Stel je aan.quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:31 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik begin echt een untermensch-ubermensch gevoel te krijgen als ik naar Facebook kijk. Wat een zooitje onderontwikkeldheid bij elkaar
Ik zit zelf ook op Facebook, dus je hoeft je niet aangevallen te voelen hoor. Maar de zwakzinnigheid van sommige mensen op FB die hier soms gepost wordt gaat nergens meer over.quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Iemand die ook op facebook zit.
Je kan beter gewoon genieten van die zwakzinnigheidquote:Op vrijdag 2 november 2012 09:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik zit zelf ook op Facebook, dus je hoeft je niet aangevallen te voelen hoor. Maar de zwakzinnigheid van sommige mensen op FB die hier soms gepost wordt gaat nergens meer over.
ow wat goed van je dat je al 8 jaar gestopt bent, ben trots op jequote:Op vrijdag 2 november 2012 13:01 schreef Groenevlinder het volgende:
Mijn grootste ergernis,
Mensen die echt overal aandacht mee willen opeisen en denken dat ze heel bijzonder zijn in bepaalde dingen:
Bijvoorbeeld;
"Nu alweer een jaar geleden dat ik ben gestopt met roken.. het is niet altijd makkelijk geweest maar dankzij steun van alle lieve mensen om me heen en mijn lieve mannetje ben ik er doorheen gekomen, "Peter" Ik hou van je........ enz enz..."![]()
Dat melancholische gezeur... verschrikkelijk![]()
Ik ben zelf al 8 jaar gestopt en kan me niet herinneren dat ik daar ooit zo dramatisch over heb gedaan of hebt gevist naar complimenten.....
Haha dankje.. is viste niet naar een complimentje hoorquote:Op vrijdag 2 november 2012 13:04 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ow wat goed van je dat je al 8 jaar gestopt bent, ben trots op je
Mensen uit facebook gooien en denken een statement te makenquote:Op vrijdag 2 november 2012 14:00 schreef ZarB het volgende:
Gadverdamme ik zag nu weer dat 1 of ander "ik ben 22 en wil huisvrouw worden dus ik poep er gelijk een kind uit" oud klasgenootje een foto had geliked van een zielige anti-abortus organisatie. Echt, cut.the.crap godverdomme zeg. Haar gelijk eruit geflikkerd. Sowieso, baby- en zwangerschapprovocatie moet verboden worden!!!!
Wat betekent dit?quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:00 schreef ZarB het volgende:
Sowieso, baby- en zwangerschapprovocatie moet verboden worden!!!!
Het lopen leuren met je baby en allerlei provocerende teksten rondom anti abortus en van die foto's waarom zwangerschap verheerlijkt wordt (zo'n foto waarbij je een vrouwenbuik met vandie lelijke striemen erop en er dan staat: you are a tiger who earned the stripes blabla). Anyway, ik vind het provocerend en hoef het niet te zien.quote:
Of het provocerend is weet ik niet, maar voor de rest ben ik het daar helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:11 schreef ZarB het volgende:
[..]
Het lopen leuren met je baby en allerlei provocerende teksten rondom anti abortus en van die foto's waarom zwangerschap verheerlijkt wordt (zo'n foto waarbij je een vrouwenbuik met vandie lelijke striemen erop en er dan staat: you are a tiger who earned the stripes blabla). Anyway, ik vind het provocerend en hoef het niet te zien.
Die ben ik ook al tegengekomenquote:Op vrijdag 2 november 2012 09:20 schreef Daniane het volgende:
[ afbeelding ]
sentimentele plaatjuhs posten jeweettogggg
lofjoewwwwall
Die heb je ook wel veelquote:Op vrijdag 2 november 2012 14:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mensen uit facebook gooien en denken een statement te maken
Vind ik ook debiel, maar dat doe ik niet. De enige die wat van mijn unfriend-actie zal merken is zijzelf.. Althans, als ze het merkt. Dus ik vind er bij mij niks statementachtig aan!quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die heb je ook wel veel
"Ik heb even weer mijn vriendenlijst opgeschoond"
En dat hoor je dan van mensen die zelf al niet de populairste zijn
Ik begrijp je, verwijderen die zooi. Vervuilt je wall alleen maar.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:54 schreef ZarB het volgende:
[..]
Vind ik ook debiel, maar dat doe ik niet. De enige die wat van mijn unfriend-actie zal merken is zijzelf.. Althans, als ze het merkt. Dus ik vind er bij mij niks statementachtig aan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |