Als de flitskasten het een keer niet doen zien ze dat als inkomstenderving, niet als het tijdelijk stopzetten van ongelukpreventie.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:24 schreef Yreal het volgende:
dagelijks 2 ton aan boetes op de a2
http://www.nu.nl/politiek(...)iet-als-melkkoe.html
• mensen denken uberhaupt niet na, en alleen aan zichzelfquote:Op zaterdag 17 november 2012 01:23 schreef Ridocar het volgende:
bij McDonalds het bedrijventerrein van Tilburg heb je parkeervakken voor vrachtauto's. Kan ik gewoon m'n hok niet kwijt omdat op ieder vak 1 of 2 auto's staan, terwijl er zat lege plekken zijn.
Omg ik wist het wel... Sweetpea rijdt gewoon 360 km/h bij dichte mistquote:Op donderdag 15 november 2012 15:52 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Ik kan bij ons niet zien hoe dicht die mist is, de meeste paaltjes langs de weg zijn alweer omver gereden door trekkersDus als ik denk dat het mistig genoeg is gaat mijn achtermist licht aan. Maar dat is dan ook op een weg waar mensen nog wel eens wat harder willen rijden en aangezien ik dat niet doe bij dichte mist, wil ik dat ze me eerder zien... Zodra ik dan op de 360 zit, gaat het weer uit (zoals ik vanmorgen toen ook m'n mist voorlamp uit gezet heb)
Maar ik zie best vaak tegenwoordig mensen met dagrij verlichting en dimlicht. Ik meende dat je alleen of het een of het ander aan mocht doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat stond zeker in de Telegraaf?quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:08 schreef kiwiko het volgende:
De meeste ongelukken gebeuren bij flitspalen en snelheidscontroles.............. Wat nou verkeersveiligheid ???![]()
De krant van simpel Nederland....quote:
quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Omg ik wist het wel... Sweetpea rijdt gewoon 360 km/h bij dichte mist.
Shhh! Straks gaan ze nog controleren!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me best gaaf trouwens, om eens echt hard te gaan. Mijn auto gaat niet harder dan 190.Stond je auto er dan nog wel, na 2 jaar? Hoop niet dat het betaald parkeren was!quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:15 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Toen wij er parkeerden stond er verder nog niemand. Als je vervolgens na 2 jaar terugkomt en aan beide kanten staat een auto?Kan ik me ook zo aan ergeren. Ga je naar een bouwmarkt. Daar heb je een paar "lange" plaatsen (dus plaatsen waar je twee vakken tegenover elkaar hebt zonder midden ding er tussen) en twee keer zoveel "korte" plaatsen. En die korte plaatsen zijn leeg, die lange zijn vol. Kom jij aan met je aanhanger... (goh, zouden die lange plaatsen daar niet erg geschikt voor zijn, 1 plek voor je auto, en 1 voor je aanhanger...)quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:23 schreef Ridocar het volgende:
bij McDonalds het bedrijventerrein van Tilburg heb je parkeervakken voor vrachtauto's. Kan ik gewoon m'n hok niet kwijt omdat op ieder vak 1 of 2 auto's staan, terwijl er zat lege plekken zijn.
En terecht. Je gaat toch geen 90/100 rijden op een snelweg.quote:Op maandag 19 november 2012 09:43 schreef OxygeneFRL het volgende:
Goeiemorgen Meneer, Ik snap dat u geld probeert te besparen door 90/100 te gaan rijden op een snelweg (130) maar houdt u er wel rekening mee dat er mensen zijn die 130 rijden en u ineens zien opdoemen? Kunt u niet beter met de trein ofzo?
Teringlijer!
Nou er zijn dus wel types....ben dan altijd wel benieuwd naar de redenatie.quote:Op maandag 19 november 2012 09:53 schreef Luxuria het volgende:
[..]
En terecht. Je gaat toch geen 90/100 rijden op een snelweg.
Zuinig.quote:Op maandag 19 november 2012 10:11 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nou er zijn dus wel types....ben dan altijd wel benieuwd naar de redenatie.
Sowieso vind ik dat er best wat rekening gehouden kan worden met mensen die sporadisch met een aanhangwagen rijden. Dan kan achteruit rijden best lastig zijn. Maar op zo'n manier ben je wel verplicht om 'm ergens onmogelijk neer te zetten.quote:Op maandag 19 november 2012 09:41 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Kan ik me ook zo aan ergeren. Ga je naar een bouwmarkt. Daar heb je een paar "lange" plaatsen (dus plaatsen waar je twee vakken tegenover elkaar hebt zonder midden ding er tussen) en twee keer zoveel "korte" plaatsen. En die korte plaatsen zijn leeg, die lange zijn vol. Kom jij aan met je aanhanger... (goh, zouden die lange plaatsen daar niet erg geschikt voor zijn, 1 plek voor je auto, en 1 voor je aanhanger...)
Doe ik ook wel eens, te langzaam rijden. Hoor ik opeens m'n vriendin naast mij 'Rij eens door...'.quote:Op maandag 19 november 2012 10:11 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nou er zijn dus wel types....ben dan altijd wel benieuwd naar de redenatie.
Dit ga je deze winter, zoals elke winter, vaker zien. Sowieso:quote:Op maandag 19 november 2012 06:05 schreef Me_Wesley het volgende:
Vanochtend, achtermislichten. Mensen, pas bij minder dan 50m zicht. Als je dus 2 hectometerpalen ziet, ben je mij dus aan het verblinden met dat kutding. Het is echt vrij zeldzaam dat je in Nederland in de randstad minder dan 50 meter zicht hebt. En de normale autolichten zie je vaak nog makkelijk op een paar honderd meter afstand.
je weet dat mensen 130 rijden? dat 30 best groot snelheidsverschil is? nooit iemand in je kofferbak gehad tot nu toe? of klaag jij altijd over bumperklevers?quote:Op maandag 19 november 2012 10:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Zuinig.
Ik rij ook wel eens 100. Scheelt mij 1-2 liter op 100 km.
Nee, ik anticipeer (en haal dus niet in als ik iemand met een groot snelheidsverschil zie aankomen, vlakbij) en ik mag hopen dat de rest dat ook doet.quote:Op maandag 19 november 2012 10:36 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
je weet dat mensen 130 rijden? dat 30 best groot snelheidsverschil is? nooit iemand in je kofferbak gehad tot nu toe? of klaag jij altijd over bumperklevers?
Als auto's die 100 rijden al een probleem voor je is, pas dan maar op voor vrachtwagens, caravans, auto's met aanhanger e.d. Die rijden nog langzamer. Levensgevaarlijk!quote:Op maandag 19 november 2012 10:36 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
je weet dat mensen 130 rijden? dat 30 best groot snelheidsverschil is? nooit iemand in je kofferbak gehad tot nu toe? of klaag jij altijd over bumperklevers?
Oh ik dacht dat iemand dat tegen jou zeiquote:Op maandag 19 november 2012 10:11 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nou er zijn dus wel types....ben dan altijd wel benieuwd naar de redenatie.
Overdrijf niet zo. 30 km/h is helemaal geen groot snelheidsverschilquote:Op maandag 19 november 2012 10:36 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
je weet dat mensen 130 rijden? dat 30 best groot snelheidsverschil is? nooit iemand in je kofferbak gehad tot nu toe? of klaag jij altijd over bumperklevers?
Dit inderdaad, als dat voor jou al een probleem is dan let je gewoon niet goed op.quote:Op maandag 19 november 2012 10:55 schreef OEM het volgende:
[..]
Als auto's die 100 rijden al een probleem voor je is, pas dan maar op voor vrachtwagens, caravans, auto's met aanhanger e.d. Die rijden nog langzamer. Levensgevaarlijk!
Kom op zeg, kijk gewoon uit je doppen.
Heb ik wel eens als ik teveel op de automatische piloot rijd. Zit ik 70 te rijden waar je 80 mag omdat ik net van de ring af kom (waar je 70 mag)...quote:Op maandag 19 november 2012 10:26 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Doe ik ook wel eens, te langzaam rijden. Hoor ik opeens m'n vriendin naast mij 'Rij eens door...'.
Maar ik ben gewend om de hele week 83 te rijden. Dan is 120 (en sneller) opeens erg hard....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |