abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119069665

Inleiding/Spelregels
We bevinden ons in een dorp waarin een maffiagroep actief is en dorpelingen vermoordt. Deze maffialeden wonen echter ook gewoon in het dorp; het kan dus iedereen van je medespelers zijn. De dorpelingen moeten erachter zien te komen wie er tot de maffia behoren, door hints op te lossen en elke dag iemand (hopelijk een maffialid) te lynchen. Intussen moordt de maffia rustig door. Het is de bedoeling om alle maffialeden te vermoorden voordat ze er in grotere getale zijn dan de dorpsmensen.

In principe zijn er dus 2 soorten rollen:
- of je bent maffia
- of je bent dorpsbewoner (eventueel met een speciale rol, zie hieronder)
In de regel is er ongeveer 1 maffialid per 5 dorpsbewoners, dit kan lichtelijk variëren icm andere rollen.

Eerst zal iedereen een rol toegewezen krijgen via PM. Het is verboden om printscreens van je rol te versturen aan medespelers (indien dit wel gebeurt, aub melden bij de spelleiders). Na de rollenverdeling zal er een burgemeester door het dorp gekozen worden via een democratische verkiezing. Iedereen die wil mag zich hiervoor verkiesbaar stellen. De burgemeester zal een aantal bodyguards (speciale rol) krijgen, die zullen voorkomen dat de burgemeester 's nachts sterft aan de hand van de maffia. De burgemeester kan wel gelyncht worden door het dorp. De burgemeester heeft bij de dorpslynch een stem die extra zwaar telt en kan tevens eenmalig een dubbele dorpslynch instellen! Het is dus belangrijk om een betrouwbare burgemeester te kiezen.

De burgemeester mag dus in één dag naar zijn keuze een dubbele lynch instellen. Dit houdt in dat er die dag twee mensen gelyncht worden door het dorp. Iedereen mag dan op twee mensen stemmen, en de twee mensen met de meeste stemmen worden gelyncht. Dit moet binnen 12 uur na de nachtpost worden aangekondigd worden door de burgemeester.

Wanneer de maffia in de nacht dorpsbewoners heeft vermoord, zal er een verhaal komen waarin aanwijzingen verstopt zitten over de maffialeden. De dorpsleden moeten deze hints ontrafelen, om zo de maffialeden te vinden en te lynchen. De hints worden gehaald uit de ava's, fotoboeken en profielen van de maffialeden. Ook worden er hints uit de posthistory gehaald; hierbij wordt echter alleen gekeken naar het topic en niet naar wat de desbetreffende speler daar precies gepost heeft, en wordt slechts gekeken naar de eerste pagina van de posthistory.

's Nachts kunnen de maffialeden en mensen met speciale rollen de Spelleiders een PM sturen met hun actie voor die nacht. Let er hierbij goed op de tijd: tijdens de nacht dienen alle speciale rollen hun PM voor 22.00 uur doorgestuurd hebben, zodat de overgang kan plaatsvinden. Daarop volgt de overgang weer naar de dag. De eerste dag verkiest men de burgemeester, de uitslag van de verkiezing zal bekend zijn zodra iedereen gestemd heeft(max. 24 uur), waarna meteen de nacht ingaat. (waarin de speciale rollen hun PM's kunnen sturen naar de spelleider.) De uitslag van de nacht zal dan zo snel mogelijk bekend worden, waarna de dag weer zal ingaan en de dorpsbewoners aan de slag moeten om de hints op te lossen! Und so weiter!

De hints zitten verstopt in het verhaal van de nacht (het verhaal over de dorpslynch bevat dus geen hints), en verwijzen naar de maffialeden die aan het moorden zijn geweest. Aanwijzingen kunnen overal uit genomen worden; postcount, signature, avatar, etc. Deze teksten/plaatjes/whatever mag je dus ook niet veranderen zolang het spel duurt.

Tijdens de dag zal er iemand gelyncht worden door het dorp, n.a.v. de kills van de nacht. Hierbij mag iedereen stemmen, in het topic! Om er achter te komen hoe je precies moet stemmen, lees dan even verder bij stemregels.

Als de maffia de overhand krijgt (het dorp heeft niet genoeg stemkracht meer om maffia te lynchen waardoor de maffia gewoon de stad kan uitmoorden), verliest de stad. Het dorp wint als alle maffia dood is

Stemregels:

1. Je moet duidelijk aangeven voor wie je stemt. Bijvoorbeeld: ##Ik stem voor Piet.; Zorg ook dat je het lijstje met stemmen even kopieert en je eigen stem toevoegt. Wanneer je alleen zegt te stemmen maar het lijstje niet overneemt en aanvult, telt je stem niet mee.
2. Je mag niet stemmen a lá "Ik stem nu voor Piet, maar als het helpt om Jan te redden stem ik op Henk". Je kunt wel je stem veranderen door gewoon dit te posten:;##unvote Jan, ##vote Piet;
3. Je mag niet op jezelf of iemand stemmen die dood is.
4. In het geval van twee man met evenveel stemmen zal degene die als eerste dit stemaantal heeft bereikt gelyncht worden.
5. Je MOET stemmen voor 19.00 uur. Doe je dit 2 x niet, dan volgt een automatische lynch. Burgemeestersverkiezing telt ook mee.
6. Je mag je stem niet terugtrekken, wijzigen mag zo lang de lynch nog niet geweest is.

Algemene gameregels:
1. Zodra je dood bent mag je niets zeggen dat het spel kan beïnvloeden. Je mag gerust posten, maar let op wat je zegt.
2. Probeer aub de posts gerelateerd te houden aan het spel.
3. Zorg dat je betrokken blijft bij het spel; dit hoeft niet door 24/7 je aanwezigheid te melden in het topic, maar zorg wel dat je stemt. Vooral als je een speciale rol hebt, is je aanwezigheid eigenlijk elke dag even nodig.
4. Ruzies zijn uit den boze, die vecht je maar via PM uit.
5. Tijdens het spel verander je niks aan je fobo/ava/sig/ etc. Gebeurt dit wel, dan volgt automatisch uitschakeling!

Deadlines

De dag eindigt om 19.00. Dan worden de uitslagen van de stemmingen bekend gemaakt. Vanaf dat moment hebben de mensen met een speciale rol de gelegenheid om een PM te sturen naar de Spelleider.

De nacht eindigt om 22.00. Na 22.00 worden de activiteiten van de speciale rollen bekend gemaakt met bijbehorende hints. Vanaf dat moment is het tijd om de hints op te lossen en te stemmen voor de dagelijkse dorpslynch.

Alle nachtvaardigheden moeten voor 21:30 binnen zijn. Voor de maffialeden geldt: een PM met daarin de personen die vermoord worden, alsmede door welke maffialeden zij vermoord worden.

Rollen:
Zoals al eerder benoemd, er zijn dus verschillende rollen in het spel. Aan het begin krijgt iedereen een PM met daarin zijn/haar rol. Lees hieronder wat je rol inhoudt, mocht je daarna nog vragen hebben over je rol stel ze dan in PM naar de spelleiders:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deelnemers
1. DrNick Profiel | History | Fobo
2. Tha_Erik Profiel | History | Fotoboek Townie
3. Roger_Epiales Profiel | History | Fotoboek Townie
4. tdrone Profiel | History | Fotoboek Maffia
5. Crutch Profiel | History | Fotoboek
6. DuTank Profiel | History | Fotoboek Blacksmith
7. Tamashii Profiel | History | Fotoboek
8. Peter Profiel | History | Fotoboek Zombie
9. Rockfire Profiel | History | Fotoboek
10. Gomi Profiel | History | Fotoboek Maffia
11. liesje1979 Profiel | History | Fotoboek
12. lynda Profiel | History | Fotoboek Cult13. Chuck-N0rr1s Profiel | History | Fotoboek
14. Bartjebart Profiel | History | Fotoboek
15. Monopoly Profiel | History | Fotoboek Townie
16. AlbinoBambi Profiel | History | Fotoboek
17. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek Townie (modkill)
18. Topiek Profiel | History | Fotoboek Maffia (modkill)
19. Sheepcidus Profiel | History | Fotoboek Rechercheur
20. BeamofLight Profiel | History | Fotoboek
21. Crazy-M Profile | History | Fotoboek Townie
22. Dale Profile | History | Fotoboek

Belangrijke linkjes:
Nacht 1
Zombiekill
Dag 2
Nacht 2
Dag 3
Nacht 3

[ Bericht 0% gewijzigd door liesje1979 op 11-11-2012 22:12:04 ]
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_119069695
DrNick
Woont in Zeeland
Geel mannetje in zijn UI
Nick heeft een UI met een geel hoofd, een witte jas en een rode mijter.
Speciaal voor Razania: Foursome MVVV (pohi) 3 vrouwen

Sheepcidus

Foto in fobo in geel kostuum
aan de kust uit te waaien - Orkaan Sandy op ramkoers met Amerikaanse oostkust #5
twee kapmessen - Doping #51 Bijltjesdag bij Sky
kind ( :') ) met een zwarte tuinbroek aan in fobo
iemand heeft een winnie de poe berenpak aan in zijn fobo

Rockfire
geel shirt aan op een foto in zn fobo
pi_119069698
Geen SL online, dus maar een topic gemaakt.

De stand tot nu toe:

Sheepcidus (3) Chuck, DrNick, Rockfire
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_119069706
Als de kans aannemelijk is dat het een vigkill is denk ik dat het misschien beter is om te kijken naar de hints van de vorige dagen.
pi_119069733
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 22:36 schreef DrNick het volgende:
Als de kans aannemelijk is dat het een vigkill is denk ik dat het misschien beter is om te kijken naar de hints van de vorige dagen.
Dat dus.
  zaterdag 10 november 2012 @ 22:38:07 #6
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_119069760
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 22:32 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Het kan ook 1 grote strategie zijn he. Juist om ons in verwarring te brengen...
Ja of zodat ze (of één maffialid) de vigilante kan proberen te ontmaskeren.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_119069766
Ik haal mijn stem nog even weg.

##unvote Sheep

Sheepcidus (2) Chuck, Rockfire
pi_119069892
Maar nu is er waarschijnlijk nog 1 maffia over? Die al dan niet bewust niet gekilled heeft vannacht.
Ik neem aan dat er een spion in het spel zit?

En zou de cult aanwezig zijn in het dorp?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zaterdag 10 november 2012 @ 22:44:35 #9
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_119070013
Huh? Ik heb qua posts en topics niet eens zo heel veel gemist :'), maar ik snap nog steeds niet wat er nou allemaal aan de hand is. Ik begrijp veel afwezigheid en dat uit zich voornamelijk in de actieve rollen?
Hoogachtend,
Erik.
pi_119070015
geen idee als de cult aanwezig is

iemand zin in een dubbele lynch :D
pi_119070061
quote:
3s.gif Op zaterdag 10 november 2012 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Huh? Ik heb qua posts en topics niet eens zo heel veel gemist :'), maar ik snap nog steeds niet wat er nou allemaal aan de hand is. Ik begrijp veel afwezigheid en dat uit zich voornamelijk in de actieve rollen?
Dat is redelijk samengevat volgens mij. Een maffialid wat 2 keer niet stemde dus modkill, 2 maffialeden die correct gelyncht zijn en schijnbaar een heel stel nachtrollen die niks heeft gedaan.
Waaronder dus vannacht de maffia.
  One tough cookie zaterdag 10 november 2012 @ 22:46:28 #12
169210 liesje1979
pi_119070091
quote:
3s.gif Op zaterdag 10 november 2012 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja anders was het niet opgevallen denk ik.
pi_119070096
de mislukte hit op mij (10.gif )

quote:
Chuck-N0rr1s had een belangrijke tenniswedstrijd. Hij was wel een beetje zenuwachtig maar gelukkig hingen er heel veel spandoeken voor 'm op de tribune. Chuck-N0rr1s liet zijn tegenstander alle hoeken van de baan zien en won met overmacht zijn wedstrijd. Hij zocht enorm bezweet de kleedkamer op en toen hij net zijn boxershort uit had getrokken werd er op de deur geklopt. “Binnen”, riep Chuck terwijl hij onder de douche stapte. Er kwam een enorme beer van een kerel binnen gestapt. “Zo mooie jongen, buk maar eens voorover”, riep de in het zwart geklede vent.

Chuck schrok van deze woorden en wilde snel een gele handdoek pakken om zichzelf te bedekken. Zijn enorm sterke belager was echter sneller. Hij pakte het tennisracket van Chuck en wilde dit met grof geweld in zijn kont steken. Chuck bleek echter een ijzeren plaat op zijn achterste te hebben gebonden. De duistere figuur gleed ook nog eens uit over Chuck's zeepje en besloot te vluchten als een dief in de nacht. Chuck kon zijn ijzeren plaat op zijn kont helaas wel weggooien
Sheepcidus
kind ( :') ) met een zwarte tuinbroek aan in fobo
iemand heeft een winnie de poe berenpak aan in zijn fobo

en de laatste moord

quote:
De moordpartijen in het dorp waren voor Dutank een angstige reden om eens lekker samen met 3 vriendinnen een paar dagen aan de kust uit te waaien. De zeelucht zou hem ongetwijfeld goed doen en samen met de meiden zou hij een hoop lol gaan beleven. Het maakte hem niet uit dat ze hem voor homo uitmaakten omdat hij met meiden weg ging, hij wist wel beter. Toen de deurbel ging dacht hij dat zijn vriendinnen er waren om hem met een mooie rode sportauto op te pikken. Hij gooide zonder om te kijken de deur open en draaide om om zijn witte koffer te pakken. Ik heb er zin in meiden. Dat zal best viespeuk, riep een zware stem. keek om en zag een in het geel gekleed figuur met twee kapmessen in de handen staan. Voordat hij kon gillen werd Dutank (blacksmith) onthoofd en viel zijn lichaam in twee stukken op de grond.
DrNick
Woont in Zeeland
Geel mannetje in zijn UI
Nick heeft een UI met een geel hoofd, een witte jas en een rode mijter.
Speciaal voor Razania: Foursome MVVV (pohi) 3 vrouwen

Sheepcidus
Foto in fobo in geel kostuum
aan de kust uit te waaien - Orkaan Sandy op ramkoers met Amerikaanse oostkust #5
twee kapmessen - Doping #51 Bijltjesdag bij Sky

Rockfire
geel shirt aan op een foto in zn fobo
pi_119070103
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 22:45 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Dat is redelijk samengevat volgens mij. Een maffialid wat 2 keer niet stemde dus modkill, 2 maffialeden die correct gelyncht zijn en schijnbaar een heel stel nachtrollen die niks heeft gedaan.
Waaronder dus vannacht de maffia.
of de vigilante? doet de sniper nog mee?
  One tough cookie zaterdag 10 november 2012 @ 22:47:03 #15
169210 liesje1979
pi_119070114
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 22:44 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
geen idee als de cult aanwezig is

iemand zin in een dubbele lynch :D
Op wie dan?
pi_119070157
sheep en nick 14.gif :P 1 van 2 moet maffia zijn :P
pi_119070159
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 22:46 schreef lynda het volgende:

[..]

of de vigilante? doet de sniper nog mee?
Ik gok dat dit de vig-kill was. En de maffia dus niks gedaan heeft.
  zaterdag 10 november 2012 @ 22:49:19 #18
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_119070192
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 22:48 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

En die gok heeft onderbouwing?
Hoogachtend,
Erik.
pi_119070194
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 22:48 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

zou nog wel eens zeer goed kunnen, dan kun je wel mooi onrust zaaien
pi_119070220
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 22:48 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
sheep en nick [ afbeelding ] :P 1 van 2 moet maffia zijn :P
In welke redenatie?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_119070245
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 22:49 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

In welke redenatie?
de 1 heeft 5 hints de ander 4

maar ik blijf er bij dat sheep maffia is
pi_119070293
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 22:50 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

de 1 heeft 5 hints de ander 4

maar ik blijf er bij dat sheep maffia is
Net zoals monopoly maffia was volgens jou?
pi_119070331
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 22:51 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

de hints waren gewoon sterk naar hem, shit happens :P
pi_119070394
quote:
3s.gif Op zaterdag 10 november 2012 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

En die gok heeft onderbouwing?
Eerdere uitspraken over dat het een zootje was achter de schermen (waar SL's en maffia de boventoon voeren), DM berichtjes en omdat ik me kan herinneren dat DuTank ook wel verdacht was?
Maffia killt eigenlijk nooit iemand die al verdacht is, want goede bliksemafleider.
pi_119070398
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 22:52 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

de hints waren gewoon sterk naar hem, shit happens :P
En shit happens ook als we nu weer 2 dorp gaan omleggen?
pi_119070428
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 22:53 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Eerdere uitspraken over dat het een zootje was achter de schermen (waar SL's en maffia de boventoon voeren), DM berichtjes en omdat ik me kan herinneren dat DuTank ook wel verdacht was?
Maffia killt eigenlijk nooit iemand die al verdacht is, want goede bliksemafleider.
dit dus ^O^
pi_119070436
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 22:53 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

En shit happens ook als we nu weer 2 dorp gaan omleggen?
yep
  One tough cookie zaterdag 10 november 2012 @ 22:54:51 #28
169210 liesje1979
pi_119070448
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 22:51 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Je stemde zelf ook op Mono. En de andere optie Crazy bleek ook zo lekker maffia. _O-
pi_119070483
quote:
oh al machtige BM, bij deze wil ik u verzoeken om een dubbele lynch in te stellen
pi_119070491
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 november 2012 22:54 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Je stemde zelf ook op Mono. En de andere optie Crazy bleek ook zo lekker maffia. _O-
:D _O-
pi_119070519
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 november 2012 22:54 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Maar dat was meer omdat ik snel nog moest stemmen voor 19:00 uur :@
En niet dat het veel uitmaakte want hij ging er toch al aan.
pi_119070529
Ik ben best wel fel tegen een dubbele lynch. Imho is het risico dat we de vig lynchen te groot.
  zaterdag 10 november 2012 @ 22:57:25 #33
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_119070566
Kan ook niet zeggen dat ik erg overtuigd ben dat er twee maffialeden aan gaan met een dubbele lynch. Vooral ook omdat er zo weinig is om op af te gaan.
Hoogachtend,
Erik.
  One tough cookie zaterdag 10 november 2012 @ 22:58:05 #34
169210 liesje1979
pi_119070593
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 22:55 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

oh al machtige BM, bij deze wil ik u verzoeken om een dubbele lynch in te stellen
Verzoek genoteerd maar ik heb wel wat meer argumenten nodig ben ik bang.
pi_119070597
quote:
3s.gif Op zaterdag 10 november 2012 22:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Kan ook niet zeggen dat ik erg overtuigd ben dat er twee maffialeden aan gaan met een dubbele lynch. Vooral ook omdat er zo weinig is om op af te gaan.
5 hints naar Sheepcidus. en 4 naar nick
pi_119070638
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 22:58 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

5 hints naar Sheepcidus. en 4 naar nick
Die het waarschijnlijk niet allebei hebben gedaan...
  zaterdag 10 november 2012 @ 22:59:24 #37
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_119070641
Mag ik vragen op van welke moorden die hints afkomen? Zit terug te zoeken maar ik kan het zo snel nog niet vinden.
Hoogachtend,
Erik.
pi_119070646
en sheep heeft dacht ik niet gestemd
pi_119070654
quote:
3s.gif Op zaterdag 10 november 2012 22:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Mag ik vragen op van welke moorden die hints afkomen? Zit terug te zoeken maar ik kan het zo snel nog niet vinden.
Het Grote FOK!maffia Spel #25 En weer een topic
pi_119070655
En m'n DMsysteem is kapot dus verschijnt heel niet zo mooi aan de zijkant terwijl ik hier type. Vermoeiend. :')
pi_119070656
quote:
11s.gif Op zaterdag 10 november 2012 22:58 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Verzoek genoteerd maar ik heb wel wat meer argumenten nodig ben ik bang.
je was gister onbetrouwbaar bij je stemming.
Probeer nu eens wat anders :')
pi_119070671
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 22:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
En m'n DMsysteem is kapot dus verschijnt heel niet zo mooi aan de zijkant terwijl ik hier type. Vermoeiend. :')
_O- _O-
pi_119070849
wat nou als nick maffia is en sheep de spion ?
  zaterdag 10 november 2012 @ 23:04:21 #44
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_119070856
Nou, stemmen op Sheep lijkt me zo een beetje gek. Hints gevonden bij een potentiële vig-kill, én hints bij een andere moord waar ook nog eens hints naar iemand anders bij staan die je ook wil killen. Er kan maar één iemand die (tweede) moord gepleegd hebben, dus als Rock en Sheep samen gelyncht worden lijkt me de kans best groot dat een van die twee onschuldig is. Of alletwee als de hints niet kloppen :P.
Hoogachtend,
Erik.
pi_119070878
quote:
3s.gif Op zaterdag 10 november 2012 23:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, stemmen op Sheep lijkt me zo een beetje gek. Hints gevonden bij een potentiële vig-kill, én hints bij een andere moord waar ook nog eens hints naar iemand anders bij staan die je ook wil killen. Er kan maar één iemand die (tweede) moord gepleegd hebben, dus als Rock en Sheep samen gelyncht worden lijkt me de kans best groot dat een van die twee onschuldig is. Of alletwee als de hints niet kloppen :P.
rock? ik heb het over Drnick en Sheep
  One tough cookie zaterdag 10 november 2012 @ 23:05:12 #46
169210 liesje1979
pi_119070899
Maar goed, er zijn dus voor en tegenstanders voor een dubbele lynch, dus zeg het maar. Ik wil eigenlijk niet verantwoordelijk zijn voor de beslissing. :')
pi_119070916
voor
pi_119070921
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 november 2012 23:05 schreef liesje1979 het volgende:
Maar goed, er zijn dus voor en tegenstanders voor een dubbele lynch, dus zeg het maar. Ik wil eigenlijk niet verantwoordelijk zijn voor de beslissing. :')
Jij wou toch BM zijn? :o
Ben je er van overtuigd dat er maffia gepakt wordt wanneer we een dubbele lynch hebben?
  zaterdag 10 november 2012 @ 23:06:09 #49
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_119070940
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 23:04 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

rock? ik heb het over Drnick en Sheep
Excuus, die bedoelde ik ook, ik haalde de namen door elkaar (OMG FREUDIAANSE SLIP! ERIK IS MAFFIA!)
Hoogachtend,
Erik.
pi_119070951
quote:
3s.gif Op zaterdag 10 november 2012 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Excuus, die bedoelde ik ook, ik haalde de namen door elkaar (OMG FREUDIAANSE SLIP! ERIK IS MAFFIA!)
:D
  One tough cookie zaterdag 10 november 2012 @ 23:06:54 #51
169210 liesje1979
pi_119070972
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 23:05 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Jij wou toch BM zijn? :o
Ben je er van overtuigd dat er maffia gepakt wordt wanneer we een dubbele lynch hebben?
Altijd maar het lukt eigenlijk zelden. _O- Ik bedoel te zeggen dat ik zelf twijfel over de dubbele en dus de keuze bij jullie laat.
pi_119070973
quote:
3s.gif Op zaterdag 10 november 2012 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

_O-
  zaterdag 10 november 2012 @ 23:07:04 #53
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_119070977
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 november 2012 23:05 schreef liesje1979 het volgende:
Hoi BM :').
Hoogachtend,
Erik.
pi_119070996
gewoon dubbele lynch liesje, je kunt alleen maar winnen :P
pi_119071027
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 november 2012 23:06 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Altijd maar het lukt eigenlijk zelden. _O- Ik bedoel te zeggen dat ik zelf twijfel over de dubbele en dus de keuze bij jullie laat.
Wat mij betreft is het zo dat als jij er niet van overtuigd bent, je dat niet moet gaan instellen.
  zaterdag 10 november 2012 @ 23:08:16 #56
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_119071033
Kunnen we Chuck en DrNick dan niet lynchen :7? Kijken of ie dan nog zo'n fan is van een dubbele lynch. ik bedoel, dat Chuck nog in leven is, is al verdacht genoeg :D.
Hoogachtend,
Erik.
pi_119071045
en we hebben ook nog geen appeltaart gehad
pi_119071053
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 23:07 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
gewoon dubbele lynch liesje, je kunt alleen maar winnen :P
Het lijkt er bijna op alsof jij een dubbele agenda hebt :o
pi_119071063
quote:
3s.gif Op zaterdag 10 november 2012 23:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Kunnen we Chuck en DrNick dan niet lynchen :7? Kijken of ie dan nog zo'n fan is van een dubbele lynch. ik bedoel, dat Chuck nog in leven is, is al verdacht genoeg :D.
_O- Daar zeg je wel wat..
pi_119071073
quote:
3s.gif Op zaterdag 10 november 2012 23:08 schreef Tha_Erik het volgende:
ben er zelf ook verbaasd over :')

ach als jij mij wil lynchen prima succes ^O^ zonde van de lynch op nick of sheep :P
pi_119071105
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 23:08 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Het lijkt er bijna op alsof jij een dubbele agenda hebt :o
4

:P
pi_119071127
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 23:09 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

4

?
pi_119071151
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 november 2012 23:08 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
en we hebben ook nog geen appeltaart gehad
Nu heb ik zin in appeltaart _O-
pi_119071163
2 als PA van liesje
2 als townie
pi_119071173
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 23:10 schreef lynda het volgende:

[..]

Nu heb ik zin in appeltaart _O-
:D :@
pi_119071265
:o Mijn DM doet het weer. O+
pi_119071267
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 23:10 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
2 als PA van liesje
2 als townie
Liesje heeft een PA? Dat kan anatomisch gezien toch helemaal niet :?
  zaterdag 10 november 2012 @ 23:13:37 #68
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_119071309
Maar de hamvraag is misschien wel, waar was Chuck tussen 19.00 en 22.00 vandaag...
Hoogachtend,
Erik.
pi_119071347
quote:
3s.gif Op zaterdag 10 november 2012 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar de hamvraag is misschien wel, waar was Chuck tussen 19.00 en 22.00 vandaag...
kharg island

alles kapot schieten met een A10 Wartogh 2 :P
pi_119071404
quote:
3s.gif Op zaterdag 10 november 2012 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien was hij wel in de hal, met 2 kapmessen bij DuTank
#cluedo
pi_119071409
quote:
9s.gif Op zaterdag 10 november 2012 23:12 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Liesje heeft een PA? Dat kan anatomisch gezien toch helemaal niet :?
waarom niet? Yvonne heeft er ook 1 :P
pi_119071426
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 23:15 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Misschien was hij wel in de hal, met 2 kapmessen bij DuTank
:') er is toch geen enkele hint naar mij :') |:(
pi_119071442
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 23:15 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

waarom niet? Yvonne heeft er ook 1 :P
:{
Is Yvonne een vent dan? :o
pi_119071451
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 23:15 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

:{
Is Yvonne een vent dan? :o
:')
  One tough cookie zaterdag 10 november 2012 @ 23:16:31 #75
169210 liesje1979
pi_119071468
Hoho, ik heb je nooit benoemd he chuck? _O- Je hebt me al eens verdacht gemaakt met dat gedoe dus doe eens niet?
pi_119071493
quote:
11s.gif Op zaterdag 10 november 2012 23:16 schreef liesje1979 het volgende:
Hoho, ik heb je nooit benoemd he chuck? _O- Je hebt me al eens verdacht gemaakt met dat gedoe dus doe eens niet?
is een gratis service :*
  zaterdag 10 november 2012 @ 23:17:22 #77
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_119071516
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 23:14 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

kharg island

alles kapot schieten met een A10 Wartogh 2 :P
En te druk om je kill in te leveren?
Hoogachtend,
Erik.
pi_119071529
maar krijgen we een dubbele lynch liesje ? :P
pi_119071534
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 23:16 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

:@ Sorry ik moest denken aan de piercing toen ik de afkorting zag :')
pi_119071539
quote:
3s.gif Op zaterdag 10 november 2012 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

En te druk om je kill in te leveren?
  One tough cookie zaterdag 10 november 2012 @ 23:17:56 #81
169210 liesje1979
pi_119071542
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 23:15 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

:') er is toch geen enkele hint naar mij :') |:(
Je auto is geel?
pi_119071549
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 23:17 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

:') :') _O-
pi_119071559
quote:
11s.gif Op zaterdag 10 november 2012 23:17 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Je auto is geel?
van de zaak ja, mn eigen groen :+
  zaterdag 10 november 2012 @ 23:21:25 #84
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_119071695
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 23:17 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Jij homo :D.
Hoogachtend,
Erik.
pi_119071724
quote:
3s.gif Op zaterdag 10 november 2012 23:21 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

:@
pi_119071862
quote:
3s.gif Op zaterdag 10 november 2012 23:21 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

_O-
pi_119072121
maar goed, het wordt dus geen dubbele lynch :')
  One tough cookie zaterdag 10 november 2012 @ 23:36:29 #88
169210 liesje1979
pi_119072274
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 23:31 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
maar goed, het wordt dus geen dubbele lynch :')
Je hebt nog een heleboel uur om me te overtuigen.
pi_119072279
Ik ben tegen een dubbele lynch, ik heb het hele sterke vermoeden dat het een vigkill was, dus de kans is dan wel heel erg groot dat we een sterke medespeler doden. Voorlopig denk ik daarom dat we toch ons moeten focussen op mensen die niet hebben gestemd tijdens de dag (oh jee, nu ben ik mezelf ook verdacht aan het maken :') ). Mijn stem op sheep blijft daarom voorlopig nog staan, totdat er echt sterkere hints voor iemand anders zijn.
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_119072626
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 23:36 schreef Rockfire het volgende:
(oh jee, nu ben ik mezelf ook verdacht aan het maken :') ).

_O- _O-
  zaterdag 10 november 2012 @ 23:51:22 #91
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_119072819
Volgens mij hebben deze personen niet gestemd bij de vorige lynch.

Crutch, Rockfire, Lynda, Sheep, Dale
Hoogachtend,
Erik.
pi_119072919
quote:
3s.gif Op zaterdag 10 november 2012 23:51 schreef Tha_Erik het volgende:

Verander mijn naam in Bol en je zit goed
pi_119072939
quote:

Dale. stemde op Sheep.
pi_119072975
quote:

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 23:53 schreef lynda het volgende:

[..]

Verander mijn naam in Bol en je zit goed
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 23:54 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dale. stemde op Sheep.
Is Tha_Erik nu aan het proberen verwarring te scheppen? En ons op verkeerde mensen te laten stemmen? :P
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_119073013
Ik gok het :') Erik heeft trouwens gister niet gestemd en vandaag op nick ipv tdrone..
  zaterdag 10 november 2012 @ 23:56:13 #96
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_119073017
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 23:55 schreef Rockfire het volgende:

[..]

[..]

[..]

Is Tha_Erik nu aan het proberen verwarring te scheppen? En ons op verkeerde mensen te laten stemmen? :P
Nou die verwarring probeer ik niet te scheppen, die heb ik gewoon :').

Okay, ik ga namen wisselen :9.
Crutch, Rockfire, BoL, Sheep, Dale
Hoogachtend,
Erik.
pi_119073054
quote:
3s.gif Op zaterdag 10 november 2012 23:56 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

quote:

[..]

Dale. stemde op Sheep.
pi_119073057
quote:

[..]

Dale. stemde op Sheep.
  zaterdag 10 november 2012 @ 23:57:24 #99
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_119073066
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 23:56 schreef lynda het volgende:
Ik gok het :') Erik heeft trouwens gister niet gestemd en vandaag op nick ipv tdrone..
Als ik tijd had om even snel een stem te posten, dan had ik dat ook wel een kill ingestuurd.
Hoogachtend,
Erik.
pi_119073068
@Bart : _O-
  zaterdag 10 november 2012 @ 23:58:16 #101
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_119073094
Jezus :').

Hoe bouw je verdenking op, een boek door Tha_Erik.

Crutch, Rockfire, BoL, Sheep.

Zo goed, of mis ik weer wat :')/
Hoogachtend,
Erik.
pi_119073097
quote:
3s.gif Op zaterdag 10 november 2012 23:56 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Crutch, Rockfire, BoL, Sheep, Tha_Erik
pi_119073123
quote:
3s.gif Op zaterdag 10 november 2012 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Jezus :').

Hoe bouw je verdenking op, een boek door Tha_Erik.

Crutch, Rockfire, BoL, Sheep.

Zo goed, of mis ik weer wat :')/
Oh nee, vandaag heb jij wel gestemd he.

Ik zei niks. O-)
  zaterdag 10 november 2012 @ 23:58:55 #104
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_119073127
Ik heb wel gestemd.
Hoogachtend,
Erik.
pi_119073132
Nog een optie trouwens: we worden gefucked door de SL. Hij is boos dat we niet actief genoeg zijn en doet nu net alsof er nog maffia is, terwijl die allemaal al dood zijn :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_119073141
quote:
3s.gif Op zaterdag 10 november 2012 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb wel gestemd.
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 23:58 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Oh nee, vandaag heb jij wel gestemd he.

Ik zei niks. O-)
:D
  zaterdag 10 november 2012 @ 23:59:19 #107
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_119073142
Je lijkt mij wel, AlbinoBambi (omg zitten de twins er in? Want dan zijn wij dat, omdat we op elkaar lijken).
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 11 november 2012 @ 00:00:10 #108
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_119073175
Ik wist dat ik gewoon had moeten vragen hier of er een lijstje was met mensen die niet gestemd hadden :D.
Hoogachtend,
Erik.
pi_119073181
quote:
3s.gif Op zaterdag 10 november 2012 23:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Je lijkt mij wel, AlbinoBambi (omg zitten de twins er in? Want dan zijn wij dat, omdat we op elkaar lijken).
Zullen we anders een 4-dubbele lynch doen? Om de dubbele lynches van vorige ronden in te halen?

Doen we die twee van Chuckkieduckie en Albino en Erik :)

;)
  zondag 11 november 2012 @ 00:01:34 #110
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_119073225
Goed plan :Y.
Hoogachtend,
Erik.
pi_119073369
quote:
3s.gif Op zaterdag 10 november 2012 23:59 schreef Tha_Erik het volgende:
:o Dat zal het zijn ja!
pi_119073933
quote:
3s.gif Op zondag 11 november 2012 00:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Goed plan :Y.
  zondag 11 november 2012 @ 01:03:19 #113
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_119075052
FOK!maffia? :') Wat is deze?

Het is Weerwolven van Wakkerdam.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_119075466
Zo weer terug. Morgen hints analyseren. Iig geen dubbel kill want ik krijg t vermoeden dat de nachtwaker gewoon de kill heeft gedaan. Oh en Tha_Erik ik had dus op Sheep gestemd ja ;-)
  zondag 11 november 2012 @ 06:32:24 #115
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_119076822
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 01:25 schreef Dale. het volgende:
Zo weer terug. Morgen hints analyseren. Iig geen dubbel kill want ik krijg t vermoeden dat de nachtwaker gewoon de kill heeft gedaan. Oh en Tha_Erik ik had dus op Sheep gestemd ja ;-)
jajaja ik weer ondertussen dat ik dat lijstje wat zorgvuldiger had moeten checken :D.
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 11 november 2012 @ 08:08:49 #116
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_119076953
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 01:03 schreef Quotidien het volgende:
FOK!maffia? :') Wat is deze?

Het is Weerwolven van Wakkerdam.
het idee is hetzelfde
Laffe huichelaar
  zondag 11 november 2012 @ 09:15:40 #117
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_119077235
##vote sheep

Sheepcidus (3) Chuck, Rockfire, Tha_Erik
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 11 november 2012 @ 12:37:11 #118
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_119080252
quote:
14s.gif Op zondag 11 november 2012 08:08 schreef timmmmm het volgende:

[..]

het idee is hetzelfde
Ja maar dit lijkt me niks aan
pi_119080281
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 12:37 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Dat dacht ik aanvankelijk ook, maar dat valt heel erg mee.
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  zondag 11 november 2012 @ 12:43:49 #120
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_119080453
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 12:37 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Omdat
Laffe huichelaar
  zondag 11 november 2012 @ 12:44:53 #121
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_119080489
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 12:43 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Omdat
Omdat het niet het authentieke gevoel van Weerwolven van Wakkerdam weergeeft.
  zondag 11 november 2012 @ 12:47:15 #122
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_119080568
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 12:44 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Omdat het niet het authentieke gevoel van Weerwolven van Wakkerdam weergeeft.
En dat is slecht omdat? Iets anders kan óók leuk zijn.
Laffe huichelaar
  zondag 11 november 2012 @ 13:07:28 #123
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_119081099
quote:
7s.gif Op zondag 11 november 2012 12:47 schreef timmmmm het volgende:

[..]

En dat is slecht omdat? Iets anders kan óók leuk zijn.
Ik zeg ook niet dat het slechts is hoor.
  zondag 11 november 2012 @ 13:08:23 #124
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_119081123
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 13:07 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat het slechts is hoor.
Ik zou het gewoon eens proberen komende ronde!
Laffe huichelaar
  zondag 11 november 2012 @ 13:09:04 #125
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_119081145
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 13:08 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik zou het gewoon eens proberen komende ronde!
Was ik ook van plan, wanneer is dat? :@
  zondag 11 november 2012 @ 13:09:48 #126
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_119081166
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 13:09 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Was ik ook van plan, wanneer is dat? :@
Ik DM je wel wanneer het zover is. over 2 dagen oid, denk ik.
Laffe huichelaar
pi_119081574
Ik ben bang dat een aantal users gemodkilled gaan worden vandaag.
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
  One tough cookie zondag 11 november 2012 @ 13:26:51 #128
169210 liesje1979
pi_119081606
quote:
14s.gif Op zondag 11 november 2012 13:25 schreef plopkweker het volgende:
Het is nog vroeg he? Wie zitten er allemaal op het randje?
  zondag 11 november 2012 @ 13:27:01 #129
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_119081614
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 13:09 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik DM je wel wanneer het zover is. over 2 dagen oid, denk ik.
Ok. Dan neem ik aan dat de OP niet up-to-date is?
  zondag 11 november 2012 @ 13:28:32 #130
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_119081663
quote:
14s.gif Op zondag 11 november 2012 13:26 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Denk dat lekker zelf uit. De SLadministratie lijkt me niet voor spelers bestemd.

Volgende ronde wil ik trouwens weer SLen.
Laffe huichelaar
pi_119081664
quote:
14s.gif Op zondag 11 november 2012 13:26 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

DrNick
Tha_Erik
Crutch
Tamashii
Rockfire
Lynda
Albinobambi
Sheepcidus
BeamofLight
pi_119081722
quote:
3s.gif Op zondag 11 november 2012 13:28 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Denk dat lekker zelf uit. De SLadministratie lijkt me niet voor spelers bestemd.

Volgende ronde wil ik trouwens weer SLen.
Iets als dit kan geen kwaad lijkt mij. De rollen staan er niet bij oid :P
  One tough cookie zondag 11 november 2012 @ 13:34:32 #133
169210 liesje1979
pi_119081823
quote:
11s.gif Op zondag 11 november 2012 13:30 schreef plopkweker het volgende:

[..]

Iets als dit kan geen kwaad lijkt mij. De rollen staan er niet bij oid :P
Nee dat is wel een beetje jammer. _O-
  zondag 11 november 2012 @ 13:45:42 #134
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_119082151
# sheep dan
pi_119082230
#Drnick.

Hints tegen hem lijken me voldoende en sheep kan niet voor twee moorden verantwoordelijk zijn.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_119082680
Sheepcidus (4) Chuck, Rockfire, Tha_Erik, BoL
DrNick (1) Tamashii
Tha_Erik (1) DrNick

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2012 14:00:50 ]
pi_119084155
He Ho what did I miss? :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_119084451
##Vote Tha_Erik

Sheepcidus (4) Chuck, Rockfire, Tha_Erik, BoL
DrNick (1) Tamashii
Tha_Erik (2) DrNick, Dale.
  One tough cookie zondag 11 november 2012 @ 14:41:57 #139
169210 liesje1979
pi_119084485
Heb ik per ongeluk over de hints naar Erik heen gelezen? :o
pi_119085449
Eventjes voor de duidelijkheid: De deadline om je nachtrol ze ding te laten doen is tot 21:30, ik post het straks ook nog wel even bij de daglynch.
pi_119085712
quote:
11s.gif Op zondag 11 november 2012 14:41 schreef liesje1979 het volgende:
_O- Dat dacht ik nou ook.
  zondag 11 november 2012 @ 15:14:10 #142
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_119086002
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 14:34 schreef TheVulture het volgende:
He Ho what did I miss? :P
mij O+
Laffe huichelaar
pi_119086060
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 15:14 schreef timmmmm het volgende:

[..]

mij O+
O+
pi_119086251
quote:
14s.gif Op zondag 11 november 2012 13:25 schreef plopkweker het volgende:
Plop.. Stop eens :')
pi_119086302
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 15:21 schreef lynda het volgende:

[..]

Waarmee? Als ze meelurken weten ze wat ze te doen staat. Ik blijf niet oneindig PM's sturen met 'Je moet stemmen vandaag, anders volgt er automatische uitschakeling' :')
pi_119086310
quote:
11s.gif Op zondag 11 november 2012 14:41 schreef liesje1979 het volgende:
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 15:07 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

_O- Dat dacht ik nou ook.
pi_119086327
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 15:21 schreef lynda het volgende:

[..]

plop what u doin, plop, stahp :P
pi_119087651
##Vote Sheep

Sheepcidus (5) Chuck, Rockfire, Tha_Erik, BoL, Lynda
DrNick (1) Tamashii
pi_119087805
##Vote Sheep

Sheepcidus (6) Chuck, Rockfire, Tha_Erik, BoL, Lynda, AlbinoBambi
DrNick (1) Tamashii

Sterkste hints imho, en was niet aanwezig gister.
  One tough cookie zondag 11 november 2012 @ 15:59:37 #150
169210 liesje1979
pi_119087863
##Vote Sheep

Sheepcidus (8) Chuck, Rockfire, Tha_Erik, BoL, Lynda, AlbinoBambi, liesje
DrNick (1) Tamashii

Nou dan stap ik ook maar in het treintje.

[ Bericht 1% gewijzigd door liesje1979 op 11-11-2012 16:24:56 ]
pi_119088490
tjoeke tjoeke treintje O+ O+
  zondag 11 november 2012 @ 16:58:49 #152
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_119090475
##vote sheep, mobiel. Halp! Pls
Je moeder is een hamster
pi_119090644
Sheepcidus (9) Chuck, Rockfire, Tha_Erik, BoL, Lynda, AlbinoBambi, liesje,crutch
DrNick (1) Tamashii
pi_119090722
Aardig treintje ja.
pi_119093785
half uurtje :D
pi_119093803
quote:
10s.gif Op zondag 11 november 2012 18:30 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
half uurtje :D
:)
pi_119093907
Ik zit nu mijn bardienst uit te zitten, maak er spektakel van :9
pi_119093925
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 18:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit nu mijn bardienst uit te zitten, maak er spektakel van :9
Proost!
pi_119093970
Sheepcidus (9) Chuck, Rockfire, Tha_Erik, BoL, Lynda, AlbinoBambi, liesje,crutch
DrNick (1) Tamashii
Tha_Erik (2) DrNick, Dale
Chuck-n0rr1s (1) Town elder
pi_119093981
whut :')

townelder ben je dronken :') er is geen enkele hint naar mij 8)7 :') !
pi_119094088
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 18:35 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
whut :')

townelder ben je dronken :') er is geen enkele hint naar mij 8)7 :') !
ONZ / Erica Terpstra in een lift

_O_
pi_119094527
##vote Tha_Erik

DrNick (1) Tamashii
Tha_Erik (3) DrNick, Dale, Bartjebart
Chuck-n0rr1s (1) Town elder
pi_119094814

Sheepcidus had dit niet zien aankomen. Hij liep telleurgesteld richting de strop, hij kreeg nog een laatste maal met een paar verse rivierkreeftjes en een glas champagne wat behoorlijk smaakte. Met nog een paar stukjes vis tussen zijn tanden deed hij de strop om zijn nek, stonk uit zijn bakkes als ik weet niet wat en de plank werd losgelaten. Sheepcidus (Rechercheur) stierf aan een snelle dood.
pi_119094819
Het scheelt dat de SL's nu maar 1 kill hoeven te schrijven ivp een kill én een SL-kill :')
pi_119094862
2 minuten te vroeg, lekker rebels.
pi_119094892
Kan een smurf mod even de OP aanpassen?

SPOILER
pi_119094945
quote:
7s.gif Op zondag 11 november 2012 18:59 schreef plopkweker het volgende:
2 minuten te vroeg, lekker rebels.

^O^
  One tough cookie zondag 11 november 2012 @ 19:02:00 #169
169210 liesje1979
pi_119094965
Ik vind eigenlijk dat de dagpost wel precies om 1900 moet.
pi_119095004
wat is dit ;(
pi_119095005
quote:
11s.gif Op zondag 11 november 2012 19:02 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind eigenlijk dat de dagpost wel precies om 1900 moet.
die 2 minuten had toch niks meer uitgemaakt :')
pi_119095037
PS: Nachtrollen doe je ding! a.u.b voor 21:00 als het kan, ik moet vroeg slapen vandaag (wekker gaat om 06:15 ;( )
pi_119095044
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 19:02 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
wat is dit ;(
euhm goede hints volgens jou.. :o
  One tough cookie zondag 11 november 2012 @ 19:04:18 #174
169210 liesje1979
pi_119095059
quote:
10s.gif Op zondag 11 november 2012 19:03 schreef plopkweker het volgende:

[..]

die 2 minuten had toch niks meer uitgemaakt :')
Ik kan me rondes herinneren dat er groepen mensen nog net even (afgesproken) in de laatste 2 minuten switchten om de boel op de kop te zetten.
pi_119095096
quote:
14s.gif Op zondag 11 november 2012 19:04 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ik kan me rondes herinneren dat er groepen mensen nog net even (afgesproken) in de laatste 2 minuten switchten om de boel op de kop te zetten.
Maar als je kijk hoe zaaddodend gaar deze ronde word gespeeld lijkt mij dat sterk...
pi_119095128
In een actieve ronde wel ja :P
pi_119095132
Maar ik zal er in het vervolg om denken.

Tevens had Sheep toch de strop gekregen omdat dit de 2de keer was dat hij niet stemde bij een lynch.
  One tough cookie zondag 11 november 2012 @ 19:06:12 #178
169210 liesje1979
pi_119095144
quote:
9s.gif Op zondag 11 november 2012 19:05 schreef plopkweker het volgende:

[..]

Maar als je kijk hoe zaaddodend gaar deze ronde word gespeeld lijkt mij dat sterk...
Eens maar het is niet iets waar je dus maar vanuit kan gaan.
pi_119095146
7 uur volgende keer gewoon dus
pi_119095251
maar, nu snap ik het helemaal niet meer, is drnick dan toch maffia :?
pi_119095270
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 19:02 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
wat is dit ;(
Dit is het risico dat je wel wilde nemen toch?
pi_119095399
quote:
12s.gif Op zondag 11 november 2012 19:09 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dit is het risico dat je wel wilde nemen toch?
ja, kan gebeuren :P
pi_119097664
Ik ben al weer thuis *O*
pi_119097929
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 20:00 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben al weer thuis *O*
_O_
pi_119098100
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 20:00 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben al weer thuis *O*
Komt mij goed uit eerlijk gezegt... Ik ben doodop en heb geen inspiratie :z

[ Bericht 14% gewijzigd door plopkweker op 11-11-2012 20:14:51 ]
pi_119098358
Heel erg jammer dit, niemand speelt echt actief en dan komt er een trein naar een bepaalde persoon waar iedereen zo zeker( of niet maar doe er dan wat aan) achter staat en dan blijkt het geen maffia te zijn. :{
  zondag 11 november 2012 @ 20:24:54 #187
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_119098977
quote:
9s.gif Op zondag 11 november 2012 19:05 schreef plopkweker het volgende:

[..]

Werkt verdomme ook ontzettend motiverend als de SL alleen maar overal op aan het kankeren is en alles af aan het zeiken is. Een betere wereld begint bij jezelf, een beter spel ook
Laffe huichelaar
pi_119099142
quote:
13s.gif Op zondag 11 november 2012 20:24 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Werkt verdomme ook ontzettend motiverend als de SL alleen maar overal op aan het kankeren is en alles af aan het zeiken is. Een betere wereld begint bij jezelf, een beter spel ook
Ben je boos jochie?
  zondag 11 november 2012 @ 20:32:51 #189
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_119099472
Ik vind het vooral jammer dat je het voor jezelf en anderen verpest. Als je het allemaal niet aan kan, doe het dan lekker niet
Laffe huichelaar
pi_119099673
We houden de moed erin *O*
pi_119099735
quote:
7s.gif Op zondag 11 november 2012 20:32 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het vooral jammer dat je het voor jezelf en anderen verpest. Als je het allemaal niet aan kan, doe het dan lekker niet
Op wat voor manier verpest ik het dan voor mezelf?

Iemand die geeft iets aan, en dan wijs ik hem/haar erop waarom en hoe of wat.

Ik kan het zeer zeker aan, maar omdat het de eerste keer is dat ik SL ben heb ik hier en daar wat hulp nodig. Voor alles moet een eerste keer zijn.

En hoe kan jij nou zogenaamd elke keer weten wat ik denk of voel? Hoe kan jij met jezelf leven als je je op vrijwel alles aangesproken voelt en alles en iedereen moet verbeteren? Get a life.
  zondag 11 november 2012 @ 20:38:10 #192
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_119099818
Jammer dat je het niet snapt....
Laffe huichelaar
pi_119099954
Nee, wees eens wat duidelijker dan. Je snapt toch alles wat ik zogenaamd niet snap?
pi_119099977
Laten we het gezellig houden mensen O+
pi_119100138
Jezus, kom op zeg. Waarom is hier in dit spel deze ronde zoveel gezeik? Timmm, je doet niet eens mee?....
pi_119100570
kap gewoon allemaal met zeiken op elkaar enzo en zeker in het topic.
pi_119101053
quote:
17s.gif Op zondag 11 november 2012 20:13 schreef Tamashii het volgende:
Heel erg jammer dit, niemand speelt echt actief en dan komt er een trein naar een bepaalde persoon waar iedereen zo zeker( of niet maar doe er dan wat aan) achter staat en dan blijkt het geen maffia te zijn. :{
}:|
pi_119101628

Lynda liep op een regenachtige avond door het dorp en kwam langs het café waar net een karaoke-avond werd gehouden. Ze ging achter een eikenhouten tafeltje zitten en bestelde een wodka tonic. Op het podium stond een uitgezakte 40'er met een te jonge blonde griet een kneitervalse versie van Grease Lightning te zingen. Lynda vermaakte zich uitstekend en bleef als laatste in de kroeg achter, samen met een wat norse ontoegankelijke barman. “Wil je eens een ritje maken op onze stier?” vroeg hij aan Lynda. In de hoek van de kroeg stond een rodeostier en Lynda wilde ondanks haar te hoge alcoholpromillage wel een poging wagen. Ze nam plaats op de stier die rond begon te draaien, sneller en sneller. “Ho Ho Ho barman, stoppen want ik word niet goed” riep ze nog maar het mocht niet baten. De donker geklede barman gooide de snelheid nog verder omhoog en Lynda (cult) vloog van de stier. Ze belandde met haar hoofd in de jukebox, werd geëlectrocuteerd, waardoor haar blaas en anus leegliepen en stierf ter plekke

Tha_Erik was botergeil en had zin in een lekkere pot seks. De hoeren waren niet aan hem besteed dus hij besloot de kroeg in te duiken om daar een lekker geil mokkeltje op te pikken. Er zaten wat vrouwen aan de bar te kwebbelen. Tha_Erik ging ernaast zitten, pakte een hand met nootjes en knoopte een gesprek aan. “Heb je zin om met me mee naar huis te gaan en eens lekker naakt de mambojambo te dansen?” “Tuurlijk”, zei de roodharige schone in een sexy bloemetjesjurk. “Ik pak mijn jas. Eenmaal thuis op zijn studentenkamer trok Tha_Erik al zijn kleren uit en ging gewillig op de blauwe chaise-longue liggen. Hij schrok zich echter te pletter toen zijn scharrel haar jurk uittrok en er een enorme piemel met twee harige ballen tussen haar benen bleek te bungelen. “Dat had je niet gedacht he”. “Ja maar ik ben helemaal geen homo”, riep Tha_Erik nog. “Geeft niet, ik wilde ook helemaal geen seks”, riep de shemale. Ze trok vliegensvlug een kapmes uit haar handtas en sneed Tha_Erik (Townie) als een wild dier open van zijn ballen tot zijn kruin.
pi_119102026
-O-2
pi_119102102
:'(
pi_119102198
;(
  One tough cookie zondag 11 november 2012 @ 21:11:39 #202
169210 liesje1979
pi_119102315
Wel Cult? Ik snap niets van die rol. Maar dat is dan gunstig voor ons toch?

En Erik. :'(
pi_119103552
-O-
pi_119103591
maar 2 kills nu weer??? wat is dit? de spion er bij ? dus weer 3 maffia ?
pi_119103831
kan iemand de OP aanpassen ?
pi_119104065
quote:
Lynda liep op een regenachtige avond door het dorp en kwam langs het café waar net een karaoke-avond werd gehouden. Ze ging achter een eikenhouten tafeltje zitten en bestelde een wodka tonic. Op het podium stond een uitgezakte 40'er met een te jonge blonde griet een kneitervalse versie van Grease Lightning te zingen. Lynda vermaakte zich uitstekend en bleef als laatste in de kroeg achter, samen met een wat norse ontoegankelijke barman. Wil je eens een ritje maken op onze stier? vroeg hij aan Lynda. In de hoek van de kroeg stond een rodeostier en Lynda wilde ondanks haar te hoge alcoholpromillage wel een poging wagen. Ze nam plaats op de stier die rond begon te draaien, sneller en sneller. Ho Ho Ho barman, stoppen want ik word niet goed riep ze nog maar het mocht niet baten. De donker geklede barman gooide de snelheid nog verder omhoog en Lynda (cult) vloog van de stier. Ze belandde met haar hoofd in de jukebox, werd geëlectrocuteerd, waardoor haar blaas en anus leegliepen en stierf ter plekke
quote:
Tha_Erik was botergeil en had zin in een lekkere pot seks. De hoeren waren niet aan hem besteed dus hij besloot de kroeg in te duiken om daar een lekker geil mokkeltje op te pikken. Er zaten wat vrouwen aan de bar te kwebbelen. Tha_Erik ging ernaast zitten, pakte een hand met nootjes en knoopte een gesprek aan. “Heb je zin om met me mee naar huis te gaan en eens lekker naakt de mambojambo te dansen?” “Tuurlijk”, zei de roodharige schone in een sexy bloemetjesjurk. “Ik pak mijn jas. Eenmaal thuis op zijn studentenkamer trok Tha_Erik al zijn kleren uit en ging gewillig op de blauwe chaise-longue liggen. Hij schrok zich echter te pletter toen zijn scharrel haar jurk uittrok en er een enorme piemel met twee harige ballen tussen haar benen bleek te bungelen. “Dat had je niet gedacht he”. “Ja maar ik ben helemaal geen homo”, riep Tha_Erik nog. “Geeft niet, ik wilde ook helemaal geen seks”, riep de shemale. Ze trok vliegensvlug een kapmes uit haar handtas en sneed Tha_Erik (Townie) als een wild dier open van zijn ballen tot zijn kruin.
Dale
tip voor gratis seks
Een vriendin afpakken. Ja/Nee 2
pi_119104477
op basis van oude hints stem ik voorlopig alvast

##Vote drnick

drnick (1) chuck
pi_119104536
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 21:43 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
op basis van oude hints stem ik voorlopig alvast

##Vote drnick

drnick (1) chuck
Wat?! :o
Want dat risico wil je wel weer lopen? -O-
pi_119104569
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 21:44 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Wat?! :o
Want dat risico wil je wel weer lopen? -O-
ja, ik ben de enige die nog zoekt, de rest zal toch wel weer volgen :')
pi_119104634
Kill 2:
Dale.
om daar een lekker geil mokkeltje op te pikken => ONZ / tip voor gratis seks
om daar een lekker geil mokkeltje op te pikken => R&P / Nerdachtige types versieren...

bartjebart
Ja maar ik ben helemaal geen homo => ONZ / [HOMO] #3138 Waar we ons weer eens aan een hetero stoten
chaise-longue => K&W / Zuluman's zelfbouw XXL Bank
Hij schrok zich echter te pletter toen zijn scharrel haar jurk uittrok en er een enorme piemel met twee harige ballen tussen haar benen bleek te bungelen => in sig: "O+ Do You Want The Truth Or Something Beautiful?"

tamashii
enorme piemel => SEX / [SEX SC #557] Grote piemels

liesje1979
enorme piemel met twee harige ballen => tekening in fobo

[ Bericht 9% gewijzigd door Rockfire op 11-11-2012 22:07:59 ]
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_119104667
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 21:45 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

ja, ik ben de enige die nog zoekt, de rest zal toch wel weer volgen :')
Pardon? Zie mijn vorige post ;) :P
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_119104693
quote:
12s.gif Op zondag 11 november 2012 21:47 schreef Rockfire het volgende:

[..]

Pardon? Zie mijn vorige post ;) :P
die laatste bij dale kan er weer uit, is een besloten forum en wordt dus niet gebruikt :P
pi_119104733
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 21:47 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

die laatste bij dale kan er weer uit, is een besloten forum en wordt dus niet gebruikt :P
Ik zie het, ik heb hem weer weggehaald
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_119104743
quote:
14s.gif Op zondag 11 november 2012 21:48 schreef Rockfire het volgende:

[..]

Ik zie het, ik heb hem weer weggehaald
^O^
pi_119104762
##Vote Dale

DrNick (1) Chuck
Dale (1) DrNick

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2012 21:50:04 ]
pi_119104775
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 21:48 schreef DrNick het volgende:
##Vote DrNick

DrNick (1) Chuck
Dale (1) DrNick
:') je stemt op de je zelf 8)7
pi_119104803
Even voor de duidelijkheid: topics uit priveforums tellen niet mee als hints.
pi_119104822
quote:
4s.gif Op zondag 11 november 2012 21:49 schreef plopkweker het volgende:
Even voor de duidelijkheid: topics uit priveforums tellen niet mee als hints.
lastig bij drnick met al die abo topics :') |:(
pi_119104854
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 21:48 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

:') je stemt op de je zelf 8)7
Oh wacht :')
pi_119104865
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 21:49 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

Ik kom alleen in ABO bijna. :9
pi_119105473
Sukkels! Zei toch!
  One tough cookie zondag 11 november 2012 @ 22:02:03 #222
169210 liesje1979
pi_119105564
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 21:49 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

Het helpt als je uitgelogd zoekt.
pi_119105611
quote:
14s.gif Op zondag 11 november 2012 22:02 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Het helpt als je uitgelogd zoekt.
Je hebt de OP aangepast, maar Sheep vergeten... Wil je die nog ff aanpassen? :D
pi_119105708
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 21:37 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

[..]

Dale
tip voor gratis seks
Een vriendin afpakken. Ja/Nee 2
LMAO
pi_119105848
## Vote Chuck-N0rr1s

DrNick (1) Chuck
Dale. (1) DrNick
Chuck-N0rr1s (1) Dale.
pi_119106256
quote:
7s.gif Op zondag 11 november 2012 22:06 schreef Dale. het volgende:
## Vote Chuck-N0rr1s

DrNick (1) Chuck
Dale. (1) DrNick
Chuck-N0rr1s (1) Dale.
opbasis waarvan :? :')
pi_119106266
ga eerst maar eens zoeken ipv klakkeloos stemmen :r
pi_119106300
Zo, voorlopig wel weer even genoeg gezocht (mijn vriendin wil ook nog wel wat aandacht denk ik :P). Alle hints die ik heb gevonden staan hier: MEN / Het Grote FOK!maffia Spel #25 En weer een topic

Op basis daarvan stem ik voorlopig bartjebart, morgen kijk ik wel of ik op basis van dan gevonden hints iets anders stem.

#vote bartjebart

DrNick (1) Chuck
Dale. (1) DrNick
Chuck-N0rr1s (1) Dale.
Bartjebart (1) Rockfire
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_119106356
ik ga mee met rock

##unvote drnick

##votebartjebart

Dale. (1) DrNick
Chuck-N0rr1s (1) Dale.
Bartjebart (2) Rockfire,chuck
pi_119106703
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 22:12 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

opbasis waarvan :? :')
Lynda liep op een regenachtige avond door het dorp en kwam langs het café waar net een karaoke-avond werd gehouden. Ze ging achter een eikenhouten tafeltje zitten en bestelde een wodka tonic. Op het podium stond een uitgezakte 40'er met een te jonge blonde griet een kneitervalse versie van Grease Lightning te zingen. Lynda vermaakte zich uitstekend en bleef als laatste in de kroeg achter, samen met een wat norse ontoegankelijke barman. Wil je eens een ritje maken op onze stier? vroeg hij aan Lynda. In de hoek van de kroeg stond een rodeostier en Lynda wilde ondanks haar te hoge alcoholpromillage wel een poging wagen. Ze nam plaats op de stier die rond begon te draaien, sneller en sneller. Ho Ho Ho barman, stoppen want ik word niet goed riep ze nog maar het mocht niet baten. De donker geklede barman gooide de snelheid nog verder omhoog en Lynda (cult) vloog van de stier. Ze belandde met haar hoofd in de jukebox, werd geëlectrocuteerd, waardoor haar blaas en anus leegliepen en stierf ter plekke

Chuck
40'er: geregistreerd 21:42
Sneller en sneller: Gemiddelde boetebedrag bij 50 km te hard over snelweg
(of iets anders met zijn auto topics)
pi_119106720
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 22:12 schreef Rockfire het volgende:
Zo, voorlopig wel weer even genoeg gezocht (mijn vriendin wil ook nog wel wat aandacht denk ik :P). Alle hints die ik heb gevonden staan hier: MEN / Het Grote FOK!maffia Spel #25 En weer een topic

Op basis daarvan stem ik voorlopig bartjebart, morgen kijk ik wel of ik op basis van dan gevonden hints iets anders stem.

#vote bartjebart

DrNick (1) Chuck
Dale. (1) DrNick
Chuck-N0rr1s (1) Dale.
Bartjebart (1) Rockfire
Wanhoopsdaadje kerel? :')
pi_119106753
## Vote Chuck

Dale. (1) DrNick
Chuck-N0rr1s (2) Dale., Bartjebart
pi_119106837
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 22:18 schreef Bartjebart het volgende:

knip
pi_119106852
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 22:18 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

wtf? :?

Hoezo zou dit een wanhoopsdaad van mij zijn???
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  One tough cookie zondag 11 november 2012 @ 22:22:42 #235
169210 liesje1979
pi_119107030
:D Die hint naar mij. Ik moest lachen. _O-
pi_119107087
quote:
10s.gif Op zondag 11 november 2012 22:22 schreef liesje1979 het volgende:
:D Die hint naar mij. Ik moest lachen. _O-
Ik ook :+
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_119107246
Liesje,

graag wil ik een dubbele lynch voor bartje bart en dale
pi_119107260
quote:
10s.gif Op zondag 11 november 2012 22:22 schreef liesje1979 het volgende:aandacht :D
Liesje,

graag wil ik een dubbele lynch voor bartje bart en dale
pi_119107324
Ik wil ook wel een dubbele lynch.
pi_119107471
quote:
5s.gif Op zondag 11 november 2012 22:20 schreef Rockfire het volgende:

[..]

wtf? :?

Hoezo zou dit een wanhoopsdaad van mij zijn???
Omdat die homo hint té gemakkelijk is en ook nog eens niet eens raar is bij een kill op Erik sowieso?
pi_119107598
veel plezier nog en tot morgen *O*
  One tough cookie zondag 11 november 2012 @ 22:42:21 #242
169210 liesje1979
pi_119108084
Kill 1
Chuck
40'er: geregistreerd 21:42
Sneller en sneller: Gemiddelde boetebedrag bij 50 km te hard over snelweg
(of iets anders met zijn auto topics)

Albinobambi
Ho ho ho LIF / [SHJN] Secret Santa!
Bier in fobo
Anus: LIF / [SHJN SC] #1163 met pijn in je aars over de turborotonde!

Kill 2:
Dale.
De hoeren waren niet aan hem besteed dus hij besloot de kroeg in te duiken => ONZ / tip voor gratis seks
om daar een lekker geil mokkeltje op te pikken => R&P / Nerdachtige types versieren...
Pakte een hand met nootjes: Heel fobo over eekhoorntjes
Studentenkamer: student.
Wild dier: Zijn hele fobo staat er vol mee.
Naaakt dansen: Ongeklede dansende eekhoorntjes in fobo.

bartjebart
Ja maar ik ben helemaal geen homo => ONZ / [HOMO] #3138 Waar we ons weer eens aan een hetero stoten
chaise-longue => K&W / Zuluman's zelfbouw XXL Bank
Hij schrok zich echter te pletter toen zijn scharrel haar jurk uittrok en er een enorme piemel met twee harige ballen tussen haar benen bleek te bungelen => in sig: "O+ Do You Want The Truth Or Something Beautiful?"

tamashii
enorme piemel => SEX / [SEX SC #557] Grote piemels

liesje1979
enorme piemel met twee harige ballen => tekening in fobo

[ Bericht 1% gewijzigd door liesje1979 op 11-11-2012 23:50:23 ]
  One tough cookie zondag 11 november 2012 @ 22:47:05 #243
169210 liesje1979
pi_119108297
Ik ga er vanuit dat de Nachtwaker ook nog in het spel is, ik vind een dubbele lynch riskant, zo goed gaan de treintjes niet de laatste tijd.
  One tough cookie zondag 11 november 2012 @ 22:47:44 #244
169210 liesje1979
pi_119108327
Wie begon die treintjes eigenlijk?
pi_119108377
quote:
11s.gif Op zondag 11 november 2012 22:47 schreef liesje1979 het volgende:
Wie begon die treintjes eigenlijk?
ja hoi :P
pi_119108400
ik stem gewoon op mijn vermoeden, dat jullie volgen kan ik niks aan doen :+
pi_119108412
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 22:29 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Omdat die homo hint té gemakkelijk is en ook nog eens niet eens raar is bij een kill op Erik sowieso?
Dus één van de hints was te gemakkelijk? Soms zijn ze ook wel zo gemakkelijk... Bovendien waren er nog meer hints. En tevens ben ik totaal niet wanhopig ;)
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_119108415
quote:
11s.gif Op zondag 11 november 2012 22:47 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga er vanuit dat de Nachtwaker ook nog in het spel is, ik vind een dubbele lynch riskant, zo goed gaan de treintjes niet de laatste tijd.
ja euh, jij bent BM, hoordt er bij
  One tough cookie zondag 11 november 2012 @ 22:50:32 #249
169210 liesje1979
pi_119108453
quote:
10s.gif Op zondag 11 november 2012 22:49 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

ja hoi :P
En jij bent ook degene die steeds om de dubbele roept. Ik heb er niet zo'n goed gevoel bij.
pi_119108516
Nee geen dubbel kill, dat vind ik ook te riskant...
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_119108528
quote:
10s.gif Op zondag 11 november 2012 22:50 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

En jij bent ook degene die steeds om de dubbele roept. Ik heb er niet zo'n goed gevoel bij.
ik durf tenminste :7 en tevens, bij het eerste treintje had ik wel degelijk gelijk dat het een maffia lid was. en ik stemde als eerste,
  One tough cookie zondag 11 november 2012 @ 22:56:16 #252
169210 liesje1979
pi_119108735
quote:
10s.gif Op zondag 11 november 2012 22:51 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

ik durf tenminste :7 en tevens, bij het eerste treintje had ik wel degelijk gelijk dat het een maffia lid was. en ik stemde als eerste,
Lef is niet altijd de meest goede drijfveer voor dit spelletje. We gingen lekker in het begin maar nu falen we keer op keer. Soms is voorzichtigheid beter.
  One tough cookie zondag 11 november 2012 @ 22:58:51 #253
169210 liesje1979
pi_119108901
## Vote Chuck

Dale. (1) DrNick
Chuck-N0rr1s (4) Dale., Bartjebart, liesje

Op basis van de hints maar vooral ook op gedrag.
pi_119108997
start het treintje maar, en maak er een zinloze verhanging van :') :W
  zondag 11 november 2012 @ 23:09:27 #255
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_119109465
Oh dood -O-. Nou ja, kan ook niet zeggen dat ik het niet verdiende met hoe ik meespeelde deze ronde. Sorry voor mijn afwezigheid, sociaal leven ging even een beetje voor.
Hoogachtend,
Erik.
pi_119109729
##unvote bart
##vote dale
Dale. (2) DrNick, Chuck
Bartjebart (1) Rockfire
pi_119109970
#vote Bartjebart.

Als je de hints ziet dan kan je er niet omheen.
pi_119110011
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2012 23:15 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
##unvote bart
##vote dale
Dale. (2) DrNick, Chuck
Bartjebart (2) Rockfire, Tamashii
  One tough cookie zondag 11 november 2012 @ 23:27:20 #259
169210 liesje1979
pi_119110247
Ik ben nog wat bij dale aan het toevoegen.
  One tough cookie zondag 11 november 2012 @ 23:36:40 #260
169210 liesje1979
pi_119110638
##Unvote Chuck
##vote dale
Dale. (4) DrNick, Chuck, liesje
  zondag 11 november 2012 @ 23:40:06 #261
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_119110748
quote:
“Dat had je niet gedacht he”. “Ja maar ik ben helemaal geen homo”, riep Tha_Erik nog.
Wat ongeloofwaardig dit :'(.
Hoogachtend,
Erik.
  One tough cookie zondag 11 november 2012 @ 23:46:10 #262
169210 liesje1979
pi_119110961
quote:
17s.gif Op zondag 11 november 2012 23:21 schreef Tamashii het volgende:
#vote Bartjebart.

Als je de hints ziet dan kan je er niet omheen.
Kijk nog eens? Ik vind die 3e hint naar Bart niet zo sterk, de hints naar Dale sterker.
  One tough cookie zondag 11 november 2012 @ 23:49:21 #263
169210 liesje1979
pi_119111042
Oh en ook nog (naakt) dansende eekhoorntjes in fobo, ik raak steeds meer overtuigd. _O-
pi_119111137
quote:
14s.gif Op zondag 11 november 2012 23:46 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Kijk nog eens? Ik vind die 3e hint naar Bart niet zo sterk, de hints naar Dale sterker.
Hmm, ik zal morgen nog eens kijken. Als jij er zo van overtuigd bent, dan moeten er vast meer hints te vinden zijn?
  One tough cookie maandag 12 november 2012 @ 00:00:20 #265
169210 liesje1979
pi_119111427
quote:
17s.gif Op zondag 11 november 2012 23:51 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Hmm, ik zal morgen nog eens kijken. Als jij er zo van overtuigd bent, dan moeten er vast meer hints te vinden zijn?
Ik vond 5 al best veel. :D
pi_119112634
quote:
3s.gif Op zondag 11 november 2012 23:40 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Wat ongeloofwaardig dit :'(.
_O- Jongen toch.
RIP Erik!

Ik gok trouwens dat dit 1 maffiakill is en 1 vigkill. Morgen ben ik de hele dag op stage dus heb ik sowieso geen tijd om hints te zoeken.
Ik weet ook niet of ik nog tijd heb om te komen stemmen, dus voor nu ga ik met Lies mee in de hints op Dale. Mede omdat die gisteravond ook afwezig was.

##vote Dale
Dale. (5) DrNick, Chuck, liesje, AlbinoBambi

Oh en hatelijk dat er ook nog cult in zit. -O-
pi_119115377
Kan een mod de linkjes naar de dag- en nachtpost van gisteren nog even toevoegen aan de OP? Ik kan het niet meer:
quote:
Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_119115420
quote:
14s.gif Op zondag 11 november 2012 23:46 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ik vind de hints naar Dale inderdaad ook sterker...

#unvote Bartjebart
#vote Dale.

Dale. (6) DrNick, Chuck, liesje, AlbinoBambi, Rockfire
Bartjebart (1) Tamashii
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  maandag 12 november 2012 @ 14:15:01 #269
242666 BeamofLight
pi_119124080
stormlooptopic, geen dubbele lynch?
pi_119125224
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 14:15 schreef BeamofLight het volgende:
stormlooptopic, geen dubbele lynch?
Waarom vragen om een dubbele lynch terwijl er niet twee personen heel erg worden verdacht? Dat vind ik dan weer verdacht...
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  maandag 12 november 2012 @ 14:58:11 #271
242666 BeamofLight
pi_119125815
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 14:45 schreef Rockfire het volgende:

[..]

Waarom vragen om een dubbele lynch terwijl er niet twee personen heel erg worden verdacht? Dat vind ik dan weer verdacht...
dacht dat die gisteren werd ingesteld, maar kan het fout hebben. Gisteren nog onfit.
  maandag 12 november 2012 @ 16:55:09 #272
242666 BeamofLight
pi_119130292
## Chuck

Dale. (6) DrNick, Chuck, liesje, AlbinoBambi, Rockfire
Chuck-N0rr1s (3) Dale., Bartjebart, BoL
Bartjebart (1) Tamashii
pi_119131914
Willen de nachtrollen dit keer wel alles naar zowel Plop als mij sturen.

Ik probeer 22.00 uur te halen maar misschien wordt het half 11
pi_119132246
Hallon mensen.

Ik heb best veel last van m'n migraine op het moment aspirine helpt niet ibuprofen een beetje maar ik kan niet echt goed nadenken op het moment zonder dat mn hoofd nog meer pijn gaat doen net met moeitje een dm gestuurd naar tv vragend hoe hij het wilt gaan doen en nog niks op terug gekregen sorry voor de grammatica ik ga nu douchen kijken of het weg gaat
pi_119132415
quote:
7s.gif Op maandag 12 november 2012 17:44 schreef plopkweker het volgende:
Hallon mensen.

Ik heb best veel last van m'n migraine op het moment aspirine helpt niet ibuprofen een beetje maar ik kan niet echt goed nadenken op het moment zonder dat mn hoofd nog meer pijn gaat doen net met moeitje een dm gestuurd naar tv vragend hoe hij het wilt gaan doen en nog niks op terug gekregen sorry voor de grammatica ik ga nu douchen kijken of het weg gaat
Beterschap :*
Ik zie dat je die PI stanaard hebt? :+

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2012 17:49:47 ]
pi_119132882
mijn plannen zijn ook net gewijzigd, zou kunnen dat de dagpost wat later is en de nachtpost is sowieso op tijd.

Beterschap Plop
pi_119135025
Sukkels!!!

Echt waar stelletje faalhazen... Het is Chuck-N0rr1s... niet mij.
pi_119135175
Omg ik ga echt dood hé...
pi_119135203
Serieus Nachtwaker!!! Wreek mij! Kill Chuck-N0rr1s!
pi_119137203
quote:
13s.gif Op maandag 12 november 2012 18:50 schreef Dale. het volgende:
Sukkels!!!

Echt waar stelletje faalhazen... Het is Chuck-N0rr1s... niet mij.
pi_119137212
klamme handjes voor de galg maffia lid
pi_119138666
Dagpost?
pi_119138920
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 20:11 schreef DrNick het volgende:
Dagpost?
nergens voor nodig, maffia dale gaat toch dood :P
pi_119138983
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 20:16 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

ff quoten...
pi_119139060
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 20:16 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

ff quoten...
Goed idee ja...
pi_119139260
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 20:16 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

ff quoten...
je doet je best maar :')
pi_119140700
Dagpost coming up... ik moet ook nog even nagaan of er nog SL-kills zijn

Nachtposten doe je ding maar alvast :P
pi_119140911

De overgebleven dorpsbewoners snapten er niks van. Nu waren er toch weer 2 moorden gepleegd. En wie zat daar achter? Al snel wezen de vingers richting Dale. Die snapte zelf ook niet goed waarom, maar de aanwijzingen waren zo sterk dat hij zelfs aan zichzelf begon te twijfelen. "Het is net alsof ik buiten mijn lichaam ben getreden en heb gemoord zonder dat ik er iets van af weet". Anyhow, Dale (townie) werd aan zijn noten opgehangen en onthoofd.

In een donkere grot van het dorp zat Crutch (cultleader) zo met zijn hoofd in een lang gebed naar een obscuur opperwezen dat hij wederom vergat om te stemmen. Cults staan bekend om massale zelfmoorden, dus zonder hun inspirerende leider zagen BartjeBart en Liesje1979 (Cult) geen andere mogelijkheid om hun voorganger naar de eeuwige jachtvelden te volgen.

[ Bericht 13% gewijzigd door TheVulture op 12-11-2012 21:00:04 ]
pi_119140946
Dag ipv nacht TV :*
pi_119140964
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 20:48 schreef lynda het volgende:
Dag ipv nacht TV :*
stress ;)
pi_119141085
Wat zei ik...
pi_119141143
quote:
7s.gif Op maandag 12 november 2012 20:51 schreef Dale. het volgende:
Wat zei ik...
;(
pi_119141330
Ik ga de dagpost nog even uitbreiden helaas -O-
pi_119141371
volgende topic doen..?
pi_119141422
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 20:56 schreef lynda het volgende:
volgende topic doen..?
nee ik pas mijn post wel aan
pi_119141443
ok
  One tough cookie maandag 12 november 2012 @ 20:57:56 #297
169210 liesje1979
pi_119141447
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 20:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga de dagpost nog even uitbreiden helaas -O-
Tja het is niet anders. :*
pi_119141470
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 20:16 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

Wat zei je ook alweer?

pi_119141513
quote:
15s.gif Op maandag 12 november 2012 20:57 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Tja het is niet anders. :*
-O-
pi_119141555
Of toch maar in het nieuwe topic. Nog 1 post namelijk :')
  maandag 12 november 2012 @ 21:00:05 #301
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_119141568
TV opent de volgende?
Hoogachtend,
Erik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')