SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deelnemers
1. DrNick Profiel | History | Fobo
2. Tha_Erik Profiel | History | Fotoboek Townie
3. Roger_Epiales Profiel | History | Fotoboek Townie
4. tdrone Profiel | History | Fotoboek Maffia
5. Crutch Profiel | History | Fotoboek
6. DuTank Profiel | History | Fotoboek Blacksmith
7. Tamashii Profiel | History | Fotoboek
8. Peter Profiel | History | Fotoboek Zombie
9. Rockfire Profiel | History | Fotoboek
10. Gomi Profiel | History | Fotoboek Maffia
11. liesje1979 Profiel | History | Fotoboek
12. lynda Profiel | History | Fotoboek Cult13. Chuck-N0rr1s Profiel | History | Fotoboek
14. Bartjebart Profiel | History | Fotoboek
15. Monopoly Profiel | History | Fotoboek Townie
16. AlbinoBambi Profiel | History | Fotoboek
17. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek Townie (modkill)
18. Topiek Profiel | History | Fotoboek Maffia (modkill)
19. Sheepcidus Profiel | History | Fotoboek Rechercheur
20. BeamofLight Profiel | History | Fotoboek
21. Crazy-M Profile | History | Fotoboek Townie
22. Dale Profile | History | Fotoboek
Belangrijke linkjes:
Nacht 1
Zombiekill
Dag 2
Nacht 2
Dag 3
Nacht 3
[ Bericht 0% gewijzigd door liesje1979 op 11-11-2012 22:12:04 ]
Dat dus.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:36 schreef DrNick het volgende:
Als de kans aannemelijk is dat het een vigkill is denk ik dat het misschien beter is om te kijken naar de hints van de vorige dagen.
Ja of zodat ze (of één maffialid) de vigilante kan proberen te ontmaskeren.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het kan ook 1 grote strategie zijn he. Juist om ons in verwarring te brengen...
Dat is redelijk samengevat volgens mij. Een maffialid wat 2 keer niet stemde dus modkill, 2 maffialeden die correct gelyncht zijn en schijnbaar een heel stel nachtrollen die niks heeft gedaan.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Huh? Ik heb qua posts en topics niet eens zo heel veel gemist, maar ik snap nog steeds niet wat er nou allemaal aan de hand is. Ik begrijp veel afwezigheid en dat uit zich voornamelijk in de actieve rollen?
Ja anders was het niet opgevallen denk ik.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Huh? Ik heb qua posts en topics niet eens zo heel veel gemist, maar ik snap nog steeds niet wat er nou allemaal aan de hand is. Ik begrijp veel afwezigheid en dat uit zich voornamelijk in de actieve rollen?
Sheepcidusquote:Chuck-N0rr1s had een belangrijke tenniswedstrijd. Hij was wel een beetje zenuwachtig maar gelukkig hingen er heel veel spandoeken voor 'm op de tribune. Chuck-N0rr1s liet zijn tegenstander alle hoeken van de baan zien en won met overmacht zijn wedstrijd. Hij zocht enorm bezweet de kleedkamer op en toen hij net zijn boxershort uit had getrokken werd er op de deur geklopt. “Binnen”, riep Chuck terwijl hij onder de douche stapte. Er kwam een enorme beer van een kerel binnen gestapt. “Zo mooie jongen, buk maar eens voorover”, riep de in het zwart geklede vent.
Chuck schrok van deze woorden en wilde snel een gele handdoek pakken om zichzelf te bedekken. Zijn enorm sterke belager was echter sneller. Hij pakte het tennisracket van Chuck en wilde dit met grof geweld in zijn kont steken. Chuck bleek echter een ijzeren plaat op zijn achterste te hebben gebonden. De duistere figuur gleed ook nog eens uit over Chuck's zeepje en besloot te vluchten als een dief in de nacht. Chuck kon zijn ijzeren plaat op zijn kont helaas wel weggooien
DrNickquote:De moordpartijen in het dorp waren voor Dutank een angstige reden om eens lekker samen met 3 vriendinnen een paar dagen aan de kust uit te waaien. De zeelucht zou hem ongetwijfeld goed doen en samen met de meiden zou hij een hoop lol gaan beleven. Het maakte hem niet uit dat ze hem voor homo uitmaakten omdat hij met meiden weg ging, hij wist wel beter. Toen de deurbel ging dacht hij dat zijn vriendinnen er waren om hem met een mooie rode sportauto op te pikken. Hij gooide zonder om te kijken de deur open en draaide om om zijn witte koffer te pakken. Ik heb er zin in meiden. Dat zal best viespeuk, riep een zware stem. keek om en zag een in het geel gekleed figuur met twee kapmessen in de handen staan. Voordat hij kon gillen werd Dutank (blacksmith) onthoofd en viel zijn lichaam in twee stukken op de grond.
of de vigilante? doet de sniper nog mee?quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat is redelijk samengevat volgens mij. Een maffialid wat 2 keer niet stemde dus modkill, 2 maffialeden die correct gelyncht zijn en schijnbaar een heel stel nachtrollen die niks heeft gedaan.
Waaronder dus vannacht de maffia.
Op wie dan?quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:44 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
geen idee als de cult aanwezig is
iemand zin in een dubbele lynch
Ik gok dat dit de vig-kill was. En de maffia dus niks gedaan heeft.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:46 schreef lynda het volgende:
[..]
of de vigilante? doet de sniper nog mee?
En die gok heeft onderbouwing?quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik gok dat dit de vig-kill was. En de maffia dus niks gedaan heeft.
zou nog wel eens zeer goed kunnen, dan kun je wel mooi onrust zaaienquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik gok dat dit de vig-kill was. En de maffia dus niks gedaan heeft.
In welke redenatie?quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:48 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
sheep en nick [ afbeelding ]1 van 2 moet maffia zijn
Net zoals monopoly maffia was volgens jou?quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:50 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
de 1 heeft 5 hints de ander 4
maar ik blijf er bij dat sheep maffia is
de hints waren gewoon sterk naar hem, shit happensquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Net zoals monopoly maffia was volgens jou?
Eerdere uitspraken over dat het een zootje was achter de schermen (waar SL's en maffia de boventoon voeren), DM berichtjes en omdat ik me kan herinneren dat DuTank ook wel verdacht was?quote:
En shit happens ook als we nu weer 2 dorp gaan omleggen?quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:52 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
de hints waren gewoon sterk naar hem, shit happens
dit dusquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Eerdere uitspraken over dat het een zootje was achter de schermen (waar SL's en maffia de boventoon voeren), DM berichtjes en omdat ik me kan herinneren dat DuTank ook wel verdacht was?
Maffia killt eigenlijk nooit iemand die al verdacht is, want goede bliksemafleider.
yepquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En shit happens ook als we nu weer 2 dorp gaan omleggen?
Je stemde zelf ook op Mono. En de andere optie Crazy bleek ook zo lekker maffia.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Net zoals monopoly maffia was volgens jou?
quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je stemde zelf ook op Mono. En de andere optie Crazy bleek ook zo lekker maffia.
Maar dat was meer omdat ik snel nog moest stemmen voor 19:00 uurquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je stemde zelf ook op Mono. En de andere optie Crazy bleek ook zo lekker maffia.
Verzoek genoteerd maar ik heb wel wat meer argumenten nodig ben ik bang.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:55 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
oh al machtige BM, bij deze wil ik u verzoeken om een dubbele lynch in te stellen
5 hints naar Sheepcidus. en 4 naar nickquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Kan ook niet zeggen dat ik erg overtuigd ben dat er twee maffialeden aan gaan met een dubbele lynch. Vooral ook omdat er zo weinig is om op af te gaan.
Die het waarschijnlijk niet allebei hebben gedaan...quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:58 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
5 hints naar Sheepcidus. en 4 naar nick
Het Grote FOK!maffia Spel #25 En weer een topicquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Mag ik vragen op van welke moorden die hints afkomen? Zit terug te zoeken maar ik kan het zo snel nog niet vinden.
je was gister onbetrouwbaar bij je stemming.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Verzoek genoteerd maar ik heb wel wat meer argumenten nodig ben ik bang.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
En m'n DMsysteem is kapot dus verschijnt heel niet zo mooi aan de zijkant terwijl ik hier type. Vermoeiend.
rock? ik heb het over Drnick en Sheepquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, stemmen op Sheep lijkt me zo een beetje gek. Hints gevonden bij een potentiële vig-kill, én hints bij een andere moord waar ook nog eens hints naar iemand anders bij staan die je ook wil killen. Er kan maar één iemand die (tweede) moord gepleegd hebben, dus als Rock en Sheep samen gelyncht worden lijkt me de kans best groot dat een van die twee onschuldig is. Of alletwee als de hints niet kloppen.
Jij wou toch BM zijn?quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:05 schreef liesje1979 het volgende:
Maar goed, er zijn dus voor en tegenstanders voor een dubbele lynch, dus zeg het maar. Ik wil eigenlijk niet verantwoordelijk zijn voor de beslissing.
Excuus, die bedoelde ik ook, ik haalde de namen door elkaar (OMG FREUDIAANSE SLIP! ERIK IS MAFFIA!)quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:04 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
rock? ik heb het over Drnick en Sheep
quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Excuus, die bedoelde ik ook, ik haalde de namen door elkaar (OMG FREUDIAANSE SLIP! ERIK IS MAFFIA!)
Altijd maar het lukt eigenlijk zelden.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jij wou toch BM zijn?
Ben je er van overtuigd dat er maffia gepakt wordt wanneer we een dubbele lynch hebben?
quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Excuus, die bedoelde ik ook, ik haalde de namen door elkaar (OMG FREUDIAANSE SLIP! ERIK IS MAFFIA!)
Hoi BMquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:05 schreef liesje1979 het volgende:
Maar goed, er zijn dus voor en tegenstanders voor een dubbele lynch, dus zeg het maar. Ik wil eigenlijk niet verantwoordelijk zijn voor de beslissing.
Wat mij betreft is het zo dat als jij er niet van overtuigd bent, je dat niet moet gaan instellen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Altijd maar het lukt eigenlijk zelden.Ik bedoel te zeggen dat ik zelf twijfel over de dubbele en dus de keuze bij jullie laat.
Het lijkt er bijna op alsof jij een dubbele agenda hebtquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:07 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
gewoon dubbele lynch liesje, je kunt alleen maar winnen
quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Kunnen we Chuck en DrNick dan niet lynchen? Kijken of ie dan nog zo'n fan is van een dubbele lynch. ik bedoel, dat Chuck nog in leven is, is al verdacht genoeg
.
ben er zelf ook verbaasd overquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Kunnen we Chuck en DrNick dan niet lynchen? Kijken of ie dan nog zo'n fan is van een dubbele lynch. ik bedoel, dat Chuck nog in leven is, is al verdacht genoeg
.
4quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het lijkt er bijna op alsof jij een dubbele agenda hebt
?quote:
Nu heb ik zin in appeltaartquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:08 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
en we hebben ook nog geen appeltaart gehad
Liesje heeft een PA? Dat kan anatomisch gezien toch helemaal nietquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:10 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
2 als PA van liesje
2 als townie
kharg islandquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar de hamvraag is misschien wel, waar was Chuck tussen 19.00 en 22.00 vandaag...
Misschien was hij wel in de hal, met 2 kapmessen bij DuTankquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar de hamvraag is misschien wel, waar was Chuck tussen 19.00 en 22.00 vandaag...
waarom niet? Yvonne heeft er ook 1quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Liesje heeft een PA? Dat kan anatomisch gezien toch helemaal niet
quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Misschien was hij wel in de hal, met 2 kapmessen bij DuTank
quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:15 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
waarom niet? Yvonne heeft er ook 1
is een gratis servicequote:Op zaterdag 10 november 2012 23:16 schreef liesje1979 het volgende:
Hoho, ik heb je nooit benoemd he chuck?Je hebt me al eens verdacht gemaakt met dat gedoe dus doe eens niet?
En te druk om je kill in te leveren?quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:14 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
kharg island
alles kapot schieten met een A10 Wartogh 2![]()
quote:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En te druk om je kill in te leveren?
Je auto is geel?quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:15 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]er is toch geen enkele hint naar mij
![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]Sorry ik moest denken aan de piercing toen ik de afkorting zag
Jij homoquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]Sorry ik moest denken aan de piercing toen ik de afkorting zag
quote:
Je hebt nog een heleboel uur om me te overtuigen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:31 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
maar goed, het wordt dus geen dubbele lynch
quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:36 schreef Rockfire het volgende:
(oh jee, nu ben ik mezelf ook verdacht aan het maken).
Verander mijn naam in Bol en je zit goedquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens mij hebben deze personen niet gestemd bij de vorige lynch.
Crutch, Rockfire, Lynda, Sheep, Dale
Dale. stemde op Sheep.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:51 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:51 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:53 schreef lynda het volgende:
[..]
Verander mijn naam in Bol en je zit goed
Is Tha_Erik nu aan het proberen verwarring te scheppen? En ons op verkeerde mensen te laten stemmen?quote:
Nou die verwarring probeer ik niet te scheppen, die heb ik gewoonquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:55 schreef Rockfire het volgende:
[..]
[..]
[..]
Is Tha_Erik nu aan het proberen verwarring te scheppen? En ons op verkeerde mensen te laten stemmen?
quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou die verwarring probeer ik niet te scheppen, die heb ik gewoon.
Okay, ik ga namen wisselen.
Crutch, Rockfire, BoL, Sheep, Dale
quote:
Als ik tijd had om even snel een stem te posten, dan had ik dat ook wel een kill ingestuurd.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:56 schreef lynda het volgende:
Ik gok hetErik heeft trouwens gister niet gestemd en vandaag op nick ipv tdrone..
Crutch, Rockfire, BoL, Sheep, Tha_Erikquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou die verwarring probeer ik niet te scheppen, die heb ik gewoon.
Okay, ik ga namen wisselen.
Crutch, Rockfire, BoL, Sheep, Dale
Oh nee, vandaag heb jij wel gestemd he.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Jezus.
Hoe bouw je verdenking op, een boek door Tha_Erik.
Crutch, Rockfire, BoL, Sheep.
Zo goed, of mis ik weer wat/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh nee, vandaag heb jij wel gestemd he.
Ik zei niks.
Zullen we anders een 4-dubbele lynch doen? Om de dubbele lynches van vorige ronden in te halen?quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Je lijkt mij wel, AlbinoBambi (omg zitten de twins er in? Want dan zijn wij dat, omdat we op elkaar lijken).
quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Je lijkt mij wel, AlbinoBambi (omg zitten de twins er in? Want dan zijn wij dat, omdat we op elkaar lijken).
jajaja ik weer ondertussen dat ik dat lijstje wat zorgvuldiger had moeten checkenquote:Op zondag 11 november 2012 01:25 schreef Dale. het volgende:
Zo weer terug. Morgen hints analyseren. Iig geen dubbel kill want ik krijg t vermoeden dat de nachtwaker gewoon de kill heeft gedaan. Oh en Tha_Erik ik had dus op Sheep gestemd ja ;-)
het idee is hetzelfdequote:Op zondag 11 november 2012 01:03 schreef Quotidien het volgende:
FOK!maffia?Wat is deze?
Het is Weerwolven van Wakkerdam.
Omdat het niet het authentieke gevoel van Weerwolven van Wakkerdam weergeeft.quote:
En dat is slecht omdat? Iets anders kan óók leuk zijn.quote:Op zondag 11 november 2012 12:44 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Omdat het niet het authentieke gevoel van Weerwolven van Wakkerdam weergeeft.
Ik zeg ook niet dat het slechts is hoor.quote:Op zondag 11 november 2012 12:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En dat is slecht omdat? Iets anders kan óók leuk zijn.
Ik zou het gewoon eens proberen komende ronde!quote:Op zondag 11 november 2012 13:07 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het slechts is hoor.
Was ik ook van plan, wanneer is dat?quote:Op zondag 11 november 2012 13:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon eens proberen komende ronde!
Ik DM je wel wanneer het zover is. over 2 dagen oid, denk ik.quote:Op zondag 11 november 2012 13:09 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Was ik ook van plan, wanneer is dat?
Het is nog vroeg he? Wie zitten er allemaal op het randje?quote:Op zondag 11 november 2012 13:25 schreef plopkweker het volgende:
Ik ben bang dat een aantal users gemodkilled gaan worden vandaag.
Ok. Dan neem ik aan dat de OP niet up-to-date is?quote:Op zondag 11 november 2012 13:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik DM je wel wanneer het zover is. over 2 dagen oid, denk ik.
Denk dat lekker zelf uit. De SLadministratie lijkt me niet voor spelers bestemd.quote:Op zondag 11 november 2012 13:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is nog vroeg he? Wie zitten er allemaal op het randje?
DrNickquote:Op zondag 11 november 2012 13:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is nog vroeg he? Wie zitten er allemaal op het randje?
Iets als dit kan geen kwaad lijkt mij. De rollen staan er niet bij oidquote:Op zondag 11 november 2012 13:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Denk dat lekker zelf uit. De SLadministratie lijkt me niet voor spelers bestemd.
Volgende ronde wil ik trouwens weer SLen.
Nee dat is wel een beetje jammer.quote:Op zondag 11 november 2012 13:30 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Iets als dit kan geen kwaad lijkt mij. De rollen staan er niet bij oid
quote:Op zondag 11 november 2012 14:41 schreef liesje1979 het volgende:
Heb ik per ongeluk over de hints naar Erik heen gelezen?
quote:
Plop.. Stop eensquote:Op zondag 11 november 2012 13:25 schreef plopkweker het volgende:
Ik ben bang dat een aantal users gemodkilled gaan worden vandaag.
Waarmee? Als ze meelurken weten ze wat ze te doen staat. Ik blijf niet oneindig PM's sturen met 'Je moet stemmen vandaag, anders volgt er automatische uitschakeling'quote:
quote:Op zondag 11 november 2012 14:41 schreef liesje1979 het volgende:
Heb ik per ongeluk over de hints naar Erik heen gelezen?
quote:
quote:
Proost!quote:Op zondag 11 november 2012 18:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit nu mijn bardienst uit te zitten, maak er spektakel van
ONZ / Erica Terpstra in een liftquote:Op zondag 11 november 2012 18:35 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
whut
townelder ben je dronkener is geen enkele hint naar mij
![]()
!
quote:Op zondag 11 november 2012 18:38 schreef plopkweker het volgende:
[..]
ONZ / Erica Terpstra in een lift
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
quote:
die 2 minuten had toch niks meer uitgemaaktquote:Op zondag 11 november 2012 19:02 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind eigenlijk dat de dagpost wel precies om 1900 moet.
Ik kan me rondes herinneren dat er groepen mensen nog net even (afgesproken) in de laatste 2 minuten switchten om de boel op de kop te zetten.quote:Op zondag 11 november 2012 19:03 schreef plopkweker het volgende:
[..]
die 2 minuten had toch niks meer uitgemaakt
Maar als je kijk hoe zaaddodend gaar deze ronde word gespeeld lijkt mij dat sterk...quote:Op zondag 11 november 2012 19:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kan me rondes herinneren dat er groepen mensen nog net even (afgesproken) in de laatste 2 minuten switchten om de boel op de kop te zetten.
Eens maar het is niet iets waar je dus maar vanuit kan gaan.quote:Op zondag 11 november 2012 19:05 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Maar als je kijk hoe zaaddodend gaar deze ronde word gespeeld lijkt mij dat sterk...
Dit is het risico dat je wel wilde nemen toch?quote:
ja, kan gebeurenquote:Op zondag 11 november 2012 19:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dit is het risico dat je wel wilde nemen toch?
Komt mij goed uit eerlijk gezegt... Ik ben doodop en heb geen inspiratiequote:
Werkt verdomme ook ontzettend motiverend als de SL alleen maar overal op aan het kankeren is en alles af aan het zeiken is. Een betere wereld begint bij jezelf, een beter spel ookquote:Op zondag 11 november 2012 19:05 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Maar als je kijk hoe zaaddodend gaar deze ronde word gespeeld lijkt mij dat sterk...
Ben je boos jochie?quote:Op zondag 11 november 2012 20:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Werkt verdomme ook ontzettend motiverend als de SL alleen maar overal op aan het kankeren is en alles af aan het zeiken is. Een betere wereld begint bij jezelf, een beter spel ook
Op wat voor manier verpest ik het dan voor mezelf?quote:Op zondag 11 november 2012 20:32 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het vooral jammer dat je het voor jezelf en anderen verpest. Als je het allemaal niet aan kan, doe het dan lekker niet
quote:Op zondag 11 november 2012 20:13 schreef Tamashii het volgende:
Heel erg jammer dit, niemand speelt echt actief en dan komt er een trein naar een bepaalde persoon waar iedereen zo zeker( of niet maar doe er dan wat aan) achter staat en dan blijkt het geen maffia te zijn.
quote:Lynda liep op een regenachtige avond door het dorp en kwam langs het café waar net een karaoke-avond werd gehouden. Ze ging achter een eikenhouten tafeltje zitten en bestelde een wodka tonic. Op het podium stond een uitgezakte 40'er met een te jonge blonde griet een kneitervalse versie van Grease Lightning te zingen. Lynda vermaakte zich uitstekend en bleef als laatste in de kroeg achter, samen met een wat norse ontoegankelijke barman. Wil je eens een ritje maken op onze stier? vroeg hij aan Lynda. In de hoek van de kroeg stond een rodeostier en Lynda wilde ondanks haar te hoge alcoholpromillage wel een poging wagen. Ze nam plaats op de stier die rond begon te draaien, sneller en sneller. Ho Ho Ho barman, stoppen want ik word niet goed riep ze nog maar het mocht niet baten. De donker geklede barman gooide de snelheid nog verder omhoog en Lynda (cult) vloog van de stier. Ze belandde met haar hoofd in de jukebox, werd geëlectrocuteerd, waardoor haar blaas en anus leegliepen en stierf ter plekke
Dalequote:Tha_Erik was botergeil en had zin in een lekkere pot seks. De hoeren waren niet aan hem besteed dus hij besloot de kroeg in te duiken om daar een lekker geil mokkeltje op te pikken. Er zaten wat vrouwen aan de bar te kwebbelen. Tha_Erik ging ernaast zitten, pakte een hand met nootjes en knoopte een gesprek aan. “Heb je zin om met me mee naar huis te gaan en eens lekker naakt de mambojambo te dansen?” “Tuurlijk”, zei de roodharige schone in een sexy bloemetjesjurk. “Ik pak mijn jas. Eenmaal thuis op zijn studentenkamer trok Tha_Erik al zijn kleren uit en ging gewillig op de blauwe chaise-longue liggen. Hij schrok zich echter te pletter toen zijn scharrel haar jurk uittrok en er een enorme piemel met twee harige ballen tussen haar benen bleek te bungelen. “Dat had je niet gedacht he”. “Ja maar ik ben helemaal geen homo”, riep Tha_Erik nog. “Geeft niet, ik wilde ook helemaal geen seks”, riep de shemale. Ze trok vliegensvlug een kapmes uit haar handtas en sneed Tha_Erik (Townie) als een wild dier open van zijn ballen tot zijn kruin.
Wat?!quote:Op zondag 11 november 2012 21:43 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
op basis van oude hints stem ik voorlopig alvast
##Vote drnick
drnick (1) chuck
ja, ik ben de enige die nog zoekt, de rest zal toch wel weer volgenquote:Op zondag 11 november 2012 21:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat?!
Want dat risico wil je wel weer lopen?
Pardon? Zie mijn vorige postquote:Op zondag 11 november 2012 21:45 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
ja, ik ben de enige die nog zoekt, de rest zal toch wel weer volgen
Ik zie het, ik heb hem weer weggehaaldquote:Op zondag 11 november 2012 21:47 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
die laatste bij dale kan er weer uit, is een besloten forum en wordt dus niet gebruikt
quote:Op zondag 11 november 2012 21:48 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ik zie het, ik heb hem weer weggehaald
quote:Op zondag 11 november 2012 21:48 schreef DrNick het volgende:
##Vote DrNick
DrNick (1) Chuck
Dale (1) DrNick
lastig bij drnick met al die abo topicsquote:Op zondag 11 november 2012 21:49 schreef plopkweker het volgende:
Even voor de duidelijkheid: topics uit priveforums tellen niet mee als hints.
Ik kom alleen in ABO bijna.quote:Op zondag 11 november 2012 21:49 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
lastig bij drnick met al die abo topics![]()
Het helpt als je uitgelogd zoekt.quote:Op zondag 11 november 2012 21:49 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
lastig bij drnick met al die abo topics![]()
Je hebt de OP aangepast, maar Sheep vergeten... Wil je die nog ff aanpassen?quote:Op zondag 11 november 2012 22:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het helpt als je uitgelogd zoekt.
LMAOquote:Op zondag 11 november 2012 21:37 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
[..]
Dale
tip voor gratis seks
Een vriendin afpakken. Ja/Nee 2
opbasis waarvanquote:Op zondag 11 november 2012 22:06 schreef Dale. het volgende:
## Vote Chuck-N0rr1s
DrNick (1) Chuck
Dale. (1) DrNick
Chuck-N0rr1s (1) Dale.
Lynda liep op een regenachtige avond door het dorp en kwam langs het café waar net een karaoke-avond werd gehouden. Ze ging achter een eikenhouten tafeltje zitten en bestelde een wodka tonic. Op het podium stond een uitgezakte 40'er met een te jonge blonde griet een kneitervalse versie van Grease Lightning te zingen. Lynda vermaakte zich uitstekend en bleef als laatste in de kroeg achter, samen met een wat norse ontoegankelijke barman. Wil je eens een ritje maken op onze stier? vroeg hij aan Lynda. In de hoek van de kroeg stond een rodeostier en Lynda wilde ondanks haar te hoge alcoholpromillage wel een poging wagen. Ze nam plaats op de stier die rond begon te draaien, sneller en sneller. Ho Ho Ho barman, stoppen want ik word niet goed riep ze nog maar het mocht niet baten. De donker geklede barman gooide de snelheid nog verder omhoog en Lynda (cult) vloog van de stier. Ze belandde met haar hoofd in de jukebox, werd geëlectrocuteerd, waardoor haar blaas en anus leegliepen en stierf ter plekkequote:
Wanhoopsdaadje kerel?quote:Op zondag 11 november 2012 22:12 schreef Rockfire het volgende:
Zo, voorlopig wel weer even genoeg gezocht (mijn vriendin wil ook nog wel wat aandacht denk ik). Alle hints die ik heb gevonden staan hier: MEN / Het Grote FOK!maffia Spel #25 En weer een topic
Op basis daarvan stem ik voorlopig bartjebart, morgen kijk ik wel of ik op basis van dan gevonden hints iets anders stem.
#vote bartjebart
DrNick (1) Chuck
Dale. (1) DrNick
Chuck-N0rr1s (1) Dale.
Bartjebart (1) Rockfire
Ik ookquote:Op zondag 11 november 2012 22:22 schreef liesje1979 het volgende:
Die hint naar mij. Ik moest lachen.
Omdat die homo hint té gemakkelijk is en ook nog eens niet eens raar is bij een kill op Erik sowieso?quote:Op zondag 11 november 2012 22:20 schreef Rockfire het volgende:
[..]
wtf?![]()
Hoezo zou dit een wanhoopsdaad van mij zijn???
Dus één van de hints was te gemakkelijk? Soms zijn ze ook wel zo gemakkelijk... Bovendien waren er nog meer hints. En tevens ben ik totaal niet wanhopigquote:Op zondag 11 november 2012 22:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Omdat die homo hint té gemakkelijk is en ook nog eens niet eens raar is bij een kill op Erik sowieso?
ja euh, jij bent BM, hoordt er bijquote:Op zondag 11 november 2012 22:47 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga er vanuit dat de Nachtwaker ook nog in het spel is, ik vind een dubbele lynch riskant, zo goed gaan de treintjes niet de laatste tijd.
ik durf tenminstequote:Op zondag 11 november 2012 22:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En jij bent ook degene die steeds om de dubbele roept. Ik heb er niet zo'n goed gevoel bij.
Lef is niet altijd de meest goede drijfveer voor dit spelletje. We gingen lekker in het begin maar nu falen we keer op keer. Soms is voorzichtigheid beter.quote:Op zondag 11 november 2012 22:51 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
ik durf tenminsteen tevens, bij het eerste treintje had ik wel degelijk gelijk dat het een maffia lid was. en ik stemde als eerste,
quote:Op zondag 11 november 2012 23:15 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
##unvote bart
##vote dale
Dale. (2) DrNick, Chuck
Chuck-N0rr1s (4) Dale., Bartjebart, liesje
Bartjebart (2) Rockfire, Tamashii
Wat ongeloofwaardig ditquote:“Dat had je niet gedacht he”. “Ja maar ik ben helemaal geen homo”, riep Tha_Erik nog.
Kijk nog eens? Ik vind die 3e hint naar Bart niet zo sterk, de hints naar Dale sterker.quote:Op zondag 11 november 2012 23:21 schreef Tamashii het volgende:
#vote Bartjebart.
Als je de hints ziet dan kan je er niet omheen.
Hmm, ik zal morgen nog eens kijken. Als jij er zo van overtuigd bent, dan moeten er vast meer hints te vinden zijn?quote:Op zondag 11 november 2012 23:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kijk nog eens? Ik vind die 3e hint naar Bart niet zo sterk, de hints naar Dale sterker.
Ik vond 5 al best veel.quote:Op zondag 11 november 2012 23:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hmm, ik zal morgen nog eens kijken. Als jij er zo van overtuigd bent, dan moeten er vast meer hints te vinden zijn?
quote:
Ik vind de hints naar Dale inderdaad ook sterker...quote:Op zondag 11 november 2012 23:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kijk nog eens? Ik vind die 3e hint naar Bart niet zo sterk, de hints naar Dale sterker.
Waarom vragen om een dubbele lynch terwijl er niet twee personen heel erg worden verdacht? Dat vind ik dan weer verdacht...quote:Op maandag 12 november 2012 14:15 schreef BeamofLight het volgende:
stormlooptopic, geen dubbele lynch?
dacht dat die gisteren werd ingesteld, maar kan het fout hebben. Gisteren nog onfit.quote:Op maandag 12 november 2012 14:45 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Waarom vragen om een dubbele lynch terwijl er niet twee personen heel erg worden verdacht? Dat vind ik dan weer verdacht...
Beterschapquote:Op maandag 12 november 2012 17:44 schreef plopkweker het volgende:
Hallon mensen.
Ik heb best veel last van m'n migraine op het moment aspirine helpt niet ibuprofen een beetje maar ik kan niet echt goed nadenken op het moment zonder dat mn hoofd nog meer pijn gaat doen net met moeitje een dm gestuurd naar tv vragend hoe hij het wilt gaan doen en nog niks op terug gekregen sorry voor de grammatica ik ga nu douchen kijken of het weg gaat
quote:Op maandag 12 november 2012 18:50 schreef Dale. het volgende:
Sukkels!!!
Echt waar stelletje faalhazen... Het is Chuck-N0rr1s... niet mij.
ff quoten...quote:Op maandag 12 november 2012 20:16 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
nergens voor nodig, maffia dale gaat toch dood
stressquote:
nee ik pas mijn post wel aanquote:
Tja het is niet anders.quote:Op maandag 12 november 2012 20:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga de dagpost nog even uitbreiden helaas
Wat zei je ook alweer?quote:Op maandag 12 november 2012 20:16 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
nergens voor nodig, maffia dale gaat toch dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |