abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119191582
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:40 schreef Marco001 het volgende:
... Manitou(?)...
Een verreiker.
Manitou is eigenlijk een merk, maar met 'manitou' weet men dat je zoiets bedoelt:

Net als dat je Luxaflex tegen jaloezieën zegt, Pamper tegen luier, walkman tegen een draagbare cassettespeler, etc.

[ Bericht 3% gewijzigd door Ridocar op 14-11-2012 09:27:13 ]
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_119193509
I know, wist alleen niet zeker of ik het goed spelde. :)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_119196134
Wel grappig dat 's avonds laat de snelheid op de weg altijd minimal vmax is, terwijl dat overdag eerder vmax -10 is.
pi_119198277
Hij mag nog wel wat hoger dan Vmax hoor. Kan makkelijk op de meeste plaatsen.

Zoals op de A4, maar ja, daar is de Gestapo ook alweer een trajectcontrole aan het ophangen :r
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_119198829
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 12:07 schreef Yreal het volgende:
Wel grappig dat 's avonds laat de snelheid op de weg altijd minimal vmax is, terwijl dat overdag eerder vmax -10 is.
Tenzij je op een stuk rijdt waar je 100 mag, in welk geval het vmax+10 is doorgaans (en meer in de avond.)

Ergernis van de dag: Heggen. En dan vooral het type hoge heg dat je geen/verminderd zicht geeft op een zijstraat van rechts. Gisteren een bijna-ongeluk (piepende banden and all) zien gebeuren ~30m voor me. Helpt niet dat de automobilisten van rechts ook met enige regelmaat voorrang nemen zonder rekening te houden met de omstandigheden.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_119208625
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_119209274
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 05:17 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

1. tussen 80 en 110 zit meer dan voldoende snelheidsverschil om in te halen.
2. fuck all de pipo's die mij met 5 km per uur harder voorbij willen en lopen te zeiken dat ik te lang links rij omdat ik maar 30 km per uur harder rij dan de vrachtwagen die ik aan het inhalen ben. mijn auto rijdt op cruise control, beter koop je er ook 1!!!
Cruise Control is een hulpmiddel, bedoeld als ondersteuning. Het moet niet zo zijn dat je cruise control gaat bepalen hoe jij rijdt...
Don't let my username fool you...
pi_119209330
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 18:59 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Cruise Control is een hulpmiddel, bedoeld als ondersteuning. Het moet niet zo zijn dat je cruise control gaat bepalen hoe jij rijdt...
waar zeg ik dat precies?
pi_119209375
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 19:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

waar zeg ik dat precies?
Uhh, hier:

quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 05:17 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]
mijn auto rijdt op cruise control, beter koop je er ook 1!!!
Don't let my username fool you...
pi_119209452
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 19:01 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Uhh, hier:

[..]

ja ik ga geen gas bijgeven voor een sukkel die 5 km harder dan ik rijdt en daarom denkt dat ik me moet aanpassen. ik ga dus niet tussen 2 auto's induiken terwijl het niet past, en ook niet 5 km harder rijden zodat hij zijn snelheid kan rijden. gewoon inhalen, daarna naar rechts. als het hem niet bevalt, mag ie sterven ^O^
pi_119210503
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 19:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

ja ik ga geen gas bijgeven voor een sukkel die 5 km harder dan ik rijdt en daarom denkt dat ik me moet aanpassen. ik ga dus niet tussen 2 auto's induiken terwijl het niet past, en ook niet 5 km harder rijden zodat hij zijn snelheid kan rijden. gewoon inhalen, daarna naar rechts. als het hem niet bevalt, mag ie sterven ^O^
misschien rijd die andere kerel ook wel met de cruisecontrol....
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_119210521
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 19:31 schreef Marco001 het volgende:

[..]

misschien rijd die andere kerel ook wel met de cruisecontrol....
ik haal hem er altijd af als ik te dicht op een andere auto dreig te raken. not an excuse!
pi_119210830
ik heb geleerd dat je inhaalt met de maximumsnelheid om zo anderen niet te hinderen. na het inhalen dan helemaal rechts 95 rijden? prima.
Been tryin' hard not to get into trouble, but I
I've got a war in my mind
pi_119214236
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 19:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

ik haal hem er altijd af als ik te dicht op een andere auto dreig te raken. not an excuse!
Dus de ander moet zijn cruise control maar uitzetten zodat jij het niet hoeft te doen :?

Het is mij dus vroeger ook geleerd dat hetgene jij uitvoert, gewoon hinderen is en daardoor geen gepast gedrag in het verkeer is. Jij voert in deze de speciale verrichting uit (wisselen van baan) en daardoor ben jij degene die rekening moet houden met de ander, niet andersom.
Don't let my username fool you...
pi_119214423
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 20:48 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Dus de ander moet zijn cruise control maar uitzetten zodat jij het niet hoeft te doen :?

Het is mij dus vroeger ook geleerd dat hetgene jij uitvoert, gewoon hinderen is en daardoor geen gepast gedrag in het verkeer is. Jij voert in deze de speciale verrichting uit (wisselen van baan) en daardoor ben jij degene die rekening moet houden met de ander, niet andersom.
als ik er al rij wel ja en nee ik rij dan al op dezelfde rijstrook.
pi_119214721
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 20:48 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Dus de ander moet zijn cruise control maar uitzetten zodat jij het niet hoeft te doen :?

Het is mij dus vroeger ook geleerd dat hetgene jij uitvoert, gewoon hinderen is en daardoor geen gepast gedrag in het verkeer is. Jij voert in deze de speciale verrichting uit (wisselen van baan) en daardoor ben jij degene die rekening moet houden met de ander, niet andersom.
heck, hij hoeft dan zelf alleen maar even het gaspedaal in te trappen, terwijl die ander dus moet remmen(evt.) weer accelereren en weer op het cruisecontrol knopje moet drukken... |:(
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  woensdag 14 november 2012 @ 21:09:42 #67
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_119215320

Zegt genoeg denk ik, maffe auto.
pi_119216033
quote:
7s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:09 schreef lipjes het volgende:

Zegt genoeg denk ik, maffe auto.
Want? Die auto rijd gewoon zijn eigen rijstrook op. Dit motor is echt in meerdere opzichten fout bezig. :')
  woensdag 14 november 2012 @ 21:31:21 #69
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_119216483
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:23 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Want? Die auto rijd gewoon zijn eigen rijstrook op. Dit motor is echt in meerdere opzichten fout bezig. :')
Motor mag daar de file inhalen.
Auto rijd met een beste snelheid de baan op.
Motor rijd daar 20km/h of zachter.
pi_119217177
quote:
7s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:31 schreef lipjes het volgende:

[..]

Motor mag daar de file inhalen.
Auto rijd met een beste snelheid de baan op.
Motor rijd daar 20km/h of zachter.
Die motor rijd zeker harder. Hij is binnen 1 seconde langs een auto en de ruimte tussen 2 auto's. Dat is toch wel een kleine 7/8 meter. 7*3.6 = 25 km/h.

Verder zal die auto ook niet veel harder rijden, maar dat terzijde. Het is gewoon nooit slim om een file in te halen bij een zijweg, ongeacht of je schuldig bent daarna aan een ongeval of niet. Ook niet als motorrijder. En hij had zich ook dichter tegen die andere auto's aan kunnen houden, en dus ook een lagere snelheid.

Daarnaast weet ik niet wie meer pijn had gehad als het daadwerkelijk tot een ongeluk was gekomen. Maar goed, iemand die zelf op een motor rijd, zal zelden de schuld bij de motorrijder leggen. Iets met vooroordelen en oogkleppen.
  woensdag 14 november 2012 @ 21:47:36 #71
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_119217509
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:41 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Die motor rijd zeker harder. Hij is binnen 1 seconde langs een auto en de ruimte tussen 2 auto's. Dat is toch wel een kleine 7/8 meter. 7*3.6 = 25 km/h.

Verder zal die auto ook niet veel harder rijden, maar dat terzijde. Het is gewoon nooit slim om een file in te halen bij een zijweg, ongeacht of je schuldig bent daarna aan een ongeval of niet. Ook niet als motorrijder. En hij had zich ook dichter tegen die andere auto's aan kunnen houden, en dus ook een lagere snelheid.

Daarnaast weet ik niet wie meer pijn had gehad als het daadwerkelijk tot een ongeluk was gekomen. Maar goed, iemand die zelf op een motor rijd, zal zelden de schuld bij de motorrijder leggen. Iets met vooroordelen en oogkleppen.
Even om je uit je natte droom te helpen met je berekening.
Die motorrijder ben ik zelf in dat filmpje.

Ik weet dat daar auto's uit die zijstraten kunnen komen en daar houd ik rekening mee qua snelheid.
Daarbij is het donker dus is het sowieso beter opletten.

De snelheid ligt daar als ik de file inhaal in ideale omstandigheden (geen auto's geparkeerd e.d.) nog niet eens hoger als 20km/h
Laat staan als er zoveel obstakels zijn dat het zicht aardig verminderd wordt.

En daarom kan ik ook zo goed zeggen dat de auto met een aardige snelheid de weg op draait.
  woensdag 14 november 2012 @ 21:47:48 #72
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_119217526
quote:
7s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:09 schreef lipjes het volgende:

Zegt genoeg denk ik, maffe auto.
Artikel 5 voor de brommer. Inhalen, rijstrook tegemoetkomend verkeer, kruising. Kansloos.

En djies, je zegt zelf dat je gevaarlijk bezig bent: slecht zicht, obstakels.
  woensdag 14 november 2012 @ 21:53:36 #73
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_119217887
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:47 schreef OEM het volgende:

[..]

Artikel 5 voor de brommer. Inhalen, rijstrook tegemoetkomend verkeer, kruising. Kansloos.

En djies, je zegt zelf dat je gevaarlijk bezig bent: slecht zicht, obstakels.
En daarom de lage snelheid.
Tegemoetkomend verkeer kan er niet komen (afgezien van de zijstraten), spoorbomen zijn dicht
En artikel 5 ? nee hoor, volledig toegestaan.
  woensdag 14 november 2012 @ 21:59:34 #74
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_119218309
quote:
7s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:53 schreef lipjes het volgende:
Tegemoetkomend verkeer kan er niet komen (afgezien van de zijstraten)
Dus er komt wel tegemoetkomend verkeer. Echt, hoe redeneer jij?
quote:
En artikel 5 ? nee hoor, volledig toegestaan.
Je haalt in over de strook voor tegemoetkomend verkeer terwijl er tegemoetkomend verkeer is. Je veroorzaakt een gevaarlijke situatie = artikel 5.
pi_119218314
quote:
7s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:53 schreef lipjes het volgende:

[..]

En daarom de lage snelheid.
Tegemoetkomend verkeer kan er niet komen (afgezien van de zijstraten), spoorbomen zijn dicht
En artikel 5 ? nee hoor, volledig toegestaan.
Als ik het filmpje bekijk valt dat wel tegen met die lage snelheid. En dan nog, waar had jij zo gedacht ertussen te duiken? Inhalen moet je alleen doen als het kan en op die weg kan het duidelijk niet. Jij bent toch echt degene die fout zit hier. Hoe had je dat met die volgende tegenligger (ik zie toch echt twee koplampen jouw kant op komen) willen doen? Die auto's staan allemaal in de file en er is dus geen plaats om met je motor ertussen te duiken. Wil je dan gewoon op zijn baan blijven en dus al spookrijdend je plaats opeisen?
Don't let my username fool you...
pi_119218445
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:47 schreef OEM het volgende:

[..]

Artikel 5 voor de brommer. Inhalen, rijstrook tegemoetkomend verkeer, kruising. Kansloos.
Leg uit. Je mag daar inhalen over de weghelft voor tegemoetkomend verkeer. De auto uit de zijstraat moet voorrang verlenen aan verkeer van rechts bij een gelijkwaardige kruising en ook aan verkeer van links als hij een voorrangsweg op rijdt. Er is geen uitzondering daarop voor het geval dat een andere verkeersdeelnemer aan het inhalen is, zelfs niet als dat gebeurt op de rijbaan voor tegemoetkomend verkeer.
pi_119218519
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:59 schreef OEM het volgende:

[..]

Dus er komt wel tegemoetkomend verkeer. Echt, hoe redeneer jij?

[..]

Je haalt in over de strook voor tegemoetkomend verkeer terwijl er tegemoetkomend verkeer is. Je veroorzaakt een gevaarlijke situatie = artikel 5.
Die auto is geen tegemoetkomend verkeer. Die komt uit een zijstraat.
  woensdag 14 november 2012 @ 22:05:26 #78
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_119218666
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2012 22:02 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Die auto is geen tegemoetkomend verkeer. Die komt uit een zijstraat.
Bijna een frontale botsing, maar het is geen tegemoetkomend verkeer :')
pi_119218681
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2012 22:02 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Die auto is geen tegemoetkomend verkeer. Die komt uit een zijstraat.
Waarna hij rechts af slaat en dus wel tegemoedkomend verkeer is. Daarnaast, kijk eens wat verder die straat in ;)
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  woensdag 14 november 2012 @ 22:10:56 #80
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_119219018
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:59 schreef OEM het volgende:

[..]

Dus er komt wel tegemoetkomend verkeer. Echt, hoe redeneer jij?

[..]

Je haalt in over de strook voor tegemoetkomend verkeer terwijl er tegemoetkomend verkeer is. Je veroorzaakt een gevaarlijke situatie = artikel 5.
De auto's staan stil voor een spoorbaan welke net dicht is, deze mag ik inhalen als motorrijder.
De auto komt uit een uitrit, en moet dus voorrang geven aan AL het verkeer, zelfs het voetpad wat er nog naast ligt

quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:59 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Als ik het filmpje bekijk valt dat wel tegen met die lage snelheid. En dan nog, waar had jij zo gedacht ertussen te duiken? Inhalen moet je alleen doen als het kan en op die weg kan het duidelijk niet. Jij bent toch echt degene die fout zit hier. Hoe had je dat met die volgende tegenligger (ik zie toch echt twee koplampen jouw kant op komen) willen doen? Die auto's staan allemaal in de file en er is dus geen plaats om met je motor ertussen te duiken. Wil je dan gewoon op zijn baan blijven en dus al spookrijdend je plaats opeisen?
Vooraan wat ik makkelijk red, zijn de spoorbomen open of weet ik niet hoe lang die al dicht zijn, blijf ik staan.

en om nog even toe te voegen:

quote:
Waar mag een motorrijder niet rijden?
Het passeren van de file is in principe toegestaan. Bij het inhalen moet u er wel rekening mee houden dat u geen gebruik maakt van:

* vluchtstrook: de strook uiterst rechts van de rijbaan, bedoeld voor hulpverlening.
* redresseerstrook: de asfaltstrook tussen de linker rijstrook en de linker vangrail; hier ligt veel vuil.
* doelgroepstrook: weggedeelten bedoeld voor bussen, vrachtverkeer of trams.
* verdrijvingsvlak: vlak met schuine strepen (bij overgang naar minder rijstroken.
* puntstuk: witte wegmarkering (ook wel 'taartpunt' genoemd).
  woensdag 14 november 2012 @ 22:23:06 #81
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_119219759
quote:
7s.gif Op woensdag 14 november 2012 22:10 schreef lipjes het volgende:
en om nog even toe te voegen:
Precies wat ik al dacht. De motorrijder die deze file vergelijkt met een file op de snelweg (alle rijstroken dezelfde richting). Tja, met zo weinig verkeersinzicht heeft het weinig zin om er nog op in te gaan.
pi_119219836
Het mag misschien wel, maar mensen verwachten niet dat jij op hun rijstrook rijdt.
pi_119220092
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2012 22:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Leg uit. Je mag daar inhalen over de weghelft voor tegemoetkomend verkeer. De auto uit de zijstraat moet voorrang verlenen aan verkeer van rechts bij een gelijkwaardige kruising en ook aan verkeer van links als hij een voorrangsweg op rijdt. Er is geen uitzondering daarop voor het geval dat een andere verkeersdeelnemer aan het inhalen is, zelfs niet als dat gebeurt op de rijbaan voor tegemoetkomend verkeer.
Klopt, maar zou jij bij een dergelijke kruising als je dezelfde kant opgaat als die opdraaiende auto kijken of er ook een spookrijder rijd?
Ik weet in ieder geval dat ik dat vrijwel nooit deed.
Bovendien wou dit nog makkelijk toch?
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  woensdag 14 november 2012 @ 22:50:15 #84
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_119221005
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 22:23 schreef OEM het volgende:

[..]

Precies wat ik al dacht. De motorrijder die deze file vergelijkt met een file op de snelweg (alle rijstroken dezelfde richting). Tja, met zo weinig verkeersinzicht heeft het weinig zin om er nog op in te gaan.
De eerste 2 punten gelden voornamelijk voor de snelweg ja.
De overige punten gelden voor ALLE wegen.
pi_119221353
quote:
7s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:47 schreef lipjes het volgende:

[..]

Even om je uit je natte droom te helpen met je berekening.
Die motorrijder ben ik zelf in dat filmpje.

Ik weet dat daar auto's uit die zijstraten kunnen komen en daar houd ik rekening mee qua snelheid.
Daarbij is het donker dus is het sowieso beter opletten.

De snelheid ligt daar als ik de file inhaal in ideale omstandigheden (geen auto's geparkeerd e.d.) nog niet eens hoger als 20km/h
Laat staan als er zoveel obstakels zijn dat het zicht aardig verminderd wordt.

En daarom kan ik ook zo goed zeggen dat de auto met een aardige snelheid de weg op draait.
Ik wist dat je dat zelf was, maar je hebt niet eens tijd om op te teller te kijken hard je gaat want je moet hier te veel op andere dingen letten.

Je probeert het nu alleen zo te draaien dat jij de verstandigste was in deze situatie ook al heb je voorrang.

Als het daadwerkelijk tot een ongeluk was gekomen had jij waarschijnlijk meer pijn gehad... Eens kijken of je dan ook nog zo heldhaftig zult zijn de volgende keer. Door dit soort acties worden automobilisten echt niet coulanter richting motorrijders, eerder het tegenovergestelde...

Jij bent hier zelf de irritatie, niet de automobilist.
  woensdag 14 november 2012 @ 23:11:57 #86
318842 Descendent
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_119222009
Ik kan niet anders dan het oneens zijn met Lipjes. Hoewel hij volgens de regels misschien deels het gelijk aan zijn zijde heeft is het niet voor niets dat regels in de praktijk ni9et altijd even strikt gehanteerd dienen te worden.
De auto hád op zich beter kunnen uitkijken; maar aan de andere kant kun je dat perfecte rijgedrag ook niet verwachten aangezien je als motorrijder een erg onverwachte situatie creeert voor die automobilist.
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde
pi_119226502
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2012 22:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Leg uit. Je mag daar inhalen over de weghelft voor tegemoetkomend verkeer. De auto uit de zijstraat moet voorrang verlenen aan verkeer van rechts bij een gelijkwaardige kruising en ook aan verkeer van links als hij een voorrangsweg op rijdt. Er is geen uitzondering daarop voor het geval dat een andere verkeersdeelnemer aan het inhalen is, zelfs niet als dat gebeurt op de rijbaan voor tegemoetkomend verkeer.
Je mag niet inhalen zo vlak voor of op een kruispunt. En dat geldt voor alle motorvoertuigen, ook motoren.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_119227005
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2012 01:56 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Je mag niet inhalen zo vlak voor of op een kruispunt. En dat geldt voor alle motorvoertuigen, ook motoren.
Als het inderdaad een uitrit was gaat dit vlaggetje niet op.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_119227053
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2012 02:51 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Als het inderdaad een uitrit was gaat dit vlaggetje niet op.
een uitrit is geen gelijkwaardige kruising, edoch is het nog steeds een kruising.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_119228328
quote:
7s.gif Op woensdag 14 november 2012 23:11 schreef Descendent het volgende:
Ik kan niet anders dan het oneens zijn met Lipjes. Hoewel hij volgens de regels misschien deels het gelijk aan zijn zijde heeft is het niet voor niets dat regels in de praktijk ni9et altijd even strikt gehanteerd dienen te worden.
En daarom is er een artikel 5. Ja, je mag inhalen. Nee, het was niet verstandig aangezien er zijwegen zijn. Die automobilist heeft die motor waarschijnlijk niet gezien, alleen een heleboel licht van rechts (van hem uit gezien). Hij heeft slecht zicht naar rechts toe (geparkeerde auto's), maar hij hoeft ook geen mensen te verwachten die op de rijbaan zitten waar hij op wil. Dus, hij ziet dat die bomen dicht zijn, weet dat er niets van links aan kan komen, kijkt snel nog even naar rechts, ziet een zooi wit licht en geen rode dus rijdt de baan op.

Nog even naar de topic titel: nog even een bedankje aan die vrachtwagen chauffeur die vandaag even een paar meter achteruit ging zodat ik op een veilige plek van de weg af kon en hij mij kon inhalen.
pi_119228358
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2012 01:56 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Je mag niet inhalen zo vlak voor of op een kruispunt. En dat geldt voor alle motorvoertuigen, ook motoren.
Dan nog moet de auto voorrang verlenen. Lipjes zal hooguit een boete krijgen, de autmobilist is de schuldige (net als met de remmer en de bumperklever, het ene gedrag is boetewaardig, het andere is gewoon strafbaar).

Daarom wil lipjes nu ook de automobilist als irritant proberen te bestempelen, terwijl hij zelf gewoon de irritatie is.
  FOK!fotograaf donderdag 15 november 2012 @ 14:23:42 #92
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_119238319
Geen irritatie over iemand op de weg, maar iemand die commentaar heeft op je rijstijl terwijl die zelf rijdt als een natte krant en dan miept dat jij meer km's moet maken om ervaring op te doen. Detail: Diegene heeft zelfs sinds lente/zomer 2011 het rijbewijs...
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_119238640
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 14:23 schreef Pizza_Boom het volgende:
Geen irritatie over iemand op de weg, maar iemand die commentaar heeft op je rijstijl terwijl die zelf rijdt als een natte krant en dan miept dat jij meer km's moet maken om ervaring op te doen. Detail: Diegene heeft zelfs sinds lente/zomer 2011 het rijbewijs...
For real? :') je zei neem ik aan subtiel dat ie z'n hoofd moest houden?
pi_119239077
man man hoeveel mensen in deze mist toch niet hun verlichting aan doen. En dan heb ik het niet over mistverlichting maar uberhaupt verlichting.
pi_119239540
Zelfde als bij schemer, terwijl dat nu ook heel vroeg komt.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_119239884
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 14:23 schreef Pizza_Boom het volgende:
Geen irritatie over iemand op de weg, maar iemand die commentaar heeft op je rijstijl terwijl die zelf rijdt als een natte krant en dan miept dat jij meer km's moet maken om ervaring op te doen. Detail: Diegene heeft zelfs sinds lente/zomer 2011 het rijbewijs...
En jij hebt toch BE?
Dan zou ik 'm helemaal negeren.

Ik heb het zelf ook vaak genoeg gehoord. ('Bweh, durf je niet harder ofzo?' en 'Rij eens door')
Nee, ik ben geen hardrijder, maar ik heb wel meer theorie- en praktijkexamens gedaan dan menig ander.
En allemaal geslaagd. (am, a, be, ce en lzv)

[ Bericht 15% gewijzigd door Ridocar op 15-11-2012 15:21:49 ]
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_119239895
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 14:46 schreef OxygeneFRL het volgende:
man man hoeveel mensen in deze mist toch niet hun verlichting aan doen. En dan heb ik het niet over mistverlichting maar uberhaupt verlichting.
Heb ik weinig last van 's morgens, want dan is het nog donker... Alleen van die fietsers die denken dat je in de stad geen verlichting nodig hebt... (donkere kleren, donkere fiets, geen licht, ja dan word je goed gezien...)
pi_119240032
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 14:46 schreef OxygeneFRL het volgende:
man man hoeveel mensen in deze mist toch niet hun verlichting aan doen. En dan heb ik het niet over mistverlichting maar uberhaupt verlichting.
Je hebt ze ook die overdrijven. Het kleinste laaghangende wolkje zorgt ervoor dat het mistachterlicht in no-time getriggerd wordt. Om deze vervolgens vergeten uit te zetten.

En natuurlijk mistlichten aan de voorkant aan (en om het helemaal pauper te maken dimlicht uit, want dat mag. Ofzo)
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  donderdag 15 november 2012 @ 15:24:25 #99
85962 ioko
I Appear Missing
pi_119240309
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 14:46 schreef OxygeneFRL het volgende:
man man hoeveel mensen in deze mist toch niet hun verlichting aan doen. En dan heb ik het niet over mistverlichting maar uberhaupt verlichting.
Al zeker 5 keer mensen gezien de laatste dagen zonder licht terwijl het donker is. Hebben die josti's hun dagrijverlichting aan staan. Aan de voorkant komt er dan best wat licht vanaf, alleen achter zijn ze totaal onzichtbaar. Levensgevaarlijk.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_119240343
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 15:16 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Je hebt ze ook die overdrijven. Het kleinste laaghangende wolkje zorgt ervoor dat het mistachterlicht in no-time getriggerd wordt. Om deze vervolgens vergeten uit te zetten.

En natuurlijk mistlichten aan de voorkant aan (en om het helemaal pauper te maken dimlicht uit, want dat mag. Ofzo)
Ja mijn auto heeft automatische mist detectie dus gooit hij automatisch de mistlampen voor aan en doet ze ook weer uit maar je hebt idd types erbij zitten....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')