quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nu heb ik simply red in mijn hooft
ja, brrrrrrquote:
dit. Net als Chinezenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja, brrrrrr
Ginger vrouwen zijn soms wel hot, maar ginger mannen echt gewoon praktisch nooit
phehehehehe, inderdaad! En Indiërsquote:
en vrouwelijkquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
Heeeel soms zie je wel een hete Indiër maar ze zijn uiterst zeldzaam en meestal halfbloed
Dat.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
Heeeel soms zie je wel een hete Indiër maar ze zijn uiterst zeldzaam en meestal halfbloed
nou, in Den Haag lopen er nog weleens redelijke tussen. Marokkanen daarentegen vind ik echt NOOIT hot of enigszins do-ablequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:02 schreef Mss het volgende:
En dat heb ik ook met Turken. Daar zie ik nou nooit iets tussen lopen waarvan ik denk:.
nou, ik wel hoorquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:02 schreef Mss het volgende:
En dat heb ik ook met Turken. Daar zie ik nou nooit iets tussen lopen waarvan ik denk:.
oh ja, die snorrenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
De Indiërs op de high tech campus hebben ook allemaal hetzelfde kapsel en een snor, ik kan ze nog slechter onderscheiden dan chinezen. Chinezen dragen nog wel eens maffe kleren waar je ze aan herkent, Indiërs hebben standaard een donkerblauwe pantalon, een wit overhemd en een zwarte laptoprugzak
jammer alleen dat je er zo weinig van snaptquote:
Nee, Leslie Akawahari, dat soort typesquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
Die Prince Oebuku heten, zulkse negors?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |