Zat niet op te letten...quote:Op maandag 12 november 2012 19:18 schreef jitzzzze het volgende:
imageshack, wat ben je nou voor newbie
Was op het andere scherm nog ff aan het lachen om Tros Kieskeurig...quote:
quote:
Iquote:Op dinsdag 13 november 2012 10:23 schreef Cobra4 het volgende:
Het is verdomme ook nooit goed!Jaren loopt men te zeiken er te weinig bevers in NL zijn. Nu moet er ineens ingegrepen worden vanwege de grote aantallen.
![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)met_de_bevers__.html
Het vlees of de vellen?quote:
Waterkonijn is heerlijk. Zal Bever qua smaak daar in de buurt zitten?quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Vlees op brood, en van het vachtje en de staart kan je een hele mooie muts maken
Het gaat mij om die jonge woudlopers mutsquote:Op dinsdag 13 november 2012 10:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waterkonijn is heerlijk. Zal Bever qua smaak daar in de buurt zitten?
quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het gaat mij om die jonge woudlopers muts
Hoe bevalt je nieuwe baan?quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]. Deal. Jij die muts. En neem er ook maar wat mee voor Kwik, Kwek en Kwak. Dan neem ik het vlees.
Ik heb al een liefhebber voor de bevervellen gevonden.quote:
En ik ga net naar huis... Zie je vanaf half 6 morgenochtend wel weer op FOK!quote:
Half 5 ook goed?quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En ik ga net naar huis... Zie je vanaf half 6 morgenochtend wel weer op FOK!
Half 7 ook goed?quote:
Gerard, Michiel en Giel het huis in. Dat gaat feest worden.quote:Op woensdag 14 november 2012 06:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Half 7 ook goed?
Zit nu in de bus.
Zekers! Heb jij het weekend voor Kerst vrij?quote:Op woensdag 14 november 2012 06:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gerard, Michiel en Giel het huis in. Dat gaat feest worden.
Dat weet ik nog niet.quote:Op woensdag 14 november 2012 06:45 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zekers! Heb jij het weekend voor Kerst vrij?
Wanneer kom je weer eens langs?quote:
Goed plan.quote:
Weer bij Weesp?quote:Op woensdag 14 november 2012 12:13 schreef Harde_Mepper het volgende:
Livestream van een zoekactie met Apache en F16
http://www.at5.nl/live
Afgelopen.![]()
Maar dan met deze, soort verbandje voor je uitlaatquote:
Die ken ik ook, gaat alleen niet zo lang mee. Kun je beter met een grote slangenklem, een stuk blik en gungum werken.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar dan met deze, soort verbandje voor je uitlaat14.gif
[ afbeelding ]
Kostte me 5 euro, en een kwartiertje werk. Dat is beter dan 100 euro onderdelen
Dat is nog eens nice to no. Maar het lekt bij het flexibele stuk, dus echt keuze heb ik niet.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die ken ik ook, gaat alleen niet zo lang mee. Kun je beter met een grote slangenklem, een stuk blik en gungum werken.
Hmmm, ja dat is een kut plaats.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is nog eens nice to no. Maar het lekt bij het flexibele stuk, dus echt keuze heb ik niet.
Dus de keuze is eenvoudig:quote:
Reeds. Dubbele dosis. En een broodje. Op mijn werkquote:
Na bijna 3 kwartier eindelijk het eerste bakkie achter mijn kiezenquote:Op donderdag 15 november 2012 07:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Reeds. Dubbele dosis. En een broodje. Op mijn werk
Same here. Besloten thuis vroeger te vertrekken dus geen tijd voor koffie.quote:Op donderdag 15 november 2012 07:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Na bijna 3 kwartier eindelijk het eerste bakkie achter mijn kiezen
Ik ben al drie kwartier aan het werkquote:Op donderdag 15 november 2012 07:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Same here. Besloten thuis vroeger te vertrekken dus geen tijd voor koffie.
Ben sinds 7:20 aanwezig, hoefde pas 7:45 te beginnenquote:Op donderdag 15 november 2012 07:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben al drie kwartier aan het werk
Ik bepaal mijn eigen aanvangstijdquote:Op donderdag 15 november 2012 08:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ben sinds 7:20 aanwezig, hoefde pas 7:45 te beginnen
Mijn eindtijd wordt minimaal 19u vanavondquote:Op donderdag 15 november 2012 08:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik bepaal mijn eigen aanvangstijdDus ook mijn eigen eindtijd
Ach, dat is het toch zo?quote:Op donderdag 15 november 2012 08:04 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mijn eindtijd wordt minimaal 19u vanavond
Ik ben morgen vrij, dus dan kan ik het me qua gezondheid wel veroorloven om vanavond te werkenquote:
ROFLquote:Op donderdag 15 november 2012 10:42 schreef Nibb-it het volgende:
ER, wat voor jou? Leuk voor de poezels!
http://vernieuwd.marktpla(...)1384&previousPage=lr
quote:Op donderdag 15 november 2012 10:42 schreef Nibb-it het volgende:
ER, wat voor jou? Leuk voor de poezels!
http://vernieuwd.marktpla(...)1384&previousPage=lr
Beterquote:Op donderdag 15 november 2012 15:14 schreef Lotusss het volgende:
Gratiesch eten vanavond op werk. Kung-po beef van de Wok to Go
Leuk voor in je mannenkamer.quote:
Die staat al vol met goederenquote:
Aan het plafond hangen.quote:
pffff, denk dat de woningbouw daar niet happy mee gaat zijnquote:
Ik blijf lekker tot 20:45, dan ben ik tussen 22:00 en 22:30 thuis. Caffeïne en suiker ftw!quote:Op donderdag 15 november 2012 18:02 schreef ErwinRommel het volgende:
Aangezien Lotusss op werk eet, eet ik lekker snert
Van de slager met roggebrood en zeeuwse spek.
Is goed, zie ik je dan welquote:Op donderdag 15 november 2012 18:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik blijf lekker tot 20:45, dan ben ik tussen 22:00 en 22:30 thuis. Caffeïne en suiker ftw!
De MAGquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:46 schreef hoogvlieger het volgende:
Zeaux, mooi tijden gehad in Oostdorp. Lekker met Colt C8 rondgebanjerd en nog ff met de MAG kunnen raggen.
Las het ja, en dit dan?quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:44 schreef Cobra4 het volgende:
tering, die weet ook niet van stoppen.
http://www.telegraaf.nl/f(...)voor_Stallone__.html
Als dat dan maar niet net zo'n flop gaat worden als de A-team film.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Las het ja, en dit dan?
http://www.telegraaf.nl/f(...)film_op_komst__.html
Ik vrees van wel, als het al verfilmd gaat wordenquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als dat dan maar niet net zo'n flop gaat worden als de A-team film.
Oefenvijand gespeeld?quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:36 schreef hoogvlieger het volgende:
Wij s'nachts met mijn auto door Oostdorp rijden. Raampjes open, snoeihard islamitisch gebedsmuziek uit de speakers knallen, en maar langs de patrolbases/platoon house van die gasten rijden
jep.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:08 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Oefenvijand gespeeld?
Ik ben met Risk ingemaakt door een meisje!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op zondag 18 november 2012 03:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben met Risk ingemaakt door een meisje!Avond!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga zo weer slapen hoor...-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
quote:Op zondag 18 november 2012 03:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben met Risk ingemaakt door een meisje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Ja, en niet zo zuinig ook.quote:
Gewoon CNN aanzetten. Dat gaat wel gebeuren.quote:Op maandag 19 november 2012 13:30 schreef hoogvlieger het volgende:
Ik verveel me. Zullen we Gaza helemaal platgooien dan hebben we weer wat om naar te kijken.
De wat?quote:Op maandag 19 november 2012 13:49 schreef Nibb-it het volgende:
als je echt sensatie wilt kun je beter naar arutz sheva kijken
Ook zo'n zender, dat als er geen nieuws is, het zelf wel maakt?quote:
zoietsquote:Op maandag 19 november 2012 13:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ook zo'n zender, dat als er geen nieuws is, het zelf wel maakt?
36 wat? Kamelen?quote:Op maandag 19 november 2012 18:11 schreef ErwinRommel het volgende:
Wat denken jullie? israel heeft Hamas 36 gegeven.
Grond offensief of niet?
uurquote:Op maandag 19 november 2012 18:11 schreef ErwinRommel het volgende:
Wat denken jullie? israel heeft Hamas 36 uur gegeven te stoppen met raketaanvallen.
Grond offensief of niet?
Ok, aldus enkele commandanten van de IDF, die zullen het uiteraard beter weten dan ik.quote:Op maandag 19 november 2012 18:14 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
http://www.haaretz.com/ne(...)ive.premium-1.478893
Mee eens hoorquote:Op maandag 19 november 2012 18:22 schreef hoogvlieger het volgende:
Dat hele Hamas moest maar eens opgedoekt worden. Zou er geen traan om laten als de IDF het wel doet.
Die hele Gaza strook is zo groot als Zuid-Beveland. Da's niet zo'n issue dus. Enige probleem is dat er 1.5mil mensen wonen en het dus bijna compleet verstedelijkt is. Zal dus inderdaad potje OVG worden met 100.000 man.quote:Op maandag 19 november 2012 18:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mee eens hoor
Maar de vraag is dus of dat gaat lukken
Vergeet het grootste struikelblok niet. Het gezeik van de rest van de wereld omdat er burgerslachtoffers gaan vallen door het spelen van verstoppertje in de bebouwde kom door de hamas.quote:Op maandag 19 november 2012 18:38 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Die hele Gaza strook is zo groot als Zuid-Beveland. Da's niet zo'n issue dus. Enige probleem is dat er 1.5mil mensen wonen en het dus bijna compleet verstedelijkt is. Zal dus inderdaad potje OVG worden met 100.000 man.
dat dus, en Greta Duisenberg en mohamed Rabea vooropquote:Op maandag 19 november 2012 18:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vergeet het grootste struikelblok niet. Het gezeik van de rest van de wereld omdat er burgerslachtoffers gaan vallen door het spelen van verstoppertje in de bebouwde kom door de hamas.
Oja die teefquote:Op maandag 19 november 2012 18:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
dat dus, en Greta Duisenberg en mohamed Rabea voorop
Mag van Bommel niet mee?quote:Op maandag 19 november 2012 18:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
dat dus, en Greta Duisenberg en mohamed Rabea voorop
quote:
Mogguh.quote:
Het wordt voor mij ook een dag gevuld met koffie!quote:
Me too. Gelukkig goede koffiezetapparaten op werk en gratis verstrekte koffiebekerquote:
Iron Dome weer aan het werk?quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:05 schreef Nibb-it het volgende:
http://live.reuters.com/Event/Conflict_on_the_Gaza_Strip
http://www.ustream.tv/occupiedair/pop-out
Leuke lichtshow net. Wie had een aantal jaren geleden gedacht dat we nu live oorlogen kunnen volgen vanuit onze luie stoel?
Ik ga zo eens kijken. Eens zien of het te vergelijken is met de live beelden van CNN tijdens de golfoorlog.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:21 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Zijn streams uit Gaza. Dus je kunt het hele circus live meekijken zo'n beetje.
Dan moet ik je teleurstellen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ga zo eens kijken. Eens zien of het te vergelijken is met de live beelden van CNN tijdens de golfoorlog.
Ah, helaas.quote:
Oh, gaat het toch weer spannend worden.quote:Op woensdag 21 november 2012 00:33 schreef Nibb-it het volgende:
Zeu, spat er even een gebouw vol in beeld uit elkaar.
quote:
Einde overleg tussen beide partijen gok ik?quote:Op woensdag 21 november 2012 11:24 schreef Nibb-it het volgende:
Aanslag op een bus in Tel Aviv. Shit > fan.
Zou me niet verbazen als dit het laatste duwtje richting een Israëlische incursie in Gaza is.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Einde overleg tussen beide partijen gok ik?
Duidelijk dus. benieuwd hoe Israel nu gaat reageren.quote:De aanslag is opgeëist door de Hamas.
Duidelijk? Geheel afhankelijk van de bron lijkt me.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Duidelijk dus. benieuwd hoe Israel nu gaat reageren.
Nu ja, afgaande aan dit: http://www.nu.nl/buitenla(...)bus-in-tel-aviv.htmlquote:Op woensdag 21 november 2012 11:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Duidelijk? Geheel afhankelijk van de bron lijkt me.
quote:Hamas, the militant Palestinian group that has run Gaza since 2007, said in loudspeaker announcements in Gaza City that it had carried out the attack.
Je kunt ook gewoon via KPU een (gratis) vervanging voor je baret kiezen via de shop...quote:Op woensdag 21 november 2012 16:42 schreef hoogvlieger het volgende:
Toch maar ff nieuwe baret besteld bij noorloos. Maatje 57 was een beetje erg klein. Ding donderd telkens van mn bakkes af
Naja als ze ons bij de Natres ook gewoon eens op de makkelijke manier toegang zouden geven tot intranet zou dat geen probleem zijn idd. En moest toch nog wat ander spul daar hebben dus werd toch tijd.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:54 schreef Harde_Mepper het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon via KPU een (gratis) vervanging voor je baret kiezen via de shop...
Als is z'n Noorloos baretje wel een vooruit gang.
Tja die telesticks. Die zouden we 2 jaar terug ook al krijgen.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:15 schreef Harde_Mepper het volgende:
Telestick regelen, is ideal vooral bij de Natres.![]()
En bij KPU kun je dan gelijk die grijze vochtregulerende shirtjes aanvragen.
Van de baas krijg ik een zwarte, terwijl ze toch echt donkerblauw horen te zijn volgens de regelgevingquote:Op woensdag 21 november 2012 16:54 schreef Harde_Mepper het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon via KPU een (gratis) vervanging voor je baret kiezen via de shop...
Als is z'n Noorloos baretje wel een vooruit gang.
Ja, nu nog even voor de sier een kamerdebat.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:43 schreef hoogvlieger het volgende:
Oja: Patriots naar Turkije heeft green light gekregen.
Parlement mag omschreden worden bij NAVO verzoeken. Maja alleen de PVV was tegen dus gaat toch wel gebeuren. Alleen wat hippies die wel zeker wilde weten dat ze puur defensief worden gebruikt.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, nu nog even voor de sier een kamerdebat.
Daarom. De Defensie woordvoerders mogen voor de sier even hun zegje doen terwijl de wagens al richting boot gaan.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:35 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Parlement mag omschreden worden bij NAVO verzoeken. Maja alleen de PVV was tegen dus gaat toch wel gebeuren. Alleen wat hippies die wel zeker wilde weten dat ze puur defensief worden gebruikt.
Locaties zijn toch al voorverkend en onderzocht dus zal allemaal wel rap gaan.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daarom. De Defensie woordvoerders mogen voor de sier even hun zegje doen terwijl de wagens al richting boot gaan.
En weer een mooie inzet voor de natres in de havens dan.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:40 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Locaties zijn toch al voorverkend en onderzocht dus zal allemaal wel rap gaan.
Zou bruut zijn als dat gebeurt. Heb komend weekend oefening en heb nog niks van een wabev of watdanook gekregen betreffende dat dus weetniet.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En weer een mooie inzet voor de natres in de havens dan.
Dan is het wel een groot kopje.quote:Op donderdag 22 november 2012 07:47 schreef jitzzzze het volgende:
0-286 met een patriot als roerijzer
Neen, maar dat gaat wel binnen onafzienbare tijd gebeuren.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:40 schreef hoogvlieger het volgende:
Locaties zijn toch al voorverkend en onderzocht dus zal allemaal wel rap gaan.
Ok. Dacht afgelopen week gelezen te hebben dat er na de eerste berichten over mogelijke inzet gelijk een liaison officier die kant op was gegaan om dingen te regelen etc.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Neen, maar dat gaat wel binnen onafzienbare tijd gebeuren.
Maar het zal idd rap gaan, ik vermoed dat ze voor de kerst daar zitten.
Vast wel. Daar heb je bijv semi-overheidsbedrijven als Thales voorquote:Op donderdag 22 november 2012 12:44 schreef Harde_Mepper het volgende:
Zijn die Duits/Nederland/Amerikaanse Patriot systemen allemaal aan elkaar te knopen?
Bv duitse rader, nederlandse launcher etc
Ja, interoperabel, zie ook Natinads bv.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:44 schreef Harde_Mepper het volgende:
Zijn die Duits/Nederland/Amerikaanse Patriot systemen allemaal aan elkaar te knopen?
Toch raar dat enkel NL, de VS en Duitsland ze enkel hebben, dat terwijl ze hun nu reeds bewezen hebben.quote:Op donderdag 22 november 2012 17:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, interoperabel, zie ook Natinads bv.
Tijdens schietseries maakt men bv. ook gebruik van elkaars systemen.
Ja.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:44 schreef Harde_Mepper het volgende:
Er zijn veel meer landen die de Patriot hebben, echter binnen de Navo hebben slechts 3 landen de PAC-3 missile en dat is waar het om draait in dit geval.quote:Op donderdag 22 november 2012 17:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Toch raar dat enkel NL, de VS en Duitsland ze enkel hebben, dat terwijl ze hun nu reeds bewezen hebben.
Dank je, nu ff doorlezenquote:Op donderdag 22 november 2012 18:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Er zijn veel meer landen die de Patriot hebben, echter binnen de Navo hebben slechts 3 landen de PAC-3 missile en dat is waar het om draait in dit geval.
Kijk gerust naar het lijstje van users onderin... :http://en.wikipedia.org/wiki/MIM-104_Patriot
Cobra, ff snel, nog wat nodig uit de UK?quote:
Komt goedquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:45 schreef Erasmo het volgende:
Veel plezier, laad hem maar vol die Ford
Btw, ook nog wat nodig?quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:45 schreef Erasmo het volgende:
Veel plezier, laad hem maar vol die Ford
Okquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:49 schreef Erasmo het volgende:
Niet perse, ik heb nog voorraad van mijn eigen trip
Niks. Maar bedankt voor het aanbod.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Cobra, ff snel, nog wat nodig uit de UK?
Ik vertrek over 15 minuten.
Eensch.quote:
Godver, je weet wat ik nodig hebquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Cobra, ff snel, nog wat nodig uit de UK?
Ik vertrek over 15 minuten.
quote:
Kan ik beter aan jou vragen?quote:
Iets met pot en ketel.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:23 schreef Nibb-it het volgende:
Russia warns against deployment of missiles near Syrian border
Russia has warned against the deployment of Patriot missiles in Turkey near the border with Syria, which Moscow says may lead to a 'serious armed conflict.'
"The more we accumulate weapons, the bigger the likelihood that they will be used," Foreign Minister Sergei Lavrov told reporters. (AFP) (Ynet)
Je bent toch wel even wezen happen bij het visrestaurant in de haven?quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:41 schreef Pumatje het volgende:
Yow lui
terug uit Marnerwoei.. tering wat een kloteplek Nederland is dat toch.
Ik heb een nieuwe laptop nodig, mijn laatste vloog in brand
heb geen idee meer wat te kopen, ben er echt te lang uitgeweest.
Ik hoef niet het nieuwste van het nieuwste, en wil +- max 500 uitgeven, maar dat hoeft niet eens.
Het moet geen te achterlijk achtergehaald ding zijn, maar ik stel geen rare eisen.
iemand een idee?
Welke film?quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:39 schreef Nibb-it het volgende:
Met een bak popcorn op de bank een film kijken. Helemaal prima.
Elke HP/Compaq of Dell van rond de 500 zal voldoen aan jouw eisenquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:41 schreef Pumatje het volgende:
Yow lui
terug uit Marnerwoei.. tering wat een kloteplek Nederland is dat toch.
Ik heb een nieuwe laptop nodig, mijn laatste vloog in brand
heb geen idee meer wat te kopen, ben er echt te lang uitgeweest.
Ik hoef niet het nieuwste van het nieuwste, en wil +- max 500 uitgeven, maar dat hoeft niet eens.
Het moet geen te achterlijk achtergehaald ding zijn, maar ik stel geen rare eisen.
iemand een idee?
Nee?! Vertel! Lekker??quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je bent toch wel even wezen happen bij het visrestaurant in de haven?
Vermakelijke film idd.. Zat ook te kijken. Op de bank in slaap gevallen helaasch :/quote:
Altijd wel wat lekkers te vinden bij Schierzicht of Sterkenburg.quote:
Neen.quote:
Goed spul, Lenovo heeft destijds de Thinkpad lijn van IBM overgekocht.quote:Op zondag 25 november 2012 12:48 schreef Pumatje het volgende:
Mogge lui
het is de lenovo geworden!
iemand bekend met dat merk?
ding is helemaal van aluminium.
Pumaproof
Ja, heb er een laptop van gehad. Echt prima spul, helemaal niets mis mee.quote:Op zondag 25 november 2012 12:48 schreef Pumatje het volgende:
Mogge lui
het is de lenovo geworden!
iemand bekend met dat merk?
ding is helemaal van aluminium.
Pumaproof
quote:Op zondag 25 november 2012 13:14 schreef Erasmo het volgende:
O mijn god, ik loop hier echt 10x een envelop te likken en hij wil maar niet dicht, zit er een trekstrip op
quote:Op zondag 25 november 2012 13:14 schreef Erasmo het volgende:
O mijn god, ik loop hier echt 10x een envelop te likken en hij wil maar niet dicht, zit er een trekstrip op
Ja! met muisknobbeltje midden in t toetsenbord.quote:Op zondag 25 november 2012 13:11 schreef Erasmo het volgende:
Prima.
Waarschijnlijk herken je deze nog wel
[ afbeelding ]
Een van de weinige Defensie ICT aankopen die wel goed wasquote:Op zondag 25 november 2012 13:29 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Ja! met muisknobbeltje midden in t toetsenbord.
Ja van al dat likken kon je net als bij esbit wel eens kanker krijgenquote:Op zondag 25 november 2012 13:14 schreef Erasmo het volgende:
Tsja.... vooral die geitenwollensokkenmensen die dat noooooooit zouden doen.quote:Op maandag 26 november 2012 08:39 schreef Rave_NL het volgende:
Vermaak op de vroege ochtend.
GC / Zou jij de bom op Hiroshima kunnen gooien?
Dank. Apart leesvoer voor tijdens een bakkie koffie.quote:Op maandag 26 november 2012 08:39 schreef Rave_NL het volgende:
Vermaak op de vroege ochtend.
GC / Zou jij de bom op Hiroshima kunnen gooien?
Stond net in m'n 'aan te raden' lijstje van YTquote:
Oude stijl.quote:Op maandag 26 november 2012 18:34 schreef Erasmo het volgende:
Fuck yeah ik wordt gewoon bediend hier op de kazerne
Nogal wiedes als je in eenzame opsluiting zitquote:Op maandag 26 november 2012 18:34 schreef Erasmo het volgende:
Fuck yeah ik wordt gewoon bediend hier op de kazerne
Klopt, moet je er zelf in snijden. Kijk wel ff goed waar je dat doet, zorg ervoor dat die twee gaatjes (ijzeren ringetjes) wel onder je "flap" komen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 10:38 schreef hoogvlieger het volgende:
Chill nieuwe baret binnen. Zoiso al beter dan de KPU baret. Klopt het alleen dat de noorloos baret geen voorgemaakte gaatjes voor het baretembleem heeft, en ik die er zelf in moet snijden? Wel chill dat er nog zon flapje achter zit.
Heb het al gefixt. Ging redelijk makkelijk door de stof heen. Leek alsof er al wel een soort lijntje stond van waar je moest snijden. Gelijk maar ff onder de douche opgezet om te vormen. Zit nu tussen de radiator buizenquote:Op dinsdag 27 november 2012 12:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Klopt, moet je er zelf in snijden. Kijk wel ff goed waar je dat doet, zorg ervoor dat die twee gaatjes (ijzeren ringetjes) wel onder je "flap" komen.
[ afbeelding ]
Ter illustratie, linksboven die gaatjes.
Dat was in de jaren 90 mode, zou weer zo moeten zijn.quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:08 schreef hoogvlieger het volgende:
Zie afentoe ook nog wel eens gasten tegen wie niet is verteld dat ze hun baret moeten vormen. Heb je zo'n afdak waar je buddy nog onder zou kunnen schuilen
Die van mij mag strak tegen mn bakkes geplakt staan. Geen golven ofso erin, en plat tot halverwege mn rechteroor.quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat was in de jaren 90 mode, zou weer zo moeten zijn.
Hassings van cav museum ftw!
Idd, zo is mijn baret ook.quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:24 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Die van mij mag strak tegen mn bakkes geplakt staan. Geen golven ofso erin, en plat tot halverwege mn rechteroor.
Niks, schuin aflopend en vrij van bakkes en oor, met baretembleem maximaal naar voren overhangend want splitpen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:24 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Die van mij mag strak tegen mn bakkes geplakt staan. Geen golven ofso erin, en plat tot halverwege mn rechteroor.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Niks, schuin aflopend en vrij van bakkes en oor, met baretembleem maximaal naar voren overhangend want splitpen.
Neen. Want door de splitpen valt je embleem over de rand en wordt het geen pannekoek, een pannekoek krijg je met dat zure plastic ding achter je embleem.quote:
Ik had mijn baret, de echte oude, altijd zo:quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Neen. Want door de splitpen valt je embleem over de rand en wordt het geen pannekoek, een pannekoek krijg je met dat zure plastic ding achter je embleem.
Zo ongeveer dus:
[ afbeelding ]
Dat is dan ook een kutbaret van het merk, laat me raden, KMA...quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik had mijn baret, de echte oude, altijd zo:
Kangol als ik het goed heb.quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat is dan ook een kutbaret van het merk, laat me raden, KMA...
Heb ik geen ervaring mee, ik weet dat die KMA baretjes die we in het verleden hadden allemaal van die "dopjes" waren. Die zagen er echt niet uit. Ik zweer nog steeds bij Hassing.quote:
Die Kangols kregen we ook als bruine baret toen we in opleiding zaten. Zaten heerlijk, en waren goed vormbaar.quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Heb ik geen ervaring mee, ik weet dat die KMA baretjes die we in het verleden hadden allemaal van die "dopjes" waren. Die zagen er echt niet uit. Ik zweer nog steeds bij Hassing.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:47 schreef 026Remco het volgende:
Op Schaarsbergen maken ze er volgens mij ook een wedstrijd van: Wie heeft de kleinste baret...
Idd ja...quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:47 schreef 026Remco het volgende:
Op Schaarsbergen maken ze er volgens mij ook een wedstrijd van: Wie heeft de kleinste baret...
Ik zag het toevallig vanmorgen bij het voordet van rotatie 11 die gisteren zijn aangekomenquote:Op dinsdag 27 november 2012 17:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Dat viel mij de afgelopen jaren idd ook al op ja
Lijkt haast wel Engels, die hebben ook hele kleine baretten op hun kneiter. Wellicht Engels model baret?quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:52 schreef 026Remco het volgende:
[..]
Ik zag het toevallig vanmorgen bij het voordet van rotatie 11 die gisteren zijn aangekomen
Beter spelden... Dat embleem zat een speld aan.quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:51 schreef ErwinRommel het volgende:
Die UN baretten waren een ondingen zeg.
Bij de een zat het UN embleem half op de kruin, bij de ander half onder het linker oog. Ondingen waren dat.
Klopt, maar de stof van de baret zelf was zo vreselijk. Lees niet vormbaar.quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Beter spelden... Dat embleem zat een speld aan.
Klopt, heb er hier ook 1 liggen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Klopt, maar de stof van de baret zelf was zo vreselijk. Lees niet vormbaar.
Ik had geluk wel een goede te hebben met lederen band, maar de meesten niet. Die moesten ze alsnog ff scheren, en vormen, en zat niet goed op den kneiter.
Vordat ik mensen weer tegen de schenen ga trappen, die blauwe gaat bij mij echt niet meer op, no wayquote:
Goh, geen flauw idee.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:04 schreef AchJa het volgende:
Verrek, wie zou de TS toch zijn???![]()
NWS / Rijke mensen leven gemiddeld 7,5 jaar langer
quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:04 schreef AchJa het volgende:
Verrek, wie zou de TS toch zijn???![]()
NWS / Rijke mensen leven gemiddeld 7,5 jaar langer
Wat voor?quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:50 schreef Erasmo het volgende:
En heb weer een nieuwe auto op het oog
Afschaffen die dingen. Terug naar de veldpet.quote:
Platte pet is wegbezuinigd.quote:Op woensdag 28 november 2012 09:05 schreef jitzzzze het volgende:
Bij een militair tenue hoort een baret (of een platte pet bij DT/T6).
Veldpet is voor, de naam zegt het natuurlijk al, in het veld.
Ik doelde eigenlijk op de veldpet van het oude grijs/groene uniform. Dat baseballcap model.quote:Op woensdag 28 november 2012 07:49 schreef Erasmo het volgende:
Nee man baretten zijn veel beter dan die zure petjes.
Ha, die we ook bij de LB hadden, bedoel je die?quote:Op woensdag 28 november 2012 14:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op de veldpet van het oude grijs/groene uniform. Dat baseballcap model.
Ja, die.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ha, die we ook bij de LB hadden, bedoel je die?
Ik heb nog wel een foto, van ons LB peloton met die veldpet op. Moet ik wel eerst ff inscannen.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, die.
Ik kan er alleen geen foto van vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |