Oh, gelukkig. Dan ben ik niet de enigequote:Op vrijdag 9 november 2012 11:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik teveel in de gedachte ben. Geeft niet, heeft Newb ook last van.
Dan sla je deze SC maar een keer overquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Gatsie ewwww bah jakkes bohhhhhhhhhhh Vin :$
Volgende TT= Mooie strakke billetjes om in te knijpen?quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Sorry Rokjequote:Op vrijdag 9 november 2012 11:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Van mannen of van vrouwen?quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Volgende TT= Mooie strakke billetjes om in te knijpen?
Laten we het niet doenquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:51 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Dan sla je deze SC maar een keer over
Dat lijkt er meer opquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Volgende TT= Mooie strakke billetjes om in te knijpen?
Vrijdag neem ik aan? 16e? Denk dat ik wel kan dan, dus laten we het ff op "misschien" houdenquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sorry Rokje
Vraagje, kom jij volgende week ook weer naar Arnhem?
Voor Rokje die van vrouwen natuurlijk.quote:
Amenquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor Rokje die van vrouwen natuurlijk.
Soberzo zijn vrouwenbillen leuker dan mannenbillen. Minder haartjes, mooiere vorm.
Jaaa, de 16e jaquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat lijkt er meer op
[..]
Vrijdag neem ik aan? 16e? Denk dat ik wel kan dan, dus laten we het ff op "misschien" houden
Geilquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jaaa, de 16e jaOke, dan zet ik je in de OP op misschien
Mij ook svpquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jaaa, de 16e jaOke, dan zet ik je in de OP op misschien
Lieve Lita,quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik was de sc kwijt,.dacht dat dit zo'n pubertopic was met vragen erover van een 14 jarig grietje
quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lieve Lita,
Ik heb nu al 2 dagen een vriendje en gisteravond liet hij voor het eerst zijn piemel zijn en hij vroeg op ik hem in mijn mond wilde steken.
Maar dat ding was zo groot! Ik kon alleen een stukje van de bovenkant in mijn mondje krijgen.
Er kwam gelijk allemaal vieze witte rommel uit! Bah!
Ben ik nu zwanger?
ps: Mijn vriendje is iets ouder dan ik, hij is 48 en ik ben 12. Is dit raar?
Een onzekere Kreeft.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lieve Lita,
Ik heb nu al 2 dagen een vriendje en gisteravond liet hij voor het eerst zijn piemel zijn en hij vroeg op ik hem in mijn mond wilde steken.
Maar dat ding was zo groot! Ik kon alleen een stukje van de bovenkant in mijn mondje krijgen.
Ben ik nu zwanger?
Een onzekere Kreeft.
Zoiets jaquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lieve Lita,
Ben ik nu zwanger?
Een onzekere Kreeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |