of mensen : het is tijd voor bankzakenquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:10 schreef Stansfield het volgende:
Bankhangen, vind ik na #genieten het meest verschrikkelijke woord op facebook!
Ik krijg bij dit soort posts altijd de nijging om veel zoutzuur in mijn ogen te druppelen, zodat ik de gemiddelde triesheid van Nederland niet meer hoef te zien...quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:38 schreef Internepper het volgende:
[..]
Potverdikkie, ik kreeg oog-aids van die kleuren.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:46 schreef thats_meh het volgende:
[..]
Ik krijg bij dit soort posts altijd de nijging om veel zoutzuur in mijn ogen te druppelen, zodat ik de gemiddelde triesheid van Nederland niet meer hoef te zien...
Haha ik moest lachenquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:48 schreef Internepper het volgende:
[..]![]()
Dan mis je de mooie dingen van het leven. Deel dit bericht als jij het leven ook mooi vindt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nerovetsrethca
quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:23 schreef slangpie het volgende:
in blije verwachting van mijn trots [insert 3 hartjes]haha die is nog wel leuk toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:23 schreef slangpie het volgende:
in blije verwachting van mijn trots [insert 3 hartjes]Beter dat dan om de zoveel dagen een update over het echte geval. (Kind in deze zin)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik krijg jeuk van alle fouten die er in het plaatje staan.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:34 schreef thats_meh het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik ook triest... HALLO je krijgt er gewoon voor betaald hoor aandachtshoer!
Ze kent het verschil tussen meervoud en enkelvoud niet eens.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:34 schreef thats_meh het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik ook triest... HALLO je krijgt er gewoon voor betaald hoor aandachtshoer!
ja zo kun je voor elk beroep wel een update plaatsenquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:34 schreef thats_meh het volgende:
[ afbeelding ]
Vooral dat eerste stukje al, heel erg boeiend en belangrijk om te melden met wie en waar je een kop koffie hebt gedronken.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:05 schreef Airenu het volgende:
Ondertussen, bij een ander persoon wie ik ook van m'n newsfeed geblokt heb
Gefeliciteerd, anders nog iets?quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:00 schreef HSG het volgende:
[..]
Vooral dat eerste stukje al, heel erg boeiend en belangrijk om te melden met wie en waar je een kop koffie hebt gedronken.
Ze delen het niet, ze liken het. Stoute FB laat dat ook soms zien.quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gáán we weer met die tyfusdingen op FB:
[ afbeelding ]
Ik ga nu echt eens wat volk uit m'n FB trappen, want het zijn steeds dezelfden die die shit delen
quote:ik ben een single man op zoek is naar een leuk dame die van lekker dansen houd en samen wat leuks te doen , ikben zelf romantich ingesteld en zorg graag voor iemand waar van ik hou ben eerlijk en rechtvaardig heb je interesse dan hoor ik het graag . groeten Emiel .
Wel een moeilijk mooie/leuke beebiequote:Op zaterdag 17 november 2012 16:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gáán we weer met die tyfusdingen op FB:
[ afbeelding ]
Ik ga nu echt eens wat volk uit m'n FB trappen, want het zijn steeds dezelfden die die shit delen
Maar het Nederlands is klasse.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:34 schreef thats_meh het volgende:
[ afbeelding ]
Liefde maakt kennelijk ook leesblind.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:51 schreef Nepthys het volgende:
[..]
"3,5 maande samen! lovejoe schatjuhhhh"
![]()
Ik heb wel een klepel voor jequote:Op zaterdag 17 november 2012 17:02 schreef Lithia het volgende:
godallermachtig, wat is dat kind schattig trouwens.
*eierstokken rammelen*
Leuk dat je je eigen facebookberichten deelt en bijdeze een reactie.quote:Op maandag 19 november 2012 01:07 schreef Marie30 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze huppelkutElke dag een donkere status in van dat steenkolen Engels, en geen hond die er ook maar ooit op reageert...
Walk in my shoes and see that I'm dissapered in my facebook spectrum of hate.quote:Op maandag 19 november 2012 01:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Leuk dat je je eigen facebookberichten deelt en bijdeze een reactie.
Meestal heeft zo'n iemand meestal 30000 vrienden die dan binnen 5 minuten 300 berichten en 275000 likes heeftquote:Op maandag 19 november 2012 01:07 schreef Marie30 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze huppelkutElke dag een donkere status in van dat steenkolen Engels, en geen hond die er ook maar ooit op reageert...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |