ik douche altijd met regenpak aanquote:Op woensdag 14 november 2012 21:16 schreef GimmeGore het volgende:
Ik kwam net deze tegen.
[ afbeelding ]
Door iemand gepost... nou ja, laat ik het zo zeggen, als ik haar ooit naakt zie, dan denk ik dat ik beter daarna heel hard mijn best ga doen Korsakov te krijgen.
Waarom, in godsnaam, doen mensen dit? Ik kan alleen maar hopen dat dit een altruïstische daad is van hun allebei. Dat ze allebei heilig geloven in een parallel universum en het exact om die reden er zo boterdik bovenop leggen in de hoop dat hun relatie(s) in het andere universum dit bespaard kan blijven.quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:23 schreef FRseezu het volgende:
Gisteren weer zo'n gezwijmel van een meisje.
Meisje = blauw
Haar vriend = rood
Het erge is, die vriend van haar doet gewoon mee, wat een geslijm zeg het druipt er echt vanaf![]()
![]()
En zo is er elke dag wel zo'n update van hun tweeen, hoe leuk ze het samen thuis hebben![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ook licht beangstigend dat ze binnen 2 minuten reageren op elkaar "dat het lekker was".quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:10 schreef Stansfield het volgende:
Bankhangen, vind ik na #genieten het meest verschrikkelijke woord op facebook!
ik snap zulke dingen ook niet. Stuur dat gewoon lekker prive naar elkaar ofzo. Wat trouwens nog erger is als ze TIJDENS hun samenzijn gaan facebooken of twitteren dat het zo gezellig saampies is <3 Als het zo gezellig is, waarom dan met je telefoon zitten te pielen!quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:15 schreef kadoter het volgende:
[..]
Waarom, in godsnaam, doen mensen dit? Ik kan alleen maar hopen dat dit een altruïstische daad is van hun allebei. Dat ze allebei heilig geloven in een parallel universum en het exact om die reden er zo boterdik bovenop leggen in de hoop dat hun relatie(s) in het andere universum dit bespaard kan blijven.
Waarschijnlijk omdat er ergens een ex is die hier jaloers door zou moeten worden.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:05 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ik snap zulke dingen ook niet. Stuur dat gewoon lekker prive naar elkaar ofzo. Wat trouwens nog erger is als ze TIJDENS hun samenzijn gaan facebooken of twitteren dat het zo gezellig saampies is <3 Als het zo gezellig is, waarom dan met je telefoon zitten te pielen!
Ze weten zelf ook wel dat het nergens op slaat, maar het ego is zo groot dat ze dat niks kan schelen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:05 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ik snap zulke dingen ook niet. Stuur dat gewoon lekker prive naar elkaar ofzo. Wat trouwens nog erger is als ze TIJDENS hun samenzijn gaan facebooken of twitteren dat het zo gezellig saampies is <3 Als het zo gezellig is, waarom dan met je telefoon zitten te pielen!
en dit iddquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat er ergens een ex is die hier jaloers door zou moeten worden.
Ik ken een stel dat in de 50 is en dit soort dingen op hun facebook postquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:23 schreef FRseezu het volgende:
Gisteren weer zo'n gezwijmel van een meisje.
Meisje = blauw
Haar vriend = rood
Het erge is, die vriend van haar doet gewoon mee, wat een geslijm zeg het druipt er echt vanaf![]()
![]()
En zo is er elke dag wel zo'n update van hun tweeen, hoe leuk ze het samen thuis hebben![]()
![]()
[ afbeelding ]
Potverdikkie, ik kreeg oog-aids van die kleuren.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:34 schreef thats_meh het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik ook triest... HALLO je krijgt er gewoon voor betaald hoor aandachtshoer!
of mensen : het is tijd voor bankzakenquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:10 schreef Stansfield het volgende:
Bankhangen, vind ik na #genieten het meest verschrikkelijke woord op facebook!
Ik krijg bij dit soort posts altijd de nijging om veel zoutzuur in mijn ogen te druppelen, zodat ik de gemiddelde triesheid van Nederland niet meer hoef te zien...quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:38 schreef Internepper het volgende:
[..]
Potverdikkie, ik kreeg oog-aids van die kleuren.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:46 schreef thats_meh het volgende:
[..]
Ik krijg bij dit soort posts altijd de nijging om veel zoutzuur in mijn ogen te druppelen, zodat ik de gemiddelde triesheid van Nederland niet meer hoef te zien...
Haha ik moest lachenquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:48 schreef Internepper het volgende:
[..]![]()
Dan mis je de mooie dingen van het leven. Deel dit bericht als jij het leven ook mooi vindt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nerovetsrethca
quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:23 schreef slangpie het volgende:
in blije verwachting van mijn trots [insert 3 hartjes]haha die is nog wel leuk toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:23 schreef slangpie het volgende:
in blije verwachting van mijn trots [insert 3 hartjes]Beter dat dan om de zoveel dagen een update over het echte geval. (Kind in deze zin)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik krijg jeuk van alle fouten die er in het plaatje staan.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:34 schreef thats_meh het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik ook triest... HALLO je krijgt er gewoon voor betaald hoor aandachtshoer!
Ze kent het verschil tussen meervoud en enkelvoud niet eens.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:34 schreef thats_meh het volgende:
[ afbeelding ]
ja zo kun je voor elk beroep wel een update plaatsenquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:34 schreef thats_meh het volgende:
[ afbeelding ]
Vooral dat eerste stukje al, heel erg boeiend en belangrijk om te melden met wie en waar je een kop koffie hebt gedronken.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:05 schreef Airenu het volgende:
Ondertussen, bij een ander persoon wie ik ook van m'n newsfeed geblokt heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |