Ondertussen, bij een ander persoon wie ik ook van m'n newsfeed geblokt hebquote:
Makkelijk toch, die moet je gewoon eens flink uitschelden.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:02 schreef Enchanter het volgende:
2010 belde , maar deze kwam ook weer voorbij
[ afbeelding ]
alsdus een vette zeug die ooit in mn klas zat:quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:33 schreef kawa4 het volgende:
[ afbeelding ]
deze zie ik ook ineens bij verschillende zeugen op de FB staan
En dan van die likes met "je bent prachtig zoals je bent"quote:Op woensdag 14 november 2012 20:01 schreef slangpie het volgende:
[..]
alsdus een vette zeug die ooit in mn klas zat:
[ afbeelding ]
Nee. Oh nee. Oh god nee.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:01 schreef slangpie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Neeee!quote:Op woensdag 14 november 2012 20:01 schreef slangpie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 november 2012 20:01 schreef slangpie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 november 2012 20:22 schreef Soury het volgende:
Ik hoorde net van een kennis, dat en 15 jarig meisje op twitter het bericht had gezet dat ze lekker alleen thuis was. Niet voor lang, het hele huis leeg geroofdEn nu is zij het overvallen slachtoffer
Er zou toch een soort van educatie moeten komen voor die pubers wat internet betreftquote:
quote:Op woensdag 14 november 2012 20:22 schreef Soury het volgende:
Ik hoorde net van een kennis, dat en 15 jarig meisje op twitter het bericht had gezet dat ze lekker alleen thuis was. Niet voor lang, het hele huis leeg geroofdEn nu is zij het overvallen slachtoffer
Ik ken haar en de ouders, die zijn niet niet echt blijquote:
Blijft fout (en ander moralistisch gezeur), maar dan ben je gewoon echt dom, net als van die mensen die op Facebook zetten dat ze lekker even een weekendje weg zijn. Dat is toch een kwestie van nadenken of of.. ik weet het niet, ik geloof de "Nederland wordt steeds slimmer"-reclame steeds minderquote:Op woensdag 14 november 2012 20:22 schreef Soury het volgende:
Jep, gewoon dom. En die troela heeft ook 300 vriendjes, oh ja ja echt... notquote:Op woensdag 14 november 2012 21:14 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Blijft fout (en ander moralistisch gezeur), maar dan ben je gewoon echt dom, net als van die mensen die op Facebook zetten dat ze lekker even een weekendje weg zijn. Dat is toch een kwestie van nadenken of of.. ik weet het niet, ik geloof de "Nederland wordt steeds slimmer"-reclame steeds minder
Ik douche altijd netjes gekleed.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:16 schreef GimmeGore het volgende:
Ik kwam net deze tegen.
[ afbeelding ]
Door iemand gepost... nou ja, laat ik het zo zeggen, als ik haar ooit naakt zie, dan denk ik dat ik beter daarna heel hard mijn best ga doen Korsakov te krijgen.
Dit viel mij ook op, ik dacht eerst dat het als smiley bedoeld was maar dat is het volgens mij niet.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:09 schreef slangpie het volgende:
en waarom zie ik her en der mensen die achter elke reactie qq zetten?
quote:Op woensdag 14 november 2012 20:09 schreef slangpie het volgende:
en waarom zie ik her en der mensen die achter elke reactie qq zetten?
Volgens mij komt 'qq' automatisch als je op je mobiel op enter drukt om naar een nieuwe regel te gaan. Het wordt in ieder geval niet expres gebruikt als smiley o.i.d.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:44 schreef CrushedTinBox het volgende:
[..]
Dit viel mij ook op, ik dacht eerst dat het als smiley bedoeld was maar dat is het volgens mij niet.
Is weer zo'n 'virus' denk ik.quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:45 schreef trigt013 het volgende:
Momenteel heel veel personen die een film linkje plaatsen met:
OMG Bekijk het zelfmoord van dit meisje voor de cam.
Als ze dat zo uitgebreid op Facebook moeten laten weten is er toch wat te compenseren denk ikquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:23 schreef FRseezu het volgende:
Gisteren weer zo'n gezwijmel van een meisje.
Meisje = blauw
Haar vriend = rood
Het erge is, die vriend van haar doet gewoon mee, wat een geslijm zeg het druipt er echt vanaf![]()
![]()
En zo is er elke dag wel zo'n update van hun tweeen, hoe leuk ze het samen thuis hebben![]()
![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |