Met joukan ik pratenquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:11 schreef ZarB het volgende:
[..]
Het lopen leuren met je baby en allerlei provocerende teksten rondom anti abortus en van die foto's waarom zwangerschap verheerlijkt wordt (zo'n foto waarbij je een vrouwenbuik met vandie lelijke striemen erop en er dan staat: you are a tiger who earned the stripes blabla). Anyway, ik vind het provocerend en hoef het niet te zien.
En een statement maken? Ik? Als ik haar er niet uit zou gooien dan zou er gezegd worden dat ik dat juist wel moet doen. En ik gooi haar eruit omdat ik dat soort crap niet hoef te zien. Niet meer dan logisch toch?
ahahahaha leukgevonden en zo origineeelquote:
Great.quote:Sorry, something went wrong.
We're working on getting this fixed as soon as we can.
Go Back
Bij jou helemaal ? Bij mij werkt het nu maar halfquote:
Het sterke geslachtquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:51 schreef DjinN het volgende:
[..]
Bij jou helemaal ? Bij mij werkt het nu maar half
quote:
En dan ook nog iemand die vraagt 'oh wat is er wijffie?'...zucht...quote:
Wat een plebejerquote:
Dat heb ik gedaan, jankbal. Als ENIGE trouwens.quote:
Is niet te lezen in je verhaal.quote:Op zondag 4 november 2012 03:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan, jankbal. Als ENIGE trouwens.
Wat was je reactie?quote:Op zondag 4 november 2012 03:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan, jankbal. Als ENIGE trouwens.
Wat ik er van denk is al niet zo relevant meer nadat tig mensen om een kort, pittig kapsel staan te brullen.quote:
Ik heb me nog redelijk ingehouden door te zeggen dat het geen gezicht is whatsoever.quote:
Emosmileys posten omdat je eigenlijk te dom bent om te poepen en je niet goed kunt verwoorden.quote:Op zondag 4 november 2012 03:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dat soort mensen op je fb hebben
quote:Op zondag 4 november 2012 03:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Emosmileys posten omdat je eigenlijk te dom bent om te poepen en je niet goed kunt verwoorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |