Gefeliciteerd, anders nog iets?quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:00 schreef HSG het volgende:
[..]
Vooral dat eerste stukje al, heel erg boeiend en belangrijk om te melden met wie en waar je een kop koffie hebt gedronken.
Ze delen het niet, ze liken het. Stoute FB laat dat ook soms zien.quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gáán we weer met die tyfusdingen op FB:
[ afbeelding ]
Ik ga nu echt eens wat volk uit m'n FB trappen, want het zijn steeds dezelfden die die shit delen
quote:ik ben een single man op zoek is naar een leuk dame die van lekker dansen houd en samen wat leuks te doen , ikben zelf romantich ingesteld en zorg graag voor iemand waar van ik hou ben eerlijk en rechtvaardig heb je interesse dan hoor ik het graag . groeten Emiel .
Wel een moeilijk mooie/leuke beebiequote:Op zaterdag 17 november 2012 16:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gáán we weer met die tyfusdingen op FB:
[ afbeelding ]
Ik ga nu echt eens wat volk uit m'n FB trappen, want het zijn steeds dezelfden die die shit delen
Maar het Nederlands is klasse.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:34 schreef thats_meh het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik ook triest... HALLO je krijgt er gewoon voor betaald hoor aandachtshoer!
Liefde maakt kennelijk ook leesblind.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:51 schreef Nepthys het volgende:
[..]
"3,5 maande samen! lovejoe schatjuhhhh"
![]()
Ik heb wel een klepel voor jequote:Op zaterdag 17 november 2012 17:02 schreef Lithia het volgende:
godallermachtig, wat is dat kind schattig trouwens.
*eierstokken rammelen*
Leuk dat je je eigen facebookberichten deelt en bijdeze een reactie.quote:Op maandag 19 november 2012 01:07 schreef Marie30 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze huppelkutElke dag een donkere status in van dat steenkolen Engels, en geen hond die er ook maar ooit op reageert...
Walk in my shoes and see that I'm dissapered in my facebook spectrum of hate.quote:Op maandag 19 november 2012 01:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Leuk dat je je eigen facebookberichten deelt en bijdeze een reactie.
Meestal heeft zo'n iemand meestal 30000 vrienden die dan binnen 5 minuten 300 berichten en 275000 likes heeftquote:Op maandag 19 november 2012 01:07 schreef Marie30 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze huppelkutElke dag een donkere status in van dat steenkolen Engels, en geen hond die er ook maar ooit op reageert...
Aan zijn Nederlands zal het niet liggenquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:14 schreef Jabberwocky het volgende:
Als iemand iets liked en dat dan op je homepage komt dat is hun schuld inderdaad ook niet.
Verder, ik kwam dit net tegen op iemand's "about" toen ik doorklikte via iemand in mijn vriendenlijst.
[..]
Precies dit...quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:05 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ik snap zulke dingen ook niet. Stuur dat gewoon lekker prive naar elkaar ofzo. Wat trouwens nog erger is als ze TIJDENS hun samenzijn gaan facebooken of twitteren dat het zo gezellig saampies is <3 Als het zo gezellig is, waarom dan met je telefoon zitten te pielen!
Ik ben van mening dat de mensen die het hardste schreeuwen om aandacht op Facebook de meest onzeker mensen in real life zijn....quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:32 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Ook licht beangstigend dat ze binnen 2 minuten reageren op elkaar "dat het lekker was".
Klinkt een beetje als 2 eenzame mensen die elkaar hebben gevonden en van daaruit continu bevestiging moeten hebben dat ze niet meer eenzaam/zielig zijn
quote:7 minuten geleden:
Single text from you can change my mood at any moment ♥
3 minuten geleden:
Wat loopt me internet te kutte? Allemaal rare berichte :S
quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:23 schreef slangpie het volgende:
in blije verwachting van mijn trots [insert 3 hartjes]Een kennis die pas een baby had gekregen, had op Facebook een foto gezet van een zwangersschaptest. In het schermpje echter stond heel klein "just kidding", en ze kreeg alleen maar felicitaties en vragen of dat wel zo verstandig was zo kort naar haar eerste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Sommige mensen zijn echt te dom om eerst goed te kijken en te lezen voordat ze gaan reageren en liken.Ik weet hoe je je voelt... Heb zelf absoluut geen kinderwens, maar de kinder/zwangersschapsfoto's vliegen me om de oren op Facebook. Van de week kwam er een foto op Facebook van mijn vriend met z'n petekindje. En meteen alleen maar reacties dat het voor ons ook eens tijd zou worden. Flikker op zeg, moet er niet aan denken.quote:Op zondag 18 november 2012 19:08 schreef Apotheose het volgende:
kijk, leuk dat je kids hebt. En leuk dat je dat wilt delen met je vriendjes en vriendinnetjes op facebook. Maar ik word er een beetje moe van. Steeds weer een babyfoto, of een update hoe gezellig het was bij jut en jul en hun kids en weer een zwangere buik voorbij zien komen... Nee mijn eierstokken gaan er totaaaaaaaaaal niet van rammelen. Integendeel.![]()
Dank voor jouw reactie. Een "waardige" bijdrage voor Fok! en Nederland.quote:Op maandag 19 november 2012 01:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Leuk dat je je eigen facebookberichten deelt en bijdeze een reactie.
vreselijk zulke types!quote:Op maandag 19 november 2012 15:08 schreef Groenevlinder het volgende:
[..]
Precies dit...
Er staat bij mij ook een vrouw in mijn lijst, is gescheiden en heeft nu een nieuwe vriend...
Nou het kan niet erger.(ex heeft haar inmiddels verwijderd en ik geef hem groot gelijk)
Elke dag updates over hoe geweldig ze het wel niet hebben samen.
"Lekker op de bank met mijn schatje" en hij gaat dan weer reageren met:"Ja he, schatje.. en straks gaan we weer lekker"
"Ja schatje... het beste gaat nog komen"
Echt come on.. waarom moet iedereen dat weten?? Puur overcompensatie.
Een keer in de zoveel tijd staat er dan een status update als:
"Oh weer wat mensen die mij verwijderd hebben, ze zijn gewoon jaloers"
Waar hij dan weer op gaat reageren met:"Ja, schatje, ze zijn gewoon jaloers.."![]()
Ook nog denken dat de hele wereld jaloers op ze is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |