abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119269503
hebben jullie dat ook dat het soms dagen, weken goed gaat, behoudens de gebruikelijke fouten die elke bestuurder wel eens maakt......... en dat er dan opeens een dag is dat er een blik mongolen open getrokken is...... en het wel lijkt of iedereen aan het stumperen is op de weg?
pi_119269526
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 11:11 schreef Viezze het volgende:
Algemene klacht / opmerking; mensen die rare capriolen uithalen op de vluchtstrook. Bijvoorbeeld in de bocht van een afrit hun auto midden op de vluchtstrook parkeren, auto op de vluchtstrook zetten en aan de snelwegkant van de auto gaan staan, auto niet zo ver mogelijk in de berm zetten. Eergisteren reed er eentje achteruit over de vluchtstrook heen -O-

Zouden ze echt niet doorhebben dat dit soort dingen (letterlijk) levensgevaarlijk zijn? Of ligt het aan mij :P
Ligt aan jou.. :P
Das net zoiets als die mensen die de "binnenbocht" nemen op een oprit door over de vluchtstrook te rijden, Heb al wel eens zo iemand ingehaald door zelf netjes op de rijstrook te blijven rijden.. Vervolgens werd hij boos op mij.

Kiwiwko, jup, heel af en toe is het hier nationale kneuzendag lijkt wel.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_119269631
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 11:16 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Das net zoiets als die mensen die de "binnenbocht" nemen op een oprit door over de vluchtstrook te rijden, Heb al wel eens zo iemand ingehaald door zelf netjes op de rijstrook te blijven rijden.. Vervolgens werd hij boos op mij.

Ja dat is ook zoiets. Mensen die er een sport van maken om in een bocht zo min mogelijk van de normale rijbaan gebruik te maken. Tenminste, zo lijkt het.

Oh ja, hier in de buurt hebben we last van mensen die het keer op keer presteren om twee parkeervakken in beslag te nemen. Maar ik vermoed dat de parkeerklacht hier regelmatig voorbij komt :P
pi_119269852
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 11:16 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Maar inhalen vervolgens vind je wel slim?
pi_119269919
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 11:28 schreef dester_martijn het volgende:

[..]

Maar inhalen vervolgens vind je wel slim?
Tja, als hij/zij met 50 km/u de vluchtstrook opsturen en ik kom er aan met 70 ga ik echt niet remmen omdat zij blijkbaar pech hebben..
pi_119269990
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 11:20 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ja dat is ook zoiets. Mensen die er een sport van maken om in een bocht zo min mogelijk van de normale rijbaan gebruik te maken. Tenminste, zo lijkt het.

Oh ja, hier in de buurt hebben we last van mensen die het keer op keer presteren om twee parkeervakken in beslag te nemen. Maar ik vermoed dat de parkeerklacht hier regelmatig voorbij komt :P
Ahja, das ook niet logisch, of wat wij laatst hadden: auto middenop een kompleet verlaten parkeerplein gezet, komen we terug, staan er nog 2 auto's, beide direct naast onze auto.. (terwijl de rest helemaal leeg was.. ) |:(
  vrijdag 16 november 2012 @ 11:53:51 #132
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_119270789
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 11:32 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Ahja, das ook niet logisch, of wat wij laatst hadden: auto middenop een kompleet verlaten parkeerplein gezet, komen we terug, staan er nog 2 auto's, beide direct naast onze auto.. (terwijl de rest helemaal leeg was.. ) |:(
Dat is modern, dat heet kuddegedrag.
pi_119270852
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 11:32 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Als er maar een paar auto's staan ergens zet ik hem ook liever bij de andere auto's. Zo onlogisch is dat niet.
  vrijdag 16 november 2012 @ 12:05:14 #134
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_119271221
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 11:55 schreef dester_martijn het volgende:

[..]

Als er maar een paar auto's staan ergens zet ik hem ook liever bij de andere auto's. Zo onlogisch is dat niet.
De logica ontgaat mij, enige verheldering is op z'n plaats.
pi_119271858
Op een lege parkeerplaats zet ik de auto dan nog het liefst neer waar er zo min mogelijk beschutting is in verband met diefstal.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_119272072
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 12:05 schreef DrDarwin het volgende:

[..]

Ivm diefstal zeg ik hem liever bij de andere auto's. Op een niet afgesloten parkeerterrein al helemaal.
pi_119272155
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 11:14 schreef kiwiko het volgende:
hebben jullie dat ook dat het soms dagen, weken goed gaat, behoudens de gebruikelijke fouten die elke bestuurder wel eens maakt......... en dat er dan opeens een dag is dat er een blik mongolen open getrokken is...... en het wel lijkt of iedereen aan het stumperen is op de weg?
Laatst reed iedereen gewoon 100 op de snelweg waar je 120 mocht incl. ik. Niemand leek haast te hebben en gaf elkaar de ruimte. Was bijna bijzonder :P
pi_119272197
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 12:05 schreef DrDarwin het volgende:

[..]

Inderdaad.. Risico op schade's is dan juist veel groter, dus wat dat betreft niet logisch..
Maakt voor diefstal ook weinig uit lijkt mij.
Ze stonden trouwens ook echt gewoon in de 2 vakken direct naast waar wij hadden geparkeerd.. Niet eens even 1 vak ertussen ofzo
  vrijdag 16 november 2012 @ 12:36:10 #139
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_119272240
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 12:33 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Laatst reed iedereen gewoon 100 op de snelweg waar je 120 mocht incl. ik. Niemand leek haast te hebben en gaf elkaar de ruimte. Was bijna bijzonder :P
Ook dat is kuddegedrag, rustige rijders zoeken elkaar op, passen hun snelheid op elkaar aan en geven anderen de ruimte.
pi_119272525
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 12:35 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Inderdaad.. Risico op schade's is dan juist veel groter, dus wat dat betreft niet logisch..
Ze stonden trouwens ook echt gewoon in de 2 vakken direct naast waar wij hadden geparkeerd.. Niet eens even 1 vak ertussen ofzo
Amen! Houd het er dan maar op dat iedereen idolaat van je is! Je maakt wel wat mee zeg.
Me dunkt, schade rijden op een verder lege parkeerplaats?
  vrijdag 16 november 2012 @ 12:49:08 #141
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_119272643
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 12:45 schreef dester_martijn het volgende:

[..]

Amen! Houd het er dan maar op dat iedereen idolaat van je is! Je maakt wel wat mee zeg.
Me dunkt, schade rijden op een verder lege parkeerplaats?
Gezien het niveau van sommige rijders; heel plausibel idd.
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_119272928
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 12:49 schreef Koepert het volgende:

[..]

Gezien het niveau van sommige rijders; heel plausibel idd.
Nieuwe irritatie van mij dan. 99% van de automobilisten die zichzelf bovengemiddeld vinden rijden. Je rijdt ook alleen maar op rustige wegen? En niet in de spits?
pi_119273012
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 12:35 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Als jij bang bent schade te maken als je parkeert hoor je niet te rijden.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_119273395
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2012 13:01 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Als jij bang bent schade te maken als je parkeert hoor je niet te rijden.
Toen wij er parkeerden stond er verder nog niemand. Als je vervolgens na 2 jaar terugkomt en aan beide kanten staat een auto? Gelukkig stonden ze niet heel dicht op ons deze keer, want we hadden die auto net een uur ervoor opgehaald bij de dealer. (nieuwe auto)..
Als ik kijk naar een van onze vorige auto's en dan vooral naar hoe snel daar parkeerdeuken inzaten(voornamelijk van deuren van andere auto's) terwijl wij er zelf voorzichtig mee omgingen. Word je niet vrolijk van. (In de 1e maand dat we die auto hadden zaten er al 3 parkeerschade's op veroorzaakt door anderen.. En nee, we parkeren dan niet dubbel ofzo, gewoon netjes in een vak. )

Ik heb zelf helaas wel eens schade aan een andere auto moeten maken, maar dat kon toen echt niet anders. Die stond namelijk dusdanig dicht op mijn auto geparkeerd dat de deur amper ver genoeg open kon. Aan de andere kant was een muur waar ik hem al vrij dicht op had gezet, en kon dus niet via de passagiersdeur. Heb toen dus gewoon mijn deur tegen zijn/haar auto aan moeten drukken om in te kunnen stappen. Resultaat was een paar krasjes en een deukje in zijn auto.
Heb toen wel netjes een briefje achtergelaten met de mededeling om de volgende keer wat netter te parkeren zodat anderen ook makkelijk in/uit kunnen stappen..
Was trouwens bij een winkelcentrum, dus ik kon niet even iets om laten roepen ofzo..
  vrijdag 16 november 2012 @ 13:20:37 #145
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_119273558
quote:
6s.gif Op vrijdag 16 november 2012 12:58 schreef dester_martijn het volgende:

[..]

Nieuwe irritatie van mij dan. 99% van de automobilisten die zichzelf bovengemiddeld vinden rijden. Je rijdt ook alleen maar op rustige wegen? En niet in de spits?
Oh nee zeker niet, en ik maak ook absoluut wel fouten.. Alleen als je ziet hoe sommige mensen zich op een parkeerterrein gedragen mbt inparkeren en vak uitrijden, denk ik dat de kans dat iemand tegen je auto aanziet best aanwezig is. Waarmee ik niet wil claimen dat ik foutloos rij en/of parkeer, alleen als je sommigen ziet klungelen denk ik, hoe krijg je t voor elkaar.
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  vrijdag 16 november 2012 @ 14:08:13 #146
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_119275011
quote:
7s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:47 schreef lipjes het volgende:

[..]

Even om je uit je natte droom te helpen met je berekening.
Die motorrijder ben ik zelf in dat filmpje.

Ik weet dat daar auto's uit die zijstraten kunnen komen en daar houd ik rekening mee qua snelheid.
Daarbij is het donker dus is het sowieso beter opletten.

De snelheid ligt daar als ik de file inhaal in ideale omstandigheden (geen auto's geparkeerd e.d.) nog niet eens hoger als 20km/h
Laat staan als er zoveel obstakels zijn dat het zicht aardig verminderd wordt.

En daarom kan ik ook zo goed zeggen dat de auto met een aardige snelheid de weg op draait.
En die automobilist moet er maar rekening mee houden dat er een motorrijder spookrijdt op de baan waar hij opdraait?

En ach vandaag voor de verandering een keer een automobilist die wél wist dat rechtdoor op dezelfde weg voor afslaand verkeer gaat. Dat is intussen bijna een uitzondering.

[ Bericht 7% gewijzigd door Metro2005 op 16-11-2012 14:16:07 ]
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  vrijdag 16 november 2012 @ 14:49:03 #147
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_119276360
quote:
7s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:47 schreef lipjes het volgende:

[..]

Even om je uit je natte droom te helpen met je berekening.
Die motorrijder ben ik zelf in dat filmpje.

Ik weet dat daar auto's uit die zijstraten kunnen komen en daar houd ik rekening mee qua snelheid.
Daarbij is het donker dus is het sowieso beter opletten.

De snelheid ligt daar als ik de file inhaal in ideale omstandigheden (geen auto's geparkeerd e.d.) nog niet eens hoger als 20km/h
Laat staan als er zoveel obstakels zijn dat het zicht aardig verminderd wordt.

En daarom kan ik ook zo goed zeggen dat de auto met een aardige snelheid de weg op draait.
Jij hebt echt een bord voor je kop. Die auto rijdt helemaal niet hard en komt met een normale snelheid te bocht om. Je hebt dit echt aan jezelf te danken hoor.
  vrijdag 16 november 2012 @ 20:16:08 #148
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_119288719
Allemaal macho's op de weg vandaag.
Die meneer in zijn Volvo 2.5D die volgas van stoplicht naar stoplicht sprintte. Halve gare debiel.
Had je niet door dat ik elke keer weer gewoon achter je stond? En dat je niet kon winnen van die BMW 7-serie? Sowieso is jakkeren en jagen in de spits niet zinvol.

En meneer in zijn Opel Kadett uit 1980: met piepende banden de hoek om scheuren en menigeen een hartverlamming bezorgen, is niet stoer!
Aan sommige tegenliggers herkent men de juiste weg.
pi_119298975
dagelijks 2 ton aan boetes op de a2

http://www.nu.nl/politiek(...)iet-als-melkkoe.html
pi_119302556
bij McDonalds het bedrijventerrein van Tilburg heb je parkeervakken voor vrachtauto's. Kan ik gewoon m'n hok niet kwijt omdat op ieder vak 1 of 2 auto's staan, terwijl er zat lege plekken zijn.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')