Ja dan wel natuurlijk maar dat is nu niet aan de orde.quote:Op zondag 25 november 2012 23:52 schreef Haque het volgende:
en als je een bonus zou krijgen van 1000000 deutsche frank per dode zou je het dan doen?
Persoonlijk vind ik wat de japaners allemaal deden in WO-II veel erger dan die bom. Dus ja ik zou zonder problemen die bom kunnen laten vallen.quote:Op zondag 25 november 2012 23:50 schreef b4kl4p het volgende:
Bommetje! 70000 man weggeblazen. Zou jij op de knop kunnen drukken wetende dat je onschuldige burgers de hel in jaagd?
Ik denk dat ik ze mooi de tyfus had laten krijgen. Weigeren is deserteren, dus ik zou wel dat vliegtuig ingaan maar de bom in het water laten ploffen. Of met een sjuutje zelf eruit springen en mezelf gevangen laten nemen.
Wat moet je voor mens zijn om zoiets te kunnen doen? Of is mijn opvatting laf/modern?
Ach de japaners hebben een kleine 20 miljoen onschuldigen vermoord. Dus die 70000 japaners kun je meer zien als gerechtigheid voor al het leed dat ze andere hebben aangedaan.quote:Op zondag 25 november 2012 23:53 schreef MrBaas het volgende:
Weten dat je (duizenden) onschuldige burgers gaat vermoorden? Nooit.
quote:Op zondag 25 november 2012 23:53 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik wat de japaners allemaal deden in WO-II veel erger dan die bom. Dus ja ik zou zonder problemen die bom kunnen laten vallen.
quote:Op zondag 25 november 2012 23:55 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Ach de japaners hebben een kleine 20 miljoen onschuldigen vermoord. Dus die 70000 japaners kun je meer zien als gerechtigheid voor al het leed dat ze andere hebben aangedaan.
Dit soort moeten we meer hebben op de wereld. Wordt het vast vele malen beter van.quote:Op zondag 25 november 2012 23:55 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Ach de japaners hebben een kleine 20 miljoen onschuldigen vermoord. Dus die 70000 japaners kun je meer zien als gerechtigheid voor al het leed dat ze andere hebben aangedaan.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Eenheid_731quote:Op zondag 25 november 2012 23:56 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Dus het is ook gerechtvaardigd om de eerste de beste Japanner die ik tegenkom neer te steken? Want die heeft net zo veel schuld aan alle moorden die sommige Japanners gepleegd hebben.
Wat heeft een normale Japanse burger daar mee te maken?quote:Op zondag 25 november 2012 23:58 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Eenheid_731
Mogen haleluja granaten nog wel?quote:Op zondag 25 november 2012 23:59 schreef Hetkapitaal het volgende:
Tapijtbombarderen is tegenwoordig algemeen beschouwd als oorlogsmisdaad. Toentertijd gold dat als een legitieme strijdmiddel.
Alles. De normale japanse burger bestond niet in WO-II. Ze wisten allemaal van wat de soldaten deden en allemaal keurden ze het goed. Japaners waren immers het uitverkoren volk en alle andere volkeren werden (worden nog steeds eigenlijk) stelselmatig als minderwaardig beschouwd. Het was de normaalste zaak dat krijgsgevangen vermoord werden (oorlogsmisdaad), vrouwen verkracht (dat was het recht van de japanse soldaat). Allemaal bekend onder de "normale" japanse bevolkingquote:Op zondag 25 november 2012 23:59 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Wat heeft een normale Japanse burger daar mee te maken?
En toch waren troostmeisjes van alle landen in WO2?quote:Op maandag 26 november 2012 00:04 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Alles. De normale japanse burger bestond niet in WO-II. Ze wisten allemaal van wat de soldaten deden en allemaal keurden ze het goed. Japaners waren immers het uitverkoren volk en alle andere volkeren werden (worden nog steeds eigenlijk) stelselmatig als minderwaardig beschouwd. Het was de normaalste zaak dat krijgsgevangen vermoord werden (oorlogsmisdaad), vrouwen verkracht (dat was het recht van de japanse soldaat). Allemaal bekend onder de "normale" japanse bevolking
Je kunt die bom ook bij wijze van angstzaaierij voor de kust gooien.quote:Op maandag 26 november 2012 00:03 schreef Jahr00n het volgende:
Door die bommen was de oorlog ineenkeer afgelopen en bespaarde dus vele Amerikanen het leven. Ik had direct die bom gegooid.
Dat ontken ik ook niet. Soldaten uit alle landen hebben waarschijnlijk vrouwen verkracht. Alleen in Japan was het de normaalste zaak van de wereld. Het grote verschil is dat alle andere landen ook hun verontschuldigingen hebben aangeboden voor de misdaden die door hun soldaten begaan zijn. Allemaal behalve een land. Dat is Japan. Die hebben tot op de dag van vandaag nog nergens hun spijt voor betuigt.quote:Op maandag 26 november 2012 00:07 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
En toch waren troostmeisjes van alle landen in WO2?
Dat werkt niet bij japanners. Sterker nog er was zelfs een tweede bom nodig om ze te overtuigen.quote:Op maandag 26 november 2012 00:08 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Je kunt die bom ook bij wijze van angstzaaierij voor de kust gooien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |