Zat niet op te letten...quote:Op maandag 12 november 2012 19:18 schreef jitzzzze het volgende:
imageshack, wat ben je nou voor newbie
Was op het andere scherm nog ff aan het lachen om Tros Kieskeurig...quote:
quote:
Iquote:Op dinsdag 13 november 2012 10:23 schreef Cobra4 het volgende:
Het is verdomme ook nooit goed!Jaren loopt men te zeiken er te weinig bevers in NL zijn. Nu moet er ineens ingegrepen worden vanwege de grote aantallen.
![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)met_de_bevers__.html
Het vlees of de vellen?quote:
Waterkonijn is heerlijk. Zal Bever qua smaak daar in de buurt zitten?quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Vlees op brood, en van het vachtje en de staart kan je een hele mooie muts maken
Het gaat mij om die jonge woudlopers mutsquote:Op dinsdag 13 november 2012 10:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waterkonijn is heerlijk. Zal Bever qua smaak daar in de buurt zitten?
quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het gaat mij om die jonge woudlopers muts
Hoe bevalt je nieuwe baan?quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]. Deal. Jij die muts. En neem er ook maar wat mee voor Kwik, Kwek en Kwak. Dan neem ik het vlees.
Ik heb al een liefhebber voor de bevervellen gevonden.quote:
En ik ga net naar huis... Zie je vanaf half 6 morgenochtend wel weer op FOK!quote:
Half 5 ook goed?quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En ik ga net naar huis... Zie je vanaf half 6 morgenochtend wel weer op FOK!
Half 7 ook goed?quote:
Gerard, Michiel en Giel het huis in. Dat gaat feest worden.quote:Op woensdag 14 november 2012 06:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Half 7 ook goed?
Zit nu in de bus.
Zekers! Heb jij het weekend voor Kerst vrij?quote:Op woensdag 14 november 2012 06:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gerard, Michiel en Giel het huis in. Dat gaat feest worden.
Dat weet ik nog niet.quote:Op woensdag 14 november 2012 06:45 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zekers! Heb jij het weekend voor Kerst vrij?
Wanneer kom je weer eens langs?quote:
Goed plan.quote:
Weer bij Weesp?quote:Op woensdag 14 november 2012 12:13 schreef Harde_Mepper het volgende:
Livestream van een zoekactie met Apache en F16
http://www.at5.nl/live
Afgelopen.![]()
Maar dan met deze, soort verbandje voor je uitlaatquote:
Die ken ik ook, gaat alleen niet zo lang mee. Kun je beter met een grote slangenklem, een stuk blik en gungum werken.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar dan met deze, soort verbandje voor je uitlaat14.gif
[ afbeelding ]
Kostte me 5 euro, en een kwartiertje werk. Dat is beter dan 100 euro onderdelen
Dat is nog eens nice to no. Maar het lekt bij het flexibele stuk, dus echt keuze heb ik niet.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die ken ik ook, gaat alleen niet zo lang mee. Kun je beter met een grote slangenklem, een stuk blik en gungum werken.
Hmmm, ja dat is een kut plaats.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is nog eens nice to no. Maar het lekt bij het flexibele stuk, dus echt keuze heb ik niet.
Dus de keuze is eenvoudig:quote:
Reeds. Dubbele dosis. En een broodje. Op mijn werkquote:
Na bijna 3 kwartier eindelijk het eerste bakkie achter mijn kiezenquote:Op donderdag 15 november 2012 07:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Reeds. Dubbele dosis. En een broodje. Op mijn werk
Same here. Besloten thuis vroeger te vertrekken dus geen tijd voor koffie.quote:Op donderdag 15 november 2012 07:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Na bijna 3 kwartier eindelijk het eerste bakkie achter mijn kiezen
Ik ben al drie kwartier aan het werkquote:Op donderdag 15 november 2012 07:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Same here. Besloten thuis vroeger te vertrekken dus geen tijd voor koffie.
Ben sinds 7:20 aanwezig, hoefde pas 7:45 te beginnenquote:Op donderdag 15 november 2012 07:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben al drie kwartier aan het werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |