer :')
pi_119171177
Ruud moet nu toch ook in een deuk liggen.
Is dat zo?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 november 2012 @ 17:37:52 #142
163650 Greys
pi_119171191
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:37 schreef Smallish het volgende:
Ik denk het niet eens.
Het is toch de moeder van zijn kinderen. En zijn kinderen...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_119171194
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:36 schreef Greys het volgende:
We hoeven niet eens een team te noemen, goes without saying.
pi_119171200
quote:
12s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:29 schreef piglet het volgende:

Hij wist niet dat bedreigen onder "contact zoeken" valt..
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 november 2012 @ 17:38:22 #145
163650 Greys
pi_119171213
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:37 schreef shmoopy het volgende:

[..]

We hoeven niet eens een team te noemen, goes without saying.
Team Tim Immers *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 13 november 2012 @ 17:39:02 #146
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119171230
ruud lacht de ballen uit zijn broek, die kan dalijk gewoon lekker terug in de villa..mag stel naar het app van Badr...
  dinsdag 13 november 2012 @ 17:39:18 #147
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_119171240
quote:
:o :o

Alsof alle uurwerken hier plots stilstonden en alles wat adem heeft stokte in zijn gang.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 november 2012 @ 17:40:34 #148
163650 Greys
pi_119171279
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:39 schreef barca1971 het volgende:
ruud lacht de ballen uit zijn broek, die kan dalijk gewoon lekker terug in de villa..mag stel naar het app van Badr...
Estelle verdwijnt niet uit die villa en ik denk dat Ruud stiekem wel gniffelt om zoveel stupiditeit van Badr (en dat zal niemand hem kwalijk nemen denk ik :D ) maar de hele situatie zal hem toch niet koud laten denk ik.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 13 november 2012 @ 17:40:34 #149
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_119171280
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:32 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Ik dacht aan Jehova's Getuigen.
En dan alleen de natte hè. Als het regent!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_119171289
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:37 schreef Smallish het volgende:
Die zal niet lachen, maar zich wel bij elke Badr-blunder in z'n handen wrijven voor als er straks iets met de kinderen geregeld moet worden. Sterker kun je in eventuele voogdijzaken niet staan.

Hoewel ik ook niet de illusie heb dat hij fulltime voor de kinderen wil zorgen :') , hij heeft Estelle iig goed in de tang.
  dinsdag 13 november 2012 @ 17:41:14 #151
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119171307
denk dat stel al haar birkins moet gaan verkopen, want badr kan wel fluiten naar zijn contract..en ruud gaat alleen nog maar betalen voor de kids want stel woonde gewoon met badr samen, in zijn huis, 3 hele dagen maar liefst
pi_119171333
quote:
eindelijk _O_
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
pi_119171342
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:39 schreef barca1971 het volgende:
Nou, dat nou ook weer niet, maar na alle ellende die Estelle over haar huwelijk op straat heeft gegooid, kan ik me voorstellen dat hij hier toch ook stiekem wel een beetje om moet lachen.
Is dat zo?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 november 2012 @ 17:42:23 #154
163650 Greys
pi_119171348
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:41 schreef barca1971 het volgende:
denk dat stel al haar birkins moet gaan verkopen, want badr kan wel fluiten naar zijn contract..en ruud gaat alleen nog maar betalen voor de kids want stel woonde gewoon met badr samen, in zijn huis, 3 hele dagen maar liefst
Met Estelle hoeven we qua centjes echt geen medelijden te hebben denk ik.
Al zou het wel eens goed voor haar zijn inmiddels...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator dinsdag 13 november 2012 @ 17:42:31 #155
184769 crew  Deisyy
pi_119171353
Ik denk dat Ruud er zo bij zit.

pi_119171361
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:38 schreef Greys het volgende:

[..]

Team Tim Immers *O*
Team Moustache! *O*

En dan allemaal een snor uitknippen en opplakken!

Zet een snor in je UI als je voor Evert bent.
pi_119171414
quote:
11s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:39 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

:o :o

Alsof alle uurwerken hier plots stilstonden en alles wat adem heeft stokte in zijn gang.
*stil*

*mooi*
pi_119171454
Badr Hari blijft vastzitten

Toegevoegd: dinsdag 13 nov 2012, 17:42
Vechtsporter Badr Hari blijft de komende drie maanden vastzitten.

Bron:http://nos.nl/artikel/440189-badr-hari-blijft-vastzitten.html
  Moderator dinsdag 13 november 2012 @ 17:46:13 #159
184769 crew  Deisyy
pi_119171470
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:45 schreef Ratelbandolero het volgende:
Badr Hari blijft vastzitten

Toegevoegd: dinsdag 13 nov 2012, 17:42
Vechtsporter Badr Hari blijft de komende drie maanden vastzitten.

Bron:http://nos.nl/artikel/440189-badr-hari-blijft-vastzitten.html
Wat een mooi hoogtepunt van deze gate _O_
pi_119171486
Waar is mijn schaar?! *O*
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 november 2012 @ 17:48:09 #161
163650 Greys
pi_119171534
OMG OMG OMG OMG _O-

Ik was al een beetje emoosieneel door zouzou en nu ook dit nog.

Kom, we gaan de ballonnen ophangen. Er hangen er ergens nog wel een paar.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Miss SHO dinsdag 13 november 2012 @ 17:48:30 #162
22592 crew  Ole
pi_119171547
quote:
.Badr Hari blijft vastzitten
»
Badr Hari en Estelle Cruijff
ANP Toegevoegd: dinsdag 13 nov 2012, 17:42

Vechtsporter Badr Hari blijft de komende drie maanden vastzitten. Dat heeft de rechtbank in Amsterdam bepaald. Het Openbaar Ministerie stelde in de zitting dat Hari heeft gesproken met twee getuigen en dat hij bovendien niet alleen gisteren, maar ook zondag een horecagelegenheid heeft bezocht. Volgens het OM heeft Hari beide zaken ook bekend.

In de ogen van het OM betekent dit dat Hari twee voorwaarden voor zijn voorlopige vrijlating heeft overtreden en dat hij daarom weer achter de tralies moet. De rechtbank vindt dat ook.

Het OM liet de vechtsporter gistermiddag aanhouden nadat hij met zijn vriendin Estelle Cruijff een restaurant in het centrum van Amsterdam had bezocht. Vorige week was zijn voorlopige hechtenis geschorst op voorwaarde dat hij tot aan zijn rechtszaak niet in horecazaken zou komen.

Hari zei gisteren dat hij zich niet had gerealiseerd dat een broodjeszaak ook een horecagelegenheid is. Hij vertelde toen ook zelf dat hij een dag eerder al naar een restaurant was geweest.

Badr Hari wordt onder meer verdacht van poging tot doodslag op zakenman Koen Everink. Dat zou gebeurd zijn in juli, tijdens het dancefeest Sensation in de Amsterdam ArenA.

Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 november 2012 @ 17:49:12 #163
163650 Greys
pi_119171566
quote:
Vechtsporter Badr Hari blijft de komende drie maanden vastzitten. Dat heeft de rechtbank in Amsterdam bepaald. Het Openbaar Ministerie stelde in de zitting dat Hari heeft gesproken met twee getuigen en dat hij bovendien niet alleen gisteren, maar ook zondag een horecagelegenheid heeft bezocht. Volgens het OM heeft Hari beide zaken ook bekend.
Zouzou, kom d'r maar in O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_119171581
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:46 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Wat een mooi hoogtepunt van deze gate _O_
^O^
  Moderator / Miss SHO dinsdag 13 november 2012 @ 17:49:44 #165
22592 crew  Ole
pi_119171588
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Zouzou, kom d'r maar in O+
Moeten we al een nieuwe TT?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 november 2012 @ 17:49:56 #166
163650 Greys
pi_119171601
Leedvermaak hier.
Enorm.
Ik geef het grif toe.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † dinsdag 13 november 2012 @ 17:50:18 #167
135305 beequeen
Lost.
pi_119171610
Wat een goed nieuws, *O* *O* *O* Is champagne op zijn plaats nu? :+
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_119171626
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:49 schreef Ole het volgende:

[..]

Moeten we al een nieuwe TT?
Waar zouzou spijt betuigt ;)
  Moderator / Miss SHO dinsdag 13 november 2012 @ 17:51:58 #169
22592 crew  Ole
pi_119171663
pi_119171676
Estelle kan de draafbak weer in........
Is dat zo?
  Moderator / Miss SHO dinsdag 13 november 2012 @ 17:53:08 #171
22592 crew  Ole
pi_119171703
Ik schenk ook nog even in
  † In Memoriam † dinsdag 13 november 2012 @ 17:53:31 #172
135305 beequeen
Lost.
pi_119171713
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:51 schreef Ole het volgende:
[ afbeelding ]
Thanx Ole en cheers. :9
― Mark Twain
pi_119171766
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:53 schreef beequeen het volgende:

[..]

Thanx Ole en cheers. :9
+1
  † In Memoriam † dinsdag 13 november 2012 @ 17:55:06 #174
43556 miss_dynastie
pi_119171768
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:48 schreef Ole het volgende:

[..]

En wat zegt juffie Ficq nu? :D
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 november 2012 @ 17:55:25 #175
163650 Greys
pi_119171773
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Miss SHO dinsdag 13 november 2012 @ 17:56:24 #176
22592 crew  Ole
pi_119171796
Ik zit mezelf echt in mijn arm te knijpen nu. Kán toch niet waar zijn|!!!
pi_119171808
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:56 schreef Ole het volgende:
_O-
Is dat zo?
  dinsdag 13 november 2012 @ 17:56:55 #178
148689 Muis006
pi_119171809
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:55 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
_O-!
pi_119171825
quote:
Badr Hari blijft drie maanden in hechtenis
Kickbokser Badr Hari zit de komende 3 maanden vast. Dat heeft de raadkamer van de rechtbank dinsdag besloten. Het wordt Hari vooral aangerekend dat hij contact heeft gehad met twee getuigen. Hari wordt direct na de zitting in Amsterdam naar een huis van bewaring gebracht.

Badr Hari heeft twee restaurants bezocht en contact gehad met twee getuigen. Dat stelt het Openbaar Ministerie in Amsterdam dinsdag. Het OM vroeg de rechtbank Hari opnieuw in hechtenis te nemen. Dat verzoek is nu dus gehonoreerd.

Het contact met de getuigen rekent het OM Hari zwaar aan 'zeker omdat een van die getuigen de volgende dag zou worden gehoord over de zaak Hari door de rechter-commissaris', aldus Alexandra Oswald van het Openbaar Ministerie.

Zij stelt dat Hari twee belangrijke voorwaarden voor zijn tijdelijke vrijlating heeft overtreden. Hari heeft in twee restaurants geluncht, zegt ze. Een keer op zondag en een keer op maandag. 'Daarmee toont hij aan dat hij lak heeft aan de gestelde regels en voorwaarden.'

Voorwaarden geschonden
De 27-jarige kickbokser werd maandagavond opnieuw opgepakt, omdat hij de voorwaarden zou hebben geschonden die de rechtbank vrijdag had verbonden aan zijn voorlopige vrijlating. Maandagmiddag meldden getuigen dat ze Hari en zijn vriendin Estelle Cruijff hadden gezien in een restaurant in Amsterdam. Het OM liet daarop weten te onderzoeken of Hari de voorwaarden van de rechtbank had overtreden. Hari meldde zelf aan het OM dat hij ook zondag in een restaurant heeft gegeten.

Oswald: 'De rechtbank heeft de schoringsvoorwaarden niet voor niets opgelegd. Daar heeft hij zich niet aan gehouden. Ondanks dat hij tegenover de rechter had gezegd dat hij wilde leren van zijn fouten.'

De drie rechters van de raadkamer in Amsterdam beslissen later op dinsdag of Hari daadwerkelijk vast blijft zitten.
bron
  † In Memoriam † dinsdag 13 november 2012 @ 17:57:33 #180
135305 beequeen
Lost.
pi_119171834
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:56 schreef Ole het volgende:
It's true, really. *O* *O* *O*
― Mark Twain
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 november 2012 @ 17:57:43 #181
163650 Greys
pi_119171837
Estelle is wel erg treffend in die cartoon _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Miss SHO dinsdag 13 november 2012 @ 17:57:55 #182
22592 crew  Ole
pi_119171841
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:55 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

En wat zegt juffie Ficq nu? :D
Dit zei ze een half uurtje geleden nog:

quote:
UPDATE 17:20: Bénédicte Ficq, advocaat van Badr Hari, laat weten dat de benaderde getuigen vrienden zijn van de vechtsporter. 'In die hoedanigheid heeft hij ze ook benaderd', aldus Ficq. Voor het horecabezoek van zondag geldt wat Ficq betreft hetzelfde als het restaurantbezoek van maandag. 'Mijn cliënt wist niet dat hij zich ook niet in dat soort gelegenheden mocht begeven. Het is een misverstand'.
  † In Memoriam † dinsdag 13 november 2012 @ 17:58:41 #183
43556 miss_dynastie
pi_119171852
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:57 schreef Ole het volgende:

[..]

[..]

Jeetje, het is wel een domme vastbijter zeg :o :')
  dinsdag 13 november 2012 @ 17:58:48 #184
148689 Muis006
pi_119171854
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:57 schreef Ole het volgende:

[..]

[..]

In die hoedanigheid :')

Ja hoor, pull the other one.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 13 november 2012 @ 17:59:23 #185
22592 crew  Ole
pi_119171864
Is al bekend waar hij zondag was????
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 november 2012 @ 17:59:57 #186
163650 Greys
pi_119171883
Mevrouw de advocaat, DUMP DIE KEREL.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 13 november 2012 @ 18:00:51 #187
148689 Muis006
pi_119171906
Komt Estelle bij de bakker
Zegt de bakker: beetje laat he?
pi_119171937
  † In Memoriam † dinsdag 13 november 2012 @ 18:05:02 #189
135305 beequeen
Lost.
pi_119171996
Volgens RTL nieuws heeft hij 4 keer de regels geschonden.
― Mark Twain
pi_119172021
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:48 schreef Greys het volgende:
OMG OMG OMG OMG _O-

Ik was al een beetje emoosieneel door zouzou en nu ook dit nog.

Kom, we gaan de ballonnen ophangen. Er hangen er ergens nog wel een paar.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 november 2012 @ 18:07:40 #191
163650 Greys
pi_119172062
Maar misschien was het hem wel waard allemaal. Hij heeft nu wel met Estelle kunnen kortsluiten wat zij moet zeggen als ze gaat getuigen en hij heeft ook nog even twee 'bevriende' getuigen iets in kunnen fluisteren.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 13 november 2012 @ 18:08:15 #192
148689 Muis006
pi_119172078
Badr Hari ging uit eten
Het OM kwam het te weten
Getuige hier
Getuige daar
En terug naar de rechtbank maar
1 2 3 4 5 6 7
Waar is Badr Hari gebleven
In de nor
De laatste keer
Hij doet het nu ECHT niet meer
pi_119172096
Mensen die dit goed nieuws vinden :') rip reeks ;(
know'm sayin?
word? word.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 november 2012 @ 18:11:21 #194
163650 Greys
pi_119172169
Ah, 30 dagen dus.
Hij kan gewoon met de feestdagen thuis zijn misschien :(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_119172173
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 18:08 schreef alors het volgende:
O nee, ik denk dat we van Badr ook nog genoeg gaan horen in de bak.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  † In Memoriam † dinsdag 13 november 2012 @ 18:12:28 #196
43556 miss_dynastie
pi_119172197
quote:
13s.gif Op dinsdag 13 november 2012 18:11 schreef Greys het volgende:
Ah, 30 dagen dus.
Hoe kom jij op 30 dagen dan?
  Moderator / Miss SHO dinsdag 13 november 2012 @ 18:12:34 #197
22592 crew  Ole
pi_119172200
quote:
welnee.. Het Proces komt nog. Interview met Stel...
  † In Memoriam † dinsdag 13 november 2012 @ 18:12:48 #198
43556 miss_dynastie
pi_119172206
quote:
Helleu? Zenuwinzinking van Stellepel? Smullen :9
  Moderator / Miss SHO dinsdag 13 november 2012 @ 18:13:24 #199
22592 crew  Ole
pi_119172227
drie maanden hoir
  dinsdag 13 november 2012 @ 18:13:46 #200
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_119172236
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 18:12 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

arme afreageerpony
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_119172241
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 18:00 schreef Muis006 het volgende:
Komt Estelle bij de bakker
Zegt de bakker: beetje laat he?
_O-
pi_119172244
Jullie lopen trouwens 1 deeltje voor op de NWS editie
NWS / [Badr Hari: ongezouten] #25 "broodje eten"
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_119172250
Marius Looijmans ‏@MariusShow6
Moeder en dochter van Estelle zijn ook aanwezig in Amsterdamse rechtbank. Vanavond meer @shownieuws
Geretweet door Shownieuws

neemt ze haar dochter ook nog mee naar de rechtbank 8)7
  dinsdag 13 november 2012 @ 18:14:33 #204
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_119172265
quote:

[..]

moet stel nu morgen ook direct getuigen ?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 november 2012 @ 18:15:38 #205
163650 Greys
pi_119172305
quote:

[..]

Hoe kom jij op 30 dagen dan?
Dat zei die Gerry nogwat net, die verslaggever voor de rechtbank, op het journaal voor de camera.
Dat het met 30 dagen is verlengd.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 13 november 2012 @ 18:15:49 #206
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_119172311
Wanneer gaat het OM Estelle eens doorzagen over het feit dat ze zogenaamd mentaal niet in staat was om een verklaring af te leggen, maar wel doodleuk een feestje te organiseren en te gaan paardrijden?
  † In Memoriam † dinsdag 13 november 2012 @ 18:16:10 #207
43556 miss_dynastie
pi_119172325
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2012 18:14 schreef Stroekie het volgende:

[..]

moet stel nu morgen ook direct getuigen ?
Ik denk niet dat ze daartoe in staat is ;(
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 november 2012 @ 18:16:10 #208
163650 Greys
pi_119172326
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 18:13 schreef Ole het volgende:
drie maanden hoir
Op journaal zei de verslaggever net echt 30 dagen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_119172338
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 18:15 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Wanneer gaat het OM Estelle eens doorzagen over het feit dat ze zogenaamd mentaal niet in staat was om een verklaring af te leggen, maar wel doodleuk een feestje te organiseren en te gaan paardrijden?
En te lunsjhun *O*
pi_119172397
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 18:16 schreef Greys het volgende:

[..]

Op journaal zei de verslaggever net echt 30 dagen.
Gerri Eickhof :Y
pi_119172398
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 18:14 schreef kaatje50 het volgende:
Marius Looijmans ‏@MariusShow6
Moeder en dochter van Estelle zijn ook aanwezig in Amsterdamse rechtbank. Vanavond meer @shownieuws
Geretweet door Shownieuws

neemt ze haar dochter ook nog mee naar de rechtbank 8)7
OMG, je kinderen er nog meer bij betrekken. :N
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 november 2012 @ 18:20:26 #212
163650 Greys
pi_119172462
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 18:18 schreef shmoopy het volgende:

[..]

OMG, je kinderen er nog meer bij betrekken. :N
Als ik Gullit was ging ik nu toch echt ingrijpen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_119172474
quote:
Welnee, dit worden weer nieuwe zuchtinterviews en dramatische sfeerfoto's van een ontredderde Estelle en Jadranka die met een verbeten gezicht en strak van de pammetjes de kapotte ballonnen en champagneglazen opruimen. Dit moet na vrijdag ook lekker nieuws zijn voor Everink. En als er nu al zulke stommiteiten worden begaan, kun je nagaan tijdens de inhoudelijke behandelingen. We gaan gestaag door naar de 50!
  dinsdag 13 november 2012 @ 18:21:17 #214
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_119172504
Ik snap het niet . Is ie nou echt zo naief :?
En Estelle of haar moeder/vrienden of vriendinnen?
Niemand was slim genoeg om ze te vertellen dat ze beter eventjes UIT de publiciteit zouden kunnen blijven?
Zowel Estelle als Badr, twee bekende koppen , die worden meteen herkend door mensen op straat.
Waarom zo naar buiten treden?
Onbegrijpelijk |:(
pi_119172506
quote:
13s.gif Op dinsdag 13 november 2012 18:20 schreef Greys het volgende:

[..]

Die is nog niet uitgelachen :P
  dinsdag 13 november 2012 @ 18:21:54 #216
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_119172523
quote:

Zoals de voogdij opeisen.
  † In Memoriam † dinsdag 13 november 2012 @ 18:23:13 #217
135305 beequeen
Lost.
pi_119172561
― Mark Twain
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 november 2012 @ 18:24:03 #218
163650 Greys
pi_119172587
quote:
Ja die had dit ook echt nooit kunnen voorspellen allemaal natuurlijk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_119172632
quote:

[..]

alhoewel ik stiekem best "fan" van Gullit ben, denk ik dat hij niet zozeer zit te wachten op de zorg voor zijn kinderen. Gezien zijn levensstijl en nieuwe liefje. In deze (scheiding) zijn de kinderen dubbel de dupe ;(
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 november 2012 @ 18:26:47 #220
163650 Greys
pi_119172673
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 18:25 schreef kaatje50 het volgende:

[..]

alhoewel ik stiekem best "fan" van Gullit ben, denk ik dat hij niet zozeer zit te wachten op de zorg voor zijn kinderen. Gezien zijn levensstijl en nieuwe liefje. In deze (scheiding) zijn de kinderen dubbel de dupe ;(
Ik bedoelde met ingrijpen ook niet dat hij haar die kids moet afpakken, maar hij kan toch eens flink met zijn vuist op tafel brullen dat ie haar verbiedt ooit nog zijn kinderen bij die zaak te betrekken door ze mee te nemen naar de rechtbank?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_119172700
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 18:26 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik bedoelde met ingrijpen ook niet dat hij haar die kids moet afpakken, maar hij kan toch eens flink met zijn vuist op tafel brullen dat ie haar verbiedt ooit nog zijn kinderen bij die zaak te betrekken door ze mee te nemen naar de rechtbank?
dat wel ja, hoop dat hij dat zal doen (misschien is hij ook wel bang voor Badr en zijn vriendjes en houdt hij zich stil op de achtergrond )
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 november 2012 @ 18:28:59 #222
163650 Greys
pi_119172724
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 18:28 schreef kaatje50 het volgende:

[..]

dat wel ja, hoop dat hij dat zal doen (misschien is hij ook wel bang voor Badr en zijn vriendjes en houdt hij zich stil op de achtergrond )
Ik ken Gullit niet, maar kan me niet voorstellen dat een vader zich laat intimideren door een nieuw vriendje als het om zijn eigen kinderen gaat. Ik denk dat Badr het zelf niet eens onredelijk zal vinden als zij d'r kinderen van Ruud niet mee naar de rechtbank mag nemen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_119172748
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 18:28 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ken Gullit niet, maar kan me niet voorstellen dat een vader zich laat intimideren door een nieuw vriendje als het om zijn eigen kinderen gaat. Ik denk dat Badr het zelf niet eens onredelijk zal vinden als zij d'r kinderen van Ruud niet mee naar de rechtbank mag nemen.
Geloof ook niet dat Badr daar op zit te wachten. Misschien is dacht Es dat het goed zou zijn voor zijn imago, 'de lieve stiefpapa' :')
pi_119172798
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 18:16 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ze daartoe in staat is ;(
Ook een beetje raar, nadat ze twee nachten heeft doorgebracht met haar lief.
Ik ben bang dat we we tot januari moeten wachten :Y)
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_119172804
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 18:28 schreef Greys het volgende:

[..]

ik ken Gullit ook niet en misschien laat ik me wel teveel leiden door de gedachte wat Badr allemaal zou kunnen doen uit wraak :@
  dinsdag 13 november 2012 @ 18:32:50 #226
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_119172850
Voor deze speciale dag voeg ik het prachtige woord "stupéfait" toe aan deze legendarische topicreeks.
Wat een lichten, die Estelle en Badderarie. Gewoon met zijn tweeën de betekenis van woorden als horeca en getuige niet kennen. Priceless. 8)7
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_119172904
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 18:26 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat lijkt mij ook het minste.
  dinsdag 13 november 2012 @ 18:34:51 #228
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_119172964
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 18:29 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Geloof ook niet dat Badr daar op zit te wachten. Misschien is dacht Es dat het goed zou zijn voor zijn imago, 'de lieve stiefpapa' :')
Of ze heeft hem persoonlijk erbij gelapt. Dit schaadt Estelletje ook enorm. Ik heb honger Badje *;
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_119173010
Ik vond de berichten vandaag erg grappig, totdat die dochter voorbijkwam. In de Story toont Estelle zich nog enigszins bewust van de shit die over haar kinderen heen komt, maar vervolgens die dochter nog even meer van die puinhopen laten "meegenieten".
pi_119173303
quote:
Volgens de advocate van Hari, Benedict Ficq, is een goede vriend van zijn vriendin Estelle Cruijff zondagochtend bij het stel langsgeweest voor een ontbijtje. ''In de euforie van de vrijlating is een goede vriend langs geweest. Daarbij hebben ze zich niet gerealiseerd dat hij één van de getuigen was die nog gehoord zou worden.''
Volgens Ficq hebben de mensen uit de privéomgeving van het stel erg meegeleefd en was het voor Hari en Cruijff erg onnatuurlijk om diegene te weren uit de omgeving.
bron: http://www.nu.nl/binnenla(...)ie-maanden-vast.html
Het excuus is vele malen mooier dan ik had kunnen denken :')
  dinsdag 13 november 2012 @ 18:46:49 #232
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_119173328
quote:
13s.gif Op dinsdag 13 november 2012 18:11 schreef Greys het volgende:
Ah, 30 dagen dus.
De Sint mist hij in ieder geval al. Het begin is er :P
Laffe huichelaar
  dinsdag 13 november 2012 @ 18:47:21 #233
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_119173344
Deze smoes gaat in het smoezenboek.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 november 2012 @ 18:48:09 #234
163650 Greys
pi_119173370
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 18:46 schreef piglet het volgende:

[..]

bron: http://www.nu.nl/binnenla(...)ie-maanden-vast.html
Het excuus is vele malen mooier dan ik had kunnen denken :')
En die andere? :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_119173449
Op elke nieuwssite staat 3 maanden vast nog
  Moderator / Miss SHO dinsdag 13 november 2012 @ 18:51:26 #236
22592 crew  Ole
pi_119173475
Pfff hoeveel kansen kan een mens verspillen zeg :?
pi_119173519
Die smoes doet me denken aan het glazen-afdrogen-want-zo-ben-ik verhaal; alle belastende gebeurtenissen zo verdraaien dat je niet alleen braaf en onschuldig bent, maar ook gewoon te goed voor deze wereld.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 13 november 2012 @ 18:53:28 #238
22592 crew  Ole
pi_119173548
quote:
Badr Hari 3 maanden vast
Kickbokser Badr Hari zit de komende 3 maanden vast. Dat heeft de raadkamer van de rechtbank in Amsterdam dinsdag besloten.

Het wordt Hari vooral aangerekend dat hij contact heeft gehad met een getuige, nog voordat die verhoord was door de rechter-commissaris. ,,Getuigen moeten vrij en zonder beïnvloeding kunnen praten”, aldus persrechter Bjørn Martens. Volgens hem was Hari vrijgelaten onder strenge voorwaarden; hij mocht geen horeca bezoeken en geen getuigen spreken. Beide voorwaarden zijn overtreden.

Volgens de advocate van Hari, Benedict Ficq, is een goede vriend van zijn vriendin Estelle Cruijff zondagochtend bij het stel langsgeweest voor een ontbijtje. ,,In de euforie van de vrijlating is een goede vriend langs geweest. Daarbij hebben ze zich niet gerealiseerd dat hij één van de getuigen was die nog gehoord zou worden.”

Teleurgesteld
Volgens Ficq hebben de mensen uit de privéomgeving van het stel erg meegeleefd en was het voor Hari en Cruijff erg onnatuurlijk om diegene te weren uit de omgeving. De advocate rekent het zichzelf aan dat ze Hari niet beter heeft voorgelicht. Hari zelf reageerde erg teleurgesteld op de uitspraak. Zijn advocate kan nu niet meer tussentijds proberen de 27-jarige topsporter vrij te krijgen.

Eerder dinsdag werd bekend dat de van poging tot doodslag en andere geweldsdelicten verdachte vechtsporter contact had met twee getuigen en in twee restaurants had geluncht. Ook dat laatste was verboden aan de kickbokser, maar de raadskamer rekent dat hem niet aan. De voorwaarde was vooral gericht op horeca waar veel mensen zijn en alcohol wordt geconsumeerd.

Hari wordt direct na de zitting in Amsterdam naar een huis van bewaring gebracht.

Vanavond meer in Shownieuws.

Moderator / Miss SHO dinsdag 13 november 2012 @ 18:54:42 #239
22592 crew  Ole
pi_119173592
OMG die Ficq maakt zichzelf ook onsterfelijk belachelijk!
pi_119173599
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 18:52 schreef MightyMightyM het volgende:
Die smoes doet me denken aan het glazen-afdrogen-want-zo-ben-ik verhaal; alle belastende gebeurtenissen zo verdraaien dat je niet alleen braaf en onschuldig bent, maar ook gewoon te goed voor deze wereld.
Je bent een horeca man of niet he? Best lastig om dat los te laten
pi_119173686
Wat ik niet snap dat het OM hem heeft losgelaten, en nu blijkbaar contact heeft gehad met getuigen. Estelle is toch nummer één qua getuigen, en dat mocht wel :?
  dinsdag 13 november 2012 @ 18:59:11 #242
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119173737
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 18:57 schreef Soury het volgende:
Wat ik niet snap dat het OM hem heeft losgelaten, en nu blijkbaar contact heeft gehad met getuigen. Estelle is toch nummer één qua getuigen, en dat mocht wel :?
Ja, ook dat hij met Estelle contact mocht hebben is duidelijk gesteld tijdens de zitting vorige week.

Het OM wilde hem trouwens juist niet uit voorlopige hechtenis, dat besliste de rechter.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_119173931
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 november 2012 18:59 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja, ook dat hij met Estelle contact mocht hebben is duidelijk gesteld tijdens de zitting vorige week.

Het OM wilde hem trouwens juist niet uit voorlopige hechtenis, dat besliste de rechter.
Nee dat snap ik, maar van wegen dat broodje kaas geval. (wat meer bleek te zijn) zet ik mijn vraagtekens wat Estelle betreft. Hoe en waarom word zij in bescherming genomen. Al maanden lang.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 13 november 2012 @ 19:33:45 #244
22592 crew  Ole
pi_119175088
Allemaal even inhaken mensuuuh!!!

Diit was de laatste keer,
U weet, ik doe het écht niet meer ...
Als úúú me nog een kansje gunt...
dan doe ik lekker weer zo'n stunt
OOOOOHHHH het was de laatste keer

U gelooft me toch weer elke keer..
Omdat ik zooooo'n goeie jongen ben .......
En de juiste mensen ken!

In de bak weer...
Zit ik nu weer, omdat u dat wilt
''t was een hetze!
Laat me nou gaan, Ik bijf nu stil
pi_119175660
Zijn de rechten van deze comedy al verkocht, ik voel een kaskraker

Estelle en baar blijken uit in extreme domheid
  Moderator / Miss SHO dinsdag 13 november 2012 @ 19:48:46 #246
22592 crew  Ole
pi_119175752
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 19:46 schreef utrecht1970 het volgende:
Zijn de rechten van deze comedy al verkocht, ik voel een kaskraker

Estelle en baar blijken uit in extreme domheid
Ik zeg musical van John vd Ende *O*
Kan zo na de Hazes musical in premiere!
pi_119175768
quote:
11s.gif Op dinsdag 13 november 2012 18:21 schreef Flow3r het volgende:
ar moeder/vrienden of vriendinnen?
Niemand was slim genoeg om ze te vertellen dat ze beter eventjes UIT de publiciteit zouden kunnen blijven?
Zowel Estelle als Badr, twee beken
Omdat het bij hun draait om zien en gezien worden. Badr is echt niet zo dom dat hij niet wist wat horeca in hield, hij dacht zoals vaker schijt te kunnen hebben aan de rechtspraak. Puur provocerend gedrag dus.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_119175905
Ik vermoed echt dat ze dachten dat het wel los zou lopen, wie wordt er nou gearresteerd omdat ze een broodje in de stad eten. Nu weten ze het antwoord
pi_119175997
Ik denk dat er voor Badr meer te halen valt als hij de naieve onschuld speelt. Met de Bar Moustache was het al ongeloofwaardig maar nog enigszins bij in te komen. Maar het houd ergens op natuurlijk..
pi_119176022
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 19:52 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik vermoed echt dat ze dachten dat het wel los zou lopen, wie wordt er nou gearresteerd omdat ze een broodje in de stad eten. Nu weten ze het antwoord
Ik zou dat ook denken, je vergeet dat er gasten een broodje mee aten blijkbaar. Hoe dom kan je zijn
pi_119176191
Advocaat had hem blijkbaar ook niet verteld wie op de getuigenlijst stond.
  dinsdag 13 november 2012 @ 20:03:29 #252
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119176423
zal me niet verbazen as het evert was die even langs kwam om een broodje te doen, hij is tenslotte ook gehoord als getuige, dus géén contact...

en mama jadranka is vandaag nog wel járig, viert ze weer in de rechtbank... :9
  Moderator / Miss SHO dinsdag 13 november 2012 @ 20:13:59 #253
22592 crew  Ole
pi_119176934
Misschien over 9 maanden wel een kleine Badr!
pi_119177071
Zou ze nu wel in staat zijn te getuigen?
  dinsdag 13 november 2012 @ 20:16:51 #255
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119177097
Als ze nu zwanger zou raken hoeft ze weer niet te getuigen, stress is niet goed voor de baby.. :O
  dinsdag 13 november 2012 @ 20:21:41 #256
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119177364
plus haar luiken voor het huis gaan weer potdicht, wel zielig hoor...weer terug naar het kluizenaarsbestaan zonder haar sterke vent naast zich, het bed ruikt nog naar hem...
haar my little pony weer van stal....dochter moet naar de psycholoog door wat ze heeft moeten aanzien...tis niet makkelijk mensen
  dinsdag 13 november 2012 @ 20:23:53 #257
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_119177471
Dat werd dus een broodje half O.M.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_119177495
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:23 schreef Vivi het volgende:
Dat werd dus een broodje half O.M.
  dinsdag 13 november 2012 @ 20:25:57 #259
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119177566
quote:
11s.gif Op dinsdag 13 november 2012 18:05 schreef beequeen het volgende:
Volgens RTL nieuws heeft hij 4 keer de regels geschonden.
Twee regels, drie dagen vrij, vier keer de regels schenden... Het is bijna knap.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119177758
quote:
AMSTERDAM -
Kickbokser Badr Hari zit de komende 3 maanden vast. Dat heeft de raadkamer van de rechtbank in Amsterdam dinsdag besloten.

Het wordt Hari vooral aangerekend dat hij contact heeft gehad met een getuige, nog voordat die verhoord was door de rechter-commissaris. „Getuigen moeten vrij en zonder beïnvloeding kunnen praten”, aldus persrechter Bjorn Martens. Volgens hem was Hari vrijgelaten onder strenge voorwaarden; hij mocht geen horeca bezoeken en geen getuigen spreken. Beide voorwaarden zijn overtreden.

Volgens de advocate van Hari, Benedict Ficq, is een goede vriend van zijn vriendin Estelle Cruijff zondagochtend bij het stel langsgeweest voor een ontbijtje. „In de euforie van de vrijlating is een goede vriend langs geweest. Daarbij hebben ze zich niet gerealiseerd dat hij één van de getuigen was die nog gehoord zou worden.” Het Openbaar Ministerie wil niet zeggen om wie het precies gaat. Wel is de getuige inmiddels gehoord.

Volgens Ficq hebben de mensen uit de privéomgeving van het stel erg meegeleefd en was het voor Hari en Cruijff erg onnatuurlijk om diegene te weren uit de omgeving. De advocate rekent het zichzelf aan dat ze Hari niet beter heeft voorgelicht. Hari zelf reageerde erg teleurgesteld op de uitspraak. Zijn advocate kan nu niet meer tussentijds proberen de 27-jarige topsporter vrij te krijgen.

Eerder dinsdag werd bekend dat de van poging tot doodslag en andere geweldsdelicten verdachte vechtsporter contact had met twee getuigen en in twee restaurants had geluncht. Ook dat laatste was verboden aan de kickbokser, maar de raadskamer rekent dat hem niet aan. De voorwaarde was vooral gericht op horeca waar veel mensen zijn en alcohol wordt geconsumeerd, aldus Fiqc.

Hari wordt direct na de zitting in Amsterdam naar een huis van bewaring gebracht.
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)_maanden_vast__.html

Alleen om het broodje had hij dus niet terug gehoeven.
pi_119177780
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 18:00 schreef Muis006 het volgende:
bij de bakker
Hey, hij quote niet de hele tekst? :?

Hoe dan ook, _O- _O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_119178169
Zou er al een bun in de oven zitten
pi_119178226
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:40 schreef Soury het volgende:
Puhlease no! :{w
  Moderator / Miss SHO dinsdag 13 november 2012 @ 20:42:54 #264
22592 crew  Ole
pi_119178271
quote:
Ze hebben 3 dagen de tijd gehad..
pi_119178304
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:41 schreef mootie het volgende:

[..]

Puhlease no! :{w
Dat is geen horeca :') , zou me niks verbazen
  Moderator / Miss SHO dinsdag 13 november 2012 @ 20:43:48 #266
22592 crew  Ole
pi_119178311
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:13 schreef Ole het volgende:
Misschien over 9 maanden wel een kleine Badr!
het kan tenslotte niet gekker worden in deze gate!
  dinsdag 13 november 2012 @ 20:43:52 #267
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119178319
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:30 schreef piglet het volgende:

[..]

quote:
In de ogen van het OM betekent dit dat Hari twee voorwaarden voor zijn voorlopige vrijlating heeft overtreden en dat hij daarom weer achter de tralies moet. De rechtbank vindt dat ook en rekent het hem vooral aan dat hij met getuigen heeft gesproken.
Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
pi_119178329
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:42 schreef Ole het volgende:

[..]

Ze hebben 3 dagen de tijd gehad..
Ik schat het op 3 maanden
  dinsdag 13 november 2012 @ 20:53:38 #269
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_119178761
Shownieuws laat van gisteren gekeken.. :Y) Vanavond kijk ik op tv gaat door over Hari *)
pi_119178940
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:30 schreef piglet het volgende:

[..]

Dat dacht ik al ja, dat broodje was dom, maar niet erg genoeg. Met getuigen praten echter :')!!!!
know'm sayin?
word? word.
pi_119180155
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:15 schreef Ole het volgende:

[..]

Tis gewoon niet te geleuven allemaal! Hebben we al een Carnavalshit?
Ik ben Badr en ik lieg als de neten
'k Ben een boef dat mag men wel weten
Maar wat moest ik nou toen ik had gemept
Helaas voelde de rechter zich aardig genept

Estelle die had namelijk geen brood op de plank
Zij kon dat heus wel betalen
Toen moest ik naar Bar Moustache, ja daar schenkt men ook drank
Ik wilde alleen een broodje maar halen
Ik dacht niemand ziet het, ik haalde dat brood
En heb Estelle meegenomen
Het was wel betaald maar 't smaakte ons goed
Toen is de politie gekomen

refr.

Ik was opgegroeid, ja voor galg en voor rad
Het meppen dat kon ik niet laten
Ik heb in mijn leven al heel wat gemept
Zo zit ik nooit zonder dukaten
Ik 'k ben nu beroemd en berucht in 't land
Ze kunnen me niet meer vergeven
't Begon met een broodje, nu zit ik geramd
En zo blijft 't de rest van mijn leven

:P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 13 november 2012 @ 21:22:28 #272
22592 crew  Ole
pi_119180299
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ik ben Badr en ik lieg als de neten
'k Ben een boef dat mag men wel weten
Maar wat moest ik nou toen ik had gemept
Helaas voelde de rechter zich aardig genept

Estelle die had namelijk geen brood op de plank
Zij kon dat heus wel betalen
Toen moest ik naar Bar Moustache, ja daar schenkt men ook drank
Ik wilde alleen een broodje maar halen
Ik dacht niemand ziet het, ik haalde dat brood
En heb Estelle meegenomen
Het was wel betaald maar 't smaakte ons goed
Toen is de politie gekomen

refr.

Ik was opgegroeid, ja voor galg en voor rad
Het meppen dat kon ik niet laten
Ik heb in mijn leven al heel wat gemept
Zo zit ik nooit zonder dukaten
Ik 'k ben nu beroemd en berucht in 't land
Ze kunnen me niet meer vergeven
't Begon met een broodje, nu zit ik geramd
En zo blijft 't de rest van mijn leven

:P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
even in topic gequote O+
pi_119180451
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:22 schreef Ole het volgende:

[..]

even in topic gequote O+
Ik zag het :D ik wist niet dat er een apart topic was :P
  Moderator / Miss SHO dinsdag 13 november 2012 @ 21:30:56 #274
22592 crew  Ole
pi_119180754
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ik zag het :D ik wist niet dat er een apart topic was :P
Ik verzamel daar van alles wat hier en in het andere topic langskomt
pi_119180786
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:30 schreef Ole het volgende:

[..]

Ik verzamel daar van alles wat hier en in het andere topic langskomt
Geinig ! :+
pi_119184129
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:43 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

[..]

Ah, zou de eerdere analyse die van mevrouw Ficq zijn dan denk je?
Ik kan me voorstellen dat de rechtbank echt 'not amused' was dat hij beide beperkingen had geschonden binnen 3 dagen :')
  dinsdag 13 november 2012 @ 22:58:06 #277
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_119185309
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 19:48 schreef Ole het volgende:

[..]

Ik zeg musical van John vd Ende *O*
Kan zo na de Hazes musical in premiere!
Joop is het Ole :*
  dinsdag 13 november 2012 @ 23:06:17 #278
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_119185605
Dat is lullig. Het broodje halen was de aanleiding voor de arrestatie, daar krijgt hij geen straf voor maar vervolgens komt wel in het vizier van het OM dat hij contact met getuigen heeft gehad. Als ie dat hele broodje niet was wezen eten, waren ze misschien ook niet achter het ontmoeten van de getuigen gekomen....

Trouwens slordig van een advocate met haar status, dit. Ik ga er van uit dat een beetje advocaat in de smiezen heeft wie er als getuigen gehoord gaan worden en dit de cliënt ook zegt.

quote:
Volgens de advocate van Hari, Benedict Ficq, is een goede vriend van zijn vriendin Estelle Cruijff zondagochtend bij het stel langsgeweest voor een ontbijtje. ,,In de euforie van de vrijlating is een goede vriend langs geweest. Daarbij hebben ze zich niet gerealiseerd dat hij één van de getuigen was die nog gehoord zou worden.”

Teleurgesteld
Volgens Ficq hebben de mensen uit de privéomgeving van het stel erg meegeleefd en was het voor Hari en Cruijff erg onnatuurlijk om diegene te weren uit de omgeving. De advocate rekent het zichzelf aan dat ze Hari niet beter heeft voorgelicht
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  Moderator / Miss SHO dinsdag 13 november 2012 @ 23:08:17 #279
22592 crew  Ole
pi_119185692
Die 'goede vriend' was een door Badr zelf opgeroepen getuige.zie ik net.
pi_119185694
quote:
Grote kans, aangezien Estelle ongeveer het enige was waar hij wel in mocht komen.
pi_119185713
Kom nou toch, die "goede vriend" zelf wist toch dat hij deze week bij de rechter-commissaris een verklaring moest afleggen?
En het lijkt me sterk dat hij wel wist van de vrijlating van Badr, maar niet van de voorwaarden.
Als het water je aan de lippen staat, moet je zorgen dat je goed kunt zwemmen.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 13 november 2012 @ 23:09:24 #282
22592 crew  Ole
pi_119185744
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 november 2012 22:58 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Joop is het Ole :*
foutje :+
pi_119185767
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 23:08 schreef Ole het volgende:
Die 'goede vriend' was een door Badr zelf opgeroepen getuige.zie ik net.
Oh, dat maakt het helemaal fraai.... mijn hemel, wat zijn ze dom.
Of nog erger; wat denken ze enorm veel slimmer te zijn dan de rest van de wereld.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 november 2012 @ 23:10:04 #284
163650 Greys
pi_119185769
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2012 23:08 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Grote kans, aangezien Estelle ongeveer het enige was waar hij wel in mocht komen.
_O- _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 13 november 2012 @ 23:14:11 #285
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_119185926
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2012 23:08 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

De nor lukt anders ook best.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_119186042
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2012 23:14 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

De nor lukt anders ook best.
pi_119190184
Je zal maar werken op het HvB vanochtend. 'Mogguh, mijnheer Hari. Broodje?' :P
pi_119190450
quote:
"Badr en Estelle zijn kapot door beslissing"

Cel. Kickbokser Badr Hari moet zeker nog ruim twee maanden vast zitten in afwachting van het vervolg van zijn rechtszaak, zegt zijn advocate.

Bijzonder down” maakte Badr Hari volgens zijn advocate de terugtocht naar het huis van bewaring. Gisteren besloot de rechter dat de kickbokser toch achter gesloten deuren de voortgang van zijn proces moet afwachten. Badr sprak zondagmorgen met een goede vriend van Estelle die eveneens als getuige in het dossier voorkomt. Ook had hij een ontmoeting met journalist Evert Santegoeds, eveneens getuige in de zaak. Twee overtredingen die de rechtbank gisteren scherp veroordeeld door zijn tijdelijke vrijlating op te heffen.

De rechtbank oordeelde vrijdag dat Hari, die sinds eind juli vast zat voor onder meer acht geweldsdelicten, het proces tegen hem in vrijheid mocht afwachten. De K1-vechter kreeg wel een horecaverbod opgelegd en mocht geen contact opnemen met getuigen. Hari bezocht in de afgelopen dagen twee horecagelegenheden, waaronder een broodjeszaak. Dit werd hem echter niet streng aangerekend. De voorwaarde was vooral gericht op horeca waar veel mensen zijn en alcohol wordt geconsumeerd.
Voorlopig blijft Badr vast zitten. “Het vervolg van de rechtszaak zal nog zeker tweeënhalve maand duren ”, stelde Ficq. “Badr is erg down dat het zo gelopen is. Hij had gehoopt dat de rechter anders zou beslissen. Ook Estelle is er helemaal kapot van. Ze vindt het verschrikkelijk.”

Ficq stelt in een reactie dat haar cliënt zich van geen kwaad bewust was. “Als het kwaadaardig bedoeld zou zijn om deze vriend te ontmoeten dan was het wel binnenskamers gebleven. Die vriend heeft onbevangen verteld dat zij elkaar ontmoet hebben” zegt Ficq. “Ook Evert Santegoeds is langsgekomen, maar dat doet hij vaker. Hij is een vriend.”

Ficq neemt het zichzelf als advocaat kwalijk dat zij haar cliënt niet beter heeft voorgelicht. “Ik had duizend keer moeten zeggen dat dit niet mocht. Als advocaat neem ik altijd mijn verantwoordelijkheid als iets niet goed gaat. Dat moet ik in dit geval ook doen.” Ficq hoopt dat er in de nabije toekomst een mogelijkheid kan ontstaan om Hari weer tijdelijk in vrijheid te stellen. “Ik hoop dat snel een hernieuwd verzoek kan doen om mijn cliënt te laten schorsen. Als iedereen gehoord is, ontstaat weer een nieuwe situatie.”

De mediahype rond Hari speelt volgens Ficq mogelijk een rol bij deze beslissing. “De rechtbank wordt met een vergrootglas gevolgd. In de sfeer van de geloofwaardigheid naar de samenleving toe heeft de rechtbank ook andere belangen te behartigen.”
http://www.metronieuws.nl(...)rZlkm!YycWh1rSlVGO6/
pi_119190480
Ja, het is echt verschrikkelijk.
pi_119190543
quote:
9s.gif Op woensdag 14 november 2012 07:56 schreef Specularium het volgende:
Ja, het is echt verschrikkelijk.
Ik moest echt een traantje wegpinken.. :{
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_119190570
Ik snap zo'n Estelle dan ook niet, maar goed moet ze zelf weten.

Zij is trouwens ook een getuige denk ik, mocht hij wel contact met haar hebben dan?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_119190644
Evert komt zometeen even voorbij op 538 :Y)
Get it and Bet it
  Moderator woensdag 14 november 2012 @ 08:17:06 #293
184769 crew  Deisyy
pi_119190655
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 08:07 schreef DroogDok het volgende:
Ik snap zo'n Estelle dan ook niet, maar goed moet ze zelf weten.

Zij is trouwens ook een getuige denk ik, mocht hij wel contact met haar hebben dan?
Omdat Estelle zijn vriendin is heeft de rechter voor haar een uitzondering gemaakt.

Maar dat staat pas zo'n 10 x in dit topic :')
pi_119190661
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  Moderator woensdag 14 november 2012 @ 08:22:02 #295
184769 crew  Deisyy
pi_119190706
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 08:16 schreef SteveBudin het volgende:
08.45 volgens mij :Y
  woensdag 14 november 2012 @ 08:23:40 #296
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119190723
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 08:17 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Omdat Estelle zijn vriendin is heeft de rechter voor haar een uitzondering gemaakt.

Maar dat staat pas zo'n 10 x in dit topic :')
Dat hebben ze de rechter toch ook horen zeggen? Dat Estelle de enige uitzondering is op het verbod op contact met getuigen?
Hoe kunnen ze dan beweren dat ze niet wisten dat hij geen contact met andere getuigen mocht hebben?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119190732
Och hemel, arme arme Estelle. Alleen met de feestdagen én oud en nieuw ;(
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_119190733
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2012 08:23 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat hebben ze de rechter toch ook horen zeggen? Dat Estelle de uitzondering is op het verbod op contact met getuigen?
Hoe kunnen ze dan beweren dat ze niet wisten dat hij geen contact met andere getuigen mocht hebben?
Ik gok dat zij in hun ontiegelijke domheid dachten dat het alleen gold voor getuigen van de slachtoffers en niet hun "eigen" getuigen.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  woensdag 14 november 2012 @ 08:24:40 #299
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_119190735
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 08:16 schreef SteveBudin het volgende:
zat er geen item hierover in het late shownieuws ?
pi_119190738
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2012 08:24 schreef Stroekie het volgende:

[..]

zat er geen item hierover in het late shownieuws ?
Geen idee, ik heb geen SBS op de tv :D
Get it and Bet it
  woensdag 14 november 2012 @ 08:25:21 #301
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119190739
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 08:24 schreef DarkElf het volgende:
Och hemel, arme arme Estelle. Alleen met de feestdagen én oud en nieuw ;(
Nou maar hopen dat de kinderen dan niet naar Ruud moeten....
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')