Oh, gelukkig. Dan ben ik niet de enigequote:Op vrijdag 9 november 2012 11:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik teveel in de gedachte ben. Geeft niet, heeft Newb ook last van.
Dan sla je deze SC maar een keer overquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Gatsie ewwww bah jakkes bohhhhhhhhhhh Vin :$
Volgende TT= Mooie strakke billetjes om in te knijpen?quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Sorry Rokjequote:Op vrijdag 9 november 2012 11:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Van mannen of van vrouwen?quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Volgende TT= Mooie strakke billetjes om in te knijpen?
Laten we het niet doenquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:51 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Dan sla je deze SC maar een keer over
Dat lijkt er meer opquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Volgende TT= Mooie strakke billetjes om in te knijpen?
Vrijdag neem ik aan? 16e? Denk dat ik wel kan dan, dus laten we het ff op "misschien" houdenquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sorry Rokje
Vraagje, kom jij volgende week ook weer naar Arnhem?
Voor Rokje die van vrouwen natuurlijk.quote:
Amenquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor Rokje die van vrouwen natuurlijk.
Soberzo zijn vrouwenbillen leuker dan mannenbillen. Minder haartjes, mooiere vorm.
Jaaa, de 16e jaquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat lijkt er meer op
[..]
Vrijdag neem ik aan? 16e? Denk dat ik wel kan dan, dus laten we het ff op "misschien" houden
Geilquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jaaa, de 16e jaOke, dan zet ik je in de OP op misschien
Mij ook svpquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jaaa, de 16e jaOke, dan zet ik je in de OP op misschien
Lieve Lita,quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik was de sc kwijt,.dacht dat dit zo'n pubertopic was met vragen erover van een 14 jarig grietje
quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lieve Lita,
Ik heb nu al 2 dagen een vriendje en gisteravond liet hij voor het eerst zijn piemel zijn en hij vroeg op ik hem in mijn mond wilde steken.
Maar dat ding was zo groot! Ik kon alleen een stukje van de bovenkant in mijn mondje krijgen.
Er kwam gelijk allemaal vieze witte rommel uit! Bah!
Ben ik nu zwanger?
ps: Mijn vriendje is iets ouder dan ik, hij is 48 en ik ben 12. Is dit raar?
Een onzekere Kreeft.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lieve Lita,
Ik heb nu al 2 dagen een vriendje en gisteravond liet hij voor het eerst zijn piemel zijn en hij vroeg op ik hem in mijn mond wilde steken.
Maar dat ding was zo groot! Ik kon alleen een stukje van de bovenkant in mijn mondje krijgen.
Ben ik nu zwanger?
Een onzekere Kreeft.
Zoiets jaquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lieve Lita,
Ben ik nu zwanger?
Een onzekere Kreeft.
Leg dat maar eens uit aan je baas.quote:
Piemelsquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nee hoor, is heel normaal, je moet het gewoon even wat vaker proberen zodat je kaken oprekken.
En ja, je bent nu zwanger, gefeliciteerd
gr gr Lita
Krijg je vaak complimentjes over je billetjes?quote:
U vraagt, wij draaien.quote:
Gelukkig zit ik nu alleen op kantoor en was de deur dichtquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leg dat maar eens uit aan je baas.
Ijsjesquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leg dat maar eens uit aan je baas.
[..]
Piemels
[..]
Krijg je vaak complimentjes over je billetjes?
[..]
U vraagt, wij draaien.
Jaquote:
Voor jou natuurlijk wel.quote:
Eetsmakelijkquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja
Ff wat eten trouwens, tot straks wellicht![]()
Tentamens geloof ik.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nog een halfuurtje dan klaar
Trouwens, iemans Fera gezien?
Nee, net gewerkt.quote:
Ik dacht werken sowieso, maar meestal doet ze wel even posten onderweg en zulks...quote:
Ik voelde dat ik nodig was. Wat scheelt er?quote:
Niet altijd ...quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet het, ik heb altijd goede TT's
[..]
Oja, dat had ik moeten weten
Ik miste jequote:Op vrijdag 9 november 2012 12:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik voelde dat ik nodig was. Wat scheelt er?
Waarom?quote:
Ik wel. Rookworst, braadworst, leverworst, knakworst, alles gaat er inquote:
Waz met mij?quote:
Hema Rookworstquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wel. Rookworst, braadworst, leverworst, knakworst, alles gaat er in
In before seksueel getinte opmerkingen.
Ik eet graag.
Wat uhm?quote:
Eensquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wel. Rookworst, braadworst, leverworst, knakworst, alles gaat er in
In before seksueel getinte opmerkingen.
Ik eet graag.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat uhm?
Of is het omdat ik zoveel post dat ik inmiddels bij de inboedel hoor?
OMFG.quote:
Ik heb broodje kroketquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:32 schreef Fera het volgende:
[..]
OMFG.
Als ik de HEMA in loop begin ik al gelijk te watertanden.
Boks.quote:
Nee, dat niet hoor!quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat uhm?
Of is het omdat ik zoveel post dat ik inmiddels bij de inboedel hoor?
Vissenquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:34 schreef Samzz het volgende:
.
Hihihi, m'n visjes zijn heel actief, leuk om te zien.
Ben al geweest gisterenquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wanneer kan je bij de fysio terecht? Of ben je al geweest
Mijn visjes ookquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:34 schreef Samzz het volgende:
.
Hihihi, m'n visjes zijn heel actief, leuk om te zien.
Ik voel me bijzonder nu.quote:
Jaquote:
Noem je mij nou 4e rangs?quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Samz, ik mocht niet meer slijmen van jou![]()
Maar speciaal eenvoor jou
Je mag wel hoi zeggenquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Samz, ik mocht niet meer slijmen van jou![]()
Maar speciaal eenvoor jou
Ik heb je net gedag gezegd hoor.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je kan het ook overdrijven, ik krijg zelden een ontvangstcomité over me heen dus niet zeuren
Heb je gelijk in ook. Ik krijg ook vaak genoeg geen hoi. Niet dat het echt boeit of zoquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je kan het ook overdrijven, ik krijg zelden een ontvangstcomité over me heen dus niet zeuren
Alleen om te zien hoorquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Cupcake is de kleine algbolletjes aan het glas aan het onderzoeken
.
Goed zo! Make me proud, son.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:37 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik ben volwassen geweest vandaag
morgen ga ik een gesprek aan met mijn huisgenoot, nu al over geWApped. Ben benieuwd
Ik eet ook geen vis, lust het nietquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alleen om te zien hoorNiet om te eten
Hahaha
Ja dat zag ik.. en?quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik kon gisteren dus al terecht bij de fysio
Nou, als dat hetzelfde gesprek wordt als gisterenquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:37 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik ben volwassen geweest vandaag
morgen ga ik een gesprek aan met mijn huisgenoot, nu al over geWApped. Ben benieuwd
Yes, niet de enigequote:Op vrijdag 9 november 2012 12:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik eet ook geen vis, lust het niet.
Nee, want nu wordt het gewoon echt een gesprek ipv geschreeuw in de gangquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou, als dat hetzelfde gesprek wordt als gisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |