Een verreiker.quote:
Tenzij je op een stuk rijdt waar je 100 mag, in welk geval het vmax+10 is doorgaans (en meer in de avond.)quote:Op woensdag 14 november 2012 12:07 schreef Yreal het volgende:
Wel grappig dat 's avonds laat de snelheid op de weg altijd minimal vmax is, terwijl dat overdag eerder vmax -10 is.
Cruise Control is een hulpmiddel, bedoeld als ondersteuning. Het moet niet zo zijn dat je cruise control gaat bepalen hoe jij rijdt...quote:Op woensdag 14 november 2012 05:17 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
1. tussen 80 en 110 zit meer dan voldoende snelheidsverschil om in te halen.
2. fuck all de pipo's die mij met 5 km per uur harder voorbij willen en lopen te zeiken dat ik te lang links rij omdat ik maar 30 km per uur harder rij dan de vrachtwagen die ik aan het inhalen ben. mijn auto rijdt op cruise control, beter koop je er ook 1!!!
waar zeg ik dat precies?quote:Op woensdag 14 november 2012 18:59 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Cruise Control is een hulpmiddel, bedoeld als ondersteuning. Het moet niet zo zijn dat je cruise control gaat bepalen hoe jij rijdt...
Uhh, hier:quote:
quote:Op woensdag 14 november 2012 05:17 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
mijn auto rijdt op cruise control, beter koop je er ook 1!!!
ja ik ga geen gas bijgeven voor een sukkel die 5 km harder dan ik rijdt en daarom denkt dat ik me moet aanpassen. ik ga dus niet tussen 2 auto's induiken terwijl het niet past, en ook niet 5 km harder rijden zodat hij zijn snelheid kan rijden. gewoon inhalen, daarna naar rechts. als het hem niet bevalt, mag ie stervenquote:
misschien rijd die andere kerel ook wel met de cruisecontrol....quote:Op woensdag 14 november 2012 19:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ja ik ga geen gas bijgeven voor een sukkel die 5 km harder dan ik rijdt en daarom denkt dat ik me moet aanpassen. ik ga dus niet tussen 2 auto's induiken terwijl het niet past, en ook niet 5 km harder rijden zodat hij zijn snelheid kan rijden. gewoon inhalen, daarna naar rechts. als het hem niet bevalt, mag ie sterven
ik haal hem er altijd af als ik te dicht op een andere auto dreig te raken. not an excuse!quote:Op woensdag 14 november 2012 19:31 schreef Marco001 het volgende:
[..]
misschien rijd die andere kerel ook wel met de cruisecontrol....
Dus de ander moet zijn cruise control maar uitzetten zodat jij het niet hoeft te doenquote:Op woensdag 14 november 2012 19:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik haal hem er altijd af als ik te dicht op een andere auto dreig te raken. not an excuse!
als ik er al rij wel ja en nee ik rij dan al op dezelfde rijstrook.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:48 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dus de ander moet zijn cruise control maar uitzetten zodat jij het niet hoeft te doen
Het is mij dus vroeger ook geleerd dat hetgene jij uitvoert, gewoon hinderen is en daardoor geen gepast gedrag in het verkeer is. Jij voert in deze de speciale verrichting uit (wisselen van baan) en daardoor ben jij degene die rekening moet houden met de ander, niet andersom.
heck, hij hoeft dan zelf alleen maar even het gaspedaal in te trappen, terwijl die ander dus moet remmen(evt.) weer accelereren en weer op het cruisecontrol knopje moet drukken...quote:Op woensdag 14 november 2012 20:48 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dus de ander moet zijn cruise control maar uitzetten zodat jij het niet hoeft te doen
Het is mij dus vroeger ook geleerd dat hetgene jij uitvoert, gewoon hinderen is en daardoor geen gepast gedrag in het verkeer is. Jij voert in deze de speciale verrichting uit (wisselen van baan) en daardoor ben jij degene die rekening moet houden met de ander, niet andersom.
Want? Die auto rijd gewoon zijn eigen rijstrook op. Dit motor is echt in meerdere opzichten fout bezig.quote:
Motor mag daar de file inhalen.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Want? Die auto rijd gewoon zijn eigen rijstrook op. Dit motor is echt in meerdere opzichten fout bezig.
Die motor rijd zeker harder. Hij is binnen 1 seconde langs een auto en de ruimte tussen 2 auto's. Dat is toch wel een kleine 7/8 meter. 7*3.6 = 25 km/h.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:31 schreef lipjes het volgende:
[..]
Motor mag daar de file inhalen.
Auto rijd met een beste snelheid de baan op.
Motor rijd daar 20km/h of zachter.
Even om je uit je natte droom te helpen met je berekening.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die motor rijd zeker harder. Hij is binnen 1 seconde langs een auto en de ruimte tussen 2 auto's. Dat is toch wel een kleine 7/8 meter. 7*3.6 = 25 km/h.
Verder zal die auto ook niet veel harder rijden, maar dat terzijde. Het is gewoon nooit slim om een file in te halen bij een zijweg, ongeacht of je schuldig bent daarna aan een ongeval of niet. Ook niet als motorrijder. En hij had zich ook dichter tegen die andere auto's aan kunnen houden, en dus ook een lagere snelheid.
Daarnaast weet ik niet wie meer pijn had gehad als het daadwerkelijk tot een ongeluk was gekomen. Maar goed, iemand die zelf op een motor rijd, zal zelden de schuld bij de motorrijder leggen. Iets met vooroordelen en oogkleppen.
Artikel 5 voor de brommer. Inhalen, rijstrook tegemoetkomend verkeer, kruising. Kansloos.quote:
En daarom de lage snelheid.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:47 schreef OEM het volgende:
[..]
Artikel 5 voor de brommer. Inhalen, rijstrook tegemoetkomend verkeer, kruising. Kansloos.
En djies, je zegt zelf dat je gevaarlijk bezig bent: slecht zicht, obstakels.
Dus er komt wel tegemoetkomend verkeer. Echt, hoe redeneer jij?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:53 schreef lipjes het volgende:
Tegemoetkomend verkeer kan er niet komen (afgezien van de zijstraten)
Je haalt in over de strook voor tegemoetkomend verkeer terwijl er tegemoetkomend verkeer is. Je veroorzaakt een gevaarlijke situatie = artikel 5.quote:En artikel 5 ? nee hoor, volledig toegestaan.
Als ik het filmpje bekijk valt dat wel tegen met die lage snelheid. En dan nog, waar had jij zo gedacht ertussen te duiken? Inhalen moet je alleen doen als het kan en op die weg kan het duidelijk niet. Jij bent toch echt degene die fout zit hier. Hoe had je dat met die volgende tegenligger (ik zie toch echt twee koplampen jouw kant op komen) willen doen? Die auto's staan allemaal in de file en er is dus geen plaats om met je motor ertussen te duiken. Wil je dan gewoon op zijn baan blijven en dus al spookrijdend je plaats opeisen?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:53 schreef lipjes het volgende:
[..]
En daarom de lage snelheid.
Tegemoetkomend verkeer kan er niet komen (afgezien van de zijstraten), spoorbomen zijn dicht
En artikel 5 ? nee hoor, volledig toegestaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |